Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

@ engeltje.. beterschap en ook ik duim voor je

@ sjudith: hoe een donor uitzoeken (whaha dat klinkt echt stom) precies werkt bij een kliniek weet ik niet heel precies. je kunt wel voorkeuren aangeven voor zover ik begreep. Echter als je zelf een donor zoekt kun je dus kennismaken, vragen stellen, vragen om gegevens enz. dus kun je behalve op uiterlijk en gezondheid ook bijv. op opleiding en ietwat op karakter kiezen.

ik woon trouwens bij maashaven. zoontje zit in carnisse / charlois op kdv achter basisschool de klaver zeg maar.
    denk dat je dus redelijk dichtbij woont, grappig

2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hee ik was dit topic al kwijt!!
    Hallo dames!! ik ga me ff weer inlezen!

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Koetje, staat het standaard vast dat de donor geen enkele rechten krijgt wat het kind betreft of zijn daar ook onderhandelingsmogelijkheden over?

Welkom terug Flowergirl, hoe is het met jou?

4. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ja met mij alles goed!
    Ben inmiddels al 29 weken en 5 dagen zwanger!

Hoe is het met de dames hierzo?

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Flowergirl, je zit dus al op driekwart!! Spannend hoor!!

Ik ben begonnen met teunisbloemolie om mn cyclus te ondersteunen en hopelijk te verkorten. Vanmorgen een licht positieve ovutest gehad...hopelijk moren of overmorgen een knaller :D

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje Giulia zit op de klaver hihi :)

7. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Wij mogen vandaag beginnen met hormonen en vrijdag om half 11 onze eerste echo!!!!! :D:D:D:D:D:D

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Waaaaauwwwww Gefeliciteeerrdddd Engeltjeeeee!!!!!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Whoeeeehoeee goed nieuws :)

10. Engeltje1

Thanks meiden

Op mooi roze voor ons allemaal dit jaar!

11. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Jaaaaaaaaa!!! Super Engeltje! Hopen op een snel en mooi resultaat!!!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Engeltje
    Wauwwwwwwwwwww wat goed nieuws!!!!!!!!!!!!
    Spannend spannend spannendddddd.... we gaan echt saampjes op joh. Mijn duimen draaien heel hard voor je!
    Wat moet je nu gaan gebruiken mop??

LiefsSjors

13. Engeltje1

Nou net even geprikt. Doet helemaal geen zeer!
    Nu 6 dagen gonal f

14. kleinvisje

@ engeltje : SUPER !!

@ sjors: hoe bevalt de klaver?? en met welke leeftijd kun je je kind daar beste inschrijven? soms moet dat al heel vroeg begreep ik :D
    moet over niet al te gek lang ook maar alvast inschrijven voor de BSO denk ik.

@skaya... over dat donorschap. In feite is het zo dat een donor geen rechten en plichten heeft. dus geen recht om omgang en geen plicht. tot betalen etc. Echter je kan -mits je daar beiden voor kiest- ook kiezen voor een donorcontract waarbij je stelt dat er maandelijks contact is. sommigen gaan zelfs met een donor ook een co-ouderschap aan. Dat is dus persoonlijk. het verschil is het volgende:
    als je met een man naar bed gaat en sex hebt wordt deze gezien als verwekker en heeft daarmee het recht op de naam vader en kan erkenning eisen en daarmee omgang en plicht tot alimentatie
    als je een donor laat doneren en zelf inbrengt is het donor en heeft deze tenzijn er anders afgepsroken is helemaal geen zeggenschap of rechten enz.
    beetje duidelijk zo? :D

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje dat was ik vd klaver ;)
    En er is een wachtlijst dus snel inschrijven! Superschool :) en scoort hoger dan landelijk gemiddelde. Giulia ging met 2 1/2 jr naar de psz. En ze vind het zo leuk :)

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Vandaag een goede zondag voor iedereen zo ik terug heb gelezen.

