@Jopa: fijn dat het weer wat beter gaat! Beterschap, het heerst helaas! Hier al weer wat aan de beterende hand, J.enna ook gelukkig! @mutsefluts: ook al een zieke... ook voor jou beterschap! @Sixt sense: ik geloof daar ook wel in hoor! Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer is....
@ alle dames, Jeetje wat een hoop zieken zeg! Beterschap iedereen. Vandaag naar de verloskundige geweest en een liggingsecho gehad, ze wisten gisteren niet hoe hij lag namelijk, dachten in stuit maar gelukkig bleek dit niet het geval, netjes met hoofdje naar beneden. Maar wel met zn gezicht naar de sterren.... . Hopelijk draait hij nog, had nog wel genoeg vruchtwater maar een bevalling van een sterrenkijker schijt wat moeizamer te gaan. En wat betreft kerst, hihi bij mij stond de boom al een week, maar nu komen de kerstliedjes ook voorbij op de radio, altijd wel gezellig. Voor een paar weken dan want daarna komen ze me oren uit Fijne avond allemaal
hoihoi ik had je laatste bericht niet gezien! Inderdaad hopelijk draait de baby zich nog! spannend hoor! hoe voel je je? en hoe is het met de rest? gr brenda
Haai meiden, Hier alles goed! Kerstboom staat en de sfeer zit er gelijk in: ben echt een kerstvierder Met mijn vader ook alles goed: moet het nu thuis rustig aan doen en daar is ie niet zo goed in, maar wordt gewoon door de medicijnen wel op zijn plaats gehouden...Kan weinig en wordt snel moe... Wat een zieken! Heerst echt iets! @kolifantje: hopelijk draait je zoontje nog zodat hij de goede kant op kijkt! kunnen ze daar eventueel voor de bevalling nog iets aan doen? bij stuit kunnen ze draaien maar weet eigenlijk niet of dat bij sterrekijkertje kan...
@brenda: Ik voel me verder goed, begin wel last te krijgen van buikpijntjes en krampjes zo over de dag heen.....misschien beetje indalen want dat was hij afgelopen maandag nog niet. Vandaag 36 weken . Na volgende week mogen we echt gaan aftellen. @franka: Fijn dat je vader goed hersteld en ik vind kerst ook altijd heel gezellig, hebben alleen dit jaar niet zoveel in de planning want je weet immers maar nooit en ook niet hoe je je voelt. Me ouders komen wel gezellig 1e kerstdag en dan doen we cadeautjes. Maar ik hoop ook dat hij nog draait, ik had wel genoeg vruchtwater dus kon zijn dat hij zowieso nog om zijn as heen draait. Een versie of iets dergelijks doen ze niet als het een sterrenkijker is. Je kan alleen tijdens je bevalling op je linkerzij gaan liggen of op handen en voeten gaan zitten in de hoop dat hij alsnog draait. Ahja ik denk maar zo, vroeger wisten ze helemaal niet hoe je lag, we zijn zowieso al gezegend met een echo apparaat @alle dames: Nog leuke plannen van het weekend? Hier rustig aan doen, even langs de bouwmarkt nog wat laatste dingen halen en zondag me schoonouders op visite. fijn weekend allen
