Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

6 weken onthouding????

Het gaat al een stuk beter! Ken alweer goed lopen en zitten ook wel, ik heb wel vannacht echt pijn, kramp, steken in me buik gehad. Hielt een kwartiertje aan en was weer weg.

Heeft 1 van jullie ook al die bolletjes gebruikt die je vaginaal in moet brengen??
    Moet zeggen dat het een vieze rotzooi is daar beneden en het ruikt ook:)
    Schaam me best wel morgen, maar mag je de binnekant een beetje schoonspoelen? Zal wel niet maar Vraag het toch :)

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Skaya al testdrang??

Kibbeling spannend hoor, alles zo'n beetje klaar gaan maken voor als de kleine man zich aandient! zijn jullie straks ineens met zn drietjes!

Engeltje fijn dat je je al weer een stuk beter voelt! Spannend morgenochtend! Gaan ze ze ook meteen morgen terugplaatsen dan? Zal toch we dat er een goeie tussen zit! Ahh das vervelend als het daar beneden niet helemaal fris is voor je gevoel! Zeker als je weer met je benen wijd bij de dokter moet... Ik heb er geen ervaring mee dus kan het je helaas niet vertellen.

Ik heb sinds gister steeds behoorlijke steken links onderin mijn buik, die vent zei dat ik in principe niets voel van die cyste, nou volgens mij wel hoor! T doet echt zeer!! En ik heb dit gevoel al een paar keer eerder gehad dus ik heb zo'n idee dat ik dit misschien vaker heb en daardoor dus ook af en toe een maand oversla... Maar heb ook gelezen dat het ook door de clomid kan komen..... Hoop echt dat ie maandag weg is en er een nieuw eitje groeit, maar ben er bang voor.......

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Noeska, nee nog geen testdrang. Voel ook helemaal niks dus denk dat er gewoon een ongi ineens aankomt over een dag of 2/3.
    Ik duim voor je meid dat de cyste weg is en er toch een mooi eitje op je ligt te wachten!!!

Engeltje, ik dacht eigenlijk dat je die zelfde dag nog een belletje zou krigjen tussen 9 en 10! Verkeerd gelezen, stom! Nou morgen dan spannend!! Moet zeker wel een goeie tussenzitten lijkt me zo!
    Wat zijn het precies voor bolletjes dan, waar zijn ze voor?
    Heb wel eens soort eieren gehad om in te brengen voor een schimmelinfectie, en dat mocht ik de volgende ochtend altijd wel gewoon wassen. Snap dat je je een beetje ongemakkelijk voelt, kan je niet bellen om het na te vragen?

4. Engeltje1

Noeska ja ik ga ervanuit datmorgen de tp is. Ik moet wel eerst bloed prikken maar ga ervanuit dat dat allemaal goed is.

Uhm ja heet iets van utrogestan en zorgt ervoor dat je baarmoederslijnmvlies goed dik blijft en het embryo lekker kan innestelen.

Ik had het hier op zp al nagevraagd en het is normaal. Het emc gaat het toch een beetje schoonmaken als ze de tp doen. Dus mag alleen goed eromheen wassen ;)

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @engeltje; ik zal voor je duimen dat morgen de tp zal gaan plaatsvinden. Dan zal ik gelijk duimen dat de tp ook succesvol zal zijn.

@skaya; spannend toch wel dat wachten. Ik geloof dat ik helemaal gek van onzekerheid zal worden. Hoop zo voor je dat je niet ongi gata worden maar dat je gewoon een positieve test zal hebben.

@noeska; vervelend dat je zo veel pijn hebt. Ik hoop voor je dat het maandag allemaal positief zal zijn en er een eitje groeit ipv die cyste. Hoop dat de pijn idd een bijwerking van de clomid is. Ik zal voor je duimen!!

@sjudith; even terug zwaaien naar je!!!

@hier
    de kleine beweegt veel en kan soms ook lekker duwen tegen mn ribben. Vandaag even kort op stap geweest, ff struinen over een rommelmarktje en toch nog wat leuks weten te scoren voor onze kleine man..
    Af en toe wel last van harde buiken en dan moet ik het even rustig aan doen. Ik heb vooral last van een in de weg zittende buik als we gaan eten. Zeker als mn bord op schoot staat en ik een hap wil nemen, schuift mn bord gewoon weg!!
    Nog steeds mn koffer niet ingepakt... Morgen ga ik dit echt doen, anders ben ik straks ineens te laat en dan vergeet ik de helft :$..

Zo lekker naar mn bedje, was al met al toch weer een druk dagje.

Slaap lekker allemaal
    kussssssss

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden!!!

@Kibbeling
    Ow meid wat spannend allemaal!!! wel je kofferte gaan doen hoor :p ik krijg het hier al op me heupe :D hahaha
    Och dat de kleine al ingedaald is hey pfff wat gaat dat hard hé?!
    Hoe is vriendlief eronder????

@Skaya
    Owwww spannend meis, knap dat jij kan wachten met testen.
    Ik hou het echt bijna niet meer zeg.
    Ik heb hier in de namiddag/avond een buikje maar verder is misselijkheid weg. Ik weet het dus echt niet! aaaaaaaahhhhh

@Engeltje
    Weet je al wat meisssssss???????????????
    Ik hoop en duim zo voor je!!

@Noeska
    Hoe ist met jou meis?

@ALL
    Hier dus vol spanning maar nog geen idee wat er komen gaat. Heb absoluut geen voortekenen van ongi of wat... maar misselijkheid enz is er ff niet. wel opgezet buikje in middag/avond. Verder dus echt geen idee. Zit zo te dubben of ik eerder zal testen. Als ik namelijk terug kijk naar laatste zwangerschap had ik pas positieve test op dag 19!! Pfffffffffff

Jullie nog leuke dingen gedaan gister girls???

