Hallo meiden/dames, Dit is voor mij de 1e keer op een forum.... Ik heb al zolang als dat ik me kan herinneren, graag moeder willen worden. Mijn vriend en ik zijn al heel wat jaartje bij elkaar en hebben de nodige strubbelingen gehad, mede ook doordat hij nog niet zo graag vader wilde worden. Hierdoor zijn wij ook een tijd uit elkaar geweest. We zijn weer bij elkaar teruggekomen, dit gaat nu sinds 2 jaar weer helemaal goed. Vanwege een niet goed functionerende schildklier, heb ik februari dit jaar groen licht gekregen van de internist, waarop ik mijn Mirena spiraal heb laten verwijderen. Helaas met tot nu toe niet het gewenste resultaat. Vandaag weer ongesteld geworden, vandaar maar eens een kijkje op dit forum, ook om een beetje mijn gevoelens van me af te schrijven. Ik weet dat je pas na een jaar mag "klagen" dat het niet lukt, maar het is frustrerend als je al zo lang iets wil, het niet direct lukt. Zeker als er in je omgeving meer en meer mensen zwanger raken, voor de 2e ronde gaan en continue opmerkingen naar je hoofd slingeren van L wanneer jullie?? is ie al om, wil ie al kinderen? pas maar op, kroelen met een baby, het is besmettelijk enz enz enz... Zijn er meer mensen met 1 van bovenstaande ervaringen? Wie heeft er tips??