meiden uit omg. nijmegen-arnhem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LieveMama28, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Hallo, ik ben er nog hoor. Vandaag alleen drukke middag gehad met ziekenhuisbezoekjes enzo.

@Jopa: wat naar dat je weer zo'n last hebt, heb je geen klysma gehad voor het geval dat het weer niet wil? Arme jij meid, ik hoop dat de huisarts je morgen goed kan helpen.

@Kolifantje: oef, dat is ook niet fijn zo'n lekkage

@Sinterklaas: J.enna krijgt een slee van haar ene opa en oma en ik geloof ook nog pyama's en van de andere opa en oma duplo. Van ons krijgt ze een brandweerauto van little people. Die is vandaag binnen gekomen gelukkig!

@Zieke kindjes: er heerst vanalles op het moment geloof ik, sterkte allemaal met jullie zieke kindjes...

@Hier verder vannacht nauwelijks geslapen. J.enna is erg verkouden en had gisteren wat gespuugd in bed door het hoesten. Vervolgens heeft ze de halve nacht bij ons gelegen, maar werd elk half uur huilend wakker. Uiteindelijk wel van 3 tot 6 in haar eigen bed gelegen en geslapen, dus wij ook :)
    vanavond maar vroeg naar bed
    Vanmiddag ben ik ook naar de anesthesist geweest voor de keizersnede. Ik heb bij hem aangegeven dat ik veel last heb van hartkloppingen en daarbij een benauwd gevoel, maar komt waarschijnlijk door de afwezigheid van mijn conditie en door de enorme buik (ben maar klein, 1.58 m), maar baby loopt wel voor qua groei. Ook nog naar de verpleegkundige geweest voor nog wat info over de ks... dus dat was een bezig dagje :)

2. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Heey meiden,

Zo weer even tijd om te reageren, donderdag is mijn werkdag. Daarna noa van kdv halen en dan begint het spitsuur hier altijd.
    Nu is het weer rustig, eten staat in de oven, noa ligt in bed en vriendlief heeft een uitje van zijn werk.

Ben niet meer zo gestrest als gisteren, noa is gelukkig nog niet ziek geworden. En heb inmiddels iets van we zien wel. Ze eet nog steeds niet als normaal, avondeten laten staan en ook weer een fles. Maar wellicht heeft ze een sprongetje, weet dat het eten rond de zes maanden ook lastig ging.

@kolifantje, moet inderdaad nog bedenken welke winkel ik de jurk wil halen, bedankt voor de tip:). Ik werk 24 uur per week op een polikliniek in het ziekenhuis.
    Voor ons trouwens het kinderdagverblijf goed te doen, ik hou meer over dan als ik niet zou werken. Maar ik werk nu dus drie dagen en ze gaat twee dagen naar de opvang. Dus dat scheelt een hoop. Mijn vriend heeft 1 dag per week ouderschapsverlof, dat duurt nog tot november 2012. Daarna zien we wel weer.

@mutsevluts, ik kan dat ook niet weerstaan hoor. Nu al niet en dan praat ze nog niet eens haha. Alleen dat koppie al. Dan zit ze ergens aan wat niet mag en ze kijkt je dan aan. Ik weet niet wat er precies allemaal is gebeurd dit jaar, maar soms verdienen ze echt wel iets extra's.

@Franka fijn dat je vader zaterdag weer naar huis kan.

@jopa, vervelend dat het weer zo terug komt. Hoop dat de huisarts morgen meer kan doen!

@traantje, spannend hoor die laatste loodjes. Maar wel extra druk met alle voorbereidingen voor zo'n keizersnee.
    Kleine meid vandaag wel wat beter in orde?

