meiden uit omg. nijmegen-arnhem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LieveMama28, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wouw gave taart!
    ik bestel voor mijn kids altijd taarten, iemand nog interesse om een cars taart te maken, uiteraard betaald!

Mijn oudste is vandaag weer beetje te doen, maar afgelopen dagen grrrrrrr
    achter het behang.
    gisteren heeft hij bewust even geplast op mijn schoot, ik dacht dat het perongeluk ging, maar mijn bezoek zei dat hij echt druk zette om te plassen. Maar ik wist niet zeker! Dus tja. Daarna wilde hij niet op de pot, want hij wilde het onder de tafel en deed het ook nog grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr En dan elke keer aan zijn broer zitten.......
    maar vandaag was hij heeel lief! nou ja de middag :)
    maar dat geef de burger moet.
    Zijn aan het kijken voor zijn verjaardag voor kadootjes, moeilijk hoor/.
    Wat geven jullie met sinterklaas? en doen jullie ook kerst?
    gr brenda
    gr brenda

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ooooooooooeh brenda volgens mij ligt het aan het weer!!!!
    mn oudste was ook onhandelbaar/ontspoort en de jongste wilde alleen maar op schoot zitten/liggen/hangen...

wanneer is je zoontje jarig??

thanks voor het compliment! wij waren ook heeeel erg blij met de taart.. en de gast nog meer want hij was echt om te smullen :D:D

sint: nog geeeeen idee!!! we moeten nog shoppen... de oudste heeft heel mooi een "lijstje" gemaakt (uit boekjes geknipt).. en voor de jongste had ik een idee maar manmonster kwam alweer met iets anders.... denk dat ik van de week alleen moet gaan (man veel werken)....

3. brenda1976

mijn zoontje is 12 dec jarig.

onlineshoppen is ook handig :)
    gr brenda

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Kon het niet laten en ben al een beetje bij met lezen nu, diegene die nu zwanger zijn gefeliciteerd!
    Ook allemaal met de laatste loodjes bezig geloof ik, spannend:)

@Jopa wat vervelend allemaal, veel sterkte gewenst.

@mutsevluts geweldig die taart, ben nog op zoek naar een mooie bruidstaart!
    Hier trouwens ook zo'n kleintje die vandaag alleen maar bij mama wil hangen, dus toch inderdaad het weer;)

Wij vieren alleen sinterklaas met kadootjes, heb ze van de week in huis gehaald. Heb zelf het verlanglijstje van noa gemaakt hihi.
    Ze krijgt een vormenstoof (van fisher price een picknickmandje, zo schattig:)) en een soort van muziekboekje van V-tech. Daarnaast nog wat kleine kadootjes, zoals een puzzeltje. Ben wel blij met sinterklaas, was toch nodig om wat speelgoed voor een oudere leeftijd aan te schaffen. Heb hier eigenlijk meerendeels nog zacht babyspeelgoed voor kindjes vanaf 0-3maanden. Noa is er een beetje op uitgekeken. En om zomaar speelgoed te kopen, dat doe ik eigenlijk niet zo snel.
    Ben meer van het kleertjes kopen :D

5. brenda1976

Een kennis van mij verkoopt altijd haar speelgoed van haar zoontje. Ze koopt altijd dure vtech en andere spullen. Ik neem het dan over. Want ziet er altijd als nieuw uit! Het is een rustig kind die beheerst speelt.
    Ik vind altijd ideaal, want soms koop je iets en ze doen er niks mee......maar als ik het overneem, neem ik alles over en denk ik soms, wat moet hij nu met dat speelgoed, zou ik nooit kopen. En is dan groot succes!
    Tegenwoordig ga ik nog wel eens naar speelgoedbeurzen. Ik heb daar een prachtig hout keukentje voor 10 euro! ziet er uit als nieuw,met houtenpannetjes enz. volgens mij nooit mee gespeelt!
    Maar ook het dure vrachtwagens van siku.... en ook op de oranjebeurs een porsche gekocht waar ze zelf in kunnen rijden voor 5 euro. Die het nog steeds doet en al mishandeld is door alle kindjes die hier spelen en rijd nog.
    Dus heb wel een mix van nieuw en 2e hands die ik wel schoonmaak bij dettol. En zo kan ik ook wat speelgoed bij mijn ouders laten staan!

sinterklaas:
    mijn jongste krijg dan het houten keukentje met daarbij een jongens koffieservies. En de oudste krijg met sint storio van vtech. En ze krijgen nog wat thomas de trein hout.
    gr brenda

6. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Het wordt hier telkens drukker, leuk!!

