Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heeeeel goed sjudith, wat een zelfcontrole :D Ben benieuwd als je terug komt!!!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @koetje wat ga je ineens hard!! Spannend meid.

@skaya gisteren bij de vk was alles goed. We hebben belinstructies gekregen over wanneer we moeten/mogen bellen. Tot aan week37 moeten we bellen als er iets is en vanaf week 37 volgens de richtlijn. Ik heb tegen manlief gezegd goed opletten dit moet jij ook onthouden!! De kleine is pirouettes aan het draaien, billen en rug links en dan weer rechts. Zijn hoofdje ligt gelukkig wel ingedaald dus dat zit wel goed.

@noeska wat vervelend dat je zo een last hebt van je boobs. Hoop voor je dat het idd maar 1 maand met clomid is, wel een akelig bijverschijnsel. 1 ding kan ik je wel zeggen, kan je vast een beetje wennen aan hoe het voelt als je zwanger bent. Weet nog wel dat de mijne echt super zeer deden en manlief er niet eens naar mocht kijken…..

@sjors aan 1 kant wel positief dat je ongi niet door heeft gezet toch?? Ik duim nog steeds voor
    je!!

@noeska jeetje wat erg van je eitje zeg. Kan me voorstellen dat dit een grote domper voor jullie is. Dikke knuffel om je een beetje op te vrolijken!!!!!

@sjudith jeetje zomaar een weekend weg en dan ook pas na het weekend gaan testen!! Fijn weekend en geniet ervan..

@Hier ga ik het lekker rustig aan doen dit weekend… Het wordt mij veeeeeeeeeeeeeeeeels te warm. Iedereen geniet ervan en ik denk alleen maar onee niet zo warm…. Hahaha
    Zo maar even de vloer wissen en de strijk wegwerken. Manlief heeft spontaan een extra vrije dag en die zei al gelijk doe jij het een beetje rustig aan straks…. Lief he?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kibbeling, jaaa kan me het wel een beetje voorstellen dat je het snel te warm krijgt met deze temperaturen en zo'n buik! Lief dat je man een dag vrij heeft genomen. Je kan je rust wel gebruiken nu, wel fijn als er iemand is die het stokje een beetje van je overneemt.

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hihi met engeltje gaat het goed, ik ben niet zo heel gezellig hier :). Klets veel in een ander topic en kan jullie niet altijd bijhouden;)

Ik ga volgende week zondag testen, verder geen nieuws ;). X

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Engeltje foei, je kan je mede-roffa-mensen niet zo verwaarlozen hoor!! Hahahha ;) Hoe voel je je verder, heb je al wat symptomen?
    Volgende week zondag ben ik helaas een weekjes weg, zal proberen je uitslag op mn BB te volgen. Ben wel super benieuwd!

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Bekijk bijlage 148994

hierboven even deel van mijn testen voor de duidelijkheid
    daarvoor was het lichter
    wilde nog even jullie mening horen wanneer jullie denken dat het idd positief was en ik vruchtbaar was zeg maar

met in mijn hoofd nooit geschoten altijd mis vanavond alsnog 1e ZI gedaan, was spannend maar is goed gegaan
    IK ZIT NU DUS OOK OP WACHTBANKJE

en mocht het nu niet gelukt zijn omdat ik te laat was ga ik volgende keer met betere testen etc. aan de slag en alles goed in de gaten houden en het weer proberen. maar stiekum hoop ik er natuurlijk toch op he :D

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he koetje,
    is de donor alsnog langs geweest bij je? Dat heb je snel voor elkaar... Ik kijk 1 avondje niet en dan ga je ineens als een speer ervoor.

Mijn duimen draaien voor je!!

8. Engeltje1

sorry meis ;). Ik heb net slecht nieuws gehad, helaas hebbende 2 overige embryo's het niet overleefd, dus ik moet hopen en duimen ophet enige boontje in me buik en anders moeten we al naar poging 2

Ben er erg verdrietig over

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he engeltje,
    ik wil je veel sterkte wensen, kan me voorstellen dat je er verdrietig over bent. Ik hoop echt dat het boontje in je buik uit mag bloeien tot een mooi mini mensje.

Ik denk aan je,
    Dikke KNUFFEL

10. kleinvisje

hoi kibbeling... ja is snel gegaan he ;) tja liep ineens snel allemaal hihi

engeltje.... o meis wat sneu allemaal !! Ik ga ook heel hard duimen dat dit boontje in je buik een plakbeeb is en je straks een kindje in je armen kunt hebben.
    BLIJF MAAR LEKKER ZITTEN BOONTJE !!!

