Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    @sjorsjette, dan zijn we elkaar misschien wel voorbij gelopen op zuidplein, raar idee is dat heh. Heb nog even on de etos gekeken naar die zwanger worden multi pillen...ga ff informeren naar iets soortgelijks in gezondheidswinkeltje.
    Hoe is het gegaan met het familiebezoek? Hebben ze je een beetje ruimte gegunt wat betreft je mk? Lijkt me heel lastig om mee om te gaan voor jou maar ook voor je familie..
    Leuk dat je ook op een bso gewerkt hebt, welliswaar andere functie maar toch! Heb de opleiding sph gedaan, maar weet niet zo goed wat ik daarmee wil...heb ut ook prima naar mn zin met al mn kindjes daar haha.

@ noeska
    Wat leuk dat je taarten maakt! Ik heb ook een set hier leggen en maak ook marsepein kunstwerken op kapsels en cupcakes! Zou graag meer leren hierover, sommige dingen op dit gebied krijg ikniet voor elkaar wat me ontzettend frustreerd.
    Je gaat nu het wachtbankje dus op...worden weer spannende 2 weken! Nee idd heel hard proberen niet eerder te testen, maar dat is moeilijk hoe verder je je nod nadert. Maar spijt als je te vroeg getest hebt is ook balen! Had ik afgelopen ronde.

Hier flinke ongi krampen, meer als met de pil! Dus daar ben ik wel zoet mee haha! Maar ik heb wel een vreugde dansje gedaan, dacht dat tie niet meer zou komen!

Welkom engeltje!!!

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

@ Sjors,
    haha ze mogen indd wel opschieten met die verbouwing!! :D
    begin maart gaat de "apotheek" me bellen en dan komen ze de hormonen thuis brengen. dat is wel makkelijk. hoef je er zelf niet achteraan.
    Ik ben indd erg benieuwd wat "onze gyn":p zal zeggen tegen jullie! ahhh lieff van je vriend, ik hoop het echt voor jullie joh!
    hoe is het gegaan bij je familie? meegevallen?

@ Noeska, dank je wel meis, ik hoop het ook!
    ik hoop voor je dat het goed is geweest en je op 5 maart een mooie test in handen hebt :D

Skaya, dank je wel!! :D

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Leuk is het he Skaya. Ik heb ook workshops taartdecoratie gegeven maar daar ben ik mee gestopt, ook de kleine taarten doe ik niet meer, maak alleen nog bruidstaarten en grote gelegenheidstaarten. En dat is zo leuk om te doen!

Jep, t wachtbankje op, al begin ik nu toch wel te twijfelen of ie al geweest is... dus we houden het nog even vol om de dag :D

Oh balen dat je meer kramp hebt... Ik had/heb t ook, ik kruip over de grond van de pijn als ik ongesteld wordt... Veel meer als met de pil! Gelukkig is het na de 1e dag wel over, maar t is niet tof!

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @All
    lees net ff maar ben eigenlijk zo moe... spiek morgen ff en reageer ik weer kee..

Sweet dreams @ALL

xxx

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noeska
    Feli nog met de 30e verjaardag van manlief meis!
    Klinkt leuk hey taarten!!! Heb je foto's van taarten die jij hebt gemaakt?
    Een oud klasgenoot van mij die heeft ook een klein shopje in Ridderkerk geloof ik.. zie wel is foto's voorbij komen op hyves echt WAUWIE man.
    Hahaha dat niet testen.. moeilijk hé ;) Gebruik jij nog speciale testen?

@Skaya
    Ja stom idee he dat je dan misschien wel elkaar voorbij bent gelopen of elkaar misschien wel zelfs hebt gesproken ofzo.
    Mijn fam bezoekje was oke hoor. 2 opmerkingen gekregen maar waren beide met goede bedoeling. (wel toevallig van 2 mensen die nergens van wisten) mar goeeeee.
    Trouwens met sph kan je vele kanten op toch.. maar bso is ook leuk idd. Tis dat ik klaar was met opleiding en echt wat mee wilde doen. Miste het in 't begin zo (de kleine kindjes) heb ze nu van 14 tot 18. Soms heel soms een inval lesje in de onderbouw maar geef vast les in de bovenbouw en ben mentor van leerjaar 3 dus 14/15jarige. das ff andere koek haha.

