Hey meisjes, wat is het hier lekker druk! Sjors, fijn dat het spuiten meevalt! Spannend voor woensdag! Sjudith, hopen op een paar mooi gerijpte eitjes! Koetje welkom hier! Heel veel succes met zwanger worden als BAM! Haha ja Skaya, je piest n hoop weg zo! Ben blij dat ik er niet aan ben begonnen, ik zou mezelf er helemaal gek mee maken en t zou klauwen met geld kosten! Mikjes leuk dat de shoot leuk was! Is erg leuk om te doen he! Ik heb t jaaaaaaren geleden eens gedaan, en natuurlijk afgelopen jaar met de bruiloft! Met de paarden probeer ik ook altijd 1 keer per jaar een fotoshoot te doen, dat is ook zo leuk!! Fijn dat het geholpen heeft om je scheur open te trekken. Inderdaad, een brutaal mens heeft de halve wereld! Ohh kibbeling, het lijkt me zo spannend om alles te voelen in je buik! Hoop echt dat ik het snel mee mag maken! En inderdaad, zo tegen het einde zal je het ook wel zat zijn ook denk ik! Ik ben vandaag de hele dag een soort van misselijk geweest, niet echt misselijk misselijk maar beetje vaag gevoel in mn maag... Kan ook komen omdat ik de hele dag op 1 cupcake geleefd heb.... maar had ook echt helemaal nergens trek in...... Verder voel ik me helemaal ok, moet gewoon nog een weekje wachten.....
Sjudith, dank je wel (onderschrift) Sjors, hoe gaat het tot nu met die hormonen? Doe je het zelf al? Doet het pijn? Koetje, gezellig dat je ook komt kletsen. Ben inderdaad wel benieuwd hoe zoiets gaat All, ik ben nog steeds niet ongie . Baal daarvan want ik denk dat ik straks te laat ben. Ze doen maar 3 mensen per week. Ik hoop dus dat het zsm komt want kan niet nog een maand wachten!
Hai girls.. Begint een drukke en gezellige bepboel te worden hier leuk!!! @Sjudith Ow spannend voor jou maandag de meting. Wat gebruik jij ook al weer meis? En merk/voel jij invloed van hormonen? @Koetjekuuk Welkom meis!!! Ook ik ben schieuwnierig hoe het in z'n werk gaat Vertel vertel!! (als je wilt natuurlijk) @Skaya Hoe ist met jou meis? Al een knaller? @Kibbeling Ja geloof het graag meid dat je niet meer weet hoe te zitten, liggen, hangen... mazzel (soort van dan) dat je niet midden in de zomer nog moet leuren met mega buik. Wat is je uitgerekende data ook al weer? (sorry ben vergeeetachtig merk ik, misschien toch door de hormonen hihi) @Mikjez Ow fijn dat het leuk was meis en dat 't toch een beetje is goed gekomen met de ogen en haken! @Noeska Wooooooooow meis een hele dag op 1 cupcake niet meer doen hoor meis! Jeetje wel spannend voor jou ook... nog een weekje wachten. (Klopt je banner niet dan? Daar staat 5 dagen.) @Engeltje Nee spuit zelf ''nog niet'' toch nog te eng Gewoon het idee ook dat je dit thuis doet en zelf moet doen.. en dan ook nog is in je buik. Het beeld klopt toch niet helemaal.. hahaha maar vriendlief vind het so far ''leuk'' om te doen dus laat hem maar lekker spuiten Ik merk verder nog helemaal niks van de hormonen denk ik haha ben dus daarom ook erg benieuwd ''of & wat'' en te zien valt woensdag. Begrijp ik nou dus goed dat jij/jullie nog geen groenlicht hebben gehad? pfffffffff en nu? Moet je wachten op ongi? En iets in de tusse tijd? Of wat?
Hoi meiden leuk dat ik mag mee kletsen @sjors heb niet alles terug gelezen nog, maar wat / waarom spuit je dan? @allen nieuwsgierigen voor wat ik tot dusver weet gaat het BAM schap als volgt te werk: 1) in mijn geval vanwege medicatiegebruik artsen inlichten over de kinderwens en wachten op groen licht (heb volgende week woensdag afspraak) 2) stoppen met de pil (heb ik al wel gedaan aangezien ik toch geen relatie heb en mijn cyclus in kaart wil brengen) 3) op zoek naar een donor (hoe dat is persoonlijk je kan gaan voor een kliniek waar de donoren getest zijn. dit gaat dan om ingevroren zaad dus iets minder grote kans van slagen. Je krijgt dan zaad ingespoten zeg maar, of je kan gaan voor zelf zoeken naar een donor met uiteraard een test op soa's hiv etc en dan hem laten doneren en zelf na 10 minuten via spuitje inbrengen) 4) op de dag van ovuleren (of net ervoor) naar kliniek of donor bellen en insenimeren en daarna is het net als bij alle anderen afwachten op je NOD en evt testen op zwangerschap. heel kort door de bocht is dit dus hoe het gaat. ikzelf ben dus gestopt met de pil en heb de artsen al ingelicht en binnenkort een afspraak. ga nu mijn cyclus in kaart brengen (heb volgens mij ook lange cyclus). moet vermoedelijk bijna ongi worden en vanaf dan ga ik het bijhouden ! ben verder mezelf alvast aan het inlezen en de financien op een rijtje aan het zetten. En alvast beetje aan het kijken naar sites waar donoren zich aanmelden. Dat is dan namelijk de volgende stap. Best een vreemd idee eigenlijk, maar aangezien mijn wens voor een 2e erg groot is, ik door mijn ex in de steek ben gelaten in vorige zwangerschap en geen nieuwe relatie heb doe ik het zo... wil niet veel langer meer wachten namelijk en red het alleen ook. Ik woon trouwens in rotterdam zelf op zuid in een mooi appartement (flat). de buurt is iets minder, maar verhuizen is nu nog even geen optie, komt wel weer. Heb genoeg ruimte hier ook voor een 2e. verder werk ik 4 dgn per week als pedagoog op een dagverblijf. nu hopen dat we allemaal snel zwanger raken he !!
Koetje, jeetje wat ontzettend spannend zeg!!!! Maar kan je dan bijvoorbeeld ook eisen stellen aan de persoon die gebonden zit aan het betreffende zaad? Kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld wilt dat het een beetje op je zoontje lijkt qua kleur haar/ogen? Of heb je ook kans ineens een donker kindje te krijgen? Vind het wel heel erg stoer zeg wat je gaat doen! Je hoeft idd helemaal niet te wachten op een eventuele man die zich misschien wel, misschien niet aandient. Succes in ieder geval, leuk om je te kunnen volgen op het forum! Sjorsjette, handig dat je man het 'leuk' vind om je te prikken! De mijne zou het ook wel leuk vinden denk ik haha. Maar op het moment zelf misschien toch wel bang zijn. Ben benieuwd naar het resultaat! Sjudith, hoe doen ze zo een meting? Hoop op goed nieuws! Engeltje, laat die ongi maar snel komen dan! Hoop dat het nog op tijd komt! Welke dag zit je nu? Noeska, wil je echt wachten tot je 2 dagen over tijd bent? Kan je dat vol houden denk je? Die ene cupcake is natuurlijk ni goed heh, veel te weinig! Gezond eten en anders gewoon 2 of 3 cupcakes eten ...wie weet een goed teken dat je nergens trek in had?! Kibbeling, je gaat dan net voor hartje zomer bevallen als ik het goed heb? Wel lekker dat je er dan net vanaf bent en hopelijk snel naar buiten kan met de kleine! Kan me ergens wel voorstellen dat zo een grote buik uiteindelijk in de weg gaat zitten. Slaap je nog wel goed? Hier over mn 5e euro heen geplast! Streepje bijna onzichtbaar, maar was ook iets later op de dag vandaag en had gesport ervoor en een liter water op ...we testen vrolijk verder!
Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29 jr 21e ronde/mnd Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Skayanod 14/05lange cyclus 22 jr 3e ronde Noeska nod 12/04 04/04 gyn ivm onr cyclus 25 jr 3e ronde Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 36e ronde 2e kindje Engeltje1 nod 15/04 16 april hormonen? 26 jr 19e ronde Kibbeling uitgerekend: ?? .. .. jr ?? trimester Lovepeet kindje geboren op: .. .. jr Mama Esmeralda uitgerekend: ?? .. .. jr ?? trimester Koetjekuuk nod ?? een BAM 31 jr Oe ronde 2e kindje
hoi meiden mooie lijst al, leuk dat het wordt bijgehouden ik heb idd nog geen gegevens over nod etc, net begonnen immers he betreft eisen... ja je kan eisen stellen aan je donor. als je zelf op zoek gaat naar de donor maak je ook eerst kennis zeg maar als je dat wilt. blijft soms echter wel lastig hoor, zoontje is nu blond en blauw grijze ogen maar ik heb groen grijs en bruin haar, ex bruin haar en bruine ogen (als kind wel allebei blond trouwens) niet altijd zegt het dus iets he hihi. maar idd beetje op mijn zoontje lijken kan geen kwaad denk ik
Koetje, hoop dat je groen licht krijg! Sjors, spannend joh! Wanner mag je testen voor het eerst? Ik ben vanmiddag ongie geworden, je kan in hèt weekend Bellen van half 11. Tot 12. Uur. Dus ik ga morgen ochtend bellen. Hoop dat ik mag
Hihi nee Sjors, was geen hele strakke actie, de hele dag op 1 cupcake... Vandaag heb ik er 3 op :biggrin: hihi nee hoor, vandaag wel beter gegeten. Mn banner klopt wel, donderdag is mijn nod. Maar wil eigenlijk zaterdag pas testen, want dan is mn mannetje ook thuis, of ik het volhoud is een tweede hihi! Spannend allemaal hoor Koetje! Gaat je voorkeur uit naar een donor of via een kliniek? Mikjez goed van je dat je de lijst hebt geupdate, je hebt alleen niet de laatste gepakt haha, mijn nod is 21/4. Fijn Engeltje, dat je ongi eindelijk is doorgebroken, ik hoop voor je dat je mag!! Hier alles rustig, beetje vage buikpijn, licht menstruatiekramp-achtig... Verder nergens meer last van... We zien t allemaal wel!
Hoi allen, Wat een hoop terug te lezen!! Blij dat het met iedereen goed gaat. @Koetje; spannend hoor, een BAM worden. Ik hoop dat je zoektocht naar een donor een beetje wil vlotten.. @Mikjez; Ik ben 2 juni 2011 uitegerekend en ben zelf 31 jaar!! Kan je toevoegen aan het lijstje. @engeltje; Succes met bellen morgen en hoop dat het allemaal snel mag gaan lukken voor je. @skaya; Wat betreft het slapen, dit gaat met ups en downs. De ene nacht slaap ik heerlijk en wordt ik pas rond 4 uur wakker omdat ik naar het toilet moet en de andere nacht wordt ik 4x wakker. Dit kan dan varieren van naar het toilet moeten tot aan last hebben van een heel bewegend kindje in mn buik... Maar ja nog 7 weekjes ongeveer, als de kleine zich op tijd aandient!! Ik ga zo maar eens proberen om te slapen... Kussssssssssssss en alvast een fijne zondag!
Goedemorgen ladies Wat een prachtige reageeracties, ik merk als ik aan de Clomid zit ik mijn kop nergens bij kan houden heb watten in mijn hoofd. Dus excuses voor de mindere reageeracties @Kibbeling heb je nog lekker geslapen? Is alles al klaar voor de baby? En hebben jullie al een naam? @Koetje, wow wat spannend allemaal! En hoe kan je je donor uitzoeken? Op uiterlijke kenmerken? Of ook innerlijk? IQ etc? Ik woon ook op zuid, Charlois/Carnisse (de grens) en heb een dochter van bijna 3. @Noeska, al wat beter gegeten hihihi wat doet je man voor werk dat hij er pas zaterdag is?? @Engeltje, wat goed dat je toch ongi bent! Succes zo! @Mikjez oops zie mijn ronde op 36 staan dat is 31 Nu weet ik het ff niet meer! Ik ga straks met hubbie en mijn meisje fietsen. We gaan lekker naar het centrum en dan deel 6 vd Aardkinderen kopen (joepieee....waar verheugt een mens zich op he). En gelijk even langs oma. Fijne dag allemaal!!!
Sjudith, is deel 6 van de aardkinderen eindelijk uit?! Al vertaald ook? Heb er helemaal niks van gehoord?! Was even bang dat ze dit deel niet meer voor haar dood zou afkrijgen. Ben heel benieuwd wat je ervan vind. Ik ga hem ook gauw halen! Engeltje, succes zo met bellen! Hoop dat je door mag!!!
Hihi geeft niet hoor Sjudith! Mijn mannetje werkt gewoon op kantoor, maar hij is 'sochtends altijd al om 6:50 weg, dan kom ik net mn bed uit, dus als ik door de weeks 'sochtends test is hij niet thuis en moet ik t pas 'savonds vertellen of bellen, dat vind ik niet zo leuk, dus doe ik het liever zaterdagochtend als hij gewoon thuis is, dat ik zowel bij een positieve als negatieve test het meteen kan vertellen/kwijt kan. En dan is de kans ook groter dat als het niks is, ik al gewoon ongesteld ben geworden en niet de teleurstelling van een negatieve test heb... Fietsze! Het is heerlijk weer! Ik ga zo mijn taartenbende opruimen en dan lekker naar mn poownie! Engeltje mijn duimen draaien heel hard voor je dat je mag beginnen! Ik hoop het zo voor je!!
Sorry meiden dat ik even niet reageer op jullie, maar ik ben zo ziek, ik heb de hele nacht overgegeven Voel me niet goed en slap. Kom straks nog even. Terug om hoop ik het goede nieuws te vertellen
Engeltje no problem! Zorg eerst maar lekker voor jezelf! Hoe komt het dat je zo ziek bent, door je ongi? Net mn 6e ovutest gedaan en het streepje is duidelijker geworden dan de afgelopen dagen...mn afscheiding is ook een stuk wateriger ineens...ben benieuwddd of ik nu snel een knaller zal hebben!!
@ Engeltje he bah! Beterschap! En ben benieuwd of je posi nieuws brengt! @Noeska, oooo op die manier ik dacht dat je man op zee zat ofzo hihihi! @Skaya, ja hij is al vertaald ook! De naam Ayla staat nog steeds op ons lijstje Zo wij gaan weg