Sjors ik duim voor je mee tot zondag hor!!! Moederdag zou geweldig zijn toch!!! Noeska, ik heb tijdens mn eisprong en de dagen erna zere boobs en dan zwellen ze ook weer flink op. Nu tijdens mn ongi kan ik ze bijna letterlijk leeg horen lopen. Ze voelen dan ineens zoooo leeegg!!! Gauw weer naar een ei!
hoi iedereen even snel een berichtje.... vandaag nog dikke streep op ovu test (nog dikker dan gisteren) en.... vanmiddag komt donor langs !! dus ben benieuwd
hahaha ja Skaya, dat is bij mij ook, tijdens mn ongi worden het weer slappe puddingen Maar deze maand zijn ze wel wat gespannen gebleven, wel veel minder, maar niet "leeg" zoals het normaal voelt.... Normaal gesproken zijn ze echt pas NA mn ei gespannen, krijgen zo rond mn ei eerst last van mn tepels en daarna pas van mn borsten. Weet niet wat voor grapjes mijn lijf nu weer aan het uithalen is! Zwanger kan ik niet zijn want ik heb van de week nog groeiende eitjes in mijn eierstok gezien! Oohh dat is fjin koetjekuuk, dat je je ei gevonden hebt! Weet je in ieder geval een beetje waar je aan toe bent! Oehhh spannend, een date met je donor Hopelijk is het wat!
@Koetjekuuk WAUW wat goed meis... hahaha ja; wat gaat er vanmiddag gebeuren @Noeska Spannend meis... ik duim voor je dat de eitjes positief zijn! @Skaya dank voor duimen!
Pfff mn ex vandaag vader geworden.... Gun het hem en zn vriendin natuurlijk absoluut, maar vind het zelf geloof ik toch niet zo heel erg leuk.... Is dat heel slecht?? IK WIL OOK GEWOON MAMA WORDEN!!!
Hellow Wat spannend hier, Sjorsje en Koetje! @ Noeska ik heb hetzelfde maar dan met mijn man zijn ex...ik heb zoiets van met haar had ie gewoon al 2 kids kunnen hebben Maar ja ik ben veel leuker
@sjudith Balen dat je test witter dan wit is. Maar het is ook nog niet je dag he? Ik ga alsnog duimen voor een betere uitslag! @noes een fijn weekend dan maar alvast! Ga je ook nog wat leuks doen dit weekend? Ohh noes lekker gegeten bij Bazar?? Ik ben jaloers op je!! @sjors mn duimen maken overuren voor jullie allemaal. Ik zal zeker voor je duimen en ik hoop echt dat je een mooi Moederdag cadeau mag krijgen!! @koetje spannend!! Houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen hoor!! @noes nee dat is niet slecht. Je hebt ook een kinderwens zo erg is dat toch niet?
Hier vandaag de kraamzorg op bezoek gehad voor intake. Als ze allemaal zo lief en aardig zijn als de intake dame dan moet het wel goed gaan komen!! Vandaag samen met mams naar de ikea geweest en nu echt het laatste in huis gehaald voor de beeb. Nu is het aan manlief om het op te hangen in de douche. Dan zijn we er echt helemaal klaar voor! Ook nog wat bordjes en eetbakjes gehaald bij de ikea. Super leuke kleuren en zo schattig om te zien!! De kleine man heeft het vandaag ook lekker naar zijn zin. Soms heel rustig en dan weer lekker aan het friemelen in mn buik! Af en toe een por in mn ribben of buik die echt pijn doet! Met een klein duwtje terug zijn ze wel vol te houden Verder doen we het vanavond lekker rustig aan. De beentjes omhoog en als ik er nog zin heb dan ga ik nog was vouwen en/of strijken!! Kussssssssssssssss
het is ook niet zo dat ik van hen een kind zou willen ofzo, ik wil met niemand anders een kind dan mijn eigen geweldige mannetje! Maar vind t gewoon niet zo leuk... Weet ook niet waarom, toch wel jaloers ben ik bang... Ja we hebben heeeeeeeeerlijk gegeten bij Bazar! Zit ook prop en propvol, nu in de metro opweg naar huis! Oh nou dat is super toch dat je zo'n goed gevoel hebt bij de kraamzorg! En alles helemaal klaar voor jullie kleine beeb! Kom maar op met die knul! Ik kan ook niet wachten tot ik kan gaan shoppen! Hebben jullie stiekem al iets in huis?
