Ja idd! Gelukkig hebben wij een zwembad in de tuin staan kan ik daar lekker in dobberen.. En verder niet te veel in de zon, lekker mijn voeten omhoog.. Een kan ijswater er bij... Komt wel goed De verloskundige had ook echt medelijden met alle zwangeren op het moment haha
Dan woon jij behoorlijk dicht bij mij, woon in Asten (Heusden). Ben dus ook uit de omgeving, heb twee zoontjes: eentje van bijna 3 en eentje van 3,5 maand. Veel sterkte voor de zwangere dames morgen en vrijdag! Ben trouwens jaloers Patricia, wil ook graag een zwembad in de tuin.
Ja geen ingegraven zwembad ofzo hoor... Zo luxe is het hier ook weer niet haha.. Gewoon zo'n opzet zwembad van intex. van 3 meter doorsnee.. Maar idd wel heel erg lekker met dit weer! Anders kom je hier een keer plonzen plek zat haha
Hoi dames, ik meld me ook hier, ik ben Evelien, mama van Kim, 11 jaar, Tessa 8 jaar en Iris 5 jaar....hier ook met de middelste in de onderzoekenwereld beland.... in het ziekenhuis ( neuroloog) en bij het kentalis We wonen in Veldhoven. Ik werk als verzorgende in de thuiszorg, 18 uur per week. verder voel ik me een echte taxichauffeur af en toe, met alle sporten, clubs, logopedie, fysio etc en afspraken van de meiden haha.....
Patricia, met mijn driejarige schaduw is "plek zat" een erg relatief begrip, haha. Hier hopelijk begin volgende maand het medische circuit weer uit met onze jongste. Toen hij 10 dagen was, is hij ziek geworden. Na een weekje ziekenhuis bleek dat een urinewegeninfectie te zijn, dus hebben ze nog tweemaal een echo gemaakt en nu moet hij eind deze maand nog een scan. Hopelijk is het gesprek met de kinderarts een weekje later het laatste. En onze oudste heeft een tijdje bij de kinderarts gelopen omdat groeien niet zijn hobby is. Vrees dat de aankomende afspraak bij het cb weer zal uitdraaien op een ritje naar de kinderarts...
Ik meld me ook,moeder van 3 (9jaar,8jaar en 15 maanden) en zwanger Onze middelste is ook bij kentalis onder behandeling geweest Evelien,super organisatie ! Echt goede ervaringen mee
ja, ik klets mee... net als hanneke23 uit valkenswaard. heb 2 kids. een meisje van 5 en een jongen van 2. die best wel lief is, maar ook een terrorpeuter kan zijn.
Hoi! Gefeliciteerd aanstaande mama's! Ik ben nu bijna 5 maanden zwanger van ons eerste kindje. We gaan in oktober verhuizen naar Maarheeze. Vorige week hebben we de 20-weken echo gehad, alles was helemaal goed! We willen niet weten of we een dochtertje of zoontje krijgen. Het blijft een verrassing tot januari! Hoe gaat het met jullie?
wat leuk!!!! Wij zijn inmiddels bezig voor een volgende (mijn 4e wordt dat en mijn man zijn 2e). Hopelijk snel raak!! Helmondse hier
Dank jullie wel Tis ook flink genieten hier haha.. Tis zo'n lekker manneke. Wat leuk Momof3, hopelijk snel een positieve test!