he engeltje; Verzorg dat boontje met veel liefde en warmte. Koester het met al je liefde en aandacht. Dat het boontje uit mag groeien tot een mooi mini mensje!! Ik duim voor je dat het boontje bovenstaande ook echt mag gaan iutvoeren.. Knufff en kussss
engeltje.... ik hoop ook op een plakboontje voor je !! kibbeling... je woont in zevenkamp lees ik... heb ik voorheen ook gewoond ben ik alleen weggegaan aangezien daar familie van mijn ex ook woont en het me nogal moeilijk maakte (lang verhaal maar zijn vader deed echt heel naar, nogal dreigend terwijl ik toen mijn kleine van 4 maanden op schoot had in de tuin). Ken het daar dus ook wel. ik woon nu zelf op zuid. @ all ik had een oproepje geplaatst op site voor alleenstaande mama's op zoek naar donor. Ben nu al eventjes in contact met iemand, dus nu even kijken of we binnenkort kunnen afspreken voor een 1e kennismaking, afspraken etc. verder wacht ik nog steeds op mijn ongi die maar niet lijkt te willen komen
haha tenzij ik plots zonder zwemmertje zwanger kan worden lijkt me dat van niet zou wat zijn zeg.... al zou ik het totaal niet erg vinden hoor hahaha. ben echt erg, zit me nu al te bedenken wat voor kamertje ik graag zou willen, hoe ik in zou willen richten en me de praktische dingen ook zit af te vragen zoals vervoer etc en oplossingen al aan het bedenken ben. pfff te erg gewoon whahahah eerste stap mbt huis ga ik ws ergens juni nemen... dan ga ik laminaat leggen in huis. wel fijner dan het tapijt
Engeltje wat ontzettenddd mooi/leuk/stoer zzeg dat je nu gewoon ineens zwanger bent dan!!! In hoop zo voor jullie dat hij/zij zal blijven plakken!! Kibbeling, goedzo dat je tas klaar staat! Doe maar hor die foto van je bijzettafel, ben reuze benieuwd Koetjekuuk, ben benieuwd hoe het gaat lopen met je donor! Hoop dat je snel ongi zult worden. Hier allemaal rare steken en krampjes in onderbuik. Ongi zal er wel aankomen. (Hope not!)
buikpijn hier.... misschien toch ongi in aantocht nu? ik hoop dus van wel, kan dan cyclus in kaart brengen bij jullie hoop ik juist van niet en op plakkertjes
@engeltje wauw meis wat spannend, ik hoop dat je een plakbeeb hebt en dat er een geweldige minnie-you gaat groeien!!! Wanneer weet je meer? @ALL Weet ff niet meer wie de vraag stelde maar ik kan 4 mei testen... en JA ik heb testdrang... maar geen testjes in huis verder zojuist voor het eerst over gegeven ... zou het....??? Hahahaa nog 3 nachtjes slapen! Maar zoals eerder kan het ook langer duren, had de vorige keer pas op dag 19 een positieve test! aaaaaaahhhh nou ja how ever... 4 mei 1e test. xxx
@sjors is je temp hoger? O meid ik duim zo voor je! Ik voel me dus wel anders dan normaal, vage steken in mijn borsten en onderbuik en eet me een ongeluk! Pfff moeilijk dat wachten! @engel hoe voe je je? En hoe is je man eronder? @skaya wanneer mocht jij nu testen?
Goedemorgen Bedankt voor jullie lieve woorden! Heb weer kut geslapen, paar x wakker geworden et buikpijn. Denk door die bolletjes Koetjekuuk, wat spannend zeg! Ben benieuwd hoe snel het allemaal gaat bij jou. Skaya misschien zijn het wel goeie steekjes . Ikwil GEEN rood meer zien hier! Sjudith wanneer mag jij testen? Sjors jij maakt het ook spannend! Ik hoop dat je nog een paar weekjes mag overgeven ga je echt pas woensdag testen? Ik mag over 2 weken testen, dus moet nog ff wachten
Goeiemorgen dames! Balen Engel dat je slecht hebt geslapen! Hopelijk trekt de buikpijn snel weg! Klinkt verder wel hoopvol bij iedereen!! Mijn duimen blijven draaien! Ik heb net weer follikelmeting gehad, de cyste is weg uit m'n linker eierstok!!! En er groeit nu in mijn rechtereierstok een nieuw eiblaasje van nu 1.1 cm! Vanaf 1cm kan het wat gaan worden en hij was 1,1 dus toch goede hoop! Moet vrijdag weer terug om te kijken hoever die is gegroeit en of ie gaat springen. Heb t ook nog even gehad over het verder zelf proberen en hij zei dat als we met de clomid een goede en regelmatige eisprong op kunnen wekken we het voorlopig weer zelf moeten gaan proberen, dus dat is fijn!
