Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahaha jaa lennydeluxe, het is lenteeee!!!! Alle dieren (wij misschien dus ook wel) in meest vruchtbare staat hahaha! Ik hoop het! De zon doet me iig wel goed. Hoewel die vandaag nog nergens te bekennen is!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden hier vannacht ongi geworden op dag 42! Had opzich positieve hoop deze maand, maar einidigde in een behoorlijke ongi dus. Heb nog nooit zoveel pijn van de kramp gehad zeg!!
    Door naar ronde 3, NOD ligt gelijk half mei!!! Gaat snel zo!

Hoe is het met jullie meiden?

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Skaya
    Awwww meid wat vervelend dat je ongi bent geworden! Balen zeg en nu dus ook een lange cyclus :( Hoop voor jou en ons allen dat we idd wat hebben aan de lente kriebels en vruchtbaarheid met behulp van de zon hihii

@ALL
    Ik stond gister op en naar de wc en had bij afvegen bruin vliesjes en dacht HUH :( het is pas dag 27... dus ik weer vegen en weer een beetje (solly voor details ff hoor girls) dus ik dacht nou maar ff in de gaten houden. Later op de dag op me werk meerdere keren naar wc geweest maar bij plassen niets te zien.. en in de middag rond 15:00 leek het of ik iets voeldevloeien dus ik gauw naar d wc en idd een streepje van nou net 2 cm lang en een halve cm breed zeg maar bruin en verder NIKS... ik weer vegen en weer NIKS.

Nou om 16:00 de gyn gebelt om te vragen hoe en wat en of ik dan nu al (als het ongi is) op dag 3 moet beginnen met chlomid want de afspraak was bij een cyclus van 35 dagen of langer... nou hij had poli dus kon ff niet aan de tel en zou terug bellen. Maar ik had ook me date met een vriendin om naar de sauna te gaan dus ben maar gewoon gegaan en later had de gyn op voice mail ingeproken dat ik op dag 3 gewoon me chlomid moet starten en hem maandag dan ff moet bellen om een afspraak te maken voor op dag 12. Nou OKE dan dus 27 dagen... maaaaaaaaarrrrr ik in sauna for sure een tampon in gedaan en die eruit en een beetje vies (maar echt een beetje) Nou hup naar huis en naar bed en sta vanmorgen op en weer tampon eruit en echt nou een ''vlekje'' ik dus plassen.. NIKS te zien en vegen en heb niks! Wat moet ik nouuuu???????
    De gyn sprak in dat als ongi idd begonnen is en ik dus netjes rood verlies het dag 1 is en ik zondag moet starten... fijn ik weet nu dus niet eens of dit een ongi is!!!

Jullie misschien tips????

Zo sorry voor mijn lange verhaal!

xxxSjors

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hey Sjors, wat irritant! Volgens mij ben je pas echt ongesteld als je een hele dag helderrood bloedverlies hebt. Het bruinverlies telt dus niet mee en ook als je bijvoorbeeld pas savonds bloedverlies hebt moet je de volgende dag als dag 1 rekenen. Bij mij is bruinverlies meestal wel een aankondiging dat het er snel aan zit te komen!

Balen Skaya dat je ongi bent geworden... Had ook goede hoop voor je! Op naar April, de vruchtbare maand haha!

Hier alles ok, gisteravond feestje gehad (1 april viering in Brielle) en ben behoorlijk los gegaan! Nu echt zo brak als maar wezen kan hahaha! Maandag naar de gyn, ben heeeeel benieuwd!

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noeska
    Klink fun 1 april feesie!!! Hahaha lekker toch helemaal los gaan :p
    En spannend idd maandag gyn ben ook benieuwd!

ja je uitleg over ongi snap ik meid... ik kijk het ff aan.
    Als het echt een ongi gaat worden/is dan is dit dus echt me korteste cyclus OOIT! Ook echt mega vaag dus. Maar goed ik ga dan maar morgen niet starten met chlomid want ja gister was nou niet echt een ongi dag 1 zeg maar.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjorsjette, idd raar!! Klinkt niet echt als een ongi! Bij mij barst het altijd in 1x goed los met helder rood, zonder aanloopje zeg maar. Ben benieuwd of het een echt ongi gaat worden?!

Noeska, lekker hor zo een feestje. Dat brakke is niet erg voor een dagje toch!!

Hier nog ongikrampjes, maar lig niet meer krom van de pijn gelukkig. Ben wel geschrokken vannacht. Zat op wc 03:00 en het leek wel alsog er een kraantje opengezet was...liep er gewoon uit..ineens! Kramp kwam daarna in bed pas en goed ook. Echt totaal nieuw weer dit!
    Vandaag begonnen met teunisbloem, prijs viel me mee, dus probeer het wel eens een maandje. Ga ook ovutesten bestellen van de week.

7. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Balen skaya dat je zoveel pijn had!! Gelukkig duurde het maar kort, de laatste keer duurde het bij mij 2 dagen!! Ook voor jou op naar een zeer vruchtbare maand april!