@Engeltje
    Fam bezoek was oke meis.. zie ff stukje aan skaya.
    Verder bijna donderdagggggggg :D. wij hebben idd nog gewoon dokter Rooker. Jij niet meer dan? Gaat dat veranderen als de behandeling gaat starten?
    Het nieuwe ziekenhuis is echt MEGA joh! Gister nog ff naar de garage staan kijken DAMN :$ echt BIG! Haha voor ons straks nog dichter bij.

xxx

6. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Thnx! XD

Ja taarten is ook superleuk! Vooral de bruidstaarten. Oh dat zal dan taart&decoratie zijn, heb ik toevallig van de week nog wat besteld, wat grappig haha! Zal mijn website wel even via pb sturen ivm privacy ;) (al blijft er niet veel meer te raden over voor de mensen die mij kennen haha)

Nope, gebruik geen speciale testen, gewoon de kruidvat 2v5… Heb nog wel met die digitale van clearblue in mn handen gestaan maar dat was iets van 27 euro voor 2 testen ofzo!:$ Vond ik een beetje onnodig aangezien die van kruidvat zelf ook erg goed schijnen te zijn!

7. Engeltje1

Sjors, gelukkig is het familiebezoek meegevallen :)

Wij zitten ook nog steeds bij rooker, we blijven ook bij hem met de behandeling. Ik voel me op me gemak bij hem, hij maakt ook steeds stomme grapjes haha maar voelt fijner dan zo'n serieuze man met een snor :p

Ja wij zijn daar ook geweest vorige maand want moesten onszelf inschrijven, indd groter als maasstad. Je verdwaalt daar haast! Hihi
    Wonen jullie vlakbij emc dan? Ik dacht ook hier bij maasstad. Vond je al niet bekend voorkomen op hyves :p

Bijna donderdagggggg ;). Zou grappig zijn als we een keer rond dezelfde tijd een afspraak hebben, kunnen we ff beppen in de wachtkamer:p

Noeska, ja die zijn echt sterves duur:$ indd beter die 2 voor 5 en de clearblue voor het mooie als je weet dat je zwanger ben :)

8. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Inderdaad, zo'n test is leuk als je eigenlijk al weet dat je zwanger bent maar voor net dat extra beetje zekerheid misschien...

Heel veel succes morgen Engeltje!

Hmmm moet even wat kwijt, misschien helpt het.... ik heb vandaag besloten toch maar weer ECHT te stoppen met roken.... Ben al eens 2 jaar gestopt geweest, dat heb ik cold turkey gedaan en heeft me eigenlijk niet zo heel veel moeite gekost. Stom genoeg weer begonnen, eerst jaar eigenlijk alleen met "speciale gelegenheden" gerookt, maar dat werd vanzelf weer op het oude niveau.... (zeker in de zomer, lekker buiten, biertje/wijntje erbij, gezellig met vrienden) Na de bruiloft weer een stoppoging gedaan, rook sindsdien in ieder geval niet meer op mn werk, paar weekjes volgehouden maar toen toch weer op stal dat gezelligheidssigaretje en thuis na het eten.... Ondertussen dit jaar al 3 stoppogingen gedaan, maar op de een of andere manier kan ik me er niet goed toe zetten. Ik rook nu helemaal niet veel meer, doordeweeks max. 3 sigaretten per dag, meestal 2, 1 op stal en 1 na het eten en soms dan nog 1 later op de avond. Maar op de dagen dat ik vrij ben (zoals vandaag) en ik thuis achter mn computertje mn administratie zit te doen heb ik het toch wel heel moeilijk en had ik vandaag al minstens 2 sigaretten hebben kunnen gerookt.... Niet gedaan, maar t kost me wel weer veel moeite dus ik denk misschien maar even van me af praten op he forum waar we het allemaal voor doen :D Heh, tis in ieder geval alweer een stuk minder! Ga zo maar een lekkere fruitsalade voor mezelf maken ofzo...

