ja denk indd dat de meeste mannen er anders mee omgaan. het is best pittig allemaal. ik snap je gevoel wel, mijn man heeft ook zoiets gezegd, op de dag van de 1e slechte uitslag, dat hij bij mij weggaat, omdat hij mij het "moeder zijn" niet wilt ontnemen. maar gelukkig is hij er nog je moet je vooral geen kneus voelen, je heb er toch niet om gevraagd? snap wel het gevoel, daar kan je ook gewoon niet omheen. het is allemaal zo dubbel. het ene moment voel ik me ook alsof ik de hele wereld aan kan en het andere moment kruip ik liever weg in een hoekje.
@ Engeltje, ja ik heb het momenteel best zwaar, eerlijk gezegd....komt vooral omdat mensen je totaal niet snappen En die hormonen in je lijf brengen ook niet veel goeds
Welkom Sjudith! Heftig hoor allemaal! Mijn ventje is gelukkig wel heel betrokken, hij is er wel wat minder mee bezig dan ik, maar denk dat dat wel man eigen is. Maar hij ging zich nu ook wel beseffen dat het aan hem zou kunnen liggen... en hij wil ook graag mee met alles en betrokken blijven. Gisteren toen hij hoorde dat mn eisprong eraan zat te komen werd ie wel een beetje te enthousiast haha! Wij staan er samen wel heel positief in!
Sjudith, en natuurlijk de zenuwen voor zondag Mensen die er niet in zitten snappen het ook niet, daarom moet je lekker hier je hart luchten Mijn 2. Collega's, de 1 heb 2 meiden, de ander heeft 3 meiden, die zeggen soms wel eens als er ietsje met hun kids, ja syl weet je het zeker, kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. En dat doet wel is pijn . Dan denk ik, zou er een moord voor doen! Maarja... Gelukkig wilt mijn man er nu wel over praten en positief zijn, ik zat vorige maand ineen behoorlijke dip, ben ook even niet op zp geweest, dat heeft ons goed gedaan, tijd voor elkaar, goede gesprekken gehad, ik ben weer helemaal happy Tijd voor elkaar is belangrijk
Hai meiden @Sjudith Mooie naam! En ja die datum was ook mooi geweest maar meid dit is toch ook mooi hé. Wel idd andere uiterste door de pil heen. Vind trouwens ook knap dat je besloten hebt na iui te stoppen. Hoop voor je dat je die beslissing niet zal hoeve nemen! @Engeltje hai meis.. haha ja ikke en me vragevuur Fijn dat je weer beetje mee kletst! SPannend hé dat wachten!? Wij hier ook nog afwachtende... nog geen verbetering met dat vuil morgen tussen 12 en 13:00 belt de gyn me als het goed is. Kijken wat hij dan voor advies heeft. Verder druk op me werk ENNNN bijna vrijdag (dan hebben we teamvergadering en daarin word besproken wat er is besloten betreft de formatie! En nu kwam zojuist de directrische naar me lokaal om te vragen of ik me om 12:00 wil melden bij haar op kantoor heb er helemaal een klote gevoel over terwijl ik niks fout doe naar mijn weten en beleven in mijn werk. Pfff zit te zweten en te piekeren. We hebben nu toets ochtend dus de leerlingen van 08:30 tot 12:00 toetsen om niveau groei te bepalen. Nou dat ze me naar dan in komt storen... zal wel belangrijk zijn dan! Nou de kids zitten nu wel lief en stil te blokken maar ga maar ff stoppen met dat getik op toetsenbord. xxx Sjors
Ohjee, nou hopelijk heeft de directrice goed nieuws voor je! Ik ken het gevoel helemaal dat je jezelf helemaal gek maakt met de vraag wat je fout gedaan zou kunnen hebben... erg irritant!
Welkom Sjudith, jeetje de eerste door de pil heen! Wat een toevalstreffer is dat geweest dan zeg!! En dan nu aan de IUI, idd wel twee uitersten zeg! Ontzettend knap dat jullie voor jezelf een grens hebben gesteld! Hoop dat het lukt binnen die 6x! Noeska, wat fijn dat het er allemaal goed uitzag op de echo! En dat er een eisprong aan zat te komen is ook wel fijn om te weten! Alleen jammer dat die er dus niet elke ronde is! Succes met stoppen met roken! Hier ongi bijna over, ga zo ff doos ovuteste bestelle!
He sjors... en en en wat heb je uitgespookt ja ik moet wel zeggen dat ik alleen hier kom kletsen als ik alleen ben, dus als man aan het werk is, of ff slaapt, of zonnebankt.. zodra die wakker is gaan we lekker samen hangen op de bank ofzo ben benieuwd wat rooker zegt... moet je nu beginnen of niet.. pff nog 1.5 week voor mij! (hoop ik) Skaya, een doos nog wel hoop dat je ze niet allemaal nodig hebt.
