kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi lieve schatten, we kletsen ZOO gezellig veel dat ook ons 3e deel alweer bijna vol is... om te voorkomen dat we elkaar kwijt raken heb ik dit topic geopend, zodat we lekker verder kunnen kletsen!

Ik heb de titel maar even veranderd gezien er heel veel van ons niet meer op zoek zijn naar een bevrucht ei maar deze al hebben!

Hopelijk kletsen we hier weer lekker die 5000 berichtjes vol:D:D:D:D

kom maar op, ik heb d'r zin in;)

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai:D:D:D
    Ja we gaan lekker he!!!!!!!!!!

Abbo:D

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

dat zijn er 2 van de 9! (sorry als ik iemand vergeet te tellen dat we er meer als 9 hebben:);))

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Moet even wennen dat hij bij algemene clubs zit. Haha. Ik zit al vanaf het begin bij zwanger worden.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

helemaal goed gedaan meid:) ff abo;)

6. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    En dat is 3 ;)

7. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    En hier meld nummer 4 zich ;)

Wolf, jeetje meis, kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent, hopelijk is het niks.

Zafira, het is mijn verstand die mij verteld dat het niet zo is. Zou wel echt puur geluk zijn. We hebben maar 1 keer geklust, wel de avond nadat smorgens mijn ei is gesprongen, maar toh... mijn verstand zegt ongi... Mijn gevoel wil nog wel eens twijfelen... Ben goed nat vanonder :), heb weer rode wangen na een halve dag werken (er was zelfs iemand die dacht dat ik gister de hele dag in de zon had gezeten, heb nog geen minuut in de zon gezeten de afgelopen dagen hahaha) en heb een zere (onder)rug. Dus tja, het word weer een strijd tussen verstand en gevoel, en ik luister momenteel vooral naar mijn verstand, is denk ik het slimste ;)

Ik kruip zo heerlijk mijn bedjuh in... morgen weer vroeg dag
    Slaap lekker en tot morgenaaf

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hier ook ontzettend nat:). Ook een beetje gelige afscheiding en dat heb ik echt maar 1 keer eerder gehad. Ben ook echt in dubio met mezelf....wel niet wel niet wel niet maar kom elke keer weer uit op wel dussss:). Meid het enigste wat we kunnen doen is geduldig afwachten;);).

Wolf, ik moet de hele tijd aan je denken. Pff sterkte met deze onzekerheid. Dat is echt killing. Ik hoop echt dat alles gewoon goed is. Bah!!

9. Zeepaardje

zojuist weer 2 x naar de wc geweest, stress...
    geen roze verlies meer... vermoed iets van innesteling ofzo:)

heb er zelf een goed gevoel bij:)

bedankt meiden, maak me te veel zorgen;)

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Meid, zorgen maken hoort erbij. Pff echt opluchting zeg. En nu lekker slapen. Morgen ziet alles er weer beter uit.

11. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Gelukkig maar Wolf.

Zafira, meer dan afwachten kunnen we inderdaad niet!

Slaap lekker dames!

12. Zeepaardje

ja denk het ook, nu nog ff beker melk drinken:)

slaap lekker allemaal

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Slaap lekker!!!!
    Ik ga ook lekker slapen

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nummer 5 is dr ook. hoe nemen jullie een abbo op n topic?

wolf komt vaker voor maar weet je wel. ik duim dat t goed gaat.

ja volg ook mn gevoel met elize aankleden tis ff wennen soms nog steeds. de jongens broek en shirt en zij is nog zo teer. moet zelf ook wennen eerst vannuit de winter nu ineens zo warm. xx truste voel me wat misselijkxx

15. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Michele, een abo krijg je door een berichtje te typen ;) Dus die heb je nu een.
    Het weer is ook wel ineens zo super warm. Ik vind het voor mezelf al moeilijk om te kijken wat doe ik aan.

Fijn dagje allemaal
    Liefs Miek

16. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    En dat is 6 ;)

Wolfje, die eerste weken zijn echt killing! Hoop dat het bij die ene keer roze is gebleven.

Annemiek, 1x is genoeg! Duim voor je.

Zafira, wanneer is nod?

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Nummer 7 is er ook (lucky number) :D

Zafira wat onwijs spannend zeg ik ga ook voor jou heel erg hard duimen. En wat klote dat jullie nog zo lang op die uitslagen moeten wachten echt onmenselijk vindt ik dat.

Wolf je liet me wel effe schrikken maar gelukkig niets aan de hand pffff

Annemiek ook ik blijf nog even doorduimen je weet maar nooit.

Michelle mijn schoonzusje ging altijd in het nekje voelen en de rug en als die erg warm aanvoelde of bezweet dat deed ze een koud washandje op der hoofdje, misschien is het wat voor Elize.

Ikkedus hoe doet Hannah het in bedje?

Dreumesmama heerlijk aan het genieten en inderdaad eindelijk kan je genieten meid en doe dat ook maar met volle teugen.

Meiden mijn kleine allerliefste nichtje loopt !!!! :D zo leuk helemaal los en moet echt achter der aan rennen hahaha soms wilt ze nog effe iets te snel maar komt goed.

En vanavond inderdaad onze 1e grote aankoop ophalen hihi vindt ik ook zo leuk ben helemaal blij ermee en dat voor een leuk prijsje. Hahah zit net te bedenken jullie zullen wel denken wat zeur je nou over prijzen je hebt net 5000 euri gekregen van je schoonouders hahaha is ook wel zo maar ben niet zo opgevoed om met geld te smijten. Vandaag wederom weer een mooie lente dag en het weekend zal ook zo zijn :D heerlijk lang weekend heb der nu al zin in.

Ow ja en mijn blaas wordt steeds kleiner geloof ik, pfff wat moet ik veel piesen zeg.

18. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    NR 8!!!

Hai hai,

Wolf, van harte gefeliciteerd!!! Wat geweldig nieuws! Super.

Verder niet veel gelezen, hier de pedagoog geweest. Meer rust en regelmaat erin. Dus sorry weinig online, druk druk. Verborgen Reflux gaat nu beter bij onze kleine vent, hij krijgt joh.broodpitmeel bij de voeding, zodat de voeding wat dikker is en lang zo snel niet terug stroomt.

Hoop dat verder alles goed met jullie gaat!

Wordt weer een mooie dag vandaag!

xxx

19. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, kon t topic niet vinden joh... zo op eigen kracht.

annemiek,, en wat is t verschil dan met abbo of gewoon? want ik zie dan dus geen verschil haha.

of dat met op forum komen bolletjes oranje of roze zijn dan die ervoor staan.

1985 fijn he die pitmeel, ik heb het ook voor elize. ze heeft ook gecompliceerde reflux maar dan lichtjes. ze is veel rustiger nu, hikt niet meer zoveel. en is minder misselijk van het zuur.

allemaal goed geslapen verders??

20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik gister even n gesprek gehad met manlief,. over t feit dat 3 kinderen me soms echt afmatten. ho ben gelukkig met ze hoor.. maar vanbinnen bij me zit ik soms echt met een depri gevoel.

Deel Deze Pagina