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Toevallig woon ik en ridderkerk en ben ook bekend bij het winkeltje Taart en Decoratie! Ze zijn verhuist en hebben nu een mooie grote locatie moet ik zeggen! Vind de spullen allemaal geweldig, maar zo duur!!!!
    Ik zou zo graag willen leren om van die fijne dingetjes te leren maken met marsepein! Bijvoorbeeld al een dun strookje/randje in de buitenste rand van een cupcake!? Noeska, echt hor, hoe dooeee je dat?? Kan heel me taart wel door het raam gooien als het maar niet lukt hahaha ;) lukt me gewoon nog niet zoals die moooie dingen die ik altijd zie op internet! Frustratie frustratie!

Noeska, super dat je gestopt bent met roken!! Het schijnt dat je lichaam ook wel een tijdje nodig heeft om je longen op te schonen en alle gifstoffen uit je lichaam moet werken, dus is wel goed dat je nu al stopt en niet op het moment dat je een positieve test in handen hebt! DOORZETTEN JE KAN HET!! Als je erg trek hebt, kan je beter (voor tijdelijke oplossing) maar een glaasje wijn nemen of een reep chocolade!
    Ohhh en je meest vruchtbare dag!! Daar kan je je afleiding ook wel in zoeken denk ik ;)

Jullie hebben het over het nieuwe ziekenhuis bij Lombardijen toch? Reed er toevallig langs op weg naar Zuidplein! Er leek geen end aan te komen aan dat gebouw!! Jeeetjee!! Maar gaat Clara en Zuider nou weg dan?
    Ben er niet zo bekend, wie is rooker? Ben alleen bekend met de kaakchirurgen in het Maasstad!

Hoe gaat het met de rest?

Mijn ongi is zo goed als weer over, vind het erg kort 3/4 dagen, normaal zijn het er zeker wel 7!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    ZENUWEN voor morgen hier! Ahhhhhhhhh k kijk er zooooooo nar uit. Echt niet te filmen haha. Moet er om 11:20 zijn. Ben benieuwd. Laat het jullie weten meiden.

O en trouwens, we hebben net en berichtje ontvangen van schoonzusje. Vandaag ishaar uitreken datum, ze is vanmidag op controle geweest en bleek 2 cm ontsluiting. Morgen ochtend moet z naar het ziekenhuis en gaan ze inleiden. (mits het vannacht van nature gaat) Dit is mede omdat de vorige 10 dagen later kwam en vast zat, ze nu veel en al lang erg last van bekken heeft enz. Nou spannend dus!

Nou ik ga proberenff te chillen..... sweet dreams voor straksssss.

xxxLiefsSjors

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noeska & Skaya
    Jaaa taart&deco idd.. haha nu jullie het zeggen die bedoel ik ja.
    Ow ja dat ze duur is weet ik niet. Nou ja ik volg hsaar taartjes dus af en toe op foto's erg leu k EN knap.

@Noeska
    Jee eis doorzetten hoor stoppen mt roken!!! Kom hie maar gal spuwen!!! Hahaha MAG;)
    Hey en meest vruchtbare dag idd... ''iemand moet aan de klus'' :p
    Wat die testjes betreft, ik geruik ook KV 2v€5 hoor. De ClearBleu idd leukals je zwanger bent, hoewel ik moet zeggen dat ik er dus één kocht en heel mooi idd tekst zwanger met 1-2 als indicatie.. blijkt dat het na 24 weg is. Gelukkig foto van gemaakt.

@Skaya
    Ja meis hebben het over het nieuwe ziekenhuis bij Lombardije.
    Wat ik weet is dat Clara en Zuider samen gaan. Clara word studente flat, Zuider blijft gelof ik het deel brandwonden actief.. en de res nog niet zeker. Slopen doen ze het in ieder geval niet want is monumentaal gebouw. Rooker is één van de gynaecologen van't Zuider... engeltje en ik lopen beide bij hem.

@Engeltje
    Fijn dat je bij hem kan blijven. Wisselen terwijl je idd net vertrouwen hebt is niet fijn. Tja grapjas is ie jah, heel herkenbaar die flauwe grapjes :D Zou idd wel grappig zijn keer afspraak zelfde dag en beppe haha wie weet kom dat moment wel en x.
    Wij wonen idd vlak bij 't nieuwe ziekenhuis. (pas sinds mei vorig jaar hoor, toen naar nieuwbouw verhuisd).

12. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    #32 Noeska, 23 feb 2011
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
    Sorry hoor, t hele ziekenhuisverhaal gaat n beetje aan me voorbij... Weet ze allemaal wel te vinden, mn jongste zusje (8) is in het Clara geboren, maar wat nou waar komt enzo... Geen idee haha!

Medebakster hier uit de buurt waar ik nog wel eens wat opdrachten mee uitwissel werkt ook bij taart&decoratie! Grappig is dat haha, jullie kennen dat dus ook! Ik haal eigenlijk altijd alles bij de groothandel, maar als ik ff snel iets nodig heb ofzo bestel ik het daar, ideaal!

Spannend allemaal Sjors! Hopelijk bevalt je schoonzusje vanacht natuurlijk! En heel erg veel succes morgen natuurlijk! Ben benieuwd! Zit morgen alleen op kantoor dus kan ik zo nu en dan wel even op t forum spieken!

Wij hebben gisteravond al flink geklust en vanochtend had ik serieus buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden... Gevoeligheid van borsten was weer wat afgenomen dus ik ben het eigenlijk een beetje kwijt :( Als ik nou morgen last van mn boobs krijg was het idd vanochtend mn eisprong... Zo balen dat je het altijd achteraf pas weet of dat m was of niet... Ik lig al op bed en het ligt er een beetje aan hoe laat manlief naar boven komt of er nog geklust gaat worden ;)

Ik heb trouwens heel naar gedroomd vanacht... Ik was zwanger en toen ben ik met 18 weken op het toilet bevallen (miskraam dus) maar ik wist niet wat me overkwam en het was al een echt baby'tje om te zien maar dan heel klein en had het opgepakt en mee naar boven genomen :( Daar was m'n schoonzusje dus ik liet het aan haar zien en zei volgens mij gaat het niet goed want ze doet niks... En toen zei zij heel kattig "Ja, wat heb je nou gedaan? Nou is ze dood!" En toen moest ik heel hard huilen en wilde het begraven en een naam geven maar dat wilde mn man niet want het had nooit geleefd dus waarom zou je het een naam geven en het moest maar in de groene kliko ofzo???:( Afijn, t sloeg nergens op maar ben heel de dag van slag geweest!

13. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    En Sjors? Hoe was het in het ziekenhuis??? Vertel, vertel, vertel!!!

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey Noeska

Wat een droom hey meis! Pfff zou er helemaal van zweten.
    Maar zo te horen zijn jullie ook goed aan de klus daar ;)

@ALL
    Vandaag is de controle super gegaan. Alles is oke en positief, Het lijkt er zelfs op dat ik net een eisprong heb gehad! Dus afwachten geblazen. Verder hebben we nu een nieuwe afspraak op 18 maart. Vriendlief moet komende dinsdag weer zaad inleveren voor een nieuwe test en ik moet dagboekje bijhouden. Och ben echt zo blij dat we nu wer vooruit kunnen!

Wat schoonzusje betreft; die is om 14:00 bevallen van een gezonde dochter naam1: Jaydee en naam2: Gioni. Ze is 6,5 pond. Moeder en kleine maken het goed en zijn middels thuis.

Verder is opa (van vriendlief) tegelijkertijd opgenomen in het ziekenhuis. ZIet er niet goed uit. Hij was weer gevallen en nu constant moe, duizelig, misselijk enz. Ze vermoeden een hersenbloeding maar is nog slechts een vermoeden. Hij word onderzocht dus we zijn afwachtende.

Nou een wel bewogen dag dus voor ons!

Vriendlief heeft een enorm pokke bui en is echt BLEHHH tegen mij :( baal daar ontzettend van want was juist zo blij met de uitslagen.

Nou dit was ff mijn update xxxliefssssssss

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjorsjette, bedankt voor de hele ziekenhuis toelichting. Begrijp nu tenminste een beetje waar jullie het over hebben ;)
    Fijn heh dat mannen ook een soort chagerijne 'period' hebben. De sleutel tot succes hier is om meneer dan maar even lekker met rust te laten, dan komt tie vanzelf wel weer met een beter humeur naar jou toe. Er is op zo een moment geen normale manier van communicatie mogelijk. Heeel irritant!
    Heel fijn dat het allemaal goed is gegaan in het ziekenhuis!! Dat zal wel een heleboel rust geven!