@engel ws ook zenuwen dat je slecht geslapen hebt @noeska, supernieuws! Ik heb enorme testdrang maar tis nutteloos zeker doordat ik pregnyl gebruikt heb!
@Sjudith Ik herken de testdrang meid!!! Ga jij ook 14 dagen na iui testen?? Wat bedoel je met nutteloos door pregnyl??? @Noeska dat klinkt ook positief dan meis! Moet je chlomid nu door slikken??? Tot hoe lang en hoe zwaar? @Engeltje Jee meis wat naar dat je een slechte nachtrust hebt gehad! Hoop voor een goed doel! Hoe is je liefje er onder???? Pffff dus 2 weekjes wachten voor jou 15 mei dan testen? Zo spannend joh, je hebt gewoon iets bevruchts in je buik... hihi das al een hele stap.. Ik hou het inderdaad spannend. Ik hoop dat ik het vol ga houden tot woensdag. Heb nog altijd nu geen testjes in huis dus kan nu niet eens. Gister ff met de buurtjes voor staan kletsen en zegt de dochter van de buuf tegen haar moeder, is de buurvrouw weer zwanger?????? Ze vertelde dat later en zei dat ze gevraagd had waarom ze dat dacht en toen kreeg ze als antwoord; heb je haar buik gezien!!??? En zij is normaal niet dik dus dit is echt wel wat! Whahaha mens ik hoop dat ze gelijk heeft Ik had gister middag ook om 15:30 dat ik MEGA moe werd (net zoals toen ik zwanger was) en ben toch door gegaan tot 16:15... toen op aanrdaden van vriendlief toch maar gaan liggen (geslapen tot 18:15, hij kwam me wakker maken). Meiden het klinkt idd aardig positief hier.... straks babyboom Rotterdam hihi xxxLiefsSjors
hmmmzz oke dat wist ik niet. Tis echt mijn eerste ronde met hormoon gebruik... en ik heb ook nog is GEEN pregnyl hoeve zetten omdat ik zelf de eisprong had... maar thnx voor info
Ooohhh Sjors dat klinkt echt heel positief!! Ik ben zo ontzettend benieuwd!! Nog 2 daagjes, dat moet je wel vol kunnen houden toch??? Kom op, je kan het!! En dan woensdag een dikke vette roze test!!!! Ik moet, als ik nu een goede eisprong krijg, inderdaad doorgaan met Clomid. Als het eitje wat er nu zit toch niet goed rijpt moet misschien de dosis van 50 naar 100mg worden opgehoogd en dan weer controle van de eisprong, maar ik denk dat dit wel goed komt! En dan moeten we voorlopig zonder controle zelf aan de slag, volgens mij tot maximaal 6 maanden en dan gaan ze weer verder kijken, maar ik hoop voor die tijd ook al een boontje in mijn buik te hebben
Jaja ik ga doorzetten.. tis zo woensdag joh gewoon druk bezig zijn. K snap m... fijn dat je positief bent en er vertrouwen in hebt meis. Ik hoop ook zeker voor je dat je voor die tijd een mooie bambino in je buik hebt!!! xxx
he meiden, Sjors wat spannend voor je. En idd het is zo woensdag!! Voor die tijd gewoon uit de buurt blijven van de winkel, kan je ook geen test kopen!! noeska ik hoop dat je eitje mooi verder mag groeien en dat je straks ook een mini mensje in je mag hebben groeien. engel vervelend dat je een slecht nahct achter de rug hebt. Ik kan er vandaag over mee praten!! Vanacht werd ik wakker met een soort van kramp gevoel in mn buik. Deed echt zo zeer dat ik ook niet wist hoe ik moest gaan liggen. Ben maar even uit bed gegaan om te gaan plassen. Daarna ging het iets beter, maar toch ook weer een steek. Wie weet begint het zo langzaam aan te rommelen hier.... Liever dat de kleine nog een week of 2 blijft zitten, dan zit ik op 37 weken!! Koetje spannend je donor verhaal. Ik woon in Ommoord tegen zevenkamp aan. Was wel gezellig hier met Qday. Al vond ik het al snel erg druk en zeker op ambachtsland hahaha. Ik zal ff mn laatste bijzettafel foto hier plaatsen; Kusssssssss