@ Noes hij wil dat ook absoluut niet en vind dat ik onzin klets XD wat uiteindelijk ook wel zo is hahaha Lekker he bazar mmmmm @ Kibbeling, zo jij bent er nu klaar voor
Helemaal meiden. Wel spannend hoor!!! Morgen weer naar de vk voor controle. Dan gaan we het ook hebben over de bevalling met manlief erbij... De kraamzorg zei nog zorg dat je iets van suikers in je tas hebt zitten voor je man tijdens de bevalling haha anders kan ie misschien van zn stokkie gaan. Dus ja nog ff iets vandextro halen voor die arme man van me. hahaha
@Kibbeling Spannend morgen praten over de bevalling!!! hahaha ja suikertjes voor de manne niet geheel onbelangrijk! Vriendlief hier heeft al aarig aantal keer staan tollen waarvan 1x echt flauw gevallen ... hij is wel heel hard zijn best aan het doen sterker te worden.. hij is immers ook de gene die hier de afgelopen weken heeft gespoten.. de bikkel! Maar goed, lekker genieten nog meis. Hoop dat je vanaaf goede nachtrust hebt. Volgens het journaal werd het een koude nacht, dus niet meer zweet en zucht enz... @Noes Voel je niet schuldig hoor meis, ik deel dat gevoel met jou. Is gezond jaloe-ik wil ook zo graag gevoel | @ALL Ik heb hier sinds een uur gerommel en lichtelijk kramp zou het nu dan toch ineens over zijn ben er zo bang voor. Zucht, rest me niets anders dan afwachten. xxx truste voor straks girls.
Sjorssss dat klinkt niet best! Hoop ze dat het niet je ongi is meid! Noeska, die jaloezie ken ik ook wel hor. Het is een beetje dubbel zulke situaties en idd daar ben je mens voor toch?! Kibbeling wat grappig zeg dat er voor die mannen wat suikers geadviseerd wordt. Terwijl het de vrouwen zijn die al het werk moeten leveren haha fijn dat de kraamzorg zo aardig is. Welke kraamzorg heb je? Kan je daaruit kiezen? Ik hoor vaak die reclame van kraamzorg de eilanden maar geen idee hoe dat allemaal werkt. Koetjekuuk, hoe is het afgelopen met je donor? Menstruatie hier is al byna weg...heeeeel licht bruinverlies nu. Was vorige keer ook en dat lichte bleef toen nog 4 dagen aanhouden..pff
@sjors ik hoop ook echt dat hetje niet ongi gerommel is. Ik duim nog steeds voor je!!!! Wat betreft de nachtrust; die was niet zo vanacht. Ook eigen schuld, moet ik maar niet teveel drinken voor het slapen gaan... Daarnaast voor het eerst op een matje geslapen en dat was echt bagger!!! Elke keer was ik met draaien het matje kwijt en moest ik dus zoeken... Vanmiddag even naar de hema ofzo voor een hoes over het hele matras (was ook een tip van de kraamzorg). @skaya wij hebben gekozen voor kraamzorg rotterdam en omstreken. Het ligt eraan waar je woont en met wie je zorgverzekering een "contract" heeft afgesloten. En over die suikers de kraamzorg zei ook jij doet het werk, maar je man zit in dat warme ziekenhuis en kan dus ook last krijgen van de warmte. Je leest ook veel dat vrouwen die moeten bevallen het koud kunnen krijgen. Ik heb ook warme sokken in mn koffertje gedaan!! Ga me nu snel klaarmaken voor het vk bezoek en dan door naar mnzus. Weet niet of ik hier vandaag nog kom (ligt eraan wat we allemaal gaan doen vandaag...) en anders zie ik lees ik jullie morgen weer. ps koetje ben ook nieuwsgierig naar je donorverhaal!! Fijne dag, kusssssssssss
Heb een horoscoopboekje en er staat bij 9 mei: Een bericht komt aan de late kant, maar dat ligt niet aan de boodschapper. Wees nu maar gewoon blij met dat goede nieuws en zet de rest van je af @ Koetje ben enorm benieuwd naar je verhaal en hoe ziet de donor er uit
hoi allemaal even ego berichtje... reageer later op de rest @allemaal.... Heb gisteren een "date" gehad met mogelijk toekomstig donor. We hebben gepraat / kennis gemaakt en het voelde iig goed. (had hem al tijdje via mail / msn en telefoon als contact) Ook kon hij de testen laten zien (geen soa's etc) en zit dat dus allemaal wel goed. W.s. ga ik dus met hem als donor verder en heel heel misschien kan hij vanavond al komen voor tekenen voor contract en doneren / ZI (nu namelijk positieve ovu test) zoniet.... dan de volgende ronde Stiekem hoop ik toch al op vanavond hihihih oei toch spannend !!
even nog snel vraagje hoe kan het dat ik eergisteren lichte posi ovutest had, gisteren ook positief (iets meer) en nu vandaag nog steeds??? kan dat? normaal is het toch zo'n 24 uur.... sorry ben nog nieuw hierin HELP