@Mikjez Heb ook niet echt een idee wat het kan zijn... maar heb je al getest meid????? @Noeska Wat goed dat jullie al zo geminderd zijn! Succes verder. Spannend ook dreswedstrijd! Hoezo laatste? Of heb ik dat verkeerd begrepen? @ALL ff over me werk Nou het hoge woord is er uit op me werk. Zoals het er nu voor staat hoeft er niemand uit In de afgelopen 1,5 dag is er een soort van aardverschuiving geweest, zijn elders leerlingen afgewezen ivm niveau (die horen op niveau van onze school) en hebben zich dus bij ons gemeld. Verder nog handje vol die gister ineens met hun basisschool juf & ouders bij ons kwamen melden en zo kunnen we nog precies 1 klasje maken en dus hoeft er niemand weg. Er moesten er meer uit dan 1 maar omdat een collega met pensioen gaat en een ander die bevallen is minder gaat werken heeft dit zo kunnen zijn. MAARRRR er is wel aangegeven dat dit probleem volgend jaar zeker terug komt. Verder krijg ik zowiezo me einde contract brief met daar dus zoals ze vandaag hebben aangegeven een nieuwe aanstelling. Ik zie het allemaal wel joh. Ik blijf erbij dat ze het niet zo hadden moeten doen en melden van de week enzo. Dus kan nog niet helemaal uit me bol.
Dag meiden @Sjors wat super dat je kan blijven zeg! Waar werk je? @Mikjez, heb je al getest? @Noeska, vreselijk he die wachtweken Ik mag morgen testen maar ga het niet doen! Ik heb het gevoel dat ik ongi ga worden dus ik wacht lekker daar op Waar komen jullie allemaal vandaan? En wat doen jullie voor werk? (nieuwsgierig ) Sjudith: Charlois, werk in de palliatieve zorg (in Cadenza).
Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29jr 21e ronde/mnd Mikjeznod 25/03geen bijz.21 jr0e ronde Skaya nod 14 mei lange cyclus 22 jr 3e ronde Noeska nod 12/04 04/04 gyn ivm onregelmatige cyclus 25 jr 3e ronde Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Meiden heb even het lijstje omhoog gehaald. Mijn gegevens zijn weer veranderd, dus weer even up to date gezet. Sjudith, ik woon in ridderkerk, werk op een BSO met kleuters. Wat goed dat je je in kan houden met testen. Ben benieuwd of je gevoel klopt en je ongi gaat worden, hoop natuurlijk van niet en dat je lekker roze kan teste een dezer dagen! Noeska, Wat goed dat jullie al zo aan het minderen zijn met roken! Sjorsjette, die berekening die je zegt klopt idd wel! Tenminste als ik van mn banner af ga met een onregelmatige cyclus berekend die ongeveer hetzelfde. Ga gewoon voor zekerheid vanaf dag 11 ofzo ovutesten en dan zie ik hem vanzelf wel verschijnen, hoop ik. Misschien heb ik dankzij de teunisbloem ineens wel een mooie korte cyclus ! Wat een gedoe op je werk zeg! Zou er ook helemaal gek van worden, kan je flink wat stress aanjagen! Gelukkig mag je blijven! Mikjes, mijn eerste cyclus was 45 dagen. Hoop dat jouwe er ook gauw aan zit te komen. Heb ook paar tussentijdse bloedingen gehad de eerste ronde...geen idee wat het geweest is. Denk gewoon ontpillen, je lichaam reset zichtzelf. Daar hou ik het maar op.
Sjors, wat fijn dat je in ieder geval nu kan blijven. Last minder. Sjudith, ik woon in lombardijen, werk in Barendrecht op de financiële administratie. Wilt iemand mij toevoegen op het lijstje? Ik zit op iPad en is lastig met al die kleuren Engeltje, NOD 15 april, 16 april hormonen?, 26 jaar, ronde 19
Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29jr 21e ronde/mnd Mikjeznod 25/03geen bijz.21 jr0e ronde Skaya nod 14 mei lange cyclus 22 jr 3e ronde Noeska nod 12/04 04/04 gyn ivm onregelmatige cyclus 25 jr 3e ronde Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 36e ronde 2e kindje Engeltje nod 15/04 16 april hormonen? 26 jr ronde 19
Hai meiden ben ik weer ff... Wilde eerder na me nieuws mbt werk nog posten hoe het was gegaan na tel gyn.. maar m'n broertje wilde ff internette bij me. Nou de gyn belde dus gister terug en zei eigenlijk meteen dat het raar was en we maar een echo moesten doen. Dus kon daar gister 16:30 meteen langs komen. Op de echo was helaas te zien dat er niet veel anders is dan 18 maart te zien was. M'n slijmvlies is net aan 1 mm dikker geworden maar dat is dan ook alles hebben we dus al die tijd zitten wachten op wat Hij gaf aan dat de cyclus dus stil ligt . Chlomid gaat geen zin hebben heeft hij aangegeven dus de pillen kan ik dumpen! Nog voor we waren begonnen is dit plan dus van de baan. Hij heeft zitten wikken en wegen en besloten ons te laten spuiten. Maandag of sindag kan ik het halen en moet meteen beginnen. (wachten op de .... zoveelste dag van de cyclus heeft geen zin zei hij) Ik krijg dus een spuit met 2 naalden en 2 glazen ampullen (1 met vloeistof en 1 met poeder) ik moet dan de top van e vloeistof ampul breken en dan met de ''dikke'' naald de vloeistof in de spuit zuigen en dan de top van de poeder ampul breken en dan de poeder en vloeistof mengen in de spuit, dan naald wisselen met ''dunne'' prik naald en dan het hele goedje in de buik spuiten! Dit tot dag 10 en dan een echo op dag 10 en dan kijken of alles oke is. Zo ja, dan weer een spuit met wat anders (ff naam kwijt) en dan mag vriendlief in actie komen Hij heeft verder nog aangeven dat met dit spul de kans op meerlingen wel wat groter is maar goed ja dat wisten we al. Spannend dus allemaal!!!!! Nou dit was weer ff mijn update! xxx
Heey meiden! Die paar druppies hebben doorgezet tot een enorme golf Hahaha (sorry, bodemloze humor ) Ik had al wel getest ja! Heb m'n banner nu op 42 dagen gezet, alleen geen flauw idee hoelang m'n luteale fase is we merken t vanzelf wel! Op naar een ei! Liefs! Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29jr 21e ronde/mnd Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Skaya nod 14 mei lange cyclus 22 jr 3e ronde Noeska nod 12/04 04/04 gyn ivm onregelmatige cyclus 25 jr 3e ronde Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 36e ronde 2e kindje Engeltje nod 15/04 16 april hormonen? 26 jr ronde 19 [/QUOTE]
Ja I know.. Ik heb 3 jaar spiraaltje gehad met 12 microgram.. Ik was bijna niet ongesteld en zeer weinig dus ik ben best blij dat ik nu flink ongesteld ben, omdat ik dan weet dat mijn baamoederslijmvlies 'aangesterkt' is. Ik hoop heel erg dat m'n cyclus zich nu hersteld in een korte tijd.. Ik wilde eigenlijk niet gaan tempen of ovu testen gaan gebruiken maar ben eigenlijk zo benieuwd wanneer m'n nu ovu is dat ik ze denk ik wel ga bestellen of ga halen Liefs!
Hey meiden, Sjors het is mn EERSTE wedstrijd haha, niet mn laatste! Jeetje wat een gedoe joh met je werk! Nou hopelijk trekt t allemaal een beetje aan! Krijg je dan weer een contract voor een jaar? En wat balen dat heel je cyclus stil ligt! Hopelijk krijg je de boel met de spuiten wel op gang! Kan iemand mijn nod in het lijstje wijzigen van 12 april naar 21 april? Zit op mn bb dus dat gaat niet! Verder wederom niks nieuws, nu wachten... We hebben net besloten om maandag allebei helemaal te stoppen met roken! Dinsdag moet ik manlief z'n kwakje weg gaan brengen, ben benieuwd! En dan wachten tot ik ongesteld wordt (of niet!) dan bloed prikken en starten met clomid! We gaan t allemaal wel zien! Sjudith, het is gevaarlijk wat ik nu ga doen ivm eventuele meelezers, maar vooruit! Ik kom uit Brielle, werk als beleidsmedewerker milieu bij een gemeente en ik heb een bedrijf voor bruidstaarten, gelegenheidstaarten en cupcakes! Mikjez wel fijn dat de ongi nu doorgezet heeft! Kan je in ieder geval door ipv dat eeuwige wachten! Maar dan was dat bloedinkje van 2 weken geleden waarschijnlijk wel een ovulatiebloeding!
Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29jr 21e ronde/mnd Mikjeznod 25/03geen bijz.21 jr0e ronde Skaya nod 14 mei lange cyclus 22 jr 3e ronde Noeska nod 21/04 04/04 gyn ivm onregelmatige cyclus 25 jr 3e ronde Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 36e ronde 2e kindje Engeltje nod 15/04 16 april hormonen? 26 jr ronde 19 Noeska, heb m aangepast voor je! Mikjez, wel fijn dat je eindelijk ongi bent dan! Mijn vorige cyclus was ook 42. Ga over paar dagen beginnen met ovutesten. Jij moet ook nog ff je NOD aanpassen in het lijstje. Wordt ook een eind in mei net als ik dan. Sjorsjette, jeetje zeg!!! Van de pillen in een keer naar de spuiten? Wat een gedoe zeg als ik het zo lees! Dat dit allemaal zelf gedaan mag worden thuis zeg! Je ben een halve verpleegkundige als je hier mee klaar bent! Succes meid!
@Skaya ik had m al aangepast.. je hebt niet het laatste lijstje gepakt Wanneer ga jij met ovu's beginnen? ik wil ook gaan testen maar ik heb geen flauw idee wanneer ik zou moeten beginnen en hoevaak enzo.. jullie ideeen? LAATST AANGEPAST: Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29jr 21e ronde/mnd Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Skaya nod 14/05 lange cyclus 22 jr 3e ronde Noeska nod 21/04 04/04 gyn ivm onregelmatige cyclus 25 jr 3e ronde Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 36e ronde 19e ronde 2e kindje Engeltje nod 15/04 16 april hormonen 26 jr 19e ronde Zo nu klopti weer
Ohhhhh sorry Mikjez!! Jeetje, had nog zo omhoog zitten zoeken naar het laatste lijstje...naja zal wel een zonnesteek zijn Ik ga vanaf dag 11 beginnen met ovutesten en dan elke dag tot ik mn ei vind.