Meiden uit Noord-Brabant!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lautje22, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Goeiemorgen meiden!
    Pff druk weekje geweest, dus nu pas weer een keer tijd om te reageren!
    Gisteren de 12 weken echo gehad en alles zag er heel goed uit!
    De kleine bewoog al lekker en hebben nu ook het hartje gehoord :D Erg bijzonder!

En hoe gaat het met jullie vandaag?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    leuk leuk hartje luisteren ..

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wij hebben dinsdag overleg met de ka en dieetiste gehad over ons kleine meissie ..We hadden 6 weken gekregen om haar aan te laten komen met de nutridrinks , nu ze samen verlegd hebben , willen ze met 2 weken resultaat zien ..anders gaat de ka het denk ik toch overnemen en ben ik bang dat de sonde dichtbij komt ..De eerste dag had ze heel slecht gegeten , gelukig gister weer goed ...maar hoefde ze wel haar extra drankje niet ,maar dat vind ik dan niet zo erg ........................Dus hier wel een beetje spannend .Heb wel met manlief afgesproken er geen strijd er van te gaan maken , kan haar nu in 2 weken wel proberen zo vol mogelijk te proppen , zodat ze misschien bij de sonde wegblijft , maar ja daarna gaat het natuurlijk ook verder .....

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Jeetje dat wordt een spannende tijd voor jullie!
    Idd volproppen geeft resultaat voor korte termijn, maar idd daarna....
    Ik hoop echt voor jullie dat de sonde er niet aan te pas hoeft te komen!

5. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    @ Lautje22: Super dat je het hartje hebt gehoord, blijft toch weer altijd een wonder!

@ Marjon: Hoop dat je kleine meid niet aan de sonde moet en dat ze goed gaat eten. Ik duim iig voor je.

Nu ff lekker weekend houden!
    Vanavond en zondag middag krijgen we nog kraamvisite (haha beter laat dan nooit) morgen avond is mijn hubbie naar psv dus heb ik weer lekker avondje voor mezelf en komt er een vriendin gezellig kletsen en wijntje drinken.

Fijn weekend allemaal!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kraamvisite loop altijd nog wel ff door !! Er zijn zelfs mensen die het nu voor Marit nog steeds roepen dat ze nog moeten komen en die is bijna 20 maanden ......................

7. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ha meiden, ik kom ook gezellig meekletsen. Ik woon zelf in een dorp naast Eindhoven en ben op dit moment 16 weken zwanger!! :)

Deel Deze Pagina