He engel wij hadden onze osteopaat op de st jobsweg zitten. Nabij de euromast die kant uit. Weet niet of dat voor jou un de buurt is? Moet wel zeggen het is echt een super aardige man. We zijn 1x bij een andere geweest maar due vond ik zelf minder.
Kib, dank je! Heel toevallig heb ik deze net gebeld! Me ma kwam er mee aan. Ze gaan me terugbellen voor een afspraak. Ben beieuwd
Hahahaha geitenwollensok Was stijn gelijk van zn voorkeurshouding af? Zag je direct resultaat? Wat gaat die man allemaal doen? Ging je 1 x in de week?
Engel wij zijn wel meerdere keren naar de osteopaat geweest. Dit kwam mede doordat stijn zijn nekwervels niet goed recht zaten. Geloof dat we in totaal iets van 6x geweest zijn. In het begin gingen we elke week en dat hebben we langzaam afgebouwd net als de fysio. Hij gaat heel voorzichtig voelen aan de wervels, schedelnaden, buikje en zo voelt hij of.er ergens een blokkade zit. Hij gaf toen aan dat de.meeste kinderen maar 2 a 3 keer hieven te komen. Stijn was wel een uitzondering op de regel. Sjors hoe gaat het met jou meid??? Hier een rustige ochtend en begin vd middag. Het huisje gedaan en manlief is klusseb bij vriendin van ons. Straks naar werk toe....
Met mij gaat het goed kibb Ons meisje doet goed groeien is mega veel aan het bewegen en vriendlief helemaal happy dat hij haar zo goed kan voelen. Het word wel wat zwaarder nu maar het gaat allemaal nog. We zijn druk met het kamertje.
Oke nou ben benieuwd Helaas ben ik niet gebeld vrijdag. Ik heb ook een ander nummer gevonden, diegene kan ook bij jethuis komen.. Morgen ff bellen
Sjors wat fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. Kan me voorstellen dat vriendlief helemaal in de gloria is dat hij de kleine meid kan voelen. Engel wat raar dat je niet gebeld bent. Anders maandag nog even een keertje bellen.
Sjors, fijn dat het zo goed gaat... Engel, raar dat je niet bent teruggebeld. Ik twijfel soms ook of we niet eensl angs moeten bij een osteopaat... Ons meisje overstrekt zich soms enorm... Het is dat ze niet overdreven huilt.. Maar de eerste week heb ik me serieus afgevraagd of ze geen KISS had/heeft...
Dreamer het kan echt geen kwaad om dan eens langs de osteopaat te gaan. Je hoort vanzelf of er wat is dan f juist niet.
Die man heeft me vanmiddag gesmst en gaat me morgen bellen om afspraak te bevestigen Helaas kan ik al niet dinsdag want fysio komt om die tijd.hoop dat hij snel een andere gaatje vrij heeft wanneer ik wel kan
Engel, ben benieuwd wat eruit zal komen dan! Hoop dat het allemaal meevalt! Dreamer, wat is KISS? Sjors, fijn dat je meisje goed groeit. Jeetje 25 weken alweer, jij gaat ook hard
Kvind mezelf al aardig BOL, als ik denk hoe langzaam het al die tijd is gegaan hahahah Morgen weer ziekenhuis voor de ctg, urine/bloedcheck. Ben benieuwd, maar denk dat er weer niet veel zal uitkomen. Vraag me af of het dan na deze keer klaar is of ze me in de gaten blijven houden. Voel sinds vandaag regelmatig flinke druk op mn onderkant van binnenuit zeg maar. Als de kleine beweegt.