Zoooo heb toets gehad en behaald Nu even naar huis en dan om 16 uur folikelmeting, ben benieuwd! Sorry einde ego
heey meiden! zo wat een berichten weer heb t lijstje aangepast, als er nog meer dingen veranderen, let me know! Wat een heerlijke dag is dit! net met manlief geluncht *gekidnapt van werk (6)* lekker Net mn paper afgemaakt, over de Cito-toets of er pedagogische kanttekeningen te maken zijn om deze te gebruiken als selectiecriterium voor voortgezet onderwijs. Best interessant en volgens mij ook goed gelukt @Engeltje1 WAT FIJN!! Ik hoop dat alles zo snel mogelijk tot een kleintje leidt!! @Kibbeling, lekker zwangerschapsverlof! nog ff twee weekjes doorbijten! @sjudith, wat voor toets??
@ koetje; Ik ben van plan om in het ijsselland ziekenhuis te gaan bevallen. Is voor ons vanuit ommoord het dichtsbij zijnde ziekenhuis. En voor de rest lekker genieten van het mooie weer en idd nog ff 2 weekjes doorbijten. Kreeg alleen vandaag wel slecht nieuws, een bewoner(60 jaar) van mn woongroep is helaas vanacht overleden. Was toch wel even een minder leuk begin zo na mn vakantie. Ik had gelukkig afgelopen vrijdag al gehoord dat hij met spoed en in een hele slechte toestand was opgenomen in het ziekenhuis en de vraag was dan ook of hij het zou gaan halen. Helaas mocht dit niet zo zijn. Dus het wordt ook nog een zware week op de werkvloer.... Kussssssssss
Goedzo Sjudith, van je toets! En spannend zometeen je follikelmeting! Mikjez, Heerlijk geluncht met je man! Lekker hoor! Voor mij zit dat er nooit in helaas, hij werkt te ver weg... Maar vorige week vrijdag had ie spontaan de middag vrijgenomen, dat was ook wel heel gezellig! Klinkt interessant je Paper... Ik moet 2 hele saaie dingen afmaken vandaag... maar t wil echt niet lukken..... Aii Kibbeling dat is minder.... en nog zo jong eigenlijk... sterkte! Meiden wat zouden jullie doen? Zit nu 3 dagen voor NOD, weet dat ik gister nog heel stoer zei dat ik pas zaterdag ga testen maar ik krijg echt onwijze testdrang.... Ene moment denk ik " ja ik voel vanalles wat op een zwangerschap lijkt", andere moment denk ik weer "nee, dat voel ik altijd iedere maand, er is niets anders..." Heb nog 1 kv2v5 liggen.... Zouden jullie die test er tegenaan gooien? Of toch wachten???
@ Mikjez de BIG toets, voor verpleegkundige handelingen. Doe jij de PABO? @ Noeska, haha ik zou allang getest hebben @Kibbeling, wat een naar begin bah!
Wie heeft er MSN? je mag me toevoegen hoor hung-kee@hotmail.com of Hyves Judith Bottigliero Profiel - hyves.nl
Ik ben studente Pedagogische Wetenschappen aan uni Utrecht Is best leuk en leerzaam en vind t ook vrij makkelijk allemaal @Kibbeling, he bah, gecondoleerd.. btw, waar zijn lovepeet en mama esmeralda gebleven? 1 berichtje en weg :O Liefs!
@kibbeling ik ben van mijn zoon ook in het ijsseland bevallen. in 3 uur en 11 min was mijn zoon er 7:45 vliezen braken 8:05 weeen beginnen 10:53 zoon geboren ijsselland is me goed bevallen. woonde toen in zevenkamp namelijk, maar daar weggegaan aangezien familie van ex er ook heel dichtbij woonde en dat absoluut niet ging helaas.
Bedankt allemaal voor het medeleven. @sjudith; ik heb je toegevoegd op zowel msn als op hyves!! Uitnodigingen zijn onderweg. en wat een goed nieuws van je eitje!! Wie weet wordt een mooie pasen voor je kussssssss
He meiden, wil jullie ook wel toevoegen op hyves, maar jullie moeten daar wel ons babygeheim bewaren!! Bij mij weet niet iedereen dat we aan het proberen zijn en mn contract loop eind deze maand af enz enz...als ik straks ECHT zwanger ben vind ik het ni erg en kunnen we los op hyves Sjudith wat fijn dat je ei goed groeit!!!!!
Hier idd hetzelfde! Niemand weet dat wij bezig zijn en dat wil ik ook graag zo houden! En iedereen lijkt over mn noodkreet heen te lezen... dus nog maar n keer! Zit nu 3 dagen voor NOD, heb nog 1 kv2v5 liggen... Weet dat ik gister nog heel stoer zei dat ik pas zaterdag ga testen, maar ik heb nu zo'n testdrang!! Wat zouden jullie doen? Wachten tot donderdag of misschien zelfs zaterdag of gewoon die test er tegenaan gooien???
Ik zou morgenochtend ochtendurine nemen! Toch wat geconcentreerder en dan is het nog maar 2 dagen voor NOD.. Hou ons op de hoogte !! Liefs
bij mij weten alleen mijn ouders dat ik met de gedachte speel om BAM te worden, maar niet dat ik al zo erg er mee bezig ben eigenlijk. Wil eerst de artsen even afwachten en het dan voorzichtig echt benoemen. Mijn zusjes wil ik het dan ook nog wel aangeven evt, maar verder eigenlijk niet. Ligt ook best gevoelig wellicht bij sommige mensen om te kiezen voor een kind alleen als BAM. Is toch wat anders dan anders he zal genoeg meningen dan over me heen krijgen vermoed ik, maar ach ik weet dat het wel goed zit en de situatie goed genoeg is voor een 2e dus waarom niet.