Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Skaya, geen idee.. Ik ben idd ook int maasstad bevallen... Kheb er zelf iig goeie ervaring mee :) Kan me voorstellen dat ej er wat dat betreft tegenop ziet.. Maar tis mij eigenlijk 100% meegevallen ;)

Kib, ja helaas wel :( Volgens de fysio merk je al duidelijk verbetering :) Ben alleen bang dat de afplatting al te erg zal zijn maar daar was volgens haar nog geen sprake van.. Wij krijgen idd twee metingen.. Eentje met twee maanden en eentje met vier maanden.. Ze vind haar nu nog iets te jong om al te meten ;)

Hoe lang heeft Stijn het helmpje moeten dragen?
    Jeetje, alweer bijna een jaar.. time flies!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dreamer Stijn heeft de helm uiteindelijk maar 4 maanden.moeten dragen dus valt erg mee.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dreamer, heb jij nou pijnstilling gehad daar en hoe vond je dat gaan? Ze hebben niet de keus uit een pompje volgens mij?!
    En je had het over dat je uk al een voorkeurshouding in de buik had...dat heeft de mijne ook...tenminste hij ligt 95% van de tijd met zn rug links en voeten rechts. Zegt dat echt al iets voor straks?

Hadden er hier meer een bevalling zonder dat de kleine helemaal ingedaald lag? Krijg theorieen te horen dat het dan wel eens een langer ontsluitingsproces en een langere persperiode kan gaan geven, omdat uk niet voor de druk van binnenuit zorgt dan. Dus krijg je geen sterkte weeen. Nu hoor ik gelukkig ook verhalen dat het gelukkig ook juist heel snel kan gaan, omdat het indalen zo gebeurd is zodra de eerste weeen zich aandienen.
    Ben gewoon zo benieuwdddd... :D en het blijft spannend!

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Nijntje
    welkom!! WAUW en jij moet idd bijnaaaaa bevallen... hoe ist nu???
    Hoe oud ben jij? en 1e kindje enz enz>??

@Engel
    16 mei dus meis.... toi toi toiiiiiiii
    Ow ikke ook benieuwd naar kdv (vergeet mijn aanbod evt niet hé :p)

@Dreamer
    Ow jeetje ik hoop voor je gauw positieve verbtering met de voorkeurshouding. Zoals Skaya idd zei of Engel (oeps :) weet niet meer) je hoort het echt vaak tegenwoordig. Maar goed daar heb jij geen boodschap aan!

@Skaya
    Ow meisssssssss SSSS-PAN-NENDDDDDDD!!!!!!

@ALL
    Wij zijn gister weer helemaal door de keuring gekomen bij de VK!
    Ons meisje groeit goed, geen achterstanden ivm me lage suikers van de afgelopen periode. Mijn suiker was nu (na een hele dag GOED eten en drinken) 4.0 -->> VET HOOG voor mij whahahaha :p
    Ze vond me buik ook netjes en gewicht nu niks bij gekomen.
    Bloed laten prikken voor me rhesus en verder 27 mei terug nou top dus.

Vandaag een studiedag gehad op me werk. Stond in het kader van samenwerken enz en met het oog op volgend schooljaar, beetje dubbel maar ik was gewoon gegaan. Heb zelfs met balle meegedaan... ze waren stink trots op me :D en ik ook op mezelf!

Liefs Sjors

5. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden hoe is het hier...?

Ik heb ff bij de mei mama's zitten spieken, zo aagje als dat ik ben. Nijntje is aan het puffen.. Jeejj!!

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sjors jeetje 4.0 en dat is hoog bij jou. Pfff hoe laag zit jij wel niet zeg. Wel fijn dat met beebje en met jou alles.goed gaat.

Skaya is het nog vol te houden??

Go Nijntje!!

Hier vammorgen naar cb geweest. Ik heb zo'n stoer binkie. Hij heeft bijna geen kik met de prikjes gegeven. Alleen de 2e was wat gemeen en die deed hem ook wel zeer. Na prikken lekker tegen mama aangekropen en ff geknuffeld. Hij is nu 77cm en 10 kilo. Grote jongen dus!!

7. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Stoere vent hoor Kib!
    En groot inderdaad :).

Ik ben blij dat wij ervoor gekozen hebben om de vaccinaties in ieder geval een jaar uit te stellen. Anders had hij gister zijn eerste prikje al gehad...

Wij hebben ook een grote bink haha, zit op de bovenste lijn van de groeicurve!

8. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Waarom heb je daarvoor gekozen Miss?

9. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Wow!! Ik denk dat onze kindjes beetje even groot zijn.
    Julia was laatste keer 74 cm en 9.1 kilo. en dat was met 9 maanden.

10. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Omdat ik mezelf verdiept heb in de vaccinaties, en voor ons wegen de eventuele voordelen niet op tegen de mogelijke bijwerkingen. Heb er zelf als kind ook een aantal niet gehad, en ben toch een heel gezond meisje geworden :).

Voor de geïnteresseerden: NVKP-Home en Vaccin Vrij! - Over gezond opgroeien zonder vaccins

11. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Okee..
    Ik vind dat best een dappere beslissing.
    Ik heb zelf een broertje verloren door kinkhoest. Dus ik kies er heel bewust voor om ze juist wel te geven.

Hij was 6 weken oud, toendertijd waren de eerste prikjes met 8 weken.
    Ik had tot de eerste prikjes best een beetje last met mezelf.. Ik durfde me niet echt te hechten aan haar, bang om zoiets weer mee te maken.
    Ik was 11 toen mn broertje overleed, dus ik heb alles mee gekregen, vandaar mijn angst een beetje..

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntje aan het puffen?? Ga ik zo gelijk door naar de mei-club! Ze had de eerste moeten zijn, stond bovenaan de beval-lijst, maar er zijn er zooooveeeel eerder gegaan. Ben blij dat het eindelijk is begonnen voor dr!

Kib, wowwww 10 kg!!! COmpleet gewichtheffen met je kleine man!

Flower, ookal een flinke meiddd!!! :D

MissPie, ik zou het niet durven zonder vaccinaties. Zou te bang zijn voor een vd ziektes.

Sjors, heb je nog spam van je echo? :D
    Ennuh 4.0 hahaha fijn dat het voor jou iig aan de hoge kan is. Goed teken meid!

Engel, 16 mei is op mijn uitgerekende datum!!! Kommie ff buurten als ik lig te puffen :p Of zit je niet in maasstad?

13. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Daarom... Heb ik me er ook in verdiept...
    Ieder z'n ding!

Heel erg van je broertje zeg flower!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MissP, wat jij zegt over angst voor bijwerkingen deel ik weer wel.
    Maar heb dat bijvoorbeeld erger bij bijvoorbeeld een stomme paracetamol of antiobiotice, daar ben ik dan weer helemaal niet van. Heb liever alles homeopathisch of herstellen op eigen kracht.

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Skaya, ik heb idd pijnstlling gehad daarja :) Ik zag er heeel erg tegenop.. Wilde eigenlijk de prik in mn been.. Maarde artsen zeiden dat die niet zo lang werkt en ze mogen hem maar 1 keer geven.. Daarna mogen ze ook geen ruggeprik meer doen.. Dus heb met pijn en moeite voor de ruggeprik gekozen.. Ben echt heel goed gerustgesteld en het zetten was n fluitje van een cent.. Enige nadeel bij mij was dat ik daarna niet normaal kon zitten vanwege de hechtingen.. Toen wilde de verpleegster de naald er uit halen en dat ging dus niet.. Kon uiteindelijk naar de recovery om de naald er uit te latne halen, maar was inmiddels wel dik drie uur verder.. Moest daar op mn zij gaan liggen en de anesthesist trok em er zo uit :p

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dreamer, ohhhwwww ik ben ook zo bang voor de ruggenprik!! Gewoon ook omdat je er een blaaskatheter en de hele mikmak bij krijgt. Maar als ik jou verhaal zo lees valt het dus uiteindelijk wel mee!

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @kibb
    Ow wat een kanjer heb jij!!!!!
    Haha ja 4.0 is hoog voor mij ja. Ik was opgenomen des tijds met in de ambu gemeten 1.8 en verder schommel ik ron de 3.5/3.7

@flower
    Ow meid jakkes wat een nare ervaring voor je.
    Bij mij is er op school voor de vakantie een melding daarvan gekomen.

Het spannend van Nijntje.... al meer nieuws?????

@skaya
    Ennnnnnn voel jij al wat????

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntje is vannacht bevallen!! Van een meid!!

Voel hier weinig..onderbuik/rug voelen af en toe ofk een dezer dagen ongesteld ga worden, maar daar blijft het bij.

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Skaya, blaaskatheter hoeft niet persee hoor.. Ze hebben m bij mij alleen gebruikt als k zei te moeten plassen :p Tis een heeeel klein slangetje, dat plaatsen ze en als je blaas leeg is wordt ie gelijk verwijderd.. Dankzij die ruggeprik merk je het niet eens ;)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Okee das ook goed nieuws :D Je voelt dus wel als je moet plasse...dacht dat je helemaal niks meer voelde daar benede :p

Deel Deze Pagina