Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Dank je kibbeling;)
    Ik zie dat jij bijna mag gaan bevallen. spannend hoor.
    Gaat alles naar wens?

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Princess welkom :D

Ik ben weer op mijn werk ;)

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Princess gezellig dat je mee komt kletsen.

Sjudith jeetje weer aan het werk! Succes vandaag

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @engel ja nog 2 nachten :)
    Zo naar het ziekenhuis. Maar zo eerst een potje volmaken hahahaha :p

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Pincess
    Welkom meis, gezellig dat je met ons mee komt kletsen!

@Kibbeling
    Alive and kicking... gelukkig wel zeg meis.. haha maar ja het kan idd van het ene uiterste naar het andere. Beetje genoten van de dag/''t weer gister?

@Sjudith
    Spannend meis.. toi toi toi ;)

@Engeltje
    Hoe gaat het bij jou????

@ALL

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mikjez, fijn dat het beter gaat met je mond!

Kibbeling, jaaaa het gaat zeker opschieten nu!! 'Geniet' nog maar even van die billen die overal tegenaan drukken ;).

Sjudith succes zo in het ziekenhuis! poeh moet er niet aan denken zeg van die nachtdiensten...

Engeltje, klinkt goed! Veel succes dinsdag en hopelijk donderdag!

Sjorsjette, ik hoop dat die misselijkheid geen bijwerking is van het spuiten, maar gewoon van een mooie roze uitslag straks :D

Princess welkom hier! Ik ben ook in januari gestopt met de pil! Je hebt wel een betere cyclus dan mij zeg!

Hier gaat het goed, voel niet zo veel. Af en toe een steekje/krampje en gevoelige borsten zijn bijna helemaal over.

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Skaya
    Fijn dat het goed gaat meis. trek je het wachten nog?

Ik hoop ook dat het geen bijwerking van menopur is maar gewoon van iets mooisss :D

Jullie nog leuke plannen voor vandaag???

xxx

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo ik lig met de beentjes omhoog :p in het Ikazia :)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hoi allen een fijne paaszondag!!

@sjudith; goed je beentjes hoog houden en hard duimen voor een mooi resultaat he?

@princess; tot nu toe gaat alles goed met de zwangerschap. Mag van de vk gaan nadenken over mn bevalling. Dat is wel een spannend idee, waar ik me door de voorafgaande situaties niet echt mee bezig heb gehouden. Hierdoor heb je wel het besef dat het allemaal heel snel dichtbij komt.....

@sjors; Ik heb gisteren zeker genoten van het mooie weer. We hebben ons eerst in de wereld van chaos gestort, genaamd supermarkt!! Mijn hemel het leek wel een slagveld bij de bas in bolness!! Daarna hebben we lekker rustig aan gedaan.

@skaya; ik geniet ook zeker wel van die billen hoor die zo lekker tegen mn buik en ribben aan duwen. Klinkt raar maar ik zal ze straks nog gaan missen, nu is de kleine man nog zo lekker van mij alleen!!

Vanmiddag gaan we naar mn moeder en dan gaan we lekker bbq-en!!

Fijne dag nog allemaal en misschien tot vanmiddag anders tot morgen.
    Kussssssssssssss

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nou ik ben thuis en ik duim!! had 2 folikels! En was mijn laatste poging....
    Ik ga nu slapen ben kapot....

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ sjudith; ik duim met je mee. Slaap lekker.

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames!

Hoop dat jullie een leuke paasdag hebben gehad vandaag.

Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben 26 jr, woon in R'dam en ben nu zwanger van m'n 1e kindje. Voorlopig uitgerekend op 26 dec.
    Zal m'n best doen om zo veel mogelijk te reageren :)

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wat gezellig in dit forum hihi :)

@Yasmin welkom!

@Kibbeling, trek je het nog met dat enorme warme weer?
    ik was van Giulia in de zomer zwanger, bloedje heet...hittegolf! En ik kon amper lopen!

14. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Jeetje meiden, wat gaan jullie snel! Ik lees toch steeds wel bij op mijn bb maar dan gaat reageren niet zo makkelijk!

Koetjekuuk, al ongi geworden?

Mikjez ben je al van de pijnstillers af? Is niet goed hoor volgens mij! Ik heb 2 keer een verstandskies laten trekken, 1 keer in het ziekenhuis en 1 keer gewoon bij de tandarts, beide keren daarna weer gewoon gaan werken en behalve de reguliere pijnstilling verder niets nodig gehad.

Princess, welkom hier! Waar kom je precies vandaan?

Kibbeling lekker gebarbecued?

Sjudith ik duim heeeeeeel hard voor je mee!! Duim voor een mooie plakbeeb!

Yasmin ook jij welkom hier!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Nog maar heel pril zo te zien!

