Skaya beterschap meis!!misschien zie ik je wel woensag Woensdag ochtend om 7 uur moet ik in het ziekenhuis zijn voor de operatie, 1 nachtje blijven als er geen complicaties optreden. Ik ben er helemaal klaar voor! Zaterdagavond weer een hevige aanval gehad met overgeven, zweten en al. Mijn laatste pijnstillers ingenomen. Gister met de hele family bij oma thuis, krijg ik weer een aanval, geen meds meer dus WEER naar hap. Gelukkig nog 2 nachtjes. Morgen middag moet ik met Keano naar de ha, verwijsbrief halen voor de kinderarts. Fysio en osteopaat lopen ook nog steeds Wat een hectiek allemaal, ik zit er af en toe een beetje doorheen. Erg druk op de zaak, 1 collega is met vakantie en de andere in de ziektewet, ik werk maar een paar uurtjes per dag, dus heb het zo druk. Ik huil steeds om niks. Ik heb soms het idee of ik altijd maar onderweg ben, in de auto zit, Dan voel ik me weer schuldig tegenover Keano, ik moet me ventje overal mee naartoe slepen Ik hoop dat ik heel snel mijn rust weer terug kan vinden. Truste all x
Engel, heeeel veel succes morgen meid!!! Denk dat er al een grote last van je schouders valt als je de operatie achter de rug hebt en je herstelt bent en je niet druk hoeft te maken over weer zo een aanval! Ik denk aan je!! En misschien wel tot daar ahhaha! Voel me hier weer een stuk beter. Hoef niet meer te rennen naar de pot en heb goed geslapen. Wel nog een beetje gaar/slap. Vannacht wel enkele heftigere ongi-krampjes gehad, maar weinig aandacht aan besteed omdat ik half knock-out was in bed.
Engel succes morgen!! Ik zit te wachten op een telefoontje terug van mn fysio.. Wil een afspraak maken bij een osteopaat maar wil nog wel ff met haar overleggen om dr niet voor t hoofd te stoten zegmaar..
Dank jullie meiden, ik ben zo misselijk en zenuwachtig, ik vind het opeens doodeng! Laat het maar snel voorbij zijn
Engel jaa tuurlijk het is ook wel ff wat anders dan controle bij de tandarts ofzo!! Hoop dat snel voorbij is en je weinig last zal hebben van je nacose! Dreamer heeft de fysio al gebeld¿ Hier gister paar uur gerommel gehad. Pijnlijke harde buike om de 7/8 minuten maar werden onderbroke als ik wat ging doen. Dus was alleen als ik zat en in bed lag.
skaya lig je al in maasstad? operatie is goed gegaan. heb 10 stenen in een potje gehad erg last vanmisselijkheid en best gevoelige buik met bewegen en lopen. hoort erbij. morge ochtend om 11 uur mag ik naar huis
Engel, heb je gevolgd hoor op fb!! Gelukkig is alles goed gegaan meis en kan je snel gaan herstellen!!! En vieren dat je geen aanvallen meer zult krijgen!! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die stenen...hoe groot zijn die? Misschien zie ik je nog voor 11uur...of hoor je me schreeuwen vanuit de verloskamers Hier weer krampjes en flink ongi gevoel...ben benieuwd wanneer het doorzet.
Skaya, fysio belde gister net tijdens t eten.. Heb dinsdag samen met haar een afspraak bij de manueel therapeut.. Ze vond t nl wel vreemd klinken... En zal je zien nu al twee avonden geen problemen met de kleine meid..Maar toch ga ik langs hihi hopen dat jouw kleine zich een deze dagen toch gaat melden Skaya!! Engel, fijn dat de operatie goed gegaan is
Skaya nog nieuws???????? Ik al een uur wakker.... pfffffff Kib, geen idee of me suiker altijd zo laag was!
Hallo Meiden, ben nieuw op deze site, maar lees in het verleden dat jullie allemaal uit de omgeving Rotterdam komen.. Zelf woon ik in Barendrecht, vorig jaar juni getrouwd, nu 38 weken in verwachting van onze eerste. Dus leven in spannende tijden. Heb veel behoefte dit te kunnen delen met mensen in dezelfde situatie..
In het lijstje is dreamer haar buddy..... maar ik begrijp dat niemand van haar hoort??? Haar laatste post is van de 16e, maar zie dat ze gister om 11:06 nog online is geweest.... spannend hoor ben benieuwd.
ff van facebook geplukt Vandaag om 12:50 is onze zoon Berkay geboren met een lengte van 49 cm en 3486 gram. saskia (en dat was 17 uur geleden )
@Skaya Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Hoop dat het allemaal goed gaat!!! Hoe was je bevalling en en en..... ben benieuwd naar je verhaal/ervaring meis.
Hey Sju hoe ist met jou??????????????? Had je mijn reactie op je berichtje onlangs nog ontvangen???? @ALL Nou SLIKKKKKKKK ik ben nu dus de laatste van ons zwanger & beval lijstje.... WHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *paniekt even* hahaha eh ach het duurt als het goed is nog effies hihi Maar eh goed... eh ik voel me goed meiden... afgelopen donderdag een collega/vriendin langs geweest die een week korter zwanger is. Erg gezellie ff zitte beppen en doen. (ik had haar al sinds januari niet gezien zij zit namelijk in de ziekte wet) Maar goed gister met een vriendin via zp naar de stad geweest, flink aan de banjer geweest, geshopt en gekletst.. ff wat gedronken enz.. dus gaat opzich prima. Was wel gesloopt aan het einde van de dag. We zijn in de stad nog op de foto geweest samen voor Fight for cancer.. grappig met een lijst vast houden. Zal 'm in me album plaatsen. Ik heb verder weer een nieuwe buikfoto want die knalt ineens MEGA! Hoe gaat het met alle mama's en baby's?????????????????????? Liefs Sjorsje