@ noeska; meid als je gevoel zegt dat je de test moet doen, dan moet je het doen. Maar neem dan idd wel je ochtend urine deze schijnt beter te zijn... Al moet ik zeggen dat mijn avond/nacht urine het ook goed deed toendertijd!! Wel ons op de hoogte houden he??? @de rest wat hier wordt besproken blijft binnen deze ruimte. Op hyves zal ik geen berichten over baby's zetten!!! Hooguit over mijn eigen kleine bengeltje straks!! We hebben ook al een baby site gemaakt waar we de avonturen op vertellen van de verloskundige en al dat soort. Weet niet of jullie het leuk vinden om te kijken zoja laat het weten dan zal ik de link hier neer zetten.. Wie me wil toevoegen op hyves; tam80.hyves.nl Laat wel ff weten dat je via hier bent want anders weet ik nie wie je bent en of ik je toe kan voegen!! Kussssssssss en slaap lekker
Goeiemorgen! Jep, vanochtend getest... Negatief... Had t wel een klein beetje verwacht, maar toch wel teleurgesteld... Voel nu ook de ongi opkomen, denk dat t vandaag of morgen doorbreekt... :x Pffff had wel gehoopt dat het hele bloedprikgebeuren me bespaard zou blijven, maar helaas... Als menstruatie is doorgebroken moet ik bloed gaan prikken en de derde dag starten met clomid en dan na 12 dagen terug voor follikelmeting....
Noeska jammer!! Hoop dat je volgende ronde raak mag zijn!! Zal jullie morgen is zoeken op hyves...ga nu werken!! Heb weer een duidelijke streep op me ovutest, maar nog geen ECHTE knaller...hmmm
Hè vervelend dat je ongi ben geworden!! Ik was gister naar de tandarts gegaan, Omdat mn verstabdskies doorkwam en het aardig irriteerde.. Hupakee gelijk eruit :O Nu lig ik te creperen van de pijn!! Heb al tig dingen geslikt voor pijnstilling en heel af en toe helpt t, maar pfff ben t helemaal zat!! Sorry moest er ff uit
noeska: vervelend die ongi, duim voor je mikjez: wat rot zeg, beterschap meid!!! ik heb inmiddels mijn beide artsen gesproken, 27 april gelijk een afspraak. Bij de internist moet ik alleen bloed prikken en dan 2 dagen erna krijg ik uitslag en of een toestemming of medicatie moet eerst aangepast. bij de neuroloog heb ik een afspraak staan voor overleg, begint nu allemaal wat meer realiteit te worden nu de kinderwens
@skaya dat wordt bd vanavond (babydancen hihi) @mikjez, beterschap!! @koetje, spannend allemaal het komt zo dichtbij he nu? Ik ga mijn kaboutertje zo uit school ophalen en dan mag ze lekker met water spelen op balkon
Kibbeling, ik heb je toegevoegd sjudith, jou had ik al, weet je nog voor de rest: ik durf zelf mijn hyves niet neer te zetten hier hoor!!! dus anders maar even via pb.
he meiden, allemaal toch een beetje genoten van het mooie weer? ik zat heerlijk op kantoor en had geen idee hoe warm het buiten was tot ik om een uur of 3 naar huis toe ging!! Dacht echt dat elke porie open ging en er zweet uit kwam! Mn voeten en vingers gelijk lekker opgezet (ben je net getrouwd en kan je niet eens je trouwring om ) @noeska; wat ellendig voor je zeg dat je ongi bent geworden! Ik heb echt onwijs voor je zitten duimen dat de test posi zou zijn... @engel; ik zag je uitnodiging en heb je geaccepteerd. @mikjez; heel veel sterkte met je pijn. morgen hebben we een groei echo, gaan we nog een keer kijken in mn buik bij onze kleine man!! Ben zo benieuwd hoen groot hij ondertussen is, voel al wel dat hij te groot begint te worden of mn buik is te klein!! Kan allebei... Ik houd jullie op de hoogte. Kussssssssss en geniet van het mooie weer nog!!
