skaya fijn dat het al wat beter gaat, gelukkig maar. Hoe is het verder met jullie? en ja 3 kids waarvan 2 jonkies is idd even aanpoten, maar ook erg leuk en gezellig hoor !! L. gaat er ook prima mee om en wil graag helpen op zijn manier hihi. En ach weet je het is maar eventjes he en ben echt wel heel wat heftiger gewend hoor vanuit mijn werk voorheen. Maar moet nu wel alle tijden en voeding opschrijven hoor. Van alleen R. onthoud ik wel maar nu ik er 2 heb met flesjes enz.... whihi dan raak ik het kwijt hoor hoe is het met de andere meiden??
Skaya fijn dat je je al wat eter voelt. Elmo jeetje 1kleintje extra..respect. Wel fijn dat je zoveel hulp van L krijgt. haha. Hier alles goed. Afgelopen weekend gezellig bij vrienden geweest in Terneuzen. Straks alles inpakken en dan gaan we nog even door naar Plopsa de Panne in Belgie. Even gezellig een dagje erop uit met het gezin. Ben benieuwd hoe Stijn het zal vinden.
Haihai.. Elmo das wel druk zeg.. Skaya, stuwing sucks.. gelukkig gaat t weer wat beter nu De therapeut heeft alleen iets voorzichtig recht gezet zonder te kraken maar door te masseren. Hier alles goed. Kleine meid houdt zich goed in de hitte. De ene nacht slaapt ze lekker door en de andere nacht komt ze rond een uur of 5 in de ochtend. We mogen dus niet klagen. Volgende week moeten we voor de eerste entingen.. bah
hey meiden, hier ook veel gelurk aan de tiet En ja, daar reageren de Bertha's ook erg op! Hoe doen jullie dat melk eruit masseren? Mij lukt dat niet. @Kibbeling, veel plezier in Plopsa!
Melk eruit masseren... Kijk even op Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding, daar staat een mooi filmpje op!
Hier heeeel druk met voeden. Regeldag gehad eergisteren, maar daarnaast ook lang bezig met voeden. Hij valt tussendoor vaak in slaap dus ben constant bezig hem wakker te maken zodat hij doordrinkt. Duurt soms wel 1,5uur voor hij echt verzadigt is. Ga vandaag beginnen met kolven en via de fles proberen te geven, kijken hoe dat gaat. Kan ook mn vent af en toe eens snachts voeden, ik draai een beetje op mn laatste energie. En dan heb ik ook nog eens een ontzettend zere tepel rechts! Verder gaat het hardstikke goed Geniet volop
Aii hopelijk lukt het idd met afkolven en een flesje! Gaat je opbreken als je alles alleen doet idd! Fijn dat je kleine man het wel goed doet
Jaaaaa werkt prima, helemaal ideaal. Hij hield alleen honger na twee leeg gekolfde tieten dus geef nu per dag 1 flesje nutrilon en kolf dan wel. Die opbrengst verdeel ik nu over de andere porties borstvoeding. Denk dat we nu snel een mooi evenwicht gaan vinden Hoe is het met iedereen hier???
Hier wel oke.. Alleen mn kleine poppetje is n beetje ellendig van dr prikjes gister Sinds gisteravond laat wat verhoging. Was vanochtend eigenlijk weer normaal maar dr temp loopt toch weer wat op nu. Heb al ff overleg gehad en moet 24 uur aanhouden nadat het zo is opgelopen. Nja dat was gister pas laat indde avond. Als t morgen nog zo is weer ff terugbellen. Moeten morgen sowieso naar de kinderarts, dus geef t daar anders ook wel ff aan Poe, nog 2.5 week dan is mn verlof gewoon alweer voorbij
Vandaag de uitslag gehad van de meting van het hoofdje.. Tot nu toe zitten we goed! In de categorie niet tot nauwelijks zichtbaar Als we zo doorgaan is helmtherapie niet nodig
Skaya wat fijn dat het met de voeding nu goed gaat. Dreamer wat gaat dat snel he je verlof? Hier een mannetje waar zijn voortandjes op doorbreken staan. Over 1 week is hij ook alweer jarig en wordt hij 1!!! Wat is het afhelopen jaar omgevlogen zeg. Ga hem.nu even troosten hij ligt in bed maar wil niet echt slapen..
stil hier zeg hoe is het met iedereen hier alles zijn gangetje.... ben nog verkouden maar verder gaat het prima. L gaat ook lekker zijn gangetje al wil hij wel veel bepalen nu (leeftijd hihi) en R. is erg lekker vrolijk mannetje. gaat lekker lachen, rollen en is erg alert. heerlijk !!
He meiden, Elmo fijn dat het allemaal goed gaat. Het testen hoort idd bij de leeftijd. Balen van je verkoudheid! Hier een mannetje wat vandaag nog baby is...Morgen zijn 1e verjaardag en dan heb ik een dreumes!! Het gaat erg goed, hij wandelt aan 1 handje mee (als hij er zin in heeft, vaker niet als wel) kruipt het hele huis door en hij heeft in de vakantie geoefend met de trap op klimmen. Verder voelde ik vandaag in zijn bovenkaak een voorzichtig ribbelrandje van 2 voortanden.. Laat ze maar doorkomen dan is mijn mannetje weer gezellig en vrolijk!
@ Kib: Gefeliciteerd met Stijn!!!! @Elmo: het is een beetje een rommeltje sinds het besloten topic... Hoe gaat het met jou? Geloof wel goed verder hè? Hier gaat het prima! Vandaag foto's laten maken van Seth, morgen alweer drie maanden die kleine man!! Jeeee wat gaat dat snellll!!!! Engel haar account is inactief hè dames.... Sjors hoe is het met jou? Spreek jij engel nog wel eens?!?
Meiden dank voor de felicitaties. We hebben een leuke dag gehad en Stijn is al aardig verwend. Zaterdag vieren we voor vrienden zijn verjaardag.
Goeiemorge!! Kib, fijn dat t al zo geslaagd was! Morgen dus de tweede ronde Jouw banner klopt nu alleen n iet meer hihi