@Jopa: veel succes vandaag, ik hoop dat je straks weer lekker thuis bent!

@Mutsefluts: mooie taart! Wij hadden een enorme bruidstaart van 8 verdiepingen met echte bloemen erop die ook in mijn trouwboeket zaten, was erg mooi en hij was ook heel lekker. We hadden die trouwens gewoon bij bakkerij Strik besteld in Nijmegen... Maar, dat is inmiddels ook al weer 6,5 jaar geleden ;)

@hier gisteren geen hangerig kind, alleen vanochtend wel vroeg wakker :( dacht eerst om nog weer terug te gaan naar bed, maar ik ben dan bang dat ik vannacht weer een poos wakker ga liggen...

@Sinterklaas: J.enna krijgt van haar ene opa en oma een slee met een zitje erop en van de andere opa en oma duplo en ik heb gisteren van little people een brandweerauto gekocht (op internet). Ze krijgt ook nog nieuwe schoentjes en dan vind ik het wel weer genoeg. Ze is ook net jarig geweest en toen ook goed verwend.
    @CC93: ik snap wel wat je bedoeld met dat babyspeelgoed, dat hadden wij op een gegeven moment ook, maar toen ben ik gewoon wat dingen gaan halen bij de kruidvat, niet duur en hartstikke leuk...

ik moet zeggen dat ik het overzicht toch wel een beetje kwijt ben wie wie is :( had zich al iemand aangeboden om een overzicht te maken? :D

7. Belindada

Belindada Niet meer actief

@brenda (oosterhout Nijmegen-Noord, twee zoontjes van 2 en 1, zorgadviseur, Houd van computeren, winkelen, koffie leuten, wandelen, fietsen, speeltuin, dierentuin en de carnaval en gaat cursus schminken volgen)

@traantje (Elst, moeder van meisje van 13 maanden en zwanger van nummer 2 die via keizersnede geboren gaat worden tussen kerst en oud en nieuwe en huisarts in opleiding, nu ziektewet maar bijna met verlof, houd van bankhangen, dingen naaien op de naaimachine, film kijken en hardlopen)

@jopa (Bemmel, moeder van meisje van 4, momenteel wia door zenuwbeschadiging ruggenprik, normaal financieel consultant voornamelijk in de zorg, januari starten met ICSI Radboud, ligt nu in Rijnstate voor maag/darm onderzoek, houd vanHobbies: paardrijden, zwangerschapspagina, lezen, puzzelen (legpuzzels) en taarten maken, sauna, in achtbanen zitten, film kijken, wijntje drinken bij cafe florian (centrum arnhem).

@lieve mama, (Bemmel, moeder van een jongen van 2, planner in de zorg en nagelstudio aan huis, bezig met maken van nummer 2, houd van shoppen, lekker wijntje drinken, beetje computeren, bios, sauna uit eten.)

@mutsefluts (Arnhem, moeder twee zoons)

@franka (Arnhem, 28 jaar, moeder van zoon en dochter, decaan middelbare school)

@cc93 (Arnhem, 28 jaar, moeder van 1 kind en gaat volgend jaar trouwen)

@banne77 (Arnhem, 34 jaar, moeder van een dochter, werkt 27 uur op verzekeringskantoor)

@anna (Huissen, 28 jaar, zoon en tweede op komst dat wordt een meisje en is uitgerekend op...?, houd van haken en naaien,lezen, uit eten gaan, koken en bakken en is thuisblijfmama)

@kolifantje (Priscilla, Arnhem, 28 jaar, woont samen, zwanger van een zoon en uitgerekend op 6 januari, nu met verlof, werkte als office manager parttime maar na me verlof op zoek naar wat anders want job komt te vervallen, houd van: lekker eten, sauna, shoppen, op vakantie gaan, soms op stap om lekker te dansen, ben heel soms crea bea en verder lekker op de bank met een leuk programma of film)

@ mutsefluts: wow wat een gave taart zeg, ik wil ook nog weleens zo's cursus taarten maken doen

@brenda: een cursus schminken lijkt me ook erg leuk!! Heb je al iets leuks gezien voor je feestje 30 december?

@jopa: veel succes weer vandaag

@anne, cc93 en banne77, welkom hier gezellig

@allemaal: ik heb inmiddels een nieuwe telefoon, het is de samsung omnia w geworden, was 330 euro los, dus een middenklasse en ben er helemaal blij mee, hij was net uit en je kan hem vergelijken met die nieuwste nokia lumia alleen is de camera bij die van mij 5 megapix ipv 8.

Ik heb een nieuw overzicht gemaakt want ik was ook even de draad kwijt....we hebben nu wel een leuke gezellige club om mee te praten. Kunnen de dames alles even doorlezen, je echte naam erbij zetten en eventueel aanvullen en daarna een nieuwe update plaatsen, lijkt me handig als je gewoon dit hele schema aanvult en daarna weer plakt in een nieuw bericht.

Allemaal een lekker weekend gehad? Hier wel hoor, heb wel veel harde buiken de laatste dagen, denk toch een beetje voorbereiding op de bevalling, a.s. vrijdag 35 weken. Ik vind het nu wel spannend worden, hadden jullie dat ook in de laatste weken? Vind het niet echt eng maar dat het opeens gaat gebeuren en er geen weg meer terug is dat lijkt me toch wel even een heftig momentje ;)

fijne dag allemaal weer!

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @brenda (oosterhout Nijmegen-Noord, twee zoontjes van 2 en 1, zorgadviseur, Houd van computeren, winkelen, koffie leuten, wandelen, fietsen, speeltuin, dierentuin en de carnaval en gaat cursus schminken volgen)

@traantje (Elst, moeder van meisje van 13 maanden en zwanger van nummer 2 die via keizersnede geboren gaat worden tussen kerst en oud en nieuw, huisarts in opleiding, nu ziektewet maar bijna met verlof, hobbies: bankhangen op dit moment, maar mag niet meer), dingen naaien op de naaimachine, film kijken, koken en hardlopen)

@jopa (Bemmel, moeder van meisje van 4, momenteel WIA door zenuwbeschadiging ruggenprik bij bevalling, normaal financieel consultant voornamelijk in de zorg, januari starten met ICSI Radboud, ligt nu in Rijnstate voor maag/darm onderzoek, hobbies: paardrijden, zwangerschapspagina, lezen, puzzelen (legpuzzels) en taarten maken, sauna, in achtbanen zitten, film kijken, wijntje drinken bij cafe florian (centrum arnhem).

@lieve mama, (Bemmel, moeder van een jongen van 2, planner in de zorg en nagelstudio aan huis, bezig met maken van nummer 2 nu in ronde 8, hobbies: shoppen, lekker wijntje drinken, beetje computeren, bios, sauna uit eten.)

@mutsefluts (Arnhem, moeder twee zoons)

@banne77 (Arnhem, 34 jaar, moeder van een dochter, werkt 27 uur op verzekeringskantoor)

@anna (Huissen, 28 jaar, zoon en tweede op komst dat wordt een meisje en is uitgerekend op...?, hobbies: haken en naaien, lezen, uit eten gaan, koken en bakken en is thuisblijfmama)

@kolifantje (Priscilla, Arnhem, 28 jaar, woont samen, zwanger van een zoon en uitgerekend op 6 januari, nu met verlof, werkte als office manager parttime maar na verlof op zoek naar wat anders want job komt te vervallen, hobbies: lekker eten, sauna, shoppen, op vakantie gaan, soms op stap om lekker te dansen, ben heel soms crea bea en verder lekker op de bank met een leuk programma of film)

Zo, ik heb even wat spellingsdingen veranderd. En mijn echte naam meld ik hier niet uit privacy-overwegingen. Als jullie het willen weten kan ik je het altijd pb-en hoor!

@Kolifantje: ik had dat ook met de eerste hoor, je weet niet wanneer het begint, hoe het begint en wat je moet verwachten van een bevalling, dus het is heel normaal wat je voelt! Voor mij is het nu anders. Ik weet wanneer ik in principe ga bevallen en wat het allemaal gaat inhouden! Nog even geduld en we hebben allebei onze kleine man in onze armen!!!

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0

@traantje (Elst, moeder van meisje van 13 maanden en zwanger van nummer 2 die via keizersnede geboren gaat worden tussen kerst en oud en nieuwe en huisarts in opleiding, nu ziektewet maar bijna met verlof, houd van bankhangen, dingen naaien op de naaimachine, film kijken en hardlopen)

@jopa (Bemmel, moeder van meisje van 4, momenteel wia door zenuwbeschadiging ruggenprik, normaal financieel consultant voornamelijk in de zorg, januari starten met ICSI Radboud, ligt nu in Rijnstate voor maag/darm onderzoek, houd vanHobbies: paardrijden, zwangerschapspagina, lezen, puzzelen (legpuzzels) en taarten maken, sauna, in achtbanen zitten, film kijken, wijntje drinken bij cafe florian (centrum arnhem).

