hallo meiden, Ik ben nu ruim 8 week geleden bevallen van mijn prachtige dochter Emma. Ik wilde heel graag thuis bevallen maar ben beland in het ziekenhuis in Meppel. Ik ben op zoek naar meiden die net als ik bevallen zijn in het ziekenhuis in Meppel. Hoe heb je het daar ervaren? Vond je het fijn of juist niet? Vooral ben ik op zoek naar meiden die net als mijn dochter Erbse parese heeft. Heb je een kindje met Erbse parese of ken je iemand die in het ziekenhuiis in Meppel is bevallen en het kindje erbse parese heeft? dan wil ik heel graag contact hebben met die persoon. Ik zal het heel fijn vinden er over contact te hebben. Groetjes Ellen
Hoi, Ik ben bevallen in het ZKH in Meppel en dat is me wel goed bevallen . Ik ben thuis begonnen en bij acht centimeter ontsluiting bleef ik steken en toen zijn we naar Meppel gegaan. Daar ging alles heel snel en ik was vooral erg blij met de verloskundige. Ik heb even gegoogled op erbse parese, heb nog niet helemaal een idee van wat het betekent. Is er bij jou tijdens de bevalling iets mis gegaan en denk je dat het aan het ZKH ligt? Aan onze krummel zit nog wel een verhaal, ze heeft namelijk een hersenbloeding gehad (ze weten niet precies wanneer). Maar ik vond juist dat ze daar in Meppel goed op reageerden. Toen ze eenmaal in de gaten hadden wat er aan de hand was, zeiden ze meteen dat we dan naar Zwolle moesten, omdat zij er niet op ingericht waren. Het zou bij de bevalling gebeurd kunnen zijn, maar eigenlijk zijn alle artsen (ook in Zwolle en Utrecht) het er wel over eens dat dat niet echt past bij het verloop van de bevalling. "Toevallig" was er bij mij dus ook iets aan de hand, maar volgens mij worden er ook best veel kindjes geboren in het ZKH in Meppel waar niets mee aan de hand is .