Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Wat een rust hier!! Hoe is het met de zwangere dames? @traantje: jij zou toch ks krijgen tussen kerst en O&N?? @kolifantje: ben je al mama?? hier alles rustig: laatste weekendje vrij en maandag weer mijn eerste werkdag na verlof: zoooo geen zin!
Volgens mij is het topic een beetje opgedroogd Ben alleen toch wel erg benieuwd naar hoe het iedereen vergaat? en vooral de meiden die op het punt van bevallen staan/stonden!! Hoop het snel nog te lezen hier
Ja, wel jammer inderdaad! Had gezien dat Traantje in ieder geval bevallen is, maar volgens mij nog wel tijdje in zh gelegen... Kolifantje niets van gezien/ gehoord...
Kolifantje is gisteren nog wel actief geweest op forum: kan in ieder geval zien dat ze op 11 januari is ingeleid vanwege hoge onderdruk en 2 cm onstsluiting...Ze heeft het ook over ks, dus ik ben wel benieuwd naar haar verhaal!!
ik vindt het ook erg rustig!!!ben nog wel niet zolang hier maar vindt het wel erg leuk mee te lezen met jullie alleen op dit moment gebeurd er weinig haha!!X
hoihoi Ik zal even reageren! Heb ik jullie gelukkig nieuwjaar gewenst? Geen idee, maar bij deze gelukkig nieuwjaar. Hoe is het met iedereen? Mijn herstel gaat elke keer beetje beter, dus ik heb een goede hoop erin. helaas voor ons gaan mijn ouders 3 weken naar afrika, mijn mam doet veel hier nog in huis....dus dat is wel pittig.... Verder heeft het gevroren hier, bizar hahahaha alles is wit, vrees dat ik zo moet krabben. gr brenda
Leuk om te lezen dat traantje al is bevallen! @brenda fijn dat het iedere keer beetje beter gaat! Hier vorige week voor het eerst een echt ziek kindje. Oorontsteking, keelontsteking en koorts. Oh ja en daar bovenop nog een allergie voor de antibiotica. Ging eind vorige week weer beter zat ze dit weekend ineens opnieuw onder de uitslag. De antibiotica was inmiddels gestopt, dus wat dit nu was?? We hebben zelf maar even "gedokterd" en ik vermoed dat het de vijfde of zesde ziekte is. Door dit alles is het slapen in de nacht een stuk minder, ze wordt al 1,5 week wakker rond 24.00. Zelfs nu ze weer beter is, waarschijnlijk is ze beetje gewend aan de aandacht die ze van ons kreeg 's nachts. Maar even weer afleren. We zijn ook wel erg verwend al die maanden, ze sliep al vanaf een week of acht door. Dus we mogen niet te hard klagen nu haha Verder gaat het z'n gangetje hier, de ontwikkeling blijft beetje op hetzelfde punt. Noa staat al sinds november, maar daar blijft het bij. Vanaf september ging het heel snel, van kruipen naar zitten naar staan in 2 maanden tijd. Dus ik dacht die loopt zo, maar daar wacht ze toch nog maar even mee Van de week ook naar trouwjurken wezen kijken, heb al een erge mooie gezien. Ga nog wel bij een andere winkel kijken, maar denk dat ik mijn keuze al heb gemaakt.
Hoi meiden, ik heb jullie ernstig verwaarloosd, maar het is hier behoorlijk heftig geweest. Ik ben 28 december middels een ks bevallen van Jelte. Dit was bij 37 weken. De ks ging goed alleen bleken de longen van Jelte nog niet rijp te zijn. Uiteindelijk heeft hij een paar dagen op de nicu gelegen in het Radboud ziekenhuis voor longrijping en daarna nog in het CWZ om te leren drinken aan de borst. Hij is nu 1,5 week thuis en doet het heel goed. Met mij gaat het ook goed gelukkig....
