Het lijkt er wel op... Ben wel benieuwd hoe het met iedereen is? We hebben natuurlijk nog steeds een zwangere in dit topic! Sjors, hoe is het met jou?? En hoe gaat het met jou en je twee mannen Elmo? Met ons gaat alles goed, kleine doet het super. Nog steeds volledig bv, wat ook lekker gaat. Hij slaapt nog niet door, meestal komt hij 1x per nacht, maar vind het wel prima zo. Hij gaat ook meteen weer lief slapen, dus is goed te doen. Verder lekker rollen enzo!
Hebben nu een lekker ritme te pakken...zit nu meestal ongeveer op dit schema: 5:30 - 11 - 15 - 19 - 22:30 2 flessen bv en 3 nutrilon. Hij krijg wel nutriton erdoor omdat hij regelmatig veel teruggeeft en vooral bij mn duurgekolfde bv vind ik dat zoo zonde! Werkt perfect! Hoe is het met iedereeeeen??? SJORSSS??
Jeetje wat goed zeg Skaya! Nog maar 5 voedingen, heerlijk! Knappe jongen is het! Mag ik vragen waarom je nog maar twee voedingen bv en de rest kv geeft? Ik zit zeker nog wel op 6 en soms zelfs 7 voedingen haha. Maar alles met liefde hoor
@skaya fijn dat het zo goed gaat hoor.... heerlijk he. ritme wel lekker gevonden dus. @miss ook alles zijn gangetje dus. en bv loopt nog steeds goed, fijn !! @SJORSSSS hoe is het met jou meid en anderen.... hoe gaat het? Hier laatste tijd veel gebeurd. wat tegenslagen belastingdienst wat er even flink inhakt helaas. Maar pff ok. Verder doen mijn mannetjes het prima. R. slaapt wisselend wel of niet door. Momenteel vaak niet helemaal omdat hij overdag zijn flesjes niet helemaal leegdrinkt... er lijkt een tandje aan te komen dus ik denk vandaar. Meneertje rolt en roilt en wil zitten en staan en doet het echt wel goed. heerlijk schaterlachen kan hij. hihi. Hij krijgt 6 tot 7 voedingen momenteel en gaat prima. Al ruim over de 7 kilo nu, gaat snel. L. heeft hand en mondziekte gehad (vergelijkbaar met verschijnselen van griep maar dan met uitslag en ook blaasjes op tong enz) was wel even zielig maar inmiddels opgeknapt gelukkig. Hij gaat ook zijn gangetje er is een gesprek geweest met mijn ex.... mediation. Viel me gelukkig mee. nu zien hoe het uit gaat pakken. begin sept 2e gesprek en vooraf daaraan moeten er 4 bezoekjes tussen hun zijn geweest in mijn bijzijn op neutraal terrein. dus ben benieuwd.... alles even stapje voor stapje en kijken hoe l. het doet dus. Wel weer vreemd hoor en ik heb heeeeel waarschijnlijk per sept een baan. alleen na zomervakantie arbeidsvoorwaardengesprek nog. dus is nu even gepuzzel en gereken ivm inkomsten, kinderopvang etc. maar het idee weer aan het werk te kunnen is wel erg fijn.
Skaya wat n heerlijk mannetje is het! En wat doet hij het goed!! Hoor meer goede verhalen over nutriton, fijn dat het werkt! Loopt je bv zo terug dan dat je nu meer kv dan bv geeft? Elmo fijn dat het met jou en je mannen goed gaat! Heftig met je ex... Hopelijk kunnen jullie er in het voordeel van L uitkomen! En een baan als het goed is, wat goed!! Ja zal wel heel fijn zijn om weer aan de slag te gaan! Sjors hoe is het met jou en je zwangere buikkie?? Heb je nog wat van Engel gehoord?? Verder alles goed met iedereen? Hier alles helemaal prima! Kleine doet t super, groeit enorm!! (laatste keer bij cb met 8 wk 59,5 cm en 6295 gr ) Ze doet het onwijs goed, is heel wijs, kan vreselijk schaterlachen, houd haar koppie al heel stevig omhoog als ze zit en grijpt naar alles wat los en vast zit. Bv gaat ook nogsteeds perfect en sinds ze haar duimpje vorige week heeft gevonden maakt ze nachten van 10/11 uur (Daarvoor van 6/7 uur) dus echt alleen maar genieten!
He meiden, Miss gelukkig alles goed met jullie en fijn dat de bv nog goed loopt. Skaya wat fijn dat het zo goed gaat en al op 5 voedingen is netjes. Elmo wat een fijn vooruitzicht een mogelijke baan. Ach arme L met zijn mond-handzeer. Hoor daar steeds meer verhalen over en klinkt idd niet prettig. Ook weer contact met ex, hoop dat het gaat lukken en dan vooral voor L. Gelukkig met je jongste telg alles goed. Nu al een tandje in aantocht? Die is er vlot bij en ik weet ondertussen aardig wat af van tandjes ellende... Noes wat fijn dat het met je meisje goed gaat. Ze doet het goed zo te lezen. Lief als ze duimt he? En nu ook lekker slapen ermee. Hier alles goed met mijn dreumesje Kleine man loopt nog niet los, maar gelukkig weer wel aan 1 handje. Hij heeft een periode gehad dat hij helemaal niet meer wilde stappen aan de hand. Snap het ook wel als er 3 tandjes tegelijk door gaan komen dan moet je je aandacht even ergens anders op focussen dan op lopen. Hij heeft nu in totaal 5 tandjes; 2 boven en 3 onder. Slapen gaat over het algemeen wel goed al hebben we er nog periodes tussen zitten dat we slapeloze nachten hebben. Vaak ook wel gepaard met een ontwikkeling hetzij tandjes of sprongen. Een aantal weken geleden hebben we vakantie gehad en het was alleen maar genieten!! Ondertussen al weer druk aan het werk en Stijn weer naar het kdv.We zitten jammer genoeg in de fase van eenkennigheid en verlatingsangst... Niet altijd even gemakkelijk moet ik zeggen. Nog ff een spam van onze knappe bink!
He meiden, Ik ben terug van weggeweest Heb het wel mega druk dus kan niet elke dag meetikken maar het is sowieso watstiller geworden hier Als jullie goed nadenken weten jullie wie ik ben K. Heeft sinds een week een helmpje en nergens last van, dat is dus positief Enige nadeel is dat ik hem niet in me eentje op krijg. Dit is alleen een probleem op de vrijdag, morgen dus, omdat ik dan altijd alleen ben met hem. Kib. Hoe deed jij dat? Ik gagauw verder, moet zo werken ...
Liebe welkom trrug!! Heb je ook ern helmpje van Westland? Die kon ik aan de bovenkant wat optrekken en ik had de mazzel dat Stijn al wat kon zitten. Anders hem op schoot zetten met zijn rug tegen je buik en dan proberen de helm op te zetten. Wel balen trouwens dat hij toch een helmpje kreeg. Hoe gaat het verder met je? Mocht het echt niet lukken bel dan met waar de helm vandaan komt dan kunnen ze het nog een keer voordoen en kan je met hulp oefenen. Heeft ie hem allang? Ennuh je word er steeds handiger in
Dank je kib Nee geen westland. (je bedoelt toch waar hij vandaan komt?) Wij moeten steeds naar centrum ortopedie rdam, daar bij maasstad ziekenhuis. Dat heb ik geprobeerd allemaal. Maar gaat echt niet lukken, ook liggend niet. Meneer is zo druk en beweeglijk, echt lastig. Hij heeft hem sinds vorige week vrijdag. Afgelopen maandag ben ik al terug geweest omdat ze hem wat moesten bij maken omdat ze wang vuurrood was. Heb ik gelijk gevraagd wat is nu handig.. Ze zei liggend op het aankleedkussen. Nou uhhh lukt echt niet. Het op en af doen vind hij niet leuk. Alleen de zijkant is open maar niet flexibel, zit nog best strak. Nog maar ff een paar x oefenen, zal vast goed komen haha Verder gaat het wel goed hoor. Voel me weer rustig in me lichaam en hoofd. Sjors spreek ik regelmatig Het gaat goed met haar en kleine uk. Ze heeft sinds vorige week verlof Nog een paar weekjes voor haar. K ligt net op bed dus ik ga in huis aan de slag
MeineLiebe! Wat fijn dat je weer terug bent en goed om te horen dat het beter met je gaat! Lastig zo'n helmpje als het niet lukt... Zal hopelijk inderdaad wel steeds makkelijker gaan... Kib weet er alles van . Gaat het ook goed met K op het kdv?
hoi meiden @kib; mooie foto van je ventje en ja zo rond dat jaar gaat die eenkennigheid en verlatingsangst spelen he. succes ermee. @mijneliebe; welkom weer. fijn dat het momenteel weer wat beter gaat en idd dat helmpje zal heus wel wennen met op en afdoen hoor. @noeska ook alles oke dus? @all; thx meiden is idd fijn ws die baan. al is het voor nu een gepuzzel met toeslagen enz. pfff Maar heb er zin in. Maar jeej wat zal ik ook weer moeten afkicken van mijn mannetjes hele dag om me heen dan zeg oei.... zal wel even wennen zijn
Liebe, leuk dat je weer terug bent!!! En fijn dat het beter gaat met jullie! Wat een gedoe met dat helmpje, zou handig zijn als je die gewoon zelf op en af kan doen bij hem! Zeg maar tegen Sjors dat we haar missen hier!!! Ben zo benieuwd naar dr buikje! Elmo, jaaaa wat zal dat afkicken worden!!! Maar wel weer goed denk ik! Kib, aaaahhh superleuk zn 'pip-mobiel'!! Noes, wat goed zeg en dat allemaal op borstvoeding!! Je mag trots zijn op jezelf!!! Ik heb idd niet genoeg om alle flessen bv te geven...door het kolven loopt het toch terug. Lig nu per dag 5x een half uur aan de kolf. Is verschrikkelijk maar wil m toch nog ff wat bv meegeven. Hier werkt de nutriton goed, spugen is een stuk minder. We hebben alleen toch spruw . Verklaart nu (na weken tobben met bv) waarom het zo'n zeer deed aan mn tepels. Lactatiekundige zei het al, maar ha zei toen weer van niet een maand geleden al. Nu konden ze er niet meer omheen. Baal dat ik inmiddels alles kolf en een ritme heb, wil deze niet meer verbreken en weer terug aan de borst. Beetje te laat nu ik eindelijk wat structuur heb gevonden.
Hallo meiden Ik ben even brutaal ik zag dat Sjorsette ook hier actief was en vroeg me af of iemand van jullie weet hoe het met der gaat. We hebben een tijd met haar in een forum gezeten maar al heel lang niets meer van der gehoord of gezien. Groetjes
Hè nee joh Skaya! Toch spruw?? Lekkere huisarts is dat!! Wij hebben het ook gehad maar doordat ik er bovenop zat (2x schimnelinfectie tijdens zwangerschap gehad dus grote kans op spruw) was ik er heel snel bij en waren we er ook snel weer vanaf... Hoop dat jij er ook snel vanaf bent! Gewoon goed en consequent smeren en alles wat met melk in aanraking komt (bh, zoogcompressen, spuugdoeken, kleding) op 60° wassen. ik snap dat je dit ritme niet wilt verbreken, maar aan de andere kant als hij nu weer gewoon live gaat drinken gaat je productie misschien ook weer omhoog en kan je straks weer volledig bv geven? Wherona nee wij hebben helaas ook al een hele tijd niets van sjors gehoord.... hopelijk laat ze snel weer van zich horen en gaat alles goed!
He meiden! @wherona, met Sjors gaat het heel goed! Heb der vandaag nog zien lopen en app dagelijks met der! Baby maakt het ook goed. Ze heeft verlof maar is best druk, vandaar al tijdje niet op zp geweest. Vorige week heeft ze even aan de ctg gelegen omdat ze kleine wat minder voelde, maar alles was goed gelukkig! Ik zal haar de groetjes doen. Hier gaat verder goed. K heeft al een rond bolletje. Ben zo tevreden al met een week! Vrijdag moeten we terug voor controle. Skaya, wat vervelend die spruw. Geef je nu dus bv in fles? Elmo, heb je nu echt de baan? Ja zal wennen zijn bij je kindje weg. Moest ik ook en ben er helaas nog niet aan gewent. Ik werk maar een paar uurtjes per dag (4 dagen) en mis hem verschrikkelijk! Me hele bureau staat vol met fotos van hem en ik heb een digitale fotolijst staan, soms betrap ik mezelf erop dat ik er naar zit te staren Misspie, op kdv gaat super! Hij zit nu op nieuwe (al 2 weken) ik weet niet of ik dat hier al had verteld? Heb hem bij de ouwe weggehaald maar ben nu super tevreden en laat hem met een gerust hart achter. Hoe is het met jullie?
he meiden, Liebe gaat het al beter met de helm op en af doen? Ik moest er in het begin ook echt aan wennen hoor. Je krijgt er vanzelf handigheid in. Spreek uit ervaring Heeft de kleine dezelfde helm als die Stijn had? Zal zo ff foto plaatsen. Wij hebben de zijkanten op een gegeven moment met leukosilk afgeplakt en daarmee waren ook de rode plekken verdwenen. Dit kan ook komen doordat de helm te strak gaat zitten. Verbluffend he hoe snel je al resultaat ziet na 1 week? Skaya balen van de spruw!! Gelukkig weet je nu zeker wat het is, alleen jammer dat de HA er niet eerder van overtuigd was. Wel fijn dat je nog wat kan kolven en dat kan geven. Sjors fijn om via liebe te lezen dat alles goed gaat. Alweer verlof wat gaat de tijd snel zeg! Hier alles zijn gangetje. Stijn doet het goed op kdv, huilt wel even kort bij wegbrengen (vaak bij papa..) maar gaat al snel spelen. We zijn hem aan het leren dat hij moet aaien ipv slaan... Zegt ondertussen al wat woordjes; papa, mama, doet de hond na. Geeft handkusjes en zwaait bij dag. kortom elke dag lekker genieten!
Kib, gaat zeker al beter met op en af doen. Hij jengelt er ook niet meer om. Ze hoofdje is echt rond al. Helm moet echt bijgewerkt worden. Uurtje gelede afgedaan en zijkant is rood en voorhoofd erg rood en beetje blauwig. Denk dattie nu echt te strak zit. Dus heb hemniet meer opgedaan maar ook geen tijd gehad om vanmiddag langs te gaan ivm tandarts. We moeten er morgen toch om half 10 zijn voor controle. Het gaat dus erg goed Tevens is zijn eerste tandje door! Zo cute! Ik kan stijn ze helmpje even niet meer voor me halen..... Ik zal straks de laptop aanzetten en ook ff fotos laten zien met en zonder helm en van ze tandje natuurlijk! Stijn al woordjes zeggen! Wat leuk! Echt een heerlijk ventje heb je hoor. Gaat stijn sinds kort kdv? (misschien heb ik datstukje gemist)