Nja ik voelde het wel.. Voelde echt nog een druk op mn blaas... Mocht t zelfs nog zonder proberen op de po Nou das geen succes hahaha
Hahah wat er dan gebeurt.. Wordt er gewoon een soort metalen bakkie onder je geschoven Nja en dan met die artsen om je heen, t boeide me weinig maar er kwam niks uit Met n ruggeprik kan je volgens mij niet lopen.. (ik kon sowieso niet lopen vanwege de wee-opwekkers)
Dus al liggend moet je dan in die po plasse?? Das toch een grote grap of niet? Dat gaat er allemaal naast als het dan al lukt
Hey Skaya! Maak je niet zo druk meid! Het valt allemaal reuze mee. Waarschijnlijk gaat het je gewoon lukken zonder ruggeprik! Ik vond het heftig, maar je vergeet het echt snel!!
Miss hahaha kblijf het spannend vinden, maar ben inmiddels ook wel heeel benieuwd geworden naar het hele bevallen!! Denk dat ik er wel klaar voor ben inmiddels! Nieuwsgierigheid gaat het winnen van de angst en heb vertrouwen in de natuur en mn vk Komt goed.
@ Dreamer... Mooie ben jij... Je loopt langs mn werk, ik zie jou, je kijkt me nog aan... en toch zie je me niet... lol
he mede rotterdammers ! hoe is het hier ik heb me een x aangemeld maar omd at ik geen pc meer had werd het lastig kletsen ! nog meer mensen uit overschie?
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/352352-mei-mamas-deel-v-391.html *schaam schaam* Ik ga me een stalker voelen nu..
Flower je ben een spionnnn hahahaha! Ken je Nijntje persoonlijk? Hier alles rustig en stillllllll....................af en toe een klein ongi-krampje en dan weer niks..... Wat een geduld moet een mens toch hebben en ben nog niet eens op mn datum dus ik stop maar met zeuren hahah, heb er nog geen recht toe.
Hehe nee.. Ik ben gewoon een stalker... Hihi.. Nee ik lees zo nu en dan met jullie mee, Mn schoonzus is ook een kletser bij jullie... en sinds ze het had over een mei mama met een mega buik waar vervolgens een knulletje uit kwam van maar liefst 5,5 kilo... Lees ik wel eens mee..
Flower wat grappig dat onnze ukjes in lengte en gewicht niet veel schelen. Skaya geduld is een schone zaak!! (zeker als je op je ukkie wacht) Sjors je hebt wel hele lage suikers zeg. Had je dat ook voor je zwangerschap? Nijntje gefeliciteerd! Miss ieder idd zijn keuze met inentingen. Stijn heeft er tot nu toe steeds weinig tot geen last van gehad. Love welkon terug. Ik woonde in schiebroek en nu in O.mmoord. Wel redelijk in de buurt. Was vandaag onog ff in overschie. Ff winkelen.
Hahah Flower, k twijfelde al of jij het nou wel of iet was.. Maar kon ook niet langslopen verder want de parkeerkaart was bijna verlopen.. Dus moesten ff nieuw kaartje dr in mikken hahaha Hahah Flower, die persoon waar jij het over hebt was bij ons actief kletser in het zp addicts topic Nu zijn we met dat topic over op iets anders haha
Nou zeg, Lekker ben jij dan.. Ik twijfelde ook wel een beetje hoor, Ik zag jou, en pas toen ik (met je vriend neem ik aan) de kinderwagen zag viel het kwartje.
Ego update.. Flink beroerd, heb buikgriep. Zere buik en aan de race. Kon ik nou net niet gebruiken, hoop dat uk nu nog even wil wachten, want wil niet als een vaatdoek bevallen. Net wel ff bij vk geweest, alles weer goed. Als ik volgende week weer op controle kom krijgk inwendig onderzoek om rijping baarmoedermond te bepalen en kijken of ze kan strippen. Maar dan moet hij wel ingedaald zijn, anders is de kans op gebroken vliezen met zn complicaties te groot. Vanaf 41 weken magk zelf weten wanneer k ingeleid word. Nu hopen dat hij binnen 9 dagen boven water is
Beterschap Skaya! Hoop dat het snel over is en je gewoon lekker op tijd kunt gaan bevallen! Misschien is het wel 'grote schoonmaak' voor de bevalling?!