Sjudith, shoppen is de ultieme oplossing voor een offday! Jezelf lekker kunnen verwennen? Sjors, ik ben SUPERRRR benieuwd naar je test morgen. Begin lekker met een kruidvat en als die positief is lekker een digitale CB erachteraan!!! Ik hoop het zoooooo!!!
@sjudith heb je half zuidplein leeg gekocht of kon je je beheersen? @Sjors al getest of ga je netjes tot morgen wachten? Dank je voor comliment. Koffer staat helemaal klaar, zondag ingepakt en vandaag nog beetje aangevuld. @hier vandaag de laatste dingen in huis gehaald voor de komst van de beeb. We waren even op de oosterhof, wat een chaos daar zeg, al die kids die vakantie hebben en tuulk warenw e daarrond lunchtijd, dus ook nog al die kantoormensen daar lopen!!! We waren snel weer weg. Zo maar even eten maken en dan lekker verder niets meer doen vanavond!! (alleen nog even hier spieken) Kusssssssssss
Ik kan heel goed redenen verzinnen zodat ik dingen ineens heeeeel hard nodig 'lijk' te hebbe Vandaag waren het 2 zakken paaseitjes van kinder, waren toch in de aanbieding...waarom dan laten liggen en ik ben toch ongesteld! Dan mag het
hoi meiden spannend hoor veel bijna testers hier snap ik momenteel even niets van mijn cyclus nu weet ik niet meer precies wanneer ik laatste keer ongi was maar dacht begin april. al 2 dagen buikpijn etc maar geen ongi. leek op mijn ei dus kon het niet laten en voor zekerheid vandaag ovulatietest gedaan en ja hoor.... teststreep was wat donkderder dan controlestreep... huh !!!! nu dus ovulatie na ongeveer maand na vorige ongi. pfff kan dat eigenlijk wel? afijn.... ben al poosje via mail / msn etc in contact met iemand die donor wil zijn, was haast geneigd deze te bellen hahahaha maar goed cyclus dus aardig van slag, zal nog wel door ontpillen etc komen verder mijn medicijnen al omgezet en alles zijn gangetje
hahaha heel goed!! Ik had een lijjstje gemaakt met wat ik nodig had en heb ook echt alleen dat gekocht! Onee ook nog luiers die in de aanbieding waren! Je hebt ze toch nodig straks...
@koetje wel apart dat je cyclus van slag is. Ben je pas gestopt met je pil dan? Moet eerlijk zeggen dat toen ik met de pil gestopt was mijn cyclus vrij snel "gewoon" liep. Ik hoop voor je dat het bi jou ook snel allemaal goed loopt en je de donor idd kan bellen van kom maar op!!! hahaha zou wel leuk zijn.
zou idd leuk zijn en ja nog niet lang gestopt met pil, maar ook pas van medicijnen veranderd dus zal wel combinatie zijn van alles bij elkaar. had voorheen altijd wel onregelmatige cyclus ook hoor, maar niet zo erg als nu hihi.... maar even aankijken hoe alles gaat lopen nu
Koektjekuuk, dat zou kunnen hor dat je nu je ei hebt. Was bij mijn eerste ronde ook na 30 dagen mn ei ongeveer en op dag 45 mn ongi. Weet dat nu na mn ovutesten zeker omdat ik nu de symptomen heb kunnen koppelen aan de posi ovutest. Het duurt nog wel lang maar je kan nu soort van wel met zekerheid zeggen dat je over 2 weken ongi wordt. Ga je nog even door met de ovutesten om te kijken wanneer de streep verdwijnt? Kibbeling in welke ronde was het bij jullie raak? Sjudith, gebruik msn nooit meer! Heb een BB waar ik getrouwd mee ben haha! Sjors, hoe is het met je? Weet je al meer?
@skaya ik ben begin feb 2010 gestopt met de pil voornamelijk vanwege gezondheidsklachten. Ik slikte al jaren de pil (vanaf12e ivm zeer onregelmatige ongi) en werd niet meer "normaal" ongi zeg maar. Was al in overleg met de arts overgestapt op een andere pil zonder goed resultaat. Dus in overleg met vriend besloten om toen te stoppen en andere voorzorgsmaatregelen te nemen tijdens 'sporten'. Echter na 3 keer zijn we daar ook mee gestopt en in september 2010 was ik zwanger. dus best wel snel, we zijn ook nooit bewust begonnen om zwanger te worden. We hadden meer zo van we zien wel wat en wanneer het gebeurt. Bij mijn zus duurde het namelijk ook ruim een jaar en ik dacht voor al die hormonen van mn pil uit mn lijf zijn zijn we ook al ff verder. Maar ging allemaal erg snel.
Goedemorgen meisjes Vandaag getest en helaas witter dan wit....en mijn temp is ook al gezakt (net als de moed...) Ik ga werken!
Ahhh meisje toch! Maar je zit nogsteeds niet op dag 14 toch... Nog even moed houden! Ik hoop het zo voor je!! WerkzE! Ik heb al weekend!! Hihi!
Sjudith, wat ontzettend K U T gewoon!! Ik hoop zo dat het wel raak is voor jullie!!! Noes, nu al weekend? Dat is schandaligggg hahaha ik moet morgen nog een dag!
hey lady's @Sjudith Hmmzz balen meis... en je temp ook al aan het zakken.... als je ongi niet komt wanneer test je weer?? @ALL Ik geen kv 2v5 kunnen scoren.. bleef te lang bij buuf in de tuin hangen met vriendlief dus kv was net 5 min dicht! Maarrr hebben wel andere kunnen scoren bij dirks (drogist van Bas in Barendrecht) die zijn tot 21:00 open! Maar goed, ik heb dus zojuist een testje gedaan ''negatief'' wit dus. Maar ik heb het idee dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll licht een soort schaduwlijntje zit. Is echt niet normaal te zien.. ook niet op de foto. How ever, naar mijn idee is ie nu echt negatief nog. Ik heb de hoop echt nog niet opgegeven. Heb namelijk totaal nog geen ongi verschijnselen en daarnaast had ik vorige zwangerschap pas op dag 19 een positieve test EN zeiden de dames die de iui deden op dag 18 te testen... doe er dus als ongi er niet is zondag nog één. Das dag 18 (en toevallig ook moederdag) nou duimen jullie nog wat daagjes met me mee??? xxx LiefsSjors
Hahaha ja schandalig he Skaya! Tja, ambtenaar he Sjors, ik blijf heel hard voor je duimen!! Zondag, op moederdag is een mooie dag om een positieve test te hebben! Heb vanmorgen al lekker mn paard gereden, nu ff bakkie koffie en zp natuurlijk! Zo lekker douchen en dan ga ik jullie kant op! Eerst naar de verjaardag van mn stiefbroertje en dan met mn moeder en zusje lekker eten bij Bazar, alvast voor moederdag! Hmmmm! Ik heb trouwens enoooorm last van mn boobs.... Heb ik echt normaal pas een week voor ongi en nu moet ik mn ei nog krijgen Mn bh's knellen en ze doen echt serieus pijn! Ik snap dr echt helemaal niks van...... Vrijdag gaan we weer ns van binnen kijken, ben benieuwd hoe het met mn eitjes staat!