Wat hebben jullie allemaal al een hoop meegemaakt zeg. pffff....... en dan loop ikte zeuren.....haha Leuk......een bakkie koffie! Ik meld me spontaan aan!!! lies anne
Nou, vandaag naar de gyn geweest en de ks is gepland in de week na de kerst Ik hoop dat ik het haal, want de kans is toch wel aanwezig dat ik eerder bloedverlies krijg, maar dat zien we dan wel weer! Volgende week naar de anesthesist en de verpleegkundige en de week erna weer naar de gyn. Een bakkie doen is een goed idee, maar ik mag/kan nergens heen en bezoek is ook niet heel handig, dus later een keer????
@traantje: Leuk dat je zo crea bezig bent, ik heb kerstkaartjes gemaakt en heb zojuist me boom opgezet, een beetje vroeg maar staat zo gezellig en had niks te doen. En spannend in de week na kerst dan zou je 37 weken zijn toch? Moet je altijd blijven met een keizersnede? Ik hoop voor je dat je die datum haalt! En we kunnen altijd later een bakkie doen als je bevallen bent. @brenda: Balen zeg dat jullie zo slecht sliepen in het begin van de kleine en dan ook nog eens een ziekte erbij Leuk een abonnement op een dierenpark! En bakkie koffie lijkt me gezellig, moeten we alleen kijken wanneer iedereen kan. @lievemama: Ja de meiden hier hebben een hoop meegemaakt en het gaat allemaal niet vanzelf, toch wel veel respect voor hen! Lijkt me gezellig een bakkie koffie, moeten we alleen even kijken wanneer iedereen kan. Ben je nog steeds over tijd?? @jopa: Jouw had ik een paar berichtjes terug wat gestuurd/gevraagd.... Ik hoor het wel wanneer je weer online bent @alles dames: Wat hebben jullie voor hobby's naast het mama zijn? Ik houd erg van shoppen, sauna, lekker eten, wijntje drinken, bios en soms (eens per twee maanden ofzo) een keer op stap samen met vrienden en dan gaat me vriend altijd wel mee, houd erg van dansen
ben je zwanger kolifantje???? Ik hou van computeren, winkelen is geen straf lekker gezellig koffie leuten! Wandelen, fietsen, (geen extreme afstanden, maar gezellig met de kids). Speeltuin, dierentuin! carnaval! gr brenda
ooo sorry heb je even verward met een andere schrijver, ik ben er nog niet helemaal in zie ik. gr brenda
hoi meiden, even snel lig in het ziekenhuis ivm erge obstipatie. Mag morgen waarschijnlijk naar huis (gelukkig) kopje koffie ben ik voor in, leuk! Tot snel, fijne avond!
@jopa: Beterschap, hoop voor je dat je morgen naar huis mag! @allemaal: Ja leuk, bakkie koffie tot nu toe hebben we: kolifantje brenda jopa lieve mama helaas kan traantje er nu nog niet bij zijn schrijf ze, na haar bevalling weer.
@Kolifantje: wauw al een kerstboom... dat is vroeg! Hier komt hij pas na Sinterklaas natuurlijk, want we moeten eerst Sinterklaas vieren met onze kleine meid. Na de keizersnede moet je meestal nog zo'n 4 dagen in het ziekenhuis blijven, ik misschien nog langer omdat het een gecompliceerde ks gaat zijn met veel risico's ik moet ook na de ks naar de medium care, zonder meteen mijn kleine mannetje bij me te hebben @Jopa: gadsie... is de boel nu weer op gang? Lastig hoor, heb je dat vaker gehad? @rest: zwaai zwaai hobbies: tja, op dit moment bankhangen, dingen naaien op de naaimachine (spulletjes voor de nieuwe kamer van J.enna en voor de babykamer). Normaal gesproken komt hier ook nog hardlopen bij. Oh en film kijken is ook altijd leuk..