@lieve mama, (Bemmel, moeder van een jongen van 2, planner in de zorg en nagelstudio aan huis, bezig met maken van nummer 2, houd van shoppen, lekker wijntje drinken, beetje computeren, bios, sauna uit eten.)

@mutsefluts (Arnhem, moeder van twee zoons, thuisblijfmamma, 33 jaar, wil de naaimachine gaan uitproberen, getrouwd)

@anna (Huissen, 28 jaar, zoon en tweede op komst dat wordt een meisje en is uitgerekend op...?, houd van haken en naaien,lezen, uit eten gaan, koken en bakken en is thuisblijfmama)

@kolifantje (Priscilla, Arnhem, 28 jaar, woont samen, zwanger van een zoon en uitgerekend op 6 januari, nu met verlof, werkte als office manager parttime maar na me verlof op zoek naar wat anders want job komt te vervallen, houd van: lekker eten, sauna, shoppen, op vakantie gaan, soms op stap om lekker te dansen, ben heel soms crea bea en verder lekker op de bank met een leuk programma of film)

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik kom straks terug... ff de oudste van school ophalen....

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0

@mutsefluts (Arnhem, moeder van twee zoons, thuisblijfmamma, 33 jaar, wil de naaimachine gaan uitproberen, getrouwd)

@anna27 (Huissen, 28 jaar, zoon en een meisje op komst, uitgerekend op 3 maart, houdt van haken en naaien, lezen, uit eten gaan, koken en bakken en is thuisblijfmama)

Mijn stukje even aangepast met uitgerekende datum

12. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18

@cc93 (Celine, Arnhem, 28 jaar, moeder van 1 kind en gaat volgend jaar trouwen. Hobby's lezen, bioscoopje pakken, uit eten (grote favoriet), dierentuinen bezoeken (nu helemaal met zo'n kleine meid erbij) en uiteraard leuke dingen doen met Noa en vriend!

@anna (Huissen, 28 jaar, zoon en tweede op komst dat wordt een meisje en is uitgerekend op...?, houd van haken en naaien,lezen, uit eten gaan, koken en bakken en is thuisblijfmama)[/B]

Handig zo'n schema, heb mijn stukje even wat aangepast.
    Hier is het al de hele dag niet zo gezellig, was dit weekend al snipverkouden en vanochtend opeens erg misselijk geworden:)
    Maar snel oma gebeld om op te komen passen en in bed gekropen.
    Besef wel dat het luxe is om zo snel aan een oppas te kunnen komen, weet echt niet hoe ik het anders had moeten doen :(

Hopen maar dat het morgen weer een stuk beter gaat!

@kolifantje spannend nog maar 5 weekjes. Kan je niet adviseren over harde buiken. Heb ze zelf namelijk niet echt gehad, ik liep met ruim 41 weken nog over de postbank zonder een krampje of iets :)

13. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi meiden,

Goed nieuws, ben weer thuis. Behandelingen gingen wel echter roesje deed weinig/niks heb alles meegekregen.

Er zijn divertikels gezien in de dikke darm. (uitstuilpingen in de darm) medicijnen meegekregen (movicol) en nu via de huisarts de hb in de gaten blijven houden. Voor nu hebben ze geen verklaring voor de verlaagde hb. Gelukkig geen "enge" dingen!

Nu bijkomen, vanaf gisterenochtend niets meer gegeten tot 16.00 vanmiddag. Ben moe en gammel.

Spreek jullie snel weer.

Groetjes jopa

14. jopa1000

Nog wel even snel de nieuwe dames welkom heten,

Welkom cc93, banne en anna!

Leuk zo veel meiden in de buurt!

Groetjes jopa

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ha meiden,

sorry heb even niet bij kunnen lezen: vanmiddag is mijn vader in zh opgenomen omdat hij een lichte hartinfarct heeft gehad dus dat was wel even schrikken...

Spring vanaf hier dus weer even in:

@joppa: fijn dat je weer thuis bent! Gelukkig is er niets ernstigs gevonden!

@'nieuwe'dames: leuk dat jullie ons ook gevonden hebben vanuit het andere topic :D

16. brenda1976

jopa fijn dat het zo goed is afgelopen, nu volhouden!

Welkom meiden die ik vergeten ben!

franka wat schrikken van je vader, hoe gaat het nu?

