@SKaya Ja grappig hé met die strepen! Ik had het pas gezien toen jij het zei hihi. @SJu Dankje @Engel Hoe voel je je nu mop??? En nog met Keano naar de ost? geweest?
Skaya, ik weet het niet echt... Ik had hem op me arm met zn hoofdje(in zijligging) ter hoogte van me oksel Ik wilde hem neerleggen op bed en het ging ff nie.. Waardoor er een rare houding was, hij uiteindelijk op bed kwam en ff een huilkreet deed. Ik voel me er zo naar onder. Gister osteopaat, die voelde niets geks, iets wat vast zit ofzo, ook niet in zn rug.. Hij zei ook gelijk, je voelt je zeker schuldig? Kan gebeuren hoor! Maarja toch. Hij gaat nu weer links.....af en toe rechts maar dan moet ik hem zo leggen. Fysio heeft nog een meting gedaan, score is jammer genoeg niet verbeterd. Eerst 106 en nu 107.9 Ik heb dus al een verwijzing voor de ha en ka Ik wil dit niet, maar ik mag niet egoistisch zijn! Me moeder heeft iets gevonden op internet, dat heet baby dorm, ik ga me er even en verdiepen en kijken of er positieve verhalen over zijn. Sjors, ik voel me vandaag weer goed. Gister heel de dag niet lekker, wat lichte pijn en aan de dia... Hoort allemaal bij die koliekaanval.. Ik temp constant want mag geen koorts hebben, kijk steeds of ik weer geelzucht krijg, want dan moet Ik direct terug. Hoop dat dit gauw achter de rug is. Je zit al bijna op de 30!!!!! voel je je goed??
@Engel Ow meis wat een ''gedoe'' met de kleine (bedoel niet in negatieve zin hoor) Hopelijk komt er gauw verbetering! Kan me heel goed voorstellen dat je je schuldig voelt maar zoals je zelf al zei; kan gebeuren! Sterkte ermee!!!! Ja ik voel me redelijk goed, me rug is even brak maar dat komt omdat ik gister iets te lang door ben gegaan in de tuin tja.. Ben verder wel erg benieuwd naar 8 mei, toch wel weer leuk hoor ff spieken. En ook een beetje spannend of we nou bij de vk mogen blijven. Ik denk het wel, heb wel het gevoel dat de kleine goed aan het groeien is. Maar you never know met me suiker. Ik hou het in ieder geval goed in de gaten. Jee jij bent dus zelf ook aan het doktere.. tempe enz pffffffff Nu ben je vrij toch??
Ik hebtrouwens de fotos gezien. Lekker bezig! Mooi vloertje! Zoals je vorig jaar steeds tegen mij zei: rustig aan doen he! Denk aan jezelf en je frummel Dnsdag weer ff spieken ikke ook spieke spannend! Ik ben vandaag vrij ja. Wilde eigelijk een paar uurtjes gaan werken omdat ik gister natuurlijk nie ben geweest, maar ik dacht ja dag, kan het niet opbrengen
Engel, nee tuurlijk wil je dit niet...maarja niks aan te doen meid!! En voel je niet schuldig!!! Kan gebeuren, het komt allemaal vast snel helemaal goed met dat kleine nekkie! Sjors, jaaaaa pas je een beetje op met wat je allemaal doet. Heb/had het hier ook dat op het moment gaat het fantastisch, maar daarna kan je ineens keihard gesloopt zijn. Alles met mate! Ik voel me nog steeds niet helemaal fit. Beetje hoofdpijn en met vlagen flink misselijk/duizelig. Doe het lekker rustig aan, zo misschien alleen ff klein boodschappie doen...en verder NIKS!
Hallo Meiden, heb dit topic met een beetje hulp net ontdekt. Ik zou het leuk vinden om met jullie wat mee te kletsen, aangezien ik ook een Roffa-mama wordt. En dat ook zeeeeeer binnenkort!
Nijntje welkom Wij kennen elkaar al!! Mei-mama's to be Sjors, morgen is het dan eindelijk 8 mei!! Wel spammen hoor!! Hoe is het met de rest??
Nijntje welkom! Hier alles zijn gangetje.. Stijn vandaag een drukke maar goede dag op het kdv gehad. Hier nog ff een spam van mn binkie.
Jeetje wat een vlugge vent.. Kijk hem nou staan.. Julia staat steeds op haar tenen, Dus hier duurt het denk ik nog wel even.. Hier eigenlijk verder niet veel te melden. Zit te wachten tot mn schoonzus bevalt, hihi vind het stiekem ook wel erg spannend..
