Skaya, fijn dat alles goed gaat! Laat het klussen maar beginnen, op naar een vruchtbare maand! Heb zelfs vanaf vrijdag helemaal niet gerookt en gister weer dat ene "verplichte" sigaretje op stal. En ik had m liever niet dan wel gerookt, dus het gaat eigenlijk erg goed!! Ja ik vind het heerlijk om boeken te lezen, manlief vind dat ik dat niet teveel moet doen omdat ik mezelf dan alleen maar gek maak, maar ik vind het gewoon mega interessant! Jeetje Sjors, gecondoleerd.... Wat is er gebeurd met je schoonzus dan?? Is dat het schoonzusje dat net bevallen is? Heb voor t weekend ook dikke aanvaring met mn beste vriendin gehad... dat was ff minder :x Zaterdagochtend met mn buuf en buurjongetje een taartje zitten knutselen, was erg leuk en gezellig! 's Avonds zijn we gezellig met de hele vriendenclub wezen bowlen! Ik eindig altijd als laatste haha, maar dat mag de pret niet drukken Tja en verder was het serieus baggerweer dus weinig met paardlief gedaan...
goeieavond, Skaya, hoop op een goeie maand! Sjors, gecondoleerd, en wat een naar verhaal over je szus zeg :x denken sommige mensen nou niet na???? ze zal het vast niet expres doen, maar pff op zo'n moment kan je het gewoon ff niet hebben hier een knuffffff Noeska, goed zo, en vol houden he! oh balen van je beste vriendin. komt vast wel goed toch. Het contact tussen mij en mijn toen "beste" vriendin is ook verbroken. ik was al een tijdje bezig met zwanger worden en zij raakte binnen een maand zwanger (ongelukje) van der vriend die der mishandeld :x zij kon niet begrijpen waarom ik niet elke dag vroeg hoe het was met hun, uiteindelijk confrontatie geweest en was het klaar. ach ja, life goes on hier probeer ik me ei te spotten, denk nog een dag of 3. hoor allerlei verschillende verhalen over wanneer het EMC nou open gaat, de 1 zegt 15 april, de ander eind april. ik bel gewoon 15 maart en hoor het wel. als het echt eind april is, gaan we pas in mei starten wéér een maand wachten.
Sjors, gecondoleerd meid!! Wat is er met je schoonzus? Fijn dat zulk soort gedoe altijd op zo een slecht moment gebeuren. Noeska, heeel goed dat je haast niet meer rookt! Volhouden hor! Heb je het kunnen oplossen met je vriendin? Engeltje, ik hoop dat ze daar een beetje doorwerken en je snel voor je afspraak naar het EMC kan!
@Noeska wat goed meid van het ''niet'' roken! Vol houden hoor hmmmzz klnkt ook niet funny met je beste vriendin, ist erg?? @Engeltje pfffffffff ja wat een verhaal he meis! Domme doos! Kan me er nu nog kwaad om maken. Thanks voor knuff Spannend ei spotten bij jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iemand moet bijna aan de klus Zal ook voor je duimen dat ze opschieten met het nieuwe ziekenhuis. Ziet er wel al goed uit. De garage ook, al vol op lichten aan enz. GROOT joh @Skaya Zal het verhaal van me schoonzusje zeg maar ff posten... Hoe ist met jouuuuuuu???? xxx ow en dank voor condoleren!