@traantje Hihi ja is erg vroeg, i know . Maar ik ben gelukkig niet de enigste, vorige week hadden sommige de boom al de lucht in. Maar dat zijn meestal wel de mensen zonder kids, dus ik mag nog dit jaar. Wat balen zeg dat je nu al weet dat de ks gecompliceerd gaat worden. Hoop voor je dat het toch enigszins mee gaat vallen.
@Brenda: lief aangeboden, maar ik merk dat ik vooral nog behoeft heb aan rust om me heen... we zien de meeste vrienden al nauwelijks omdat ik er gewoonweg geen zin in heb. Nu wonen de meeste vrienden ook ver weg en ik mag niet verder dan een half uur bij het ziekenhuis vandaag. Dat zou bij jullie natuurlijk geen probleem zijn, maar ik zit mijn 5 weekjes gewoon nog maar even uit @Kolifantje: doordat mijn moederkoek voor de uitgang ligt, kan ik dus niet normaal bevallen en ze moeten door de moederkoek heen gaan snijden om de baby eruit te halen met daarbij dus een groot risico op bloedverlies. Dus van te voren krijg ik een soort catheters met ballonnen in mijn slagaders van de baarmoeder geschoven zodat ze die op kunnen blazen als ik te hard ga bloeden... @Jopa: mag je naar huis vandaag?
hihi nog een topic Arnhem-Nijmegen.... hier een mamma uit Arnhem-Zuid... mamma van 2 jochies (6,5jaar en 6,5maand) heftig hoor Traantje!!!! sterkte met de laatste loodjes.... jopa beterschap en hopelijk ben je snel thuis!! jeetje brenda das ook niet prettig! wel fijn dat je man thuis is... koffie?? oeh lekker
@mutsefluts: hallo, gezellig dat je mee doet in het topic , je komt net als mij uit Arnhem! @traantje mhmmm zie je er tegen op? lijkt me toch dat je liever een gewone bevalling had gehad. Maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel in de medische wereld en daar moet jij alles van weten Snap wel dat je wat rust wilt hoor, zeker met zo'n zware taak voor de boeg. Ik had vandaag eigenlijk afgesproken met een vriendin maar ik ben zo moeeeeee vandaag dus heb het een weekje verzet. Het is ook wel echt herfst vandaag, zo donker. Vanaaf maar lekker de kaarsjes aan... @lieve mama: Ben nog steeds benieuwd of je nog over tijd bent @ jopa: Hoop ook dat je weer opgeknapt bent en weer thuis bent @allemaal: wens jullie een fijn weekend, ik ga van het weekend kijken voor een nieuwe smartfone, mijn iphone 3 krijgt kuren en de batterij is na een dag alweer leeg . De nieuwe nokia lumia lijkt me wel een mooi ding, heb een sim only abbo die erg voordelig is dus koop me toestel wel los. Wat zijn die dingen prijzig zeg maarja je wilt toch graag kunnen internetten enzo..... Jullie plannen?
kolifantje kijk eens bij Homepage - - Saturn - geil ist geil mijn man wilde de htc desire s maar ik vond m hier in nederland veel te duur en hij was daar gaan kijken en scheelde 150 euro!!!! (er zit een saturn in Kleve-centrum!)
ik ga even die tip onthouden, mijn lidmaatschap loop ook zo af! saaiweer he, giste4ren was het lekker, kinderen uit de buurt hebben hier heerlijk buiten gespeeld. Het meisje kookte ijsjes en de jongens mochten het opeten. Hoezo nu al verdeling van het patroon. gr brenda
hoi hoi, slecht nieuws, moet blijven. Mijn hb is met een punt gedaald in een dag. Volgens ziekenhuis veel te veel. Had al een te laag hb. Maandag onderzoeken waarom ik zo'n laag hb heb balen maar het is niet anders. Hb mag niet verder dalen, krijg een ijzer infuus. Ben benieuwd, laat jullie het weten ( typ met smartphone) groetjes jopa1000