Hi allemaal, Zijn er meiden die dit jaar gestopt zijn met de pil maar al een eerste kindje hebben met een andere man? Mijn mooie vent is 2009 geboren en zijn vader en ik zijn al ruim twee jaar uit elkaar, inmiddels ook al een tijdje een hele lieve nieuwe vriend en wij willen heel graag een tweede kindje samen... Dec 2011 gestopt met de pil en deze maand eindelijk ongesteld geweest... Ik vind het allemaal erg spannend (in de positieve zin van het woord)! Iemand in dezelfde situatie? Liefs
Hier een soort gelijke situatie! Mijn meisje is van november 2009 en ik ben nu een paar weekjes zwanger van mijn "nieuwe" vriend. Ik ben met mijn ex uit elkaar gegaan toen Amber 4 maanden was, ik trok het niet meer. Ongeveer een jaar later leerde ik Marko kennen en we wisten al heel snel dat dit "het" was en dat hier meer uit komt. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie
HoiHoi Ik heb ook soortgelijk verhaal. Mijn dochter is maart 2009. Maar ik ben wel inmiddels getrouwd sinds september 2011 niet met de vader van me dochter. En ik had de spiraal verwijderd 24 oktober 2011. En ik ben sinds afgelopen vrijdag achter gekomen dat we zwanger zijn! En we gaan ook verhuizen naar een andere stad met ook meerdere kamers. Succes iedereen nog die druk bezig is!