Wij groendehilledijk geweest (braderie) en daarna naar de stad. In de stad ook kort braderie, en schoonmoeder en schoonzusjes waren daar ook met de 2 kleintje van ene schoonzus. Zij waren aan het kijken naar een circus opvoering en smste ons of wij toevallig ook in de stad waren (dat waren wij op dat moment ook) en dus zijn we even aangeschoven. Daarna lekker met liefje ff in de zon gezeten bij boudoir en toen de zon niet meer op ons scheen lekker naar huis. Pizza gehaald en chill saampjes op de bank. Gister ook de auto lekker laten staan en alles met ov gedaan.

xxx

7. Engeltje1

Sjorsssssss ik ben gister ook op de dijk geweest :$
    Heb je nog wat gekocht?
    Ik heb gister van me moeder een grote doos gehad met allemaal baby speeltjes erin, wel nieuw hoor! Ik ben absoluut niet van de rommelmarkt, heb zelf al genoeg rommel :p

Meiden, ik heb straks om 2 uur een terugplaatsing!!!!!!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he sjors,
    manlief is er rustiger onder dan ikke!! hahaha komt vast omdat hij er toch niets over te zeggen heeft. Gisteren zijn we naar de hesseplaats geweest en ff naar ambachtsland. Op beide plekken was er een rommelmarktje en zaten de kids op de kleedjes. We hebben een speeltje voor in de box gekocht voor wel helemaal 2 euro!! En hij doet het nog ook, ga hem vandaag even schoonmaken.
    Verder had ik ook geen auto die was met manlief mee naar Alblasserdam (varen met minibootjes) dus ook ik samen met mams alles met ov gedaan en met de benen!! Was aan het einde van de dag wel erg versleten.
    Wanneer is jouw test dag dan nu? Dan zal ik die dag hard voor je duimen dat hij posi is.

Vandaag ga ik echt een begin met mn koffer maken en even kijken of ik de laatste spullen kan halen die nodig zijn voor de kleine..

Iemand hier nog wat leuks of spannends doen vandaag?
    Kussssssss

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow cooooooooooooollllll Stuiter stuiter stuiter.... *Doe een ''word zwanger'' dansje* voor jullie :p;)

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    ohh engeltje wat een goed nieuws!!! Hoeveel gaan ze er terugplaatsen? Ik hoop zo ontzettend dat dit tot jullie wondertje leidt!! Aan mijn duimen zal het niet liggen! :D

Hier alles ok, wacht morgen af, maar heb zo'n gevoel dat dit een loze maand is........

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he engel,

We waren tegelijk aan het typen!! Meid ik ben echt zo blij voor je. Ik ga heel hard voor je duimen om 14.00 uur en hard aan je denken!!!

Heel veel sterkte en succes straks
    Kusssssss

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @noeska; ik hoop echt dat je gevoel het verkeerd heeft....

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noeska
    eens met kibbeling... hoop ook dat je het mis hebt mops.... ik duim toch stiekum nog voor je ;)

xxx

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Engel succes!!!

15. Engeltje1

Dank jullie wel allemaal! Vind het zo spannend en M. Is ook voor het eerst nerrveus! Hahah zo schattig

Sjors ik reageer vanmidag op je pb oke, ga nu ff lekker filmpje kijken samen :)

Kus kus

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Sjors en Judith, wanneer kunnen jullie nu testen?? Skaya een dezer dagen toch?

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ikke 9 mei

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Engeltje wat ontzettend spannendd!!!! Ik wil je alvast hee veel succes wensen!!! Ik heb er een positief gevoel over!!
    Ben ook wel benieuwd hoeveel ze er gaan terugplaatsen!

Sjors, wanneer wil jij gaan testen? Voel jij de testdrang al hangen??

Kibbeling hahaha moet wel lachen om dat bord dat wegschuift. Geweldig dat je je buik als bijzettafeltjes kan gebruiken. Hoe handig haha! Die zal je wel missen straks!

Sjudith, dat schiet ookal op, dat volgende week!
    Laten we lekker met zn alle ineens op roze gaan! Zou geweldig zijn!

Hier nog geen testdrang, kan 3 mei testen. Dacht gister al ongi te worden door raar ongigevoel in mn buik, maar niks nog. Maar denk wel dat het eraan zit te komen.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @skaya; hoop dat je gewoon iets anders hebt gevoeld dan ongi gevoel. Ik hoop zo hard voor jullie allemaal mee dat jullie allemaal op roze gaan deze maand!! Lijkt me echt helemaal super!!

Dan hebben we over 9 maanden een bijeenkomst en kan iedereen zijn kindje showen!! Dat lijkt me wel een mooie afspraak. Wie is het hier mee eens??

Ik ga vandaag ff een foto van mn buik maken en als jullie willen zal ik de bijzettafel :)D:D) hier plaatsen. Net mn koffer ingepakt; JAJA het is vandaag gelukt!! Alleen nog mn toilettas en fotocamera. Maar ja die hebben we nog ff nodig.

Voor nu een dikke Knufff en succes met wachten en terugplaatsingen!
    Kussss

20. Engeltje1

Haay all

We zijn net weer thuis en ik heb een boontje in me buik :D

Er zijn er in totaal 3 bevrucht. Nu 1 teruggeplaatst en nog 2 over.
    Binnen 2 weken krijgen We bericht of de 2 overige het ook overleefd hebben. Kleine tegenvaller maar blij met degene in me buikje :D

Ps, we plaatsen maar 1 embryo per terug aangezien er grote risico's zijn met 2. Vroeggeboorte enzo. Wil er wel van genieten:)

Deel Deze Pagina