Hoi, Zijn er hier meiden uit noord-Holland die het leuk vinden om mee te schrijven? Ik ben els 26 jaar en moeder van een zoontje van 2.5 jaar.
ik kom uit heerhugowaard noord holland dus.. mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje.. wordt in maart 24 jaar.. waar wil je allemaal overhebben
Lijkt me leuk om over leuke dingen te hebben. Wat leuk dat jullie je eerste kindje verwachten! Hoe voel je je?
ups en downs eerste weken goed ziek geweest door ukkie.. heb mijn goede dagen en hele slechte dagen maar we komen er wel doorheen is allemaal voor goed doel hihi... nu ook wel echt aan idee gewend ( zwangerschap was onverwachts)... heb je naast je kleine nog hobbys?
leuk! bij zwangerschapsclubs loopt ook een topic voor zwangeren/mama's maar de meesten van ons komen uit omgeving Haarlemmermeer.
Hoi, Ik woon in Heemskerk.(nh) Ik ben 45,getrouwd en heb 5 kids. Zoon 23 Zoon 19 Dochter 18 Dochter 18 Zoon 19 maandjes. De oudste is van mijn exman waar ik 5 jaar mee getrouwd was. De andere 4 kids ook onze kleine man zijn van mijn huidige man waar ik inmiddels alweer ruim 20 jaar mee ben getrouwd. Ik zit geregeld op zp en fb,ik haak,bak,kook,knutsel,fiets,sport en blog graag.Af en toe game ik fanatiek...hahaha! Al met al ben ik een best bezig persoon en ik mag dan wel 45 zijn en over 4 maandjes zelfs 46 maar dat zie je niet aan me. En ik voel me ook echt niet bijna 50. Ben sinds kort enorm afgevallen en heb in december een buikwandcorrectie gehad en gisteren een borstcorrectie. Ik lig nu ook nog in mijn ziekenhuisbedje maar hoop eind van de ochtend weer naar huis te mogen.
Gezellig Hier Spaarndam en 2 knulletjes. 1 co-ouderschap van bijna 5jr en 1 van bijna 7w. Wie gaat er of wie doet er of wie heeft er... Babyzwemmen gedaan in Haarlem?
Gezellig hier! Wij gaan voor ons 1e kindje! Ik ben 29 jaar. Eindelijk zei mijn vriend dat het goed was dat ik ging stoppen met de pil. Kon het haast niet geloven, want 2,5 jaar terug wist hij niet eens of hij wel kinderen wilde. Dus mijn geluk kon/kan niet op
Hallo dames, Gezellig hier Ik woon in Haarlem. Heb 3 kids, dochter van 4, zoontje van bijna 3 en zoontje van bijna 4 maanden. KiRaSeSe babyzwemmen heb ik met mijn zoontje een keertje gedaan, nu wil ik het ook met mijn zoontje gaan doen. Even lekker momentje samen nu de 2 op school/psz zitten.