---
    ik heb vandaag heel de keuken gesopt en lekker schoongemaakt (samen met de kleine man die me probeerde te helpen haha)
    beetje vreemd voelde ik vandaag wat steken in mijn zij en had wat hoofdpijn. merk dat ik ineens veel meer op mijn lichaam let sinds ik getsopt ben met de pil en alles in de gaten wil houden whahahaha.

11. Engeltje1

Dank je koetje kuuk en kibbeling

Koetje, ook spannend voor jou. Wanneer kan je testen ?
    Ik moet nog een week pff

12. kleinvisje

als ik uitga van 2 weken na " bevruchting" kan ik 20 mei testen. Dus ik moet nog wel even - helaas - :p;)

ik ga echt voor je duimen dat JIJ volgende week een dikke positieve test in je handen hebt !!!!

13. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ahh dat is balen Engel! Ik blijf duimen voor een plakboon!

Nou Koetje, het gaat inderdaad ineens heel erg snel bij je! Nu even geduld op het wachtbankje!

Sjors heb je al getest??????

14. Engeltje1

Koetje, jij moet indd nog even wachten;)
    Misschien een gek vraagje hè, maar je hebt nu een boontje van een donor. Dit gaat dus niet via het zh omdat je zi doet.
    Hebben jullie onderling dan afspraken gemaakt?
    Stel nou dat die donor later alsnog kennis wilt maken met je kindje?
    Is je zoontje ook van een donor?

Sorry als je het allemaal al eens verteld heb, maar ben zo vergeetachtig

Thanks noeska. Hoe issie met jou?

15. kleinvisje

heel in het kort:
    - een donor heeft geen rechten en ook geen plichten tenzij je een donor op een natuurlijke manier laat doneren dan is hij juridisch gezien geen donor maar verwekker en daarmee heeft hij dan ineens wel rechten en plichten dus ook recht op omgang.
    in mijn geval via ZI heeft deze donor in feite dus nergens recht op. Je kunt hier samen dmv overeenkomst afspraken over maken bijv. dat een kind wel later contact mag opnemen als hij / zij hier zelf om vraagt etc. Wij hebben ook een overeenkomst opgesteld met alle afspraken enz.
    Mocht er bij mij nu dus een kindje ontstaan dan hebben wij afgesproken dat hij niets mag eisen / afdwingen. Hij mag wel vragen naar bijv een foto of hoe het gaat, maar het is mijn keuze of ik hier dan op inga. Dit kan allemaal wel gewoon mits je geen family life creeert. dwz als je de donor en kind veel samen laat zijn ontstaat er een band waardoor een donor vanwege die hechting / band dus wel ineens dingen kan gaan eisen / vragen. Een rechter zal dan vaak namelijk in het belang van het kind noemen dat deze persoon een band heeft en dus omgang mag hebben al wil je dat zelf op dat moment niet meer. (is beetje hetzelfde als een rechter kan besluiten dat een stiefouder wel omgang behoud met een kind na een langdurige relatie / band zeg maar)

- mijn zoontje is niet van een donor. ik had toen 8 jr relatie, was 7 maanden getrouwd en 6 mnd zwanger toen mijn ex wegging. Echter contact is moeizaam geweest nadien, en ex liet het steeds afweten. uiteindelijk nu helemaal geen contact meer.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Koetjekuuk, wat spannend een ZI! Echt wel heel snel gegaan ineens! Ben benieuwd rond 20 mei :D

Engeltje, wat een ontzettende domper! Ik hoop echt voor je dat het boontje in je buik blijft plakken!!

Hoe is het met Sjors?

Hier ongi nog steeds aanwezig. Denk steeds dat het weg is en dan sochtends is het er weer...pfff!

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai girls,

Sorry dat ik effies stilletjes was... ben in Limburg bij me ma en gaan zo weer richting Rotterdam.. ff bij schoonma langs en daarna lekker naar huis. Ben wel toe aan huis en rust want heb helaas slecht nieuws...

Vrijdag op zaterdag had ik heeeeeeeel slecht gelapen omdat ik buikpijn had en vreselijke krampen... stond zaterdag op en ja hoor.. MEGA ONGI... heb heel erg buikpijn en baal natuurlijk enorm dat poging 1 iui mislukt is. Maandag moeten we dus weer starten met Menopur spuiten... op naar ronde 2 iui.

@Koetjekuuk.. spannend meis!!!! Hoop dat de kv testen toch een beetje goed hebben kunnen pijlen en de kans er is dat het raak is.

@Noeska
    Bah balen dat het eitje niet door groeide!! Voor jou dus ook op naar de volgende ronde. *knuff meis*

@Engeltje
    Hé meis wat lees ik nou... wat naar voor jullie!!! Ik hoop van harte dat het boontje in je buik blijft plakken meