@ Koetje vlgs mij kan het wel 48 uur??? En ook na de eisprong ben je nog vruchtbaar. 1 dag erna ofzö Hoe ziet je donor er uit
vandaag en gisteren is de teststreep nog wat donkerder dan controlestreep dus dan zou vandaag nog kunnen denk ik zo afijn... donor ziet er normaal uit: normaal postuur, goede lengte, hoofd kaal dus haarkleur zou ik niet weten haha. en goede uitstraling, mooie ogen (vind ik wel belangrijk)
Meiden ff wat anders: Voor woensdag 11 mei heb ik een kaartje te koop voor Marco B in het Geldredome. 60 euro, 1e rang. Wie heeft interesse
Koetjekuuk, en gaat het nog lukken voor vanavond? Wel ontzettend spannend zeg, had niet verwacht dat het zo snel zou kunnen gaan! Succes! Sjudith, sorry kan je niet van het kaartje afhelpen. Ook jammer denk ik dat het er maar 1 is? Kibbeling hoe was het bij de vk? Hoe is het met de andere meiden?
meiden duimen jullie dalijk met me mee donor komt rond 20.00 uur / 20.15 dus... duim even mee aub op een goede donatie, goede eerste ZI en op een goed zwemmertje die de weg vind en blijft plakken aub. jemig echt spannend !!! daarna is het een kwestie van " het wachtbankje" wat eveneens nieuw is voor mij (vorige keer door pil heen zwanger geraakt namelijk) sjudith... waarom ga je zelf niet dan?
nog even op de valreep voor hij komt.. kleine net op bed dus kan nog even ZI is inderdaad zelf inseminatie hoe dat gaat... even heel plat gezegd je zorgt voor een potje en spuitjes (apotheek), donor komt langs en vult het potje (hihi) daarna moet je ongeveer 10 minuten potje op lichaamstemp. houden (in je bh, tussen je handen of zoiets) en daarna vul je het spuitje met sperma en breng je dit bij jezelf in jaja... weet het romantisch is anders en klinkt alles behalve dat, maar ach als het een kindje oplevert en ja is idd allemaal snel gegaan begin dit jaar werden de kriebels erger, einde maart gaan lezen etc over ZI, BAM etc half april knoop doorgehakt en vanaf toen arsten geraadpleegd, oproepje geplaatst en alles doorgenomen en berekend. En nu zo al een eerste ZI dus pfoe !! nu maar hopen op positief resultaat
Koetje veel plezier en succes!!!! Ik hoop voor een onmiddelijke plakbeeb voor je! Is toch wel heel erg snel gegaan allemaal! Hier alles goed hoor! Alleen megapijn in mn boobs... Echt niet grappig! Zou haast stoppen met paardrijden want dat is helemaal niet te harden!! Heb er een topic over geopend en het schijnt inderdaad een bijwerking van Clomid te zijn. Schijnt heel de cyclus aan te kunnen houden, heel even afzwakt tijdens menstruatie maar dan heel snel weer terugkomt.... Lekker vooruitzicht :x Dus ik hoop maar dat dit de eerste en enige ronde met clomid is!
heb vanavond maar weer getest en je ziet wel een soort schaduwlijntje, geen indroogstreep dat is zeker maar je moet wel turen wil je hem zien. Angelo zag hem ook (dat wil dan wel wat zeggen) @Noeska, ik had van de Clomid alleen maar opvliegers niet zo best voor je relatie! hoe is het met je paardje?? @Sjors, weet jij al meer? Ongi doorgezet? @Koetje, ik ben zooooo benieuwd!!!
Sjudith ik had precies het zelfde.... ook schaduwlijntje en geen indroogstreep... ik heb verder niet meer getest. Verder ook geen ongi. Voel me nog ongerust maar niks dus nog. Oef zo gaat het wel lang duren tot zondag. Koetje damn meis wat klinkt dit onwijs positief en spannend zeg. gaat ineens hard allemaal. Ik duim voor je. Noeska fijn dat je herkenning bij andere hebt gevonden. wel vervelende bijkomstigheid maar ja. Klopt je banner meis??? Vandaag eisprong??? @ALL zoals ik net dus tik aan sjudith is hier geen ongi op komen zetten.. maar voel me nog niet gemakkelijk. Beetje onrustig. xxx
Hoi allemaal nou... helaas, de donor is niet langs kunnen komen door omstandigheden. Volgende keer dus. Maar snap van mijn lichaam momenteel maar weinig. zojuist nog ovu test gedaan om te zien of de streep nu idd lichter / weg is.... maar NEE nog positief (teststreep donkerder dan controlestreep). dinsdag was die zelfde, woensdag donkerder, gisteren donkerder en zonet dus nog steeds. volgens mij hoort dat niet te kunnen. ik kan toch geen 3 dagen ovulatie hebben whahahaha. vraag me af of het dan nog zin zou hebben om mogelijk vanavond te proberen??? iemand ervaring?
Koetjekuuk hoe is het gister gegaan?? Sjors en Sjudith, hopen dat jullie lijntjes allebei snel duidelijker worden!! Ik duim nog even lekker door! Ja Sjors, m'n banner klopt wel ongeveer, zit nu in het ZH voor de follikelmeting, dan weet ik of ie gister is gesprongen of vandaag springt... Zometeen meer!
Het eitje wat er maandag zat is niet doorgegroeid.... het is dus een verloren maand, niks nie mooi verjaardagscadeau nie.... :x Heb nu Primolut meegekregen om de menstruatie op te wekken en dan volgende cyclus naar Clomid 100mg.... Heb er flink de balen van!
OOHhhhh Noes, wat ontzettend klote!!! Weer een maand wachten op de volgende ronde! Hoop dat de 100mg clomid dan wel genoeg is om het eitje helemaal te laten rijpen!! Koetje, vind het maar raar hor dat die ovutest zo lang positief blijft. Welke ovutesten heb je? Sjors zo duurt het wachten idd wel lang tot zondag! Ik blijf nog even voor je duimen! Hoe is het met Engeltje??
noeska wat balen skaya ik heb kruidvat, ga dalijk ook een andere halen voor de zekerheid. snap het ook niet. dinsdag was die dus bijna gelijk, woensdag donkerder en gisteren en nu ook nog. raar raar
Koetje, Ga gauw andere halen! Hoor zulke slechte verhalen over die van kruidvat. Je zou een hele maand positief kunnen testen en zelfs mannen zouden positief kunnen testen! Bestel er een aantal op sensitest of zwanger en kids.