Meiden uit Noord-Holland die bezig zijn voor een kindje ..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Michiee, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

grr dat is irritant ja
    denk dat je het beste gewoon 1 van de twee kan blijven aanhouden..
    nog maar ff door testen he :(

2. Voila

Voila Niet meer actief

Ja ik ga ook gewoon uit van de actiontest aangezien de controlestreep van die ander sowieso al heel licht is! Maar denk dat het weer een hele lange maand gaat worden

3. Michiee

Michiee Niet meer actief

Oh ik zie het idd 39 pff dat is lang ja
    Ik liep al te zeuren over 33 dagen

4. Voila

Voila Niet meer actief

Hadden we maar gewoon een cyclus van 28 dagen! haha. dan hadden we over een week al kunnen testen ;)

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    De eerste ging heel snel. 2e ronde raak, maar vroege miskraam. Ronde 4 na de vroege miskraam was ik zwanger van dl. Eind april '13 is mn spiraal verwijderd. Dl was toen bijna 1,5 jaar.

De zwangeren vliegen me momenteel om de oren. Incl. 2 beste vriendinnen, een chat vriendin, bij het ouder en kind zwemmen, en een collega....doet toch wel pijn :'(

Ik heb na mn bevalling een ppd gehad. Heb sowieso eigenlijk al zolang ik me kan herinneren last van najaarsdepressies. Dl is precies in die periode dat ik daar last van heb geboren. Baal er zo van dat ik nu weer in die periode zit. Vind het een lastige keuze, pauze of niet...Deze maand is het weer niet raak namelijk. Merk het aan van alles.

Hoe oud is jouw kindje? En hoeveel rondes ben jij nu bezig?

6. Michiee

Michiee Niet meer actief

ochjee dat is ook echt balen zeg ik ben er ook wel heel gevoelig voor.

hier nu totaal 9 zwangere om.ons heen echt veel :0

Mijn dochter is in november 2012 geboren.
    en nu zitten we in de derde ronde ben gister avond helaas ongi geworden :(

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    :-/ balen zeg...
    Ik denk dat mijn eisprong vandaag is. Dacht aan mijn lijf te voelen dat ie gisteren kwam, maar temp is nog laag. Deze ronde even geen ovu testen in huis gehaald. Wacht het rustig af wat er komen gaat...

Aan de ene kant hoop ik dat het deze maand raak is, want dan hoef ik de hysteroscopie niet te ondergaan....aan de andere kant, ben ik op 1/11 uitgerekend, een week voor verjaardag dl en 1,5 wk voor verjaardag ml...paar dgn na verjaardag svader, wk voor verjaardag nichtje...2 wkn na verjaardag beste vriendin en szus :S:S:S:S
    En natuurlijk is najaarsdip tijd...

Deel Deze Pagina