Nou deze slappeling heeft op dag 11 na pregnyl getest en goed positief. Ben niet zo slim want is het de pregnyl of ben ik zwanger? Ik had pregnyl 5000 en dan zou binnen 10 dgn uit je lijf moeten zijn.
Ooohhh TUT!! Ik heb er echt helemaal geen idee van, maar als de pregnyl na 10 dagen uit je lijf zou moeten zijn zou je toch denken dat je zwanger bent!!! Ohhh, wat spannend!!!! Eigenlijk weet je dus nog helemaal niks.... NOD was 9 mei toch?? Dan ben je wel een week te vroeg dus zou het in theorie eerder door de pregnyl positief moeten zijn dan door een zwangerschap... Maar ik hoop zo zo zoooo ontzettend voor je dat ie gewoon dik vet positief is van de zwangerschap!!!
Ik heb eens even zitten neuzen op het forum, maar ik denk toch echt wel dat je zwanger bent! Alles wat ik lees over positieve testen na de 11e dag na spuiten zijn daadwerkelijk zwanger! Ik zeg morgen weer testen en kijken of ie donkerder wordt! Maar bij deze ga ik je toch vast voorzichtig feliciteren!
Je ziet het geloof ik slecht op de foto, maar thuis hoef ik echt niet te turen om een streep te zien! Dag 11 klopt toch? Ik heb 22 april pregnyl gespoten? Bekijk bijlage 147792
Sjudith, ik heb net Effies geslapen. Voor de rest gaattie wel hetzelfde ik wil stiekem genieten terwijl er eigelijk nog niets is maar toch ook weer wel
@ sjudith... ik ken die speeltuin wel, speeltuin charlois. ben er geen lid van, maar dat kan ik natuurlijk wel worden ik heb je toegevoegd op hyves, kunnen we idd wel keertje afspreken.
Engel, hoe lang na terugplaatsing kan jij testen? Duurt dat net zo lang als bij IUI? Of wordt je nog gecontroleerd of iets? Je mag best al een beetje genieten vind ik hoor!
Noeska na 2 weken, is dat bij Iui ook zo? Ja eigelijk wel hè. Ben nu al beetje bang als ik voorover moet bukken dan denk ik , nee niet doen, gewoon door je knieën is beter
@ Engel ja had weekend een fles wijn open getrokken en niks gedronken hahaha want ik dacht, stel je voor :O