Hier is het paasweekend iets anders verlopen dan gepland.... Ik heb naast mijn paard ook nog een pony, die staat hier vlakbij bij mensen in het dorp. Gisteren is bij hem hoefbevangenheid geconstateerd en hij is er erg ziek van... Kon amper meer lopen, de pijn straalde er van alle kanten vanaf dus meteen dierenarts laten komen. Tja, hoefbevangen. Nu staat ie op de pijnstillers, bloedverdunners en tranquilizer, mag absoluut geen gras meer, alleen een heel klein beetje hooi verdeeld over de dag... Hij is echt heel zielig, gister was het echt verschrikkelijk! Gelukkig is ie vandaag wel wat opgeknapt... Ga 3/4 keer per dag bij m checken en zn medicijnen geven dus wel weer een hele zorg erbij! Dacht dit weekend lekker uit te kunnen slapen aangezien de paarden nu 24/7 op de wei staan, maar nu moet ik om 7 uur/half 8 die kleine zn medicijnen gaan geven! Maar heb het er graag voor over, als ie er maar bovenop komt!!

Vanavond gegourmet bij mn schoonzus thuis op dr flatje zonder balkon... echt heel leuk! ;) Haha maar was uiteindelijk best gezellig!

Morgen gaan wij ook lekker barbecuen! Alleen beetje jammer dat het morgen ook een heel stuk koeler is... ;) Hebben wij weer!

Verder alles ok, niet meer ongesteld en donderdag moeten we voor de follikelmeting en krijgen we de uitslag van het zaad- en bloedonderzoek!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @sjudith; ik kan het redelijk uithouden met dit weer. Ik ben veel in de schaduw te vinden en ja ook geregeld binnen in huis waar het wel lekker uit te houden is. Ik ben alleen erg vroeg wakker en dan ben ik in de middag wel erg moe, dus gisteren lekker een filmpje opgezet en ben op de bank gaan liggen. Ff bijtanken!!
    Sjudith voel je je al anders? of nog gewoon zoals eerst? Ik blijf voor je duimen!!

@noeska; de bbq was gezellig. Zat alleen wel snel vol, dus ik kwam dan ook niet verder dan 2 sate en 1 hamburger. En natuurlijk stokbrood met kruidenboter!!
    Ik las ook al op je hyves van de kleine, erg vervelend voor jou en voor de kleine. Hoop dat het snel beter zal gaan!!

@yasmin; welkom op het forum, het is hier een gezellige en drukke boel. Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoever ben je nu?

ik ga nog ff verder aan mn croissant, gemaakt door manlief!!
    Kussssssssssssss

16. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

@ Sjudith, ik hoop zoooooooo dat dit um word voor jullie! nog een 2e wondertje erbij!

@ Sjors, hoe is het met jou ? voel je al iets? over een week kan je testen toch ?

@ Skaya, nog iets veranderd na je laatste bericht?

@ Kibbeling, hoe gaat het? valt nu nog mee he met de warmte! was het leuk op de barbeque?

@ Yasmin, leuk dat je hier ook komt kletsen en van harte met je zwangerschap!

@ Noeska, wat zielig van je paardje :( gaat het wel goedkomen?
    en donderdag spannend voor jullie!! eindelijk de uitslagen..

hier geen ander nieuws. heb wel een beetje last van het 2e hormoon erbij. harde onderbuik, wat buikpijn, geirriteerd buikplekje. ach het hoort erbij. nog effies, hoop dat dit de laatste week is van het jaar ;)

iedereen een hele fijne dag vandaag!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag meiden!

@Noeska, hoe gaat het met je paardje??? En metd at warme weer ook zielig voor hem....

@Kibbeling, erg het die hitte :) Maar wie verwacht het dan ook in april hihi zulk weer ;)

@Engeltje ik hoop voor je dat dit ook een roze ronde wordt! Wat een stress he?

ik vraag me af of we vandaag nog sexen moeten???

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    sjudith, sexen kan nooit kwaad toch ;) Ik duim voor je hor dat het raak is deze ronde! Je hebt dubbele kans dus dat komt helemaal goed!!!

Noeska, wat is hoefbevangenheid? Zoals je het beschrijft heeft het niet met zijn benen te maken?! Klinkt wel erg zielig, vind het altijd verschrikkelijk om dieren in zulk soort rotsituaties te zien! Respect hor dat je zo de tijd voor het arme dier neemt! Hoop dat hij gauw opknapt!
    Ben benieuwd hoe het met je follikel is donderdag!

Engeltje, klinkt vervelend zeg!! Hoop idd dat het snel resultaat mag afleveren!

Yasmin84 gefeliciteerd met je zwangerschap!! Welkom hier!!

Kibbeling, mooi dat je het een beetje kan uithouden met dit weer! Lijkt me niet niks zeg!

Sjors, hoe is het met jou nu, heb je al symptomen ;)?? We kunnen denk ongeveer tegelijk testen of niet?

Hier niet veel bijzonders nog. Voel wel dingetjes; krampjes in onderbuik, steekjes in borsten en kan flink misselijk zijn na eten maar soortgelijke dingen had ik vorgie twee rondes ook dus denk niet dat het raak is. Wil op zn vroegst volgende week woensdag testen.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Skaya wat spannend zeg!!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa de spanning voel ik nog niet echt. Komt steeds pas een dag of 2 voor mn NOD. Het enige wat wel anders is deze ronde, is dat ik nu wel zeker weet op het goede moment geklust te hebben. Maar voel me niet anders als vorige rondes..we zullen zien!

Hoop op roze voor ons allemaaaaaal :D:D

Deel Deze Pagina