(verhaal vooraf zeg maar) Vrijdag avond zijn vriendlief en ik met spoed naar het ziekenhuis gegaan voor zijn opa. Dat zag er echt niet goed uit. We zijn daarna even met zijn ma mee gegaan naar haar huis.. even samen zijn en bespreken hoe en wat want het leek er op dat het niet lang meer zou duren EN vrijdag was ook zijn jongste broertje jarig (die zou wel vrijdag uit gaan en het zaterdag met ons vieren) maar goed we gingen daar dus heen. Eenmaal daar hebben we besloten een ander broertje van hem te bellen (die woont in Denemarken) en hem op de hoogte te stellen betreft opa. Hij is zaterdag gekomen om zondag vervolgens weer op het vliegtuig te stappen want maandag weer werken daar. Zaterdag waren we in de middag allemaal naar het ziekenhuis dus ook die uit denemarken en schoonzus die net bevallen is. Dat was heel bijzonder en emotioneel. Zaterdag was voor ons ook precies een maand geleden dat we te horen kregen dat het hartje van ons kindje niet meer klopte.. zucht. De LOMPE Actie van één van me schoonzusjes zeg maar.. Toen we zaterdag in het zh waren ging iedereen naar schoonzus om daar nog even ja soort van samen te zijn voor verjaardag van hun broertje (die was vrijdag jarig).. dat werd dus voor ons tegelijk kraambezoek want wij hadden de baby nog niet gezien. Ik was best zenuwachtig toen we er heen reden en naar binnen gingen. Mijn gelieve schoonzus (niet die van de baby) had de baby in haar armen en zei nadat we TWEE minuten zaten hup ik kom even tussen jullie in zitten! Ik had echt zoiets van Yoooooooooo hey geef ons even de ruimte doos! Is was zo boos en verdrietig. Helemaal heftig leuk doen enzo.. en ineens de baby bij me vriend in zijn armen drukken. Ik ben toen in tranen weg gelopen. Buiten hield ik het niet meer, was volledig over mijn toeren. Ik brak gewoon echt even. Lag absoluut niet aan mijn schoonzus die bevallen was en anderen maar aan die doos die besloot voor ons het tempo te bepalen... en wat denk je.. komt uitgerekend zij naar buiten en zegt dan; ist allemaal nog een beetje moeilijk meid?? AAAAAAAAAHHhh rot op. Ik zei meteen terwijl ik haar hand van mijn schouder duwde laat me met rust. Zij naar binnen en mijn vriend naar buiten.. ik was middels wat verder weg gelopen dan voor de deur janken.. het duurde echt even voor ik tot rust kwam maar uiteindelijk zijn we weer terug gegaan. Me schoonzus van wie de baby is zeg maar die kwam net toen wij in de gang stonden de gang in en vroeg heel lief of het weer een beetje ging. Ik heb haar toen verteld wat ik net zei over die andere zus.. en ze zei ja ze zei net binnen van ja ik wist ook niet precies hoe en wat kan en wanneer.. wilde hun betrekken. Ik zei toen hey ja.. eh maar meteen als we binnen zijn?????? Nou zij begreep ons heel goed en na een knuff zijn we weer naar binnen gegaan en zijn we soort van ff opnieuw begonnen. Aan het einde van de avond heb ik zelfs (en vriend ook) de baby vast gehouden. dat was heel leuk en ging heel goed. Maar echt mijn begrip voor de actie's van die ene zus is echt steeeeeeeeeeeds meer richting 0%. Dit is niet haar eerste lompe actie. Zucht zo meiden dit was even HET verhaal Sorry xxxLiefs Sjors
Sjors bedankt dat je je verhaal hebt willen opschrijven! Wat kunnen mensen toch ongelofelijk stom en onnadenkend zijn, pfff! Als ze al meerdere domme acties heeft gehad, zoals je schrijft, heeft ze misschien een deukje in haar empathisch vermogen Fijn om te lezen dat je na die confrontatie zowel met schoonzus als met baby toch de stap hebt kunnen nemen de baby op schoot te nemen. Denk dat dat een gigantische stap is in je verwerkingsproces! Met mij is het verder goed hor, vant weekend naar Duitsland geweest. Was errrrug gezellig en deze week weer hard aan de bak! Niet zo veel boeinds te melden eigenlijk...saai heh
hoi! Ik woon sinds een jaar in rotterdam en ben 15 weken zwanger. Eerste kindje, maar mijn vriend heeft een dochter van bijna 12, zij komt om het weekend bij ons. Leuk om hier meiden uit rotterdam tegen te komen! weet nog niet zo veel hier dus alles is nog flink uitzoeken! Zo kan ik ook maar 1 zwembad in heel rotterdam vinden waar je kunt zwangerschapszwemmen? Natuurlijk net op tijden dat ik niet kan... erg jammer want ik wil heel graag wat doen! Iemand tips? groetjes Joost
Engeltje, dat klinkt ook wel heftig met jou vriendin... Zo erg is het hier gelukkig niet.... Tis eigenlijk een heel (langlopend) verhaal en bij mij begint stukje bij beetje het bord voor mn kop af te brokkelen... Laten we het er maar op houden dat vriendin er niet goed mee om kan gaan als mijn leven heel even niet om haar draait (lees verjaardag van mijn opa (82) ipv bakkie doen met haar) Vervolgens geeft ze met het gevoel dat ik een doodzonde heb begaan (en ik daar stom genoeg in meega), terwijl dat dus eigenlijk helemaal nergens op slaat. En omdat we elkaar iedere dag op stal zien lopen de gemoederen wel eens hoog op, en ik ben te scheiterig om de confrontatie aan te gaan.... Hopelijk vind je snel je ei en werpt t klussen zn vruchten af Balen dat er zoveel onduidelijkheid is over wanneer t ziekenhuis open gaat. Hopelijk voor jullie werken ze een beetje door! Jeetje Sjors, wat een verhaal met je schoonzus... Die heeft er duidelijk echt niet bij nagedacht, zo vervelend!! Wel goed dat je het bezoek uiteindelijk goed hebt kunnen afsluiten en je de kleine zelfs nog even in je armen hebt gehad! Saai hoor Skaya hahaha, maar soms kan saai ook heel fijn zijn! Joost welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik woon zelf buiten Rotterdam dus wat betreft zwangerschapszwemmen kan ik je niet echt helpen. Ik zou even kijken op de gemeentesite www.rotterdam.nl denk dat je bij sport&recreatie wel een overzicht van de zwembaden kan vinden en daar kan je dan denk ik wel verder zoeken naar zwangerschapszwemmen. Succes!
