meiden uit omg. nijmegen-arnhem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LieveMama28, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

brenda, in het rijnstate.
    Infuus zit erin

typen is lastig op zo'n telefoon zeg hihi

fijn weekend iedereen!

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

beterschap! je hebt wel alle tijd om te tikken :)

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Hè bah Jopa, dat zijn geen leuke berichten. Hoe laag is je Hb? Zijn je darmen wel weer op gang?

4. Belindada

Belindada Niet meer actief

@jopa:

Balen zeg, wens je heel veel sterkte en beterschap!

@mutsefluts:

Hihi dank je, Saturn zat zit hier ook in Nederland, was van de week reclame op tv en nu bij elke 100 euro 15 euro korting maar dat was natuurlijk weer een verkooptrucje want die telefoon die ik wilde was daar duurder en kwam met die korting op zelfde prijs als dat ik hem al was tegengekomen op internet en helaas op jouw site is deze ook niet goedkoper maar toch bedankt

@brenda:

Hihi ja die rolverdeling weten ze al vroeger hoor, zit denk toch in de genen.....;)

5. jopa1000

hoi hoi, ja wel veel tijd om te tikken maar toch typ ik liever op m'n laptop hihi
    hb is nu 5,8 darmen zijn gelukkig wel weer op gang...zondag weer laxeren voor het darmonderzoek/maagonderzoek dan hopen dat ze vinden waardoor dit komt.

Iig goed dat ze alles willen checken.....

Groetjes jopa

6. brenda1976

het is heel fijn dat ze alles willen controleren, ik hoop dat ze iets vinden en makkelijk te verhelpen is, want ik weet (niet uit eigen ervaring) dat je echt op de kop staat van de pijn!

ik ben op het internet aan het rondkijken, we hebben 30 dec feest, verkleed, thema is sprookjes...... we zijn nu aan het kijken naar aladin en vriendin hahaha

7. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    @ Traantje.
    Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen. Hoop dat je het nog ff uithoud. Nog even en dan mag je dat kleinne wondertjein je armen sluiten!bijzonder hoor!
    Reed trouwens van de week van bemmel naar Elst. Ging naar de sportschool, en zag de eerste versierde bomen al buiten staan.
    Van dat blauwe knipperende licht. Was dat jou tuin?
    Hihi.
    Wel mooi.

@Joppa:
    Jeetje meid.
    Das vervelend zeg. Hopen dat je nu na het weekend welnaar huis mag. Krijg je wel een beetje aanloop? Of lig je veel alleen?
    Eigen kamer?
    Fijn he.... zon telefoon!? haha

@Brenda:
    leuk zon feestje. Hou ik wel van. Beetje verkleden en lekker gek doen. haha Willen natuurlijk we lfoto' s zien he!! ;)

@Mutsefluts:
    WELKOM......bij de club!

@kolifantje:
    Hebben een beetje dezelfde hobby's.
    Shoppen, lekker wijntje drinken, beetje computeren, bios, sauna uit eten.
    lekker genieten van het leven dus!!!! heerlijk....!!
    Je was op ziek naar een nieuwe telefoon?
    Ik heb de Samsung Galaxy S 2.
    Wauw... wat een geweldige telefoon vind ikdit. Kan er werkelijk allesmee.
    Heb albehoorlijk wat telefoons versleten maar deze is echt fijn.
    Succes met je beslissing.
    Ben trouwens niet meer overtijd. Lijkt wel of het elke maand heftiger word. Kan net zo goed op de wc blijven zitten de hele dag, haha.

Was trouwens benieuwd hoe iedereen echt heet.
    Brenda.....das niet zo moeilijk....;)

en de rest?

Ik ben annemarie!

8. jopa1000

hoi allemaal ff pauze bij the voice!!

Lig op een kamer van 4, maar naast mij nog 1 mevrouw, gelukkig heel gezellig!

M'n man en dochter komen dagelijks en mijn ouders ook. Verder veel telefoon.
    Kom de dag goed door.

Als maandag alles oke is (met het maag/darm onderzoek) mag ik naar huis, even afwachten.

Mijn echte naam is Patricia

ga weer verder kijken, fijne avond!

9. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    hi patricia,

ik duim met je mee dat maandag alles goed is en dat je naar huis mag.
    is toch niks aan he, zon ziekenhuis!
    gelukkig lig je niet alleen!!

leuk programma he....the voice.
    volgens mij kijkt echt half nederland dat.
    hier staat nu voetbal op....maare....hij gaat zo wel weer terug!hihi

fijne avond nog'

xx annemarie

10. brenda1976

tja de voice kijken we hier ook :)

oooo onderzoek is wel balen!
    Maar andere kant kunnen ze misschien wel wat vinden.

Bij mijn opname was er internetverbinding, had de laptop mee.
    Dat was wel ergg lekker!
    gr brenda

11. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Jopa: geen pretje een maag/darmonderzoek. Vraag wel om een roesje hè?! Lijkt me trouwens stug dat daarin de verklaring voor je bloedarmoede wordt gevonden, zo oud ben je toch nog niet ;)
    Lig je op de afdeling interne?

Hier gisteren ook de voice gekeken, maar wij kijken meestal het laatste deel in bed en dan val ik altijd in slaap, dus heb het eind weer gemist :)

@lieve mama: balen trouwens dat deze ronde ook niets was geworden, doen jullie iets speciaals (temperaturen, ovulatietesten?) om de eisprong te bepalen?
    En nee, geen knipperende blauwe lichten in onze tuin;)
    Naar welke sportschool ga je trouwens?