Zo zo, een hele doos! Jij bent wat van plan! Mja, bij jou is het ook vrij onregelmatig natuurlijk dus dan zul je er wel een paar nodig hebben voordat je je ei vind! Ik ga er niet aan beginnen... Gyn heeft er verder ook niks over gezegd, maar dan zou ik ruim 3 weken lang iedere dag moeten testen, dat gaat een geld kosten! Zeker omdat ik nu dacht mijn ei zo'n 2 weken geleden al te hebben gehad en er nu pas aan zit te komen, dan test je je een ongeluk! Tempen hoeft gelukkig ook niet, had denk ik wel echt mazzel dat ik precies nu voor die echo moest en dat ie dus ook meteen kon zien dat ik nu pas een eisprong heb terwijl ik al op dag 30 zit! Dus was meteen duidelijk dat het niet klopt! Ben benieuwd, we weten nu dat we nu flink moeten klussen (wat we dus ook doen, mannetje werd iets te enthousiast en wilde het meteen 2x per dag doen hahaha, moest dus even uitleggen dat dat ook weer niet werkt!) dus hoop dat ik de clomid straks helemaal niet nodig ga hebben! Maar joh, we zien het allemaal wel! Ben iig blij dat ik wel serieus genomen wordt!
Engeltje, hoop dat je die 1,5 week een beetje goed doorkomt. Ze geven mooi weer op, misschien dat dat een beetje helpt Een doos is misschien een beetje overdreven, maar heb er 24 besteld...er stond dat het nog in een enveloppe zou passen?! Maja het zijn dan ook maar dipsticks. Ga idd misschien ook wel 3 weken moeten testen elke dag en het kost best wel veel. Wil op dag 12 ongeveer gaan beginnen met testen. Of op 10...weet niet zo goed waar ik goed aan doe...
Er is een of andere berekening voor... Volgens mij moet je 22 dagen van je kortste cyclus aftrekken en 11 dagen van je langste, voor jou zou dat dan tussen dag 20 en dag 34 zijn, maar je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid een weekje eerder beginnen. Anders moet je even googlen op vruchtbare dagen berekenen. Succes!
Dag meiden Ik lig nu heerlijk in bed Heb niet bijgelezen want had heftig dagje op werk en wilde lekker tv kijken Morgen zal ik even reageren!
@Skaya Ja meid een doos is echt niet veel als je idd onregelmaat hebt. Succes ermee. Ik was (ben ook onregelmatig) begonnen op dag 12.... @Noeska Bij ons zei de gyn ook dat het geen zin had omdat we vaker geen dan wel een ei hebben en dat je je idd een ongeluk test en het zoals jij dus ook al zei behoorlijk in de centen op kan lopen. Pffff balen hé! Zijn jullie al gestopt met roken meis? @Engeltje hahaha ik ken het hoor... zit ook vaker op zp als me lieffie bezig is. Hoop voor je dat je idd over 1,5 week mag meid en dat de tijd voorbij zal schieten!!! @Sjudith Ow balen dat je een mindere dag had op je werk meid. Gaat het nu wel weer??? @ALL Nou ik heb dus gesprekKEN gehad en heb dus zwaar het gevoel dat ik eruit moet! Voel em klote ben echt radeloos. Heb er eerlijk gezegd ook ff geen zin meer in op deze manier! :x xxx
Sjors, nee! waarom!? hoe lang werk je er al dan? reintegratie of.. iets anders..? wel klote zeg! hoop het niet voor je! daar zit je nu echt niet op te wachten denk ik
Ik ben zo goed als gestopt, max 1 per dag en wil dit weekend helemaal stoppen. Mijn mannetje is ook al heel erg geminderd en hij let er echt heel erg op, van zo'n 8-10 sigaretten per dag is ie nu naar 3-4 gegaan en hij wilde einde van deze maand helemaal gestopt zijn, maar heb hem toch wel even op het hart gedrukt dat het wel heel belangrijk is dat ie eigenlijk aan het eind van deze WEEK gestopt is.... hij ging nog even sputteren maar zag de noodzaak er toch ook wel in dus ben benieuwd! Zondag zal t voor mij wel ff heavy worden, dan heb ik mn eerste dressuurwedstrijd! Ahhh nee toch Sjors!! Wat zeiden ze dan precies?? En nu? Jeetje wat balen meis! Hopelijk heb je het verkeerd begrepen en is er helemaal niks aan de hand!
heey meiden! ik heb een vraagje: ik had 11 maart wat pijntjes aan mn linkerkant (ik had het gevoel dat t ovulatie was) dag erna paar druppeltjes roze bloed (opgezocht en t kon ovulatiebloeding zijn. 2 weken erna zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden, maar dat gebeurde niet en ik zit daar eigenlijk nu nog steeds op te wachten. (word er doodmoe van ) (weer 2 weken erna) gister had ik aan de rechterkant wat pijntjes en vandaag weer dezelfde hoeveelheid roze bloed (paar druppeltjes).. Kan het nou zo zijn dat ik mn ongesteldheid heb overgeslagen maar wel gewoon ovulatie heb gehad? Dit gevoel heb ik namelijk heel erg,. ook omdat je normaal eerst uit je ene eierstok een eitje komt en de maand erop uit de andere.. Liefs
Ik heb werkelijk geen flauw idee... Ik neem aan dat je wel al getest heb? Op hoeveel dagen zit je nu vanaf je vorige echte menstruatie? Ik heb ook weleens wat roze verlies middenin m'n cyclus maar ik weet nu dat dat niets met mijn eisprong te maken heeft... Anders zou je de huisarts eens moeten bellen...
25 februari ongesteld 11 maart links pijntjes 25 maart niet ongi gister 7 april rechts pijntjes .. ik zou nu op dag 28+14 zitten dus 42 dagen.. liefs