Van harte gefeliciteerd met Jelte, Heftig, maar blij dat alles toch goed gaat nu! lukt het genieten nu? gr brenda
@Traantje, gefeliciteerd!!!! Geniet er lekker van! @ alle dames: sorry sorry, het is druk geweest en ik ben inderdaad bevallen ondertussen van een hele mooie zoon. De bevalling was heftig, na 14 uur weeen en 1,5 uur persweeen en vacuumpomp werd er toch besloten tot een keizersnede over te gaan. Had gelukkig al een ruggenprik dus was er volledig bij. Heb drie dagen in het ziekenhuis gelegen, wat een chaos daar, geen fijne zorg gehad. Maar eenmaal thuis konden we genieten van de fijne kraamhulp, die vandaag voor het laatst was. Onze zoon is inmiddels alweer een week oud en doet het heel goed, zit alweer over zn geboorte gewicht van 3890. Hij was 55 cm bij de geboorte dus een flinke kerel. Hoe gaat het met jullie allemaal??? En nogmaals sorry maar zo heftig allemaal en zo mooi en bijzonder.
@kolifantje: fijn om iets van je te horen meis! Wat een mooie naam!!! Heel apart! Klintk idd als een hetfige bevallig, vervelend dat je in zh geen fijne tijd hebt gehaad...Maar wel fijn dat je thuis extra geniet van een fijne kraamhulp! Vervelend moment het dat ze voor het l;aatst is: ik vond dat wel.. Hij doet het inderdaad goefd: flinke kerel!! Leuk!
@kolifantje gefeliciteerd met je zoon. Prachtige naam ook! Wat een heftige bevalling en dan ook nog geen fijne verzorging in het ziekenhuis. Maar nu extra genieten, lekker weer thuis! Oh ja je hoeft je niet te excuseren hoor, is ook erg bijzonder en mooi. Veel nieuwe indrukken, veel leren over jezelf en je zoontje. Dan is het niet zo gek dat je het druk hebt! @franka, vond het ook vervelend dat de kraamhulp wegging. Opeens alles zelf moeten doen was erg spannend. Gelukkig duurde dat gevoel bij niet zo lang.
gefeliciteerd!!!!! pffffffffff wat een heftige bevalling! maar wat jammer dat het ziekenhuis je geen leuke kraamtijd bezorgd heeft! Maar hopelijk heeft de kraamzorg het gevoel wel goed gemaakt! Hier is momenteel slapen met de oudste drama.... we worden er knetter van! We hebben gevoelsmatig toch idee dat het met alleenzijn te maken heeft, hij heeft ook veel moeite met afscheid op de opvang! maar we gaan eens kijken of we wat hulp kunnen inschakelen. Want we hebben door de jongste langdurig extreemslecht geslapen en gaat al stuk beter, maar we zijn nog lang niet bijgetankt en nu is er weer uren drama snachts. gr brenda
traantje en kolifantje proficiat!!! Kolifantje wel ziekenhuis heb je gelegen?Ik heb met de twins bij het cwz gelegen en was hier niet echt tevreden over?even nieuwschierig!!
Ik heb ook in cwz gelegen en was zeer tevreden, over arnhem ook wel, maar minder. Omdat ik geen eigen kamer had. Maar kwam omdat een vrouw en fam de regels aan de laars lapte en te weinig deed om al de fam in toom te houden. Ook mevr zelf was niet sociaal, deed bv snachts de grote lamp aan om te lezen, wij moesten zich maar aan haar aanpassen. gr brenda
Hallo allemaal! Is er nog plek om mee te mogen schrijven? Ik woon in Arnhem en ben net zwanger van ons tweede kindje. We hebben een zoontje van 13 maanden. Het lijkt me erg leuk om hier allerlei dingen te kunnen delen rondom zwanger worden / en zwanger zijn. En natuurlijk ook over alles ná de bevalling Gefeliciteerd Kolifantje! Groetjes Sabine.
@sabine! Haai en welkom én gefeliciteerd!! Op het moment is het hier een beetje rustig, maar natuurlijk welkom!!