roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze [color=magenta]roze roze roze[/color] roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze
hoi allemaal ik heb pasen gevierd met mijn zoontje op de camping bij mijn ouders met ouders en oudste zusje met zwager en nichtje van 1,5 was erg gezellig. Vanavond weer thuis gekomen. Ben best moe, dus zo lekker bedje in @ princess.. welkom @ yasmin ook welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap @ sjudith,,, ook voor jou wordt geduimd hier ! ik wacht nog steeds op mijn ongi. ben nu wel beetje ongeduldig maar ach, komt vanzelf (stom normaal ben ik liever niet ongi maar nu ik mijn cyclus in kaart wil brengen kan ik haast niet wachten haha) a.s. woensdag naar ziekenhuis voor de medicatiecontrole en verder geen nieuws
Hai meiden, jee wat een gezellige boel hier, en weer een hoop geschreven! Ik ga morgen rustig lezen en posten/reageren... maar ff gauw.. @Sjudith Ik duim voor je meis! En sexen kan nooit geen kwaad @Yasmin Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap meid. Gezellig dat je hier mee kletst! @Skaya Ja wij kunnen idd ongeveer tegelijk testen spannedddd @Skaya & Engeltje Jaaaaaaaaaaaaa heb vanaf vandaag een beetje gevoelige borsten, tepels ook al... en in de avond buik ook vaag dikker zou het Ik ga nu lekker bedje in... hebben BBQ bij ons gehad met wat buurtjes en nog gezeten met vuurkorf en muziekje.. nu dood op! xxx Liefs 2~ALL... Sjors
Goedemorgen meisjes! Wie zitten er nu allemaal op t wachtbankje? Engeltje, Skaya, Sjorsjette en Sjudith toch? En toch zo links en rechts wel wat klachtjes zo te lezen! Ik hoop dat ze allemaal mooie roze testjes voortbrengen!! Skaya hoefbevangenheid is een ontsteking in de hoef, waarbij de kern van de hoef, waar het hoefbeen (het bot) in rust week is geworden. Hierdoor bestaat de kans dat het hoefbeen kantelt omdat het nu vrij kan bewegen zeg maar en in een heel slecht geval kan het hoefbeen de hoefzool zelfs doorboren! Ik denk dat wij er wel optijd bij waren en dat kanteling van het hoefbeen minimaal is, maar dat weet je vanaf de buitenkant helaas niet.... Hij is in ieder geval al een stuk mobieler en is alweer lekker aan het rondstappen. Maar hij staat nu ook nog volop op de pijnstillers, dus dat hoeft ook niet alles te zeggen. Maar ben allang blij dat hij zich niet meer zo ellendig voelt. Het voelt ver hem zeg maar alsof je heel hard met een hamer op je duim hebt geslagen, dan gaat het op een gegeven ook kloppen en wordt t warm, nou dat gevoel had hij op 4 hoeven en dan moet ie er nog de hele dag op staan ook! Echt zo zielig!! Vanmiddag komt de dierenarts weer om te checken, ben heel benieuwd....
Hai Noeska Ik hoop dat je dierenarst iets kan betekenen voor je. Ik zal het lijstje is opspeuren... ff kijken hoe we zitten xxx
Lennydeluxe nod 28/03 onr cyclus 22 jr 1e ronde Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 31e ronde 2e kindje Skaya nod 03/05 lange cyclus 22 jr 3e ronde Sjorsjette nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand Noeska nod 19/05 Clomid 25 jr 4e ronde Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde Koetjekuuk nod onbekend een BAM 31 jr Oe ronde 2e kindje Kibbeling uitgerekend: 02-06-2011 bijna zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester Mama Esmeralda uitgerekend: ?? .. .. jr ?? trimester Lovepeet kindje geboren op: .. .. jr Denk dat Sjudith ff haar nod moet aanpassen... en engeltje weet het bijna... toch??
meiden, ik zit op me werk, maar hierbij even snel mijn verhaal. normaal heb je met die hormonen tussen de 5 en de 15 eitjes. Ik zit tegen de 25 aan. dus "overstimulatie" ik moet stoppen met het ene hormoon (Gonal-F) het andere hormoon (cetrotide) moet ik vanavond nog 1 x spuiten + om half 9 moet ik ovitrelle spuiten. Tevens moet ik minstens 2 liter per dag drinken, wegens overstimulatie, ik hou dan vocht vast, wanneer je dit niet doet kan het vocht achter je longen komen. Donderdag om 8 uur moet ik in het ziekenhuis zijn, krijg ik 4 tabletten voor "verdoving"" . Om half 9 is de punctie. Wij moeten die eitjes in een koffer brengen naar het EMC, daar moet M. ff ze zwemmertjes lozen dan is het klaar voor ons. Zondag krijgen we een terugplaatsing. PS: ben toch wel blij dat ik me niet heb aangesteld met me pijn haha, dat nu man ook heeft kunnen zien dat er gewoon TE veel eitjes zijn als normaal
Goedemorgen! Dank voor de felicitaties! Weet niet meer wie het vroeg maar ben nu net 5 weken. Ik duim voor de meiden die op het wachtbankje zitten!! Ik had zelf nergens last van tot 3/4 dagen voor nod. Ik voelde me alsof ik ongesteld zou worden. Op m'n NOD ineens heel erg moe en toch maar een test gedaan. @Noeska wat naar voor je paardje. Hoop dat de dierenarts je wat gerust kan stellen! @Engeltje wat je allemaal wel niet moet doen joh! Allemaal voor een goed doel natuurlijk Nog wachten tot zondag en dan kan je weer aanschuiven op het wachtbankje!
Yasmin, dat is ook wel fijn om te horen, dat je je dus niet heeel anders voelt meteen. Sommige hoor je echt al dat ze niks meer kunnen eten en hun borsten op klappen staan. Noeska, wat klinkt dat eng zeg!!! Arm beest! Hoop dat de dierenarts goed nieuws heeft voor jullie! Engeltje, jeetje zeg wat een hoop eitjes heb jij! Zou het met pasen te maken hebben ! Gaat de punctie zeer doen, dat je 4 verdovende tabletten krijgt? Succes in ieder geval, het ziet er op t moment veel belovend uit! Hormonen slaan goed aan Sjorsss ik duim voor je hor!!! Spannend met al die gevoelens. Koetjekuuk, op welke dag in je cyclus zit je nu? Hoop dat je ongi nel zal komen!
Dierenarts was aangenaam verrast met wat ze aantrof! Hij is enorm opgeknapt vergeleken met zaterdag en dat geeft goede hoop dat hij er weer helemaal bovenop zal komen! ze verwacht eigenlijk geen blijvende schade dus ik ben echt heeeeeel blij! Gaat nog wel een lange weg zijn voordat hij weer helemaal de oude is, maar dat maakt me echt niet uit! Donderdag, op dag 10 van de cyclus een eicelmeting. Weten jullie of ik daarna misschien nog een keer terug moet voor een meting? En moet ik nog een keer bloedprikken? Gelukkig heb ik flexibele werktijden en is mijn baas deze week op vakantie dus hoef ik geen verantwoording af te leggen, maar als ik regelmatig later ben/uurtje weg ben gaat dat wel opvallen natuurlijk.... Hoe gaan jullie daar mee om?
Noeska, bij mij op me werk weten ze het.. tenminste de mensen die het moeten weten indd ivm werktijden. bij mijn man ook. vandaag is bij mij dag 10. en over 2 dagen al een punctie en dan na 3 dagen een terugplaatsing. het ligt er denk ik aan hoe groot je eitjes al zijn. bij mij al groot zat. misschien bij jou ook wel en dan hoef je nog maar 2 x naar het zh
Spannend meiden!!! Ik duim voor jullie!! Gisteren heb ik nog een ovutestje gedaan, om te kijken of die inmiddels helemaal wit geworden is. Maar had weer een licht streepje. Zo was die 6 dagen voor mn donkere testen en 2 erna ook en nu een week later dus nog. Zou het kunnen dat ik gewoon nooit een witte ovutest zal hebben?!
Heey! Ik ben ook ovutestjes aan t doen.. Heb beetje hetzelfde.. Had vrijdag een aardige test en daarna niet meer maar hij is niet wit geworden.. Nou heb ik niet elke dag precies hetzelfde tijdstip.. Ik ben ook benieuwd of ik dus rond vrijdag m'n top heb gehad of dat het net wat geconcentreerdere urine was en daarom "lijkt" alsof het een goede is.. Liefs
@ Skaya, als je zwanger bent dan kan een ovutest ook positief zijn. @Mikjez, heb je er gebruik van gemaakt.
Mikjez, ik heb ook geen knaller gehad, maar 2 dagen achtereen een duidelijk donkerdere. Ga ervan uit dat dat mn ei is geweest...kreeg toen ook vrij snel zere tepels. Denk zo mn ei te kunnen voelen int vervolg, alleen een beetje vervelend dat die zere tepels pas komen op het moment van mn ei en misschien dus net 24uur te laat. Sjudith jaa dat lees ik hier ook regelmatig, maar dat zsijn vaak echte knallers toch? Naja volgende week weten we meer. Engeltje, voor jou morgen weer een spannende dag!! Success!!
Hallo allemaal, Wat ik zo lees hebben de meeste wel een fijne pasen gehad met een paar mooie eieren . Wij hebben het vooral lekker rustig aan gedaan (als je het soppen ivm nesteldrang niet meetelt). Lekker bij mn moeder gegeten en 2e paasdag heeft zij bij ons gegeten. En niet te vergeten heerlijk genoten van het mooie weer. @ engeltje; ik wil je alvast succes wensen morgen. @ noeska; fijn dat het zo snel al weer beter gaat met je pony. @ yasmin; ik had dus echt wel degelijk last van zere borsten in week 5 van mn zwangerschap, dit een uitblijvende ongi deden bij mij 1+1 optellen. Denk je gewoon lekker op vakantie te gaan en blijk je ineens zwanger te zijn!! Geniet er maar van het gaat allemaal al heel snel, ik ben alweer bijna 35 weken zwanger en moet gaan nadenken over de bevalling enzo. @mikjez; niet al te hard geklust he, wel een beetje aan de buren gedacht hoop ik?? Anders heb je de politie aan de deur ivm geluidsoverlast Nu nog ff aan het werk hiero en dan lekker zo naar huis toe. Begin ook last te krijgen van mn rug en de kleine is ook al sinds vanmorgen 5 uur erg actief!!! Knufff voor nu en tot laters
Hmm vaag met die ovutestjes... heb er geen ervaring mee of geen verstand van dus kan jullie er niet mee helpen! Kibbeling laatste weekje werken toch! Lekker hoor!! Dan kan het genieten gaan beginnen!! Wij morgen weer n bezoekje aan t ziekenhuis... Ben benieuwd hoe t met mn eitjes is
he noeska ik zal voor je duimen morgen met je eitjes! Ik hoop dat de uitslag mooi is voor je. Wie weet heb je wel en verlate pasen! Dit is idd mn laatste werkweek sterker nog mn laatste 1 1/2 dag!!! En vrijdag komen we met alle collega's bij elkaar ivm het overlijden van een client vorige week en omdat het as vrijdag ook mn laatste dag voor verlof is!! Dus zal weinig werken worden denk ik.... Maar nu ga ik lekker mn bedje opzoeken, morgen naar de vk voor controle!! Truste kusssssssssss
hoi allemaal... weer hoop bij gelezen, dus sorry als ik wat vergeet @ noeska... ik duim voor je @ kibbeling succes vandaag bij de vk. ik ben gisteren bij de neuroloog geweest. Ik mag gewoon zwanger worden. De medicijnen blijven hetzelfde alleen een iets andere vorm waardoor de risico's minder zijn en ik evt. ook borstvoeding kan geven ook gelijk bloed laten prikken en ws hoor ik dan morgen van de internist of die nog wat wil aanpassen aan de medicijnen, maar zwanger worden mag iig wel. komt dus neer op het volgende: - stoppen met de pil (al gedaan, nu ongi afwachten etc) - nieuwe medicijnen ophalen en overstappen - ik moet vooraf al beginnen met foliumzuur ivm medicijnen - controle bij gynaecoloog en bevalling in ziekenhuis (was bij zoontje ook) - laatste 6-8 weken ook vitamine K gebruiken in zwangerschap wegens medicijnen rest me nog dan een donor te vinden. ook de financien zijn uitgezocht en leveren geen problemen op. Ik ga er inderdaad niet op achteruit. positief nieuws dus.