@engel; Super meid het goede nieuws. Ik hoop echt heel erg voor je dat het allemaal gaat lukken.

Voor de rest heb ik vanacht lekker geslapen, 1x wakker geworden om 4 uur omdat ik moest plassen. Daarna weer lekker in slaap gevallen.
    Vandaag zijn we naar het zonnige Terneuzen geweest op bezoek bij vrienden, hier hebben we ook gelijk de laatste trouwfoto's van gekregen. Als verrassing hadden ze een mooie grote trouwfoto van ons geprint en in een fotolijst gedaan. Deze moeten we dus een mooi plekje gaan geven.

Morgen helaas weer aan het werk en is het gedaan met mijn vakantie en witte bruidsdagen. Nu maar hard aftellen tot ik over 2 weken met zwangerschapsverlof mag.

Wat betreft de kinderkamer die is gelukkig helemaal op orde. We zijn in januari verhuisd en eind februari hebben we alles laten bezorgen. Dus met behulp van aanstaande oma hebben we alles in elkaar gezet. De kleertjes liggen gewassen in de kast en ga als mn verlof begint mn ziekenhuis koffertje klaar zetten..... Het komt allemaal wel erg snel dichtbij ineens....
    Volgende week met 34 weken mogen we een groei echo laten maken, nog 1x van binnen kijken bij de kleine... (en vragen of het echt een zoontje is, anders moeten we als een speer andere kleertjes gaan kopen...)

Truste allen Kussssssssss

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kibbeling het gaat nu opschieten voor je zeg! Over twee weken met verlof, lekker hoor!

Koetje jaaa is al een stuk duidelijker! En waar kies je zelf voor?
    Wat doe je als je kindje 18 is en graag haar vader wil ontmoeten?

18. kleinvisje

@sjudith o ja foutje, was jij whahah hou het niet meer bij :) oke ik zal iig gaan informeren en inschrijven dan. kan iig geen kwaad he. bedankt

@skaya: ik ben dus nog veel aan het inlezen maar ik wil dus gaan voor het zelf kiezen van een donor. Mijn idee nu daarbij is dat er geen rechten en plichten zijn dus dat deze i.p. niets te maken heeft met mijn / ons leven. Echter wel noteer ik gegevens dat mocht kind dan vader willen leren kennen dit ook mogelijk is en dat wil ik ook in het donorcontract hebben. Eventueel kan ik me voorstellen dat ik per periode een mail stuur of hij per mail kan vragen hoe het gaat, maar geen bemoeienis rondom opvoeding etc. en geen verplichte omgangsregeling etc. Ik zie het dus in feite als volgt: ik voed het kind alleen op en mocht er contact ontstaan wat goed gaat dan is dat eventueel mogelijk.
    Mijn zoontje nu ziet zijn vader ook niet (lang verhaal maar die laat alles afweten en alhoewel hij wel het recht heeft door erkenning etc op omgang is dat er nu niet, maar dit kan hij wel altijd eisen wat ik dus bij een eventueel volgend kindje niet wil al die onrust etc. vandaar)

19. kleinvisje

@ kibbeling:
    leuk hoor al die dingen regelen he... kinderkamer, spulletjes en genieten van de laatste weekjes.
    waar ga / wil je bevallen?

20. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29 jr 21e ronde/mnd
    Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde
    Skaya nod 14/05 lange cyclus 22 jr 3e ronde
    Noeska nod 21/04 04/04 gyn ivm onr cyclus 25 jr 3e ronde
    Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde
    Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 31e ronde 2e kindje
    Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde
    Kibbeling uitgerekend: 02-06-2011 bijna zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester
    Lovepeet kindje geboren op: .. .. jr
    Mama Esmeralda uitgerekend: ?? .. .. jr ?? trimester
    Koetjekuuk nod onbekend een BAM 31 jr Oe ronde 2e kindje

Deel Deze Pagina