Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    @koetjekuuk, wat super! Groen licht gekregen! Hoop dat je snel een donor vind!!

Ik moet straks weeeer naar de €&&€??!! Tandarts.. Heb een heel gat naast m'n (getrokken) verstandskies zitten.. Wrs zijn de hechtingen te vroeg opgelost waardoor het niet heeft kunnen helen en komt nu allemaal etensresten in waardoor ik al 4 dagen flink uit m'n mond stink :( Tis meer dan halve cm diep :O dus nu tel afwachten van spoedtandarts want eigen tandarts is op vakantie :(

Liefs!

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

jeetje wat BALEN :( veel succes ermee !! hopelijk kunnen ze het snel oplossen in ieder geval.

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Koetjekuuk super dat je groen licht hebt! Nu snel op zoek naar een donor!

Mikjez heel veel succes bij de tandarts!! Verschrikkelijk zo'n gat! Ik heb van de zomer een gewone kies moeten laten trekken, daar had ik de eerste dagen nadat ik de hechting eruit had gehaald ook nog een flink gehad, maar omdat ie vrij ver naar voren zit kon ik m wel redelijk goed schoonhouden.

Wij vanochtend bij de gyn geweest, uitslag van bloed- en zaadonderzoek waren helemaal goed gelukkig! Heb alleen ipv een mooi eiblaasje een cyste... das wel een beetje jammer.... Moet maandag terug om te kijken of die cyste verdwenen is en er misschien in de andere eierstok een nieuw eiblaasje groeit.... Verder geen bijzonderheden. Ben iig heel erg blij dat er bij beide geen gekkigheid is gevonden. Manlief had zoiets van we weten nu dat alles ok is, op de onregelmatige cyclus na dan, kunnen we niet weer gewoon gaan "oefenen" want het is toch heel normaal als het een jaar of langer duurt? En eigenlijk ben ik t wel met m eens... Aan de ene kant heb ik wel zoiets van na deze cyclus gaan we het gewoon weer zelf proberen, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel heel fijn dat we nu wel mijn cyclus een beetje kunnen regelen en precies weten wie wat waar wanneer! Ik ga er nog even over nadenken....

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje, gefeliciteerd :)

@mikjez, he bah tandarts......sterkte!

@noeska, moeilijk om te beslissen zeg!

5. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hoi lieve meiden,

Moet weer even huilen door jullie berichten.

Ik heb echt een helse pijn gehad, huilen, huilen, huilen. M. Was zo lief voor me, bleef maar zeggen dat ik een kanjer ben en hij trots op me is

Bij binnenkomst kreeg ik 4 verschillende pijnstillers.
    Na een half uur moest ik mee en kreeg ik 4 verdovingen in me eileiders/baarmoeder.

28 eitjes weggehaald. M. Moest alleen naar het emc met eitjes en daar zaadlozing doen.

Gelukkig was me moeder bij mij, zodat ik niet alleen was. Ik huilde van de pijn en zei dat ik it niet meer wilde . Ik kreeg nog een pijnstiller erbij.

Uiteindelijk kwam M. Na 2 uur terug van het emc.
    Ze gaan 11 eitjes van mij gebruiken en zijn zaad is ook heel goed!

Zondag tussen 9 en 10 worden we gebeld door het emc of er een bevruchting heeft plaatsgevonden.

Om 10 uur moet ik in het maasstad zh zijn m bloed te prikken, di ivm mijn overstimulatie. Dit duurt een uurtje.
    De uitslag bellen ze door naar het emc om te kijken of ik diezelfde
    dag nog een terugplaatsing krijg.

Ik moet 2 tot 3 liter water per dag drinken, ik ga me daar zeker aan houden. Anders gaathet misschien niet door.

Maar daar ga ik niet vanuit . M. Is erg lief voor me en ben uiteraard ook trots op hem!

Dit is even een kopie uit m'n andere topic :). Ik heb niets teruggelezen, ik ga ff rustig liggen en proberen te slapen x

6. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Jeetje meisje, ik hoop zo dat dit het voor jullie is en dat je er klaar mee bent!! Dat dit allemaal niet voor niets is en een heel mooi wondertje tot gevolg heeft!! Mijn duimen draaien zo hard als ze kunnen! Sterkte!!

7. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Engeltje.... ik ga ook heel hard voor jullie duimen !!!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lieve Engeltje,
    sterkte meid!!!!

9. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Sterkt engeltje!
    Hoop dat je een beetje kan uitrusten van zon heftige ochtend!
    Liefs

10. Engeltje1

Dank jullie wel.
    Gaat wat beter. Aan 1 stuk door geslapen!
    Nog wat misselijk

Wie is de 1e tester? ;)

11. Engeltje1

Koetjekuuk, super voor je!! Nu nog een donor hè.. Spannend!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Noeska, das wel positief nieuws dan!! Wel een moeilijke beslissinge zeg!! Wat vind je man? Als jullie een goeie kans maken door het zelf te proberen, zou ik denk ik dat eerst proberen. Moet die cyste vanzelf verdwijnen? En wat als die er voglende keer nog zit?

Engeltje, jeetje zeg wat een ingreep!! Klinkt heel erg pijnlijk, ik krijg er kippenvel van!! Als ze je al zoooveeeel verdoven en je dan nog zoveel voelt, jeetje. Weet niet of ik het ooit aan zou kunnen zoiets!! Ben benieuwd naar de uitslag vanavond!!! Hoop heel erg voor jullie dat het gelukt is en ze een bevrucht eitje kunnen terugplaatsen!!! Ik duim voor jullie!!

Koetjekuuk, wat fijn dat het zo spoedig verlopen is! Op naar de voglende stap!!!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai Engeltje

Jeeeeeeeee wat een verhaal mop... heb aan je gedacht en blijf aan je denken en voor jullie duimen!!!!!!
    Fijn dat vriendlief zo lief was voor je... nu hopen dat het mag leiden tot iets positiefs ;)

LiefsSjors xxx Knuff

14. Engeltje1

Haay Sjors en skaya en de rest natuurlijk

Ik heb nog veel pijn, ik loop moeilijk en kan niet rechtop zitten.

Denk dat Dit erbij hoort?

Ik bloed ook nog, maar dat zou tot morgen kunnen duren.

Het is voor een goed doel :) xxx

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @engeltje ik leef echt heel erg met je mee. Mijn hormonen zijn vandaag ook weer bezig en in gedachte kon ik gewoon je pijn voelen!! Ik duim heel hard dat er een bevruchting is en dat je een terugplaatsing kan krijgen. Hopende op een mooi wondertje waardoor je alle pijn kan vergeten.

@ koetje super dat je groen licht hebt gekregen en dat je er nu helemaal echt vooor kan gaan. Laat die donor maar komen!!

@ Mikjez ik hoop dat je bezoek aan de tandarts snel is en dat je dan ook veel minder pijn en last zal hebben.

@noeska fijn dat het allemaal goed is bij jullie. Het lijkt me idd een moeilijke keuze die je moet/wil gaan maken. Eerst maar deze ronde afwachten, ondertussen zal ik hard voor je duimen!!

@hier gisteren bezoek vk gehad. De kleine is al ingedaald en ligt er klaar voor. Het is wel beter als hij nog evenblijft zitten. Ik had van de week erge last van een overactieve jongen en hij heeft zich blijkbaar met zijn billen omgedraaid. Ik heb vanacht gelukkig wel aardig doorgeslapen, zo naar mn werk en aan mn laatste werkdag beginnen voor mn verlof.

Voor wie vandaag een onderzoek heeft, of naar het ziekenhuis moet of tandarts veel sterkte!!
    Kussssssssss

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kibbeling, heb je het idee dat hij eerder zal komen? Het klinkt er wel naar?! Is nu nog wel een beetje vroeg maar 2 weekjes eerder zou niet erg zijn lijkt me zo? Staat alles gereed?

Engeltje, weet je al iets meer?

Mikjez, heb je bij het trekken van je kies niet zo een monojectspuitje gehad? Die kreeg ik beide keren om die krater te spoelen. Er kwamen dan idd altijd wel voedselresten uit (sorrry sorryy smerig verhaaalll) maar idd daar ga je wel van uit je straatje stinken en kan het lekker gaan zitten ontsteken. Heb ik toen wel gehad ook, geen pretje! Success!!!!

Over 4 dagen in mn NOD en heb eigenlijk nergens last van dus denk niet dat het raak is. Wel behoorlijk rare darmen weer, maarja ik ben een darmen mens dus kan het aan zoveel dingen linken. Ga woensdag pas testen zoals ik me nu voel, dan ben ik echt duidelijk overtijd. Maja die testdrang kom meestal ineens opzetten als kakken :D

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @skaya ik weet nog ff niet of de kleine zich eerder aan zal dienen. In het begin van mn zwangerschap dacht ik echt de kleine komt pas na die 40 weken. Maar de laatste tijd is hij zo over actief en ook al helemaal ingedaald. Hij lag met 31 weken al in positie zeg maar.. De vk zei gisteren wel van als hij komt is ie er lichamelijk klaar voor, het is alleen beter als hij nog even blijft zitten.

Ik heb mn koffertje wel bij mn ma opgehaald maar ben er nog niet aan toe gekomen om hem te vullen. Ik ga daar vanavond maar eens tijd voor maken. Mijn moeder komt ook logeren bij ons dus kan ze mooi mee denken bij het inpakken....
    Het geeft me soms wel een benauwend gevoel dat ik straks ineens moet bevallen.. Ik denk dat ik me er drukker om maak en dat het allemaal wel goed gaat komen.
    Mijn zus zei gisteren heel lief, als ik alsnog naar het ziekenhuis moet komen om mee te puffen moet je me maar bellen :). Vond ik wel lief van haar.

Spannend skaya dat je nog zo lang moet wachten om te testen. Ik zal duimen dat je test toch positief uitpakt!!

IK ga eens even mn mannetje helpen in de keuken want ik geloof dat het straks een slagveld zal gaan worden. Hij gaat koken!!!

Kusssssss

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    even zwaaien :p

19. Engeltje1

Skaya, ik krijg zondag paswat te horen betreft de bevruchtingen,
    Ze bellen me tussen 9 en 10

Denk wel dat het goed zit. Het zijn er 11, moet er toch minstens 1 goed zijn!!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @engel ik had vorig jaar ook overstimulatie wij hadden 6 wkn onthouding! En wat een pijn he? Brand!

Deel Deze Pagina