Hoi meiden, Eindelijk de brief hier ontvangen van het Radboud, eind januari de gezamelijke afspraak en week later waarschijnlijk aanmelden voor icsi. Spannend allemaal. Heb dan ruim 4 maanden moeten wachten. Met m'n buik gaat het redelijk, ben blij dat ik maandag naar de mdl arts mag! De kerstboom gaat dit weekend in elkaar, weten nog niet of dat we de nepboom neer gaan zetten of een echte. Ruim 40 euro voor een boom (een die niet uitvalt) vinden we een beetje duur. Hebben jullie een echte of een neppe? Morgenavond is het Huissen bij kaarslicht, altijd leuk om even naartoe te gaan. Zondag is het kerstmarkt in Bemmel dus daar ook even neuzen. Voor de rest een rustig weekend. Blijven lekker thuis verder. @Kolifantje, spannend meid! Fijn dat er nog genoeg vruchtwater is, hoop voor je dat de kleine nog even meewerkt en zich gaat draaien. Veel plezier zondag met je Schoonouders! @Franka, fijn dat het weer beter gaat met je vader! @Brenda, Kerstsfeertje heb ik ook weer zin in! Geniet ervan! @de rest, hoe gaat het met jullie? Ga even wat drinken, net de bovenverdieping gesopt... hihi! Groetjes jopa
Nou ik ben lekker in de bonen, haal 2 door elkaar. Brenda moet Franka zijn. Brenda, hoe gaat het met jou? (zie je onderin!) Groetjes jopa
met mij gaat het wel, herstel gaat langzaam, maar moet geduld hebben! ooooooo kerstshoppen, heerlijk! zondag hebben we de verjaardag van onze zoon, ik zie er best tegenop! gelukkig komt mijn schoonzus en moeder helpen! kerst, ik heb er wel zin in, we doen op de dressoir kerstboompjes en versiering. (Jasper kan nergens vanaf blijven, ik heb geen zin in om hem elke keer eruit te moeten halen spannend dat je gaat beginnen in het radboud! ik hoop dat het snel mag lukken! gr brenda
@Jopa: fijn dat jullie de brief binnen hebben... en dan eerst naar de MDL-arts. Ben heel benieuwd wat die zegt en gaat doen! Gelukkig heb je de coloscopie en duodenoscopie al gehad. @Kolifantje: het begint nu echt op te schieten hè. Ik ben benieuwd wie van ons eerder gaat zijn. Ik ben natuurlijk over 3 weken al aan de beurt... spannend hoor! Fijn dat er in ieder geval nog genoeg vruchtwater was! @Brenda: fijn dat je je langzaam weer beter voelt! En heel verstandig hoor om boompjes op het dressoir te zetten als Jasper er continu in zou hangen. @Franka: fijn dat het beter gaat met je vader, hij zal inderdaad nog wel even nodig hebben om helemaal weer te herstellen... @hier: weer langzaam aan het opknappen van de verkoudheid. J.enna is in ieder geval wel weer de oude. Wij hebben de kerstboom al een paar dagen staan en ze komt er gewoon niet aan. Van de week probeerde ze het, maar ze snapte meteen dat nee betekende dat het niet mocht! Afgelopen week ben ik ook weer naar de gyn geweest en weer goedgekeurd. De baby weegt nu zo'n 2350 gram en zal met de bevalling hopelijk zo'n 2800 gram wegen. Een kleintje dus, maar dat zijn we wel gewend. J.enna woog 2624 gram bij 39+5 weken en het is nog steeds een kleintje. Ik moet dinsdag met haar naar het cb, dus ik ben benieuwd hoe zwaar en lang ze nu is. Hier weer eens een rustig weekend voor de boeg, ik mag gewoon nog steeds niet zo veel, dus ik houd me maar rustig... nog even!
Hoi meiden, Hier is alles weer rustig, geen zieken meer en kerstboom (nep met lichtjes inclusief) staat ook Nog 1 weekje werken en dan twee weken vakantie, heerlijk ben er echt aan toe! Gisteren nog naar intratuin geweest voor de laatste kerstspullen, wat was dat druk zeg. De echte kerstshow op de 1ste verdieping hebben we maar overgeslagen, misschien dat we daar van de week nog naar toe gaan. Vorig jaar was dat ook erg mooi. @Jopa, het muziekdoosje heb ik gekocht bij de lidl. Is een soort glazen sneeuwbol (zonder de sneeuw ) met een sneeuwpopje die rond draait op de muziek. Noa vindt het prachtig, gaat helemaal meeswingen haha. Fijn dat afspraak voor ICSI binnen is, lijkt mij ook erg spannend! En alvast succes morgen bij de MDL. @brenda, leuk Landal. Wij zijn dit jaar nog naar een park van hun in Duitsland geweest. Daar waren wij erg tevreden over, goed schoon huisje en ook erg aardige mensen/service! Voor kinderen werden er ook allemaal leuke dingen geregeld. Noa was nog wel te klein, maar in de toekomst gaan wij zeker nog eens terug. Het spirituele daar geloof ik ook zeker in, voornamelijk vanwege gebeurtenissen bij vrienden van mij. Dat is wel iets anders dan bij een babyfluisteraar, maar komt wel op hetzelfde neer. Die zijn eens naar een show geweest van een medium en hij zei dingen die hij niet kon weten. Nu zie je dat wel meer op tv maar toen dacht ik altijd het zal wel. Er is vast mee geknoeid ofzo. Maar als het zo dicht bij je gebeurt, ik weet dat er niks van te voren bekend was. Dus ja ik denk ook er zeker meer is dan wij weten. En gefeliciteerd met je zoon vandaag! @kolifantje fijn dat hij (weet je eigenlijk wat het wordt?) met hoofdje naar beneden ligt! Nu inderdaad nog even goed draaien kleintje. Kan me voorstellen dat het erg spannend nu wordt voor je! Komt ook steeds dichterbij, en december is al een maand die voorbij vliegt met al die feestdagen. Nog even en je hebt zo'n klein wondertje in je armen! @franka, dat lijkt me inderdaad lastig voor je vader. Wens hem veel sterkte met het herstel. @traantje, fijn dat alles goed was bij de gyn. Dat is inderdaad klein zeg, als alles maar goed is. Groot worden ze vanzelf.
Goedemorgen meiden, @Traantje, fijn dat de ziekenboeg langzaam weer beter wordt! Mijn meisje was 4410 gram, echt een hele grote baby dus. Meisje van een vriendin van mij was echter heel klein (te vroeg geboren) dus ik kan mij een beetje voorstellen hoe groot jouw baby'tje wordt geschat. En wat CC zegt, groot worden ze allemaal! Ben heel erg benieuwd wanneer jouw knulletje geboren gaat worden. Succes met de laatste loodjes! @Brenda, Gefeliciteerd met je Jasper 1jaar alweer! Maak er een mooie dag van! Fijn dat je schoonzus en moeder je komen helpen! Verwachten jullie veel visite? Fijn dat je je langzaam weer wat beter gaat voelen. Onze dochter was altijd heel erg "braaf" met onze kerstboom. Maar wanneer ik van mijn kindje zou weten dat hij continue in de kerstboom wil klimmen (figuurlijk dan he hihi) dan zou ik ook geen zin hebben om er altijd achteraan te gaan. Dus helemaal goed opgelost om de kerstboom op het dressoir te zetten. Hoop dat hij mooi is. @cc, fijn dat alles weer rustig is. Ziek zijn is echt niet leuk. Naar welk Landal park zijn jullie geweest in duitsland. Is daar ook een zwembad bij? Wij willen ook nog is een weekje naar Duitsland. Bijzonder he als iemand iets van je weet wat hij/zij niet kan weten. Ik ben er ook welis uitgepikt in een reading. Echt ongelooflijk wat hij mij allemaal kon vertellen. Ik had die beste man nog nooit gezien/gesproken. Echt bijzonder was dat. Leuk dat muziekdoosje, is even kijken of dat ik er ook nog 1 kan vinden voor onze dochter. Wij willen vanmiddag even naar intratuin in duiven toe. Zal idd best wel druk zijn maar het is daar zo mooi versierd. Altijd leuk om even te snuffelen daar. @all, de ECHTE kerstboom staat hihi. 1 euro bij de ikea (had verwacht dat het heel druk zou zijn maar dat viel hartstikke mee. Ze hadden nog veel bomen en een hele mooie uitgezocht. Verder alle dingetjes weer neergezet. Kerstdorp (NEE meisje, niet om mee te spelen maar om naar te kijken, onze dochter vind het heeeeel interessant! hihi) Heerlijk sfeertje hangt er weer. Vanmiddag hachee maken, heb ik zin in! Morgen naar de MDL arts, heel veel vragen voor hem, ben benieuwd. Oja, huissen bij kaarslicht was niet echt leuk. Heel druk en net zoals voorgaande jaren, ze hadden niet zo uitgepakt als vorig jaar voor de kleintjes. Jammer was dat. Wat hadden we het koud toen we weer thuis waren. Nou ga even koffie zetten, fijne dag allemaal! Groetjes jopa1000
@brenda: gefeliciteerd met je zoontje!!! @jopa: heel veel succes morgen bij de arts, ik hoop dat je wat wijzer kan worden! Maar een kerstboom voor een euro dat is niet duur zeg, beetje boom bij intratuin ofzo betaal je al snel rond de 30 euro @traantje: ja spannnnnnend nu hoor, wie zal er eerder zijn, je weet het nooit....toch lijkt me het dit jaar nog wel heel erg leuk maar dan moet het dus iets eerder komen, ahja we zullen zien, hij komt vanzelf als het er niet meer prettig is. @cc93: leuk hoor landal, gaan wij dit jaar ook een week naar toe, weten alleen nog niet goed welk park, aangezien het voor de kleine nog niet echt uitmaakt. Dacht zelf aan het park in Valkenburg, zit dicht bij het centrum en dan kunnen we lekker lopen naar een restaurant en een wijntje drinken...de rest van de parken zitten vaak wat verder van een centrum af waardoor je weer met de auto moet. Het zal wel even wennen worden want normaal zijn we echt van de luxe ver weg vakanties maar dat lijkt me met zo'n kleintje niet ideaal, zowieso vliegen het eerste jaar lijkt me zo naar voor de oortjes e.d. en dat gezeul van spullen... @allemaal: Gisteren ook even in Huissen bij kaarslicht geweest, waren bewust erg vroeg gegaan toen het net donker begon te worden, waren de drukte voor, toen wij weggingen begon het namelijk erg druk te worden. Wel een heerlijke oliebol met poedersuiker op, jammie Net me schoonouders op bezoek gehad en de man is nu naar Vitesse toe, dus ff languit op de bank en een berichtje hier op het forum plaatsen. Erg mooi kerststukje van me schoonmoeder gehad, had ze zelf gemaakt en zag er erg hip uit, in de kleur paars, zoals ik ook mijn NEP boom heb. Ik ga weer even verder met luieren.... groetjes
hoihoi Sander is superverwend, heeft een skelter gekregen, hij was er helemaal gelukkig mee! ook heeft hij heeeeel veel andere kadootjes gehad, superverwend. ik reageer morgen op de rest, ik ben totaal uitgeput, ondanks ik eigelijk niks gedaan heb. Maar had voor geen goud willen missen, dus ik duik bed in. gr brenda
Hallo dames, Het wordt zo stil hier, niet meer gezellig of allemaal te druk? Hier begint ik zo langzamerhand ongeduldig te worden....hihi van mij mag hij wel komen, vanmiddag naar acupunctuur, dat kan ook weleens de boel in werking zetten, zeggen ze. Ga wel vaker daar heen, geloof er wel in dat lichaam uit balans kan zijn door van alles en nog wat. Hebben jullie nog mee gedaan aan het grote dictee? Ik had 28 fouten, best veel , gemiddelde was 14. Ahja dat zijn wel allemaal schrijvers en mensen die veel met taal bezig zijn en had echt drie hele domme fouten en wat ging hij snel zeg... groetjes
@Kolifantje: jij hebt een goed excuus voor veel fouten met het dictee Zwangerschapsdementie? Ik ben benieuwd of die acupunctuur wat doet? Het is hier inderdaad rustig... iedereen bezig met kerstvoorbereidingen???