Hai girls, Ben ff 2 dagen niet geweest, MEGA druk op me werk... hebben assesments en examens periode. Ik heb grof gelezen.. zal morgen echt echt echt reageren... voor nu wat spanning, net laatste prik gezet en morgen 11:20 de echo. Ik laat morgen weten hoe het is gegaan en zal dan weer mee beppen en reageren. xxx LiefsSjors.. Ow en via pb wil ik ook wel msn of hyves uitwisselen
Sjorsssssss wat spannend!!!! en wat gaat er nu zo gebeuren als je de echo heb ? wanneer gaan ze het inbrengen dan ??? succes! xxx
Meiden, ik zal ook mijn hyves Vanmiddag wel even via pb verspreiden. Nou he Kibbeling, wat een weer he?! Heeeeerlijk! Ik zat ook op kantoor maar moest tussen de middag even naar spijkenisse en wilde echt niet meer terug haha! Zo lekker!! Smiddags nog even heerlijk in de tuin gezeten, was gewoon heet! Wel balen dat meteen alles opzet bij je! Collegaatje had dat ook met haar eerste, die is in juni geboren en op t laatst kon ze haat birckenstocks nieteens meer aan! Plezier met de echo vandaag! Sjors, succes met de echo vandaag! Ik zit nu bij de fysio en ga zometeen door naar t ruwaard om bloed te prikken, blehh heb ik dus echt geen zin in! En t ergste is dat t echt kortemouwenweer is dus meteen zien dat ik bloed geprikt heb... Wat moet ik dan weer zeggen? Heb nog even overwogen om mn buuf mee te vragen, die weet ervan. Want de laatste keer dat ik bloed had geprikt was ik niet lekker geworden, maar toen moest ik ook nuchter zijn dus denk dat t nu wel meevalt... Verder ben ik vandaag vrij moet wel weer n proeftaartje maken voor vanavond maar verder ga ik lekker in de tuin hangen!
hier ff een kort berichtje vanaf mn werk . Nog ff werken en dan lekker naar huis toe. Gelukkig is het hier boven op zolder waar het kantoor zit nog niet zo snik heet. Wie weet hoe het buiten is.... vanmorgen om 8 uur was het lekker behachelijk. Straks lekker voor de echo!! Ben zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet???? En verder zo min mogelijk doen behalve genieten van het mooie weer. @ noeska; ik loop nu ook lekker op mn slippers rond. beter dan een paar schoenen en sokken die langzaam aan steeds meer beginnen te knellen. Ben wel jaloers op je hoor met je hele vrije dag!!! ben je al wezen bloedprikken of moet je nog?? In elk geval succes ermee. @sjors; hoe was je echo? kussssssssss weer voor nu
Sjorsjette, hoe is de echo gegaan?? Noeska, succes met bloedprikken! Als mensen ernaar rvagen kan je vanalles zeggen, dat je je laat checken op je bloedwaardes, omdat je laatste tijd wat vermoeid ben ofzo... Sjudith heb je toegevoegd op hyves. Probeer de anderen wel even te vinden via Sjudith dan.. Meiden, heb mijn ei denk ik gevonden gisteren en eergisteren. Donkere streep op ovutest, niet zo donker als controlestreep, maar wel echt DUIDELIJK en vandaag is de lijn weg (heel licht). Heb ook weer zere borsten, wat ik normaal een dag of 12 voor mn ongi heb. Gelijk mn banner aangepast. NOD is nu 2/3 mei ipv 14 mei
Kijk! Dat is goed nieuws Skaya! Neem aan dat je ook goed geklust heb!! Spannend hoor, nu alweer afwachten....... En dat duurt zooooooo lang! Ben al bloed wezen prikken, was een prima tijd zo rond 11 uur, kon zo doorlopen en stond binnen 5 min. weer buiten! Probeer het voortaan rond die tijd te doen, want sochtends vroeg en smiddags is het zo verschrikkelijk druk! Viel me alles mee, waren maar 2 buisjes en je ziet er niets van! Hoop dat t niet blauw wordt... Ik zal jullie mijn hyvesnaam even pben!
Sjorsjette nod 09/04 09/04 geen ongi dan IUI 29 jr 21e ronde/mnd Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Skaya nod 03/05 lange cyclus 22 jr 3e ronde Noeska nod 19/05 Clomid 25 jr 4e ronde Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 31e ronde 2e kindje Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde Kibbeling uitgerekend: 02-06-2011 bijna zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester Lovepeet kindje geboren op: .. .. jr Mama Esmeralda uitgerekend: ?? .. .. jr ?? trimester Koetjekuuk nod onbekend een BAM 31 jr Oe ronde 2e kindje Heb m weer even aangepast, ook voor jou Skaya. Verder nog aanpassingen? Ben met mijn NOD even uitgegaan van 30 dagen, met clomid zou je een cyclus tussen de 28 en 32 dagen moeten hebben dus ik heb m op 30 gezet. 19e is NOD en 20e ben ik jarig dus ik hoop op een heeeeel mooi verjaardagscadeautje!!
Noeska, fijn dat het bloedprikken meeviel, ik heb er zelf ook echt een hekel aan! Thnx dat je mij ook ff heb aangepast in het lijstje! Zou idd mooi cadeau zijn voor je verjaardag!! Ik duim voor je!