Noeska klinkt idd als je eisprong. Wat spannend!! Even twee weekjes op het wachtbankje en dan zullen we het gaan zien ;)
    Wat een nare droom. Ik heb het vorige maand gehad, ik droomde dat ik een bizar mismaakt kind kreeg. Was er ook heel de dag best ziek van. WAAROMMM hebben we van die gekke dromen? Misschien een soort verwerkingen van angsten ofzo?
    Hoe gaat het stoppen met roken?

Hier is mn ongi weer een beetje trg gekomen, na 2 dagen haast niks, vanmorgen weer krampjes en bloedverlies...tja ontpillen heh?!

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Sjors wat super dat het allemaal zo positief was in het ziekenhuis! En van harte gefeliciteerd met je nichtje! Wel heel vervelend van opa... Hopelijk valt het allemaal mee.... En balen van vriendlief... tja, ook mannen hebben daar wel eens last van! Ik kan dan heel boos worden, terwijl ik weet dat ik in een bepaalde periode ook heel onredelijk kan zijn.... ;)

Ja echt een meganare droom.... Waarom zouden we dat toch hebben inderdaad? Was heel vaag, en zo echt! Bah! Hoop het iig nooit in het echt mee te maken!!!

Ja ontpillen is heel vervelend... Wel vaag dat het na 2 dagen niks weer terug komt...

Ik heb eigenlijk niet heel veel bijzonders te melden. Heb het de afgelopen 3 dagen wel bij 1 sigaretje per dag kunnen houden! :D Ben best een beetje trots op mezelf... Vandaag weer thuis bezig, maar heb t veel minder moeilijk dan woensdag. Heb 100.000 dingen te doen vandaag, maar ik vond het nodig om mijn cyclus van de afgelopen 2,5 jaar in een excelsheet te zetten en daar een grafiek van te maken ;) haha, heel spannend! Nu ga ik echt maar even een was draaien en een stofzuiger door huis trekken en ik moet nog een klein taartje voor mn buuf maken, straks lekker naar mn paardje! Springles gaat niet door vanavond, das wel jammer, dus ga zelf maar n beetje rijden...

Ik heb trouwens het boek "het grote wonder" van Lennart Nilsson besteld (moest nog een laatste bestelling bij ECI doen voor ik op kon zeggen) en het is wel een waanzinnig mooi boek! Staan heel veel hele mooie foto's in van hoe een zwangerschap "werkt", tis wel heel technisch maar ik vind het superinteressant!

(voor iemand die niet zoveel te melden had toch weer n heel verhaal :D)

17. Engeltje1

hoi meiden, jeetje wat hebben jullie lange verhalen geschreven, ik probeer het te lezen, maar me hoofd slaat het niet allemaal op.. ben erg moe, dus ga het morgen nog eens proberen als ik tijd heb, en anders zondag :)

liefs

18. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal! Hoe is het met iedereen?

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier gaat het goed. Nu echt van mn ongi af en over een paar dagen beginnen met klussen om er zeker van te zijn niet te laat te beginnen mocht ik deze ronde opeens wel een hele korte cyclus hebben. Je weet maar nooit in ontpilland.

Noeska goed hor 1 siga op een dag! Das echt weinig al. Als je dalijk zwanger ben moet die laatste niet zo moeilijk zijn.
    Leuk heh die boeken lezen...heb er al heel wat verslonden. Heb nu het idee wel steeds hetzelfde te lezen. Bin inmiddels geleerd verloskundige en kraamhulp in theorie...over de praktijk maak ik me nog wel zorgen haha.

Hoe is het bij jullie?

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden...

Fijn om te lezen hoe het met jullie gaat.
    Ik ben er ff paar dagen niet geweest want heb ff veeeeeeeeeeel aan me (ons) hoofd gehad en nog steeds.

Opa is gister overleden:( en hebben afgelopen weekend echt zo'n vervelende situatie gehad met schoonzus enz pffffffffffff
    Ik kan me schoonzus wel AAHHHHHHHHH:x

Goed haha verder gaat het goed met me hoor ;)

Jullie nog leuke dingen gedaan.. doen?

xxx

Deel Deze Pagina