17. Belindada

Belindada Niet meer actief

@jopa, fijn dat je weer thuis bent! Hopen dat de medicijnen aanslaan.

@franka, schrikken zeg, hoe gaat het nu met je vader?

@cc93, zo dat is heerlijk zeg helemaal nergens last van hebben, heb tot nu toe ook een redelijke zwangerschap hoor, weinig kwaaltjes soms wat moe en down maar dat hoort erbij en soms dan die harde buiken.

Voel je je ondertussen alweer wat minder ziek? Ik heb die luxe straks helaas niet, mijn ouders en schoonouders wonen allebei een uur rijden hier vandaan. Zien elkaar wel regelmatig maar even snel op en neer is er helaas niet bij.

@anna27:

Leuk dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd!
    Gaat je zwangerschap goed tot nu toe? En je bent thuisblijfmama, bewust voor gekozen?

@traantje:

Hoe voel jij je? Ben je al helemaal klaar met alles voor de baby?

@lieve mama:

Heb je al een paar dagen gemist op het forum...

@alles dames: als jullie de samenvatting kopiƫren en aanpassen willen jullie dat dan wel van jullie bovenganger doen anders dan moeten we straks weer gaan plakken en knippen.....dus bekijk het nog een keer of alles wel juist staat bij de laatst geplaatste samenvatting.

verder alles goed met jullie??

18. jopa1000

Goedemorgen meiden,

Franka, jeetje wat schrikken zeg, hoe is het nu?

Heb waardeloos geslapen maar ben wel blij dat ik thuis ben. Even bijkomen... wat ben ik moe en futloos. Blij dat de onderzoeken achter de rug zijn want had toch wel wat spanning hierom. Vrijdag moet ik weer naar de huisarts daar gaan ze m'n hb weer prikken en heb ik een afspraak met de huisarts hoe nu verder. (zoektocht 2 zal dat gaan worden helaas.)

Nou over leuke dingen: Sinterklaas

Wij gaan zaterdag sinterklaas vieren in limburg. Daar wonen mijn schoonouders, De hele familie komt daarnaartoe om sinterklaas te vieren. Gezellig en druk. Door de ziekenhuisopname is veel blijven liggen. De komende dagen maar even weer oppakken en afmaken. (gedichten / cadeautjes kopen etc)

Zondag vieren wij sinterklaas met mijn moeder en vader lekker thuis. Wij hebben voor dochterlief een poppenhuis. Maar die moest nog geschilderd worden. Grondverf heb ik al gedaan maar nu de roze kleur nog. Hij wordt heel leuk. Ze krijgt daarbij de huisinrichting van Playmobil erbij. Een deel 2de hands en een deel nieuw. Echt heel leuk allemaal.

Ook krijgt ze de manege van playmobil. (vind ik ook leuk!!) die konden we met airmiles voor een heel klein bedrag kopen bij V&D.

Allemaal leuk dus, heb ik heel veel zin in.

Oja, Kolifantje, fijn dat overzicht, zal hem straks even aanpassen. Ik kom oorspronkelijk uit het westen (onder rotterdam).

Ik ga even kopje thee drinken.

Groetjes jopa

19. jopa1000

@jopa (Bemmel, moeder van meisje van 4, momenteel wia door zenuwbeschadiging ruggenprik, normaal financieel consultant voornamelijk in de zorg, januari starten met ICSI Radboud, weer thuis na ziekenhuisopname, vrijdag hb check en overleg hoe nu verder ivm laag hb, houd van Hobbies: paardrijden, zwangerschapspagina, lezen, puzzelen (legpuzzels) en taarten maken, sauna, in achtbanen zitten, film kijken, wijntje drinken bij cafe florian (centrum arnhem).

@cc93 (Celine, Arnhem, 28 jaar, moeder van 1 kind en gaat volgend jaar trouwen. Hobby's lezen, bioscoopje pakken, uit eten (grote favoriet), dierentuinen bezoeken (nu helemaal met zo'n kleine meid erbij) en uiteraard leuke dingen doen met Noa en vriend!

[/B]

Mijn stukje even aangepast. Ik heb de laatste gekopieerd.
    Groetjes!

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow franka dat is schrikken!! enne je weet waar ik woon... als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het wel!!!

jopa welkom thuis..... fijn dat er geen enge dingen zijn gevonden!!

cc volgens mij had je het al verteld maar kan het niet zo snel vinden.. wanneer gaan jullie trouwen???

Deel Deze Pagina