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    oeh kolifantje wat een mazzel dat je thuis was!!
    hier zou het niet goed zijn want de wasmachine staat op zolder....

en jopa is het eten nog een beetje gelukt???

jeetje traantje drukke dag geweest dus!!!
    heb je wel op je vragen antwoorden gekregen??
    beterschap voor J.enna!!!

cc wat fijn dat ze niet ziek is geworden!!! hopelijk wordt ze dat ook niet want er heerst hier echt wel wat hoor....
    ik wist niet dat er met 8 maanden ook een sprong was (ohoh ff oei-ik groei erbij pakken straks!)

kort gezegd met wat er dit jaar is gebeurd: veel!!
    de laatste 3 maanden van de zw. van K.tje mocht ik niks meer (beginnende BI en K.tje lag al vast ingedaald)
    mn s-moeder is overleden en daar is ie heel erg verdrietig om (en het verdriet van mn eigen mams komt omhoog)
    zn "vader" loopt te klooien (wil nergens aan meewerken maar wil wel dat ik overal aan meewerk.. NOT!) en dat krijgt hij ook op zn broodje :(
    en nog wel wat meer dingetjes...

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    beterschap!!!!

5. Belindada

Belindada Niet meer actief

@traantje:

Ohhh hihi fijn dat je er weer bent!

Maar niet prettig dat je soms zo benauwd bent en hartkloppingen :(. Lekker rustig aan doen dus en op tijd je rust momentjes pakken.

@mutsevluts:

Klinkt als een heftig jaartje zeg...alvast heel goeds voor 2012!

@cc93:

We hebben hier op het forum veel dames die werken in de zorg of er veel mee te maken hebben, behalve ik volgens mij, hahaha.
    Maar voor mij is het ook altijd nog wel voordelig hoor om te gaan werken anders krijg je helemaal niks. Maar goed je moet niet gaan uitrekenen wat je uiteindelijk per uur verdiend als vrouw als je kinderopvang eraf haalt, hihi want dan ging je niet meer ;)

@jopa:

Vandaag nog iets gehoord van de huisarts? Heeft hij nog wat voor je kunnen betekenen en hoe voel je je?

@franka:

Hoe gaat het met je vader? Beetje van de schrik bekomen?

@ alles dames, wens jullie allemaal een heel fijn weekend en een fijne sinterklaas, dat alles kindjes maar weer blij zijn met hun cadeautjes maar dat zal best wel

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Haai!

@kolifantje: Mijn vader mocht vandaag naar huis: net gebeld en hij ligt lekker met een kop koffie op de bank :D Gaan strakjes daar eten...

Lief meiden, dat jullie er naar vragen :D

@mutsevluts: klinkt inderdaad als een heftig jaar! Rustig aan in 2012 dus :D

@traantje: rustig aan doen hoor!!

@kinderopvang: wil ook nog eens berekenen of het niet voordeliger is voor mij om niet te werken...Ben bang dat we dan net niet qiute spelen...Vaste lasten moeten toch betaald worden...

@sint: hier geen sint weekend :) Kindjes zijn er nog te klein voor...Wij doen met kerst kadootjes...Dinsdag wel de boom zetten: joepie!! (doen we altijd op 6dec)...

7. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi meiden,

Nou eten ging gisteren niet echt goed. Weer heel misselijk en vol gevoel. Gelukkig ging de groente wel goed naar binnen. Daar heb ik toch maar even goed van gegeten.

Vanmorgen naar de huisarts geweest, hb was iets gestegen maar nog niet goed. Daarnaa ben ik doorverwezen naar de eerste hulp van het radboud in nijmegen. Huisarts vond het ook vreemd dat ik alleen gelaxeerd ben en niet meer terug hoefde te komen. Vandaar nu keuze Radboud gemaakt.

3 uur op de spoedeisende hulp gezeten. Bloed en urine was goed nu weer andere medicatie meegekregen en een spoedafspraak bij de mdl arts van het radboud. Daar hoor ik maandag meer over van eigen huisarts.

het was weer het ochtendje/middag en ik ben blij dat ik weer thuis ben. Hoop dat ik dit weekend ga laxeren (dat het aanslaat) en dat m'n buik/darmen geen gekke dingen gaan doen, want dan moet ik terugkomen.

@franka, goed nieuws meid dat je vader weer thuis is, beterschap toegewenst voor hem, eet smakelijk alvast! Ook leuk kerst vieren, hebben jullie nep kerstboom of een echte?

@mutsevluts, klinkt idd (net als bij mij) als een heftig jaar. Ik ga voor een leuk en rustig 2012, ook voor jou!

@kolifantje, ik kan mij echt voorstellen dat (ondanks de kinderopvangtoeslag) het gewoon leuk is om te werken. Ik zou (misschien overdreven) nog liever geld erop toeleggen om weer aan het werk te kunnen. Anders zou ik echt vrijwilligerswerk gaan doen denk ik. Jij ook een fijn weekend toegewenst!

@cc, in welk ziekenhuis werk je en op welke poli?

@traantje, pas goed op jezelf, als je het niet vertrouwd kun je misschien bellen om te overleggen, teveel spanning is niet goed voor jou en de kleine! Oja, klysma's werken niet, verstopping zit te hoog jammer genoeg. (zelfs een hoge klysma werkte niet)

Ik ga even m'n dochter aandacht geven, fijn (sinterklaas)weekend toegewenst.

Groetjes jopa

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi
    ik heb vandaag slechte dag, ben vreselijk moe, maar wil even snel reageren.

veel beterschap en ik hoop dat de radboud je verder kan helpen.
    (ik ben daar dus 3 weken geleden op de eerste hulp geweest, helaas....
    Ik ben toen erg goed geholpen. Helaas ook week opgenomen, maar wel toppie.
    gr brenda

9. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Jopa: het Radboud nu dus, ik ben benieuwd en hoop dat ze je daar heel goed gaan helpen en beter gaan maken!

@Brenda: hoe gaat het nu, weer wat beter in je doen?

@Franka: fijn dat je vader weer thuis is, moet hij het nu nog rustig aan doen of revalideren?

Iedereen druk met Sinterklaas vieren? (of bijna iedereen dan)

@hier: gisterenavond een kotsende J.enna. Haar hele avondeten en toetje kwam eruit over mij en mijn man heen (gelukkig niet in bed), dus haar in bad gedaan, alles gewassen en ze heeft weer de hele nacht bij ons in bed geslapen. Dus vannacht weer bijna geen oog dicht gedaan, zucht... ik ben ook nog eens snipverkouden net als zij, dus dat gaat lekker! We zijn vanochtend maar weer met z'n allen gaan slapen, was erg nodig :D Na ja, beter nu al deze heisa dan over een paar weken met de ks, toch?!

10. brenda1976

hoihoi

we zijn allemaal ziek, buikgriep grrrr maar sinterklaas ga door!
    we rennen wel wat vaker naar de wc hahahahah

zo net vakantie geboekt.... we gaan 1ste week van jan. Met mijn zwager en schoonzus.

fijne sinterklaas, ga gauw betalen, want daar was ik mee bezig.
    gr brenda

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    @brenda: beterschap!!!

@jopa: suuces in het Radboud!!!

@franka: fijn dat je vader weer thuis is!!! beterschap!!

@traantje: beterschap voor je meisje!!

hier: oooow der is veeeel meer gebeurd maar dat had niet direct effect op M.... maar aangezien hij heel erg gevoelig is heeft ie veel emoties meegekregen.....
    K.tje is sinds vannacht snotverkouden :( ook erg hangerig.... wil alleen maar op schoot zitten/liggen/slapen...
    M. is dit weekend niet thuis.. hoop dat ie een leuke sint heeft...
    manlief is ook weer veel werken.. blij dat dit het laatste weekend is van dit jaar....

12. jopa1000

Goedemorgen,

Jeetje wat een sinterklaasweekend, gezellig maar druk en wat een cadeaus (sinterklaas had bij ons geen last van de crisis hihi) Onze dochter is weer flink verwend, een poppenhuis, manege van Playmobil, manege van hello kitty (helemaal fan van paarden is ze, mama ook hoor hihi) paardenstal van hello kitty en nog veeeeeeel meeeer, waar laat ik het allemaal?

Met mij gaat het wel een beetje beter, veel toiletbezoekjes en de nieuwe medicijnen doen hun werk. Nu afwachten wanneer ik naar de mdl arts van het radboud mag.....

Nu even een rustig dagje, speelgoed opruimen / uitpakken / in elkaar zetten. Dan kan dochterlief vanmiddag lekker spelen (wilde ze vanmorgen al gaan doen..... !)

@voor alle zieken: BETERSCHAP!
    @mutsefluts, wat is er nog meer gebeurd dan, snap je verhaaltje niet helemaal? Jammer dat je man niet thuis was. Wanneer vieren jullie sinterklaas?
    @Franka, hoe is het met je vader? Een beetje gewend weer thuis?

Fijne dag iedereen, voor degene die sinterklaas nog gaan vieren, veel plezier!

Groetjes jopa

13. jopa1000

Hoi Brenda, jeetje. Jij bent toen opgenomen op de eerste hulp? Het gevoel op de eerste hulp was goed. Hoop snel naar de mdl arts te kunnen. Mag ik vragen wat jij had? Welke afdeling heb je toen gelegen?

Hoop dat je een beetje hebt kunnen bijtanken dit weekend, gaat het weer een beetje beter?

Groetjes jopa

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jopa lekker toch dat je meisje zo is verwend... vind het altijd een goeie reden om "oud" speelgoed op te ruimen/weg te gooien/aan een goed doel schenken....

er is veel gebeurd oa dat we eind sept. een neefje van nog net geen 21 jaar zijn verloren, vrienden waar wij het vertrouwen in zijn verloren, vrienden die vorig jaar nog getuigen waren op ons huwelijk hebben ons als bakstenen laten vallen (en vooral 1 daarvan waarvan mn man dacht dat het een goeie gozer was), strubbelingen met mn vader....
    ken je de film the 6th sense met bruce willis waarin dat jochie zegt "i see dead people..."... dat kan M. dus ook.... af en toe best wel heel erg eng voor hem maar gelukkig is mijn moeder er om hem te beschermen...

wij vieren vanavond sinterklaas... M. had van het weekend de passagierstrein van Lego gekregen... ben benieuwd naar zn bekkie vanavond!!!

15. Belindada

Belindada Niet meer actief

@jopa:

Fijn dat het weer beter gaat met je en dat de medicijnen aanslaan, hoop dat je snel een afspraak in het Radboud hebt.

@mutsevluts:

Jeetje, zeg dat is niet niks wat jullie meemaken en vertrouwen verliezen in goede vrienden kan veel pijn doen, denk dat iedereen dat ooit weleens mee maakt in zijn leven helaas. En geesten zien, brrrrrrr wat eng zeg. Moet er echt niets van weten want als ik eraan ga denken dan hoor en zie ik van alles.......

@franka: mooi dat het beter gaat met je vader, hoop dat hij snel hersteld!

@ allemaal:

jullie kids zijn allemaal goed verwend zeg, dat krijgen wij volgend jaar voor het eerst, lijkt me wel echt super leuk allemaal.

Hoop dat het alweer wat beter gaat met jullie gezondheid en de kindjes, vervelend nu zo rond deze drukke tijd.

Hier verder rustig weekend gehad, heb een wat zeurende buik al dagen, zal er wel bijhoren. Nog maar max 6,5 week dan is de kleine er zowieso. Ik ga nu ff huisje cleanen, stofzuigen, dweilen en vanmorgen al de hele kledingkast uitgezocht en wat oude dingen in een zak gedaan wat weg kan.

Fijne dag en voor diegene die vanavond nog sinterklaas vieren, have fun

16. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Hoi

na een druk weekend weer even achter de computer gekropen. Twee keer sinterklaas gevierd, bij mijn ouders en de schoonouders. Weer goed verwend in ieder geval!

Wat een zieke in het weekend zeg, echt de tijd van het jaar. Hoop dat iedereen zich weer een beetje beter voelt.

@brenda, lekker zeg vakantie, waar gaat de reis heen? of stond dat al ergens?

@mutsevluts, heftig hoor zo'n jaar. Soms lijkt alles tegelijk te komen. Hoop dat het nieuwe jaar heel wat mooiere momenten mag brengen

Op naar het volgende project, huis klaar maken voor de kerst. Heb vanochtend al een heel leuk muziekdoosje gekocht. Eerste item staat al, van de week de boom ook maar op gaan zetten. Ben benieuwd wat noa er van vindt:D

Ga nu maar eens eten koken, fijne avond en voor degene die vanavond nog sinterklaas vieren, veel plezier!

17. jopa1000

Hoi meiden,

Mutsefluts, jeetje klinkt idd heftig allemaal. Wat een bijzondere zoon heb jij, ik ken idd de film en ik geloof er ook in.... hoop dat je zoon leert omgaan met z'n bijzondere gave! En je moeder leeft zij nog?

Kolifantje, gaat snel he? Kan mij nog goed herinneren hoe de laatste weken (heb helaas wel tot 42,1 dag doorgelopen) in mijn zwangerschap waren. Erg bijzonder als er dan een kleintje in het wiegje komt te liggen. Volgend jaar ben jij aan de bak met sinterklaas! Jij bent ook flink aan de schoonmaak/uitzoek geweest vandaag. Ik heb ook m'n best gedaan vanmiddag.

CC, leuk kerstsfeer in huis... wij gaan aankomend weekend de boom zetten. Waarschijnlijk een keer een echte boom (de nepboom staat op zolder, wil een keer een echte proberen.) Wat voor kleuren gaan jullie in de boom doen qua versieringen? Leuk een muziekdoosje! Waar heb je die gekocht?

Hier moe maar voldaan, speelgoed gesorteerd, uitgezocht wat weg kan, nieuw speelgoed in elkaar gezet en leuk neergezet allemaal. Dochterlief vond het allemaal heel leuk.

Fijne avond allemaal!

Groetjes jopa

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    dames ik kreeg net een leuke aanbieding!!!

hhmmmm de link doet ut niet....

19. brenda1976

oooo hoop dat ik niks vergeet.
    Jip ik ben met de ambulance naar de eerste hulp gebracht. maar is al week of 3 a 4 terug! Ik ben toen een week opgenomen geweest. Ik had dubbele zware longontsteking, pleuritis en vocht in de longen.
    het gaat langzaam aan wel beter, maar echt te langzaam volgens mij! :)
    Wij hebben ook een slecht jaar gehad! Veel gezondheidsproblemen, slaapproblemen met de kids, vooral de jongste die gilde bijna de hele nacht....
    dus wij kijken uit om 2011 af te sluiten, we kijken positief naar 2012 en gaan we gelijk op vakantie!
    Wij gaan naar landal!
    Als mijn man thuis kom, gaan we ook speelgoed sorteren! het is echt bizar hier nu naar sinterklaas, gaat wat naar zolder en gaan we afwisselen.
    En ik geloof echt in spirituele! onze zoon heeft bijna jaar lang gegild, we sliepen nog geen 2 uur per nacht, echt overal geweest, ziekenhuis, osteopaat echt je kan het zo gek niet verzinnen. niks hielp. We zijn naar een soort babyfluisteraar geweest en hij sliep door! we moesten nog een keer terugkomen en het gaat erg goed.
    De kids waren compleet van slag en aten en dronken en sliepen niet toen ik dus in het ziekenhuis lag, ik heb mijn man gevraagd weer naar deze mevr te bellen, de kids mochten gelijk langs komen en ze sliepen weer goed.....
    ik ben overtuigd!

20. jopa1000

Hoi meiden,

Wat voor aanbieding mutsevluts? Ben nu wel benieuwd

Brenda, wat zul jij je beroerd hebben gevoeld, fijn dat je wel wat bent opgeknapt en ik hoop dat 2012 voor jou een heel fijn jaar mag worden!
    Wonderbaarlijk verhaal over je zoontjes, nog een bevestiging dat er meer is tussen hemel en aarde. Fijn dat je zo'n vrouw kent die voor rust kan zorgen in je gezin!

Nou ik ben nu ook nog is verkouden en heb pijn in m'n keel. Ga even een kopje thee zetten.

Andere dames hoe is het ermee?

Groetjes jopa

Deel Deze Pagina