Heh Noeska wat een vervelende situatie. Ik zou ook niet zo gauw de confrontatie aangaan. Maar kan je het er niet op een rustige manier met haar over hebben, waarbij je jou gevoelens over het hele gebeuren verteld. Misschien ziet zij dan in hoe jou kant van het verhaal in elkaar steekt. Welkom Joost!! En gefeliciteerd met je zwangeschap! Ik woon zelf ook net buiten Rotterdam en heb ook niet zo veel verstand van de zwembaden in Rotterdam. Maar het lijkt me sterk dat er maar 1 is die zwangerschapszwemmen doet hor! Er zijn er zeker meer!
Hai meiden, @Noeska & Skaya Tja heel verhaal met schoonzus idd. Wij vinden het ook fijn dat we het oke heben kunnen afsluiten die dag en de kleine idd ook nog hebben vast gehouden. We zijn wat dat betreft diep teleurgesteld in haar en haar actie en reactie's.. de dag dat we van de zwangerschap vertelde sprak ze over ''dat monster'' en toen wij de foto's van de 2e echo lieten zien keek ze bij haar andere zus (die was toen nog zwanger) mee over haar schouden en zei; ow zijn dat ze pote!! dat soort opmerkingen dus. Ook toen wij het vertelde zei ze heel droog; ow konden jullie niet wachten met vertellen? (terwijl haar andere zusje meteen vertelde bij haar positieve test, en zij geen moeite heeft met zwanger worden).. en vervolgens dus; nou leuk hoor. Niks gefeliciteerd??? Ach ik wil me er nu niet druk om maken. Ze is gewoon echt lomp met dit soort dingen. @Joost Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat zwembaden betreft idd op rotterdam.nl kijken... ik denk dat ze in zwembad zevenkampsering & zwembad Charlois bij zuidplein zwangerschapszwemmen hebben... maar weet niet zeker. Zijn beide subtropische baden.
Jeetje Sjors, wat een ontzettende muts om het even zacht te zeggen en niet van het forum gekicked te worden Het klinkt alsof er jaloezie achter zit en ze de situatie express aan het forceren is?!
Soms denk ik ook dat het jaloezie is.. ze is zelf 33 en haar man 50. Vroeger riep zel; ik wil geen kinderen. Later werd dat; ik wil niet zwanger zijn. En nu wilt ze best wel maar har man wilt niet. Hij heeft haar aangegeven v an joh; punt 1 dan had je daar eerder mee moeten komen, punt 2 je hebt altijd al geweten dat ik geen kinderen wil, en zo heeft hij nog een lijstje.. is wel hard maar wel eerlijk. En zij zijn ook al sinds haar 15e bij elkaar... dus ja. Verder liggen wij elkaar ook niet zo, maar dat had tot nog toe niet gezorgt voor dit. Ging altijd op de één of andere manier oke. What ever joh.
bah bah, wat een mens! Niks van aantrekken Sjors, hoe moeilijk dat soms ook is! Ze zal wel een of andere sociale stoornis hebben.... Ik begin er ook steeds meer achter te komen dat de vriendschap die wij nu hebben niet is zoals ik het graag zou willen. Komt ook omdat we elkaar iedere dag moeten zien en omdat zij eigenlijk heel anders in elkaar zit dan ik, ik probeer aan al haar wensen te voldoen en loop alleen maar op mn tenen waardoor ik mezelf niet kan zijn en zij zich alleen maar aan mij "ergert" aan alles wat ik niet goed (genoeg) doe. Ze heeft letterlijk hele harde dingen gezegd die bij mij erg hard aankomen maar die ik zomaar gepikt heb, terwijl ik ze van ieder ander echt niet zou pikken! En waarom? Ik heb geen idee.... Heb nu wel besloten dat ik mijn paardje ga verhuizen. Het gaat me aan mn hart, het is echt het perfecte plekje, maar ik ben bang dat dit soort dingen op den duur onze vriendschap gaat kosten en ik wil gewoon weer graag mezelf kunnen zijn zonder dat ik constant op mn tenen moet lopen om haar te "pleasen". Daar komt nog eens bij dat zij dus geen kinderwens heeft en het van mij dus ook absoluut niet begrijpt... Daarom wil ik dus ook niet dat ze weet dat we bezig zijn en blijf ik dat ene sigaretje roken, omdat ik gewoon geen zin heb in een discussie/confrontatie...
Jeetje! Je paardje verhuizen door haar...kan je niet toch maar wel de confrontatie aangaan en dr is ff flink de waarheid vertellen? Dalijk kom je bij je nieuwe stal een zelfde soort persoon tegen? Ik heb een zelfde soort situatie gehad en heb al mn filters open gezet door alles gewoon te zeggen wat ik denk en vind, wel met angst voor een confrontatie, maar het werd juist op prijs gesteld..
skaya, ik hoop ook dat ze een beetje doorwerken!!! en zoals Noeska zegt, saai is af en toe ook lekker sjors, ja vanavond moeten we aan de klus! me streep is veeeeeel donkerder dan de controle Wel ziekehuis bedoel je? nieuwe maasstad of EMC? Joost, gefeliciteerd met je zwangerschap! ja die bij charlois zuidplein kan het, gaat een vriendin van me ook, misschien ook wel in ridderkerk bij de Fakkel. noeska, zonde dat je je paardje moet verhuizen voor iemand! misschien kan je beter dan de confrontatie aangaan, ik heb zoiets van: als je echt goeie vriendinnen ben, overleef je de confrontatie ook wel weer. Wij waren dat blijkbaar niet, omdat ze zei tegen me, je bent dood voor mij. tsja, dan hoef je nooit meer bij mij aan te komen dit is niet leuk zo, als JIJ op je tenen moet lopen voor iemand. gewoon zelf de stoute schoenen aantrekken! succes ermee
Hmm jaa sorry dat ding klopt niet helemaal meer Ben namelijk maar uitgegaan van 28 dagen.... De vorige cyclus was 27 dagen dus dacht nou voor de zekerheid dat ik nog een beetje gelijk loop doe ik maar 28 dagen haha.. Hmm.. jaa hier beetje rare toestanden hoor... Januari gestopt met de pil en gelijk begonnen mt ovu testen die maand omdat ik wou weten of ik uberhaupt wel een eisprong had en zo ja aan de hand daarvan kon uitrekenen wanneer i ongeveer ongesteld zou moeten worden Maarja deze maand... pcies vorige week woensdag 1 positieve test gehad(ovu) smiddags. Savonds weer negatief En nu sinds 4 dagen al positieve testen snap er niks meer van haha
ow jeetje wel een beetje vaag ja misschien is je cyclus is in de war omdat je net gestopt ben met de pil ? ik zou wel alle dagen bijhouden in een agenda ofzo, altijd makkelijk om terug te kijken wanneer je wat precies had ik ben nu 1.5 jaar gestopt met de pil, helaas geen resultaat. we gaan het ivf traject in. maar vandaag is me eisprong, dus we gaan gewoon aan de klus
Hmm jaa zou best kunnen.. alleen snap die positieve testen dan niet helemaal En jaa ik hou alles bij in een agenda! Vooral ook omdat mijn hoofd af en toe net een vergiet is hahaha Aaii, dat is iets minder maar gelukkig geen minder positief resulstaat! Jullie hebben dan tenminste nog een kindje van jezelf! En ik zou ook gewoon lekker klussen hoor! Zeg nooit nooit