Wij zijn vanochtend voor het eerst naar de gyn geweest, eerst een heel gesprek, toen een inwendige echo. (AUWW!) Mijn baarmoeder zag er keurig uit, hij kon op de echo geen endometriose-cystes ontdekken, hij zei er nog wel bij dat kleine cystes niet te zien zijn op een echo maar dat hij het niet verwacht. Ook zagen mijn eierstokken er goed uit, geen PCOS te zien en in mijn rechter eierstok zag hij dat er een dezer dagen een eisprong aan zit te komen, dus we moeten druk aan de klus!

Hij denkt dat de oorzaak ligt in het feit dat ik een heel onregelmatige eisprong heb en waarschijnlijk ook niet alle cycli een eisprong heb. Ik moet bij mijn volgende menstruatie bloed laten prikken en starten met clomid om de eisprong op te wekken. Dan na 10 dagen terug voor een eisprongmeting en dan weer verder kijken. Manlief moet volgende week ook zaad inleveren en we moeten allebei helemaal stoppen met roken! Dus we hebben wat te doen de komende dagen, veel klussen en stoppen met roken!

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meis

Wauw wel fijn dat er meteen stappen worden genomen meis!
    Gaan we samen aan chlomid hey!

Nu duimen voor mooie uitslag bij zaadtest!

Ow en ook wij moesten stoppen met roken :p

xxx

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag meiden :)
    mag ik me melden ook al zijn wij voor nr 2 bezig :)

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Natuurlijk mag dat meis!!
    Welkom en klets dus gezellie mee;)

Hoe lang zijn jullie bezig, hou oud de 1e en hoe oud jullie
    hahaha vraag je meteen hemd van 't lijf :)

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dank je Sjorsjette :)

ik ben Judith 31 jr en kom uit Rotterdam, onze kleine dame is van 01-08-2008 en we zijn al sinds nov 2008 bezig voor nr 2. Helaas PCOS vastgesteld. En nu zijn we ondertussen bij de 2e IUI-poging, ik mag zondag testen!!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meis,

wat een leuke geboorte datum 01-08-08! Hoe heet ze als ik vragen mag?

Balen van PCOS (had je dat voor je kleine niet?).
    Ow spannend zondag testen!!!!! 2e poging dus al he zei je.. wanneer waren jullie voor poging 1? En loop jij ook bij mcrz zuid?

xxx

13. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hoi Sjudith, leuk dat je er ook bent.. zie dat je al onder vragevuur ben gegooid door Sjors :p

haha nee hoor Sjors!! we zijn gewoon geintresseerd in iedereen he :)

volgens mij zit iedereen op het wachtbankje *zucht*

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @engeltje jij ook in het circuit zie ik?

@sjors, ik loop in Ikazia :) super aardige mensen! Ben heel tevreden :)
    En mijn dochter (Giulia) is door de pil heen :p andere uiterste dus hahaha XD
    Ze lag in stuit en was met ks gepland op 08-08-08 (als je dan toch een datum kiezen mag) maar dat heb ik niet gered hihi

15. Engeltje1

ja helaas wel :( 2009 gestopt met de pil, juli 2010 achter gekomen dat man slecht zaad heeft, en nu wachten tot we mogen beginnen met ICSI.

zou wel een mooie datum zijn ja :D
    ik wist niet dat Ikazia ook behandelingen deed. of alleen iui, geen ivf of icsi

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @engeltje wat vreselijk he dat circuit :(
    Ikazia doet alleen IUI maar we willen max 6x IUI en daarna stoppen we met het hele circus, dan is het genoeg geweest!

17. Engeltje1

ja het is soms echt vreselijk!

ow alleen iui.. knap dat jullie dat besluit al hebben genomen.

nog 5 dagen mag je testen!!!!!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @engeltje, ja we zijn er dan klaar mee, wat een stress brengt het allemaal met zich mee!
    Je relatie wordt er niet beter op :(

19. Engeltje1

ja stress ben ik indd met je eens.
    op dit vlak, de mmm, ging het bij ons ook even wat minder, maar dit kwam doordat ik het gevoel had dat ik er alleen voor stond, omdat hij er nooit over wilde praten, niet positief wilde zijn.

dit omdat hij er dan aan word herinnert dat het aan hem ligt!
    hij vind het zo erg dat het aan hem ligt en ik ben degene die alles moet ondergaan, hormonen spuiten en al.

wel begrijpelijk maar ja :)

Ikzelf zou het niet kunnen, kinderloos door het leven, dus wij gaan net zo lang door.....

jullie hebben al een meid, misschien dat het dan makkelijker te zeggen is van we stoppen? makkelijker is ook weer een raar woord, maar weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden..

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Engeltje, hier ook dat mijn man minder betrokken (lijkt), ik denk ook dat mannen er heel anders mee omgaan? Nu ligt het bij jullie weer anders ws omdat het aan je man "ligt".
    Ook ik voel me met regelmaat een kneus omdat het aan mij "ligt". Als ik dan bv zie dat zijn exvriendin al 2 kindjes heeft dan voel ik me zowat schuldig dat als hij bij haar zou zijn hij al 2 kindjes had. Snap je hoe ik het bedoel? Hij geeft mij zeker niet het gevoel hoor! hij vindt 2 kindjes prima maar 1 ook :)

Deel Deze Pagina