Kibbb, waaaa hahah hij staat erbij alsof tie zo met de kruiwagen wegloopt Sjors, jij je echo vandaag!!! Ben benieuwd!! Engel, weet jij al meer over je operatie enz?
Kib, geweldige foto! wat is dat hard gegaan zeg! ik word woensdag 16 mei geopereerD!!!!!! joepieeeee gister gesprek gehad met de chirurg en eigelijk was er pas eind juli plek maar hij zei ik wil dat er iets geregeld word want binnen nu en 2 weken moet ... (ik dus) op mijn operatie tafel liggen! ik helemaal blij natuurlijk
Zooo ik kom ook weer eens ff spieken... Hier steeds enorm druk.. Beginnen gelukkig wel een ebetje een ritme te krijgen nu dus das wel lekker Nijntje welkom! engeltje, fijn dat je nueindelijk een datum weet!! En je niet schuldig voelen hoor wbt Keano.. Natuurlijk wil je het beste voor en met je kindje! Maar dit zijn helaas onvoorkombare dingen... Skaya, wat ben jij ook vooruit gevlogen zeg!! Zie je erg op tegen de bevalling? En al een keuze gemaakt welk ziekenhuis het wordt (zal je vast al ergens verteld hebben, maar geen zin om alles terug te lezen ) Hier vandaag op t CB geweest.. Bijna een kilo zwaarder en 4 cm gegroeid Ook ons moppie heeft nog steeds een voorkeurshouding al gaat t langzaamaan wel wat beter lijkt het.. Fysio ziet iig vooruitgang, maar oooh wat ben k bang dat dr hoofdje plat blijft zonder hulp... Volgens de fysio zal het wel loslopen.. Ze gaat het sowieso met twee maanden opmeten en dan met 4 maanden nog eens om t kijken of er verbetering in zit of niet...
Dreamer, fijn dat het ritme erin komt! Aimee ook een voorkeurshouding? Je hoort het zoveel he tegenwoordig! Man en ik hebben gepraat en we gaan voor een helmpje voor kleintje. Zijkant van zn hoofdje loopt wat af en ik wil niet dat het erger word en er dalijk niets meer aan te doen is. Maandag is de ha terug van vakantie dus kan ik bellen. Ik ben ook bezig met kdv veranderen. Maar dat vertel ik nog wel in prive clubje
Engel, Aimée had t in de baarmoeder al.. Dus al vanaf 1 week oud bezig met fysio Ze had nl ook verkorte nekspier hierdoor waardoor ze de 1e week nauwelijks aan dr linkerkant van dr hoofdje kon liggen
Engel dat is goed nieuws!! Fijn zo een chirurg. Dreamer..ookal een voorkeurshouding. Hoop dat het mee zal vallen. Hoe gaat het verder? Het wordt maasstad voor mij..keus is gemaakt haha. Was jij daar nou ook¿ Zie wel btje op tege de bevalling...geen idee wat ik kan verwachten. Sjors hoe was je echo meid¿¿ Hier controle gehad bij vk. Alles goed alleen nog helemaal niet ingedaald. Gebeurd waars ook ni meer...pas bij de bevalling. Net flinke scheurende pijn in mn buik met onregelmatige harde buiken. Pijn bleef alleen wel aanhoude tusse harde buiken in en werd erger als ik diep inademde of mn buik bewoog. Nu is het over...iemand een idee?
He meiden, Engel heb je al een meting van het hoofdje door de fysio gehad? Hieruit komt naar voren of hij echt een helmpje nodig heeft. Ze doen 2 metingen vaak. 1 als ze komen en 1 met bijna 5 maanden. Zo kunnen ze zien of er verbetering is opgetreden of dat het erger is geworden. Ik moet wel eerlijk zeggen wij zeggen heel erg tegen een.helmpje op maar is ons alles 100% meegevallen. Sterkte. Bem trouwens ook wel benieuwd naar het kdv verhaal. Dreamer jeetje jouw ukkie al een voorkeurshouding. Fysio is er snel bij bij jullie. Heb je wel het gevoel en.idee dat het helpt? Skaya jeetje dat klinkt.niet echt prettig die scheurende pijn. Ging het later wel beter? Hier druk aan het werk. Mijn grote jongen doet hetbsuper goed zoals jullie zagen. Volgende maand is hij alweer jarig en.wordt hij 1!! Wat is het jaar snel omgevlogen zeg.