@Mutsefluts: welkom!

@Kolifantje: ik heb ook de samsung galaxy SII en hij bevalt erg goed! Kan hem je aanraden. Ik vond de Iphone te duur, dus toen kwam ik bij deze uit.

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik was erbij vergeten te vertellen dat ze ook niet iedere telefoon hebben en dat het niet voor allemaal geld....... (sorry de kleine begon over de zeik te gaan toen ik het bericht plaatste)

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jopa/patricia heel erg veel beterschap!!!!

lievemamma/annemarie: ik heet Martina

wauw Kolifantje de kerstboom... denk dat ik ruzie heb als ik m nu al tevoorschijn tover... mn zoontje van 6 vind het erg gezellig maar eerst sinterklaas!!!

14. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    @ Traantje:

Erg balen ja. Voel me er ook weer zo kut onder.Maarja. das ff weer 5 dagen en dan kunnen we ons weer concentreren op het klussen enz. Merk trouwens wel dat ik nu elkekeer erger ongesteld word. Hebben jullie hierook last van?
    Bij de eerste was het in 4 ronde raak. bij de 2de nu 8ste ronde in. Dit maaktme erg onzeker.
    wil er niet over zeuren omdat sommige van jullie al veel langer bezig zijn en niet op de natuurlijke manier. dan vind ik dat ik niet mag klagen.
    gebruiken niks. geen ovu testen enz. zou ik wel willen maar mn man ziet me aankomen....haha. moet welleuk blijven vind hij. en vind ik ook wel. hijen mijn omgevind zeggen elke x..... volgende x beter, maak je niet druk, je hebt een gezond kind dus je weet dat je zwanger kan raken. dit is soms erg frustrerend. tuurlijk heb ikeen geweldig mooie zoon,maar de wens voor een tweede is net zo sterk als met de eerste. misschien wel sterker.ik weet hoe verschikkelijk mooi een zwangerschap kan zijn en een bevalling.
    ( was allemaal peanuts bij de eerste, zo uit het boekje, haha)
    misschien is de wens daarom nu wel groter

soory voor het vele geklaag. en helemaal tegenover de meiden die al erg lang bezig zijn en waarbij het allemaalniet op de natuurlijke weg gaat -- respect voorjullie -- maar moest ff mn ei kwijt, ( gekkewoordspeling...haha)
    kan dat eigenlijk nergens merk ik nu, vandaar ff hier.

pffff......tisseusssss....... haha

dikke kus

15. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    sorry voor de spelfouten. ik lees het nu nog eens over. (lijk wel 15, hihi)
    typte maar zonder te lezen eigenlijk. mn spatie is niet zo goed meer vandaar soms geen spatie.....

xx

16. jopa1000

hoi meiden,

nou mag zo eventjes naar huis voor weekendverlof. Morgen weer terug en gaan ze
    weer laxeren. Lig op mdl afdeling. Hb was mbv ijzerinfuus weer punt gestegen.
    Waar de dokter vooral bang voor is dat er een poliep/ventriekel in m'n darm zit
    maar goed ik wacht het maar af. Ventrikels kunnen zeer langzaam bloeden (wat je dus niet merkt) . Ik krijg idd gelukkig een roesje!
    Ik ben 33 by the way

ik zal straks thuis even wat uitgebreider reageren.

Doei!

17. jopa1000

oja lievemama, heel herkenbaar hoor, maakt niet uit of het de 1ste of de 10de is. Wens blijft sterk. Ookal duurt het lang of kort!

Anders is naar de huisarts voor je menstruatie? Ik had een toenemende ongesteldheid (en meer ongipijn! Toen ik een poliep in m'n baarmoeder had.

Groetjes jopa

18. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    patricia:

fijn dat je even naar huis mag.is toch altijd beter he, je vertrouwde omgeving. hopelijkheb je niet veel pijn na morgen.is het welgoed te behandelen? alsblijkt dat er een poliep/ventriekel in je dram zit?
    getsie....nou we gaan maar uit van het beste he!

geniet lekker van je verlof!!!!

ben verder best regelmatig ongesteld. dus daar ligt het niet aan.
    wacht nog 4 maandjes met de huisarts.
    laatst was ik er voor iets anders en toen heb ik het tussen neus en lippen door gevraagd. een jaar bezig--dan pas terugkomen!
    lastig hoor, als in dat op zicht je man niet achter je staat. begrijp me niet verkeerd. hij staat wel achter me en wilt het ook ontzettend graag, maar hij vind het nu nog geen tijd om actie te ondernemen.
    is nog te vroeg

tempen jullie? of hebben jullie ovu testen gebruikt??

lies annne

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    dag meiden!

Wat leuk, nog een topic voor meiden in omgeving arnhem/nijmegen...

@kolifantje: was nog bij de door jou geopende topic aan het schrijven: daar komt het nu ook op gang. Misschien die meiden ook hier naar toe vragen: komen allemaal uit Arnhem.

@mutsevluts: jij ook hier :D Heb je pb gestuurd!

@andere dames: ga zo tpoic bijlezen...nu even mijn dochtertje de fles geven :D

20. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Hoi Franka,

Welkom bij ons gezellige clubje!!!!!!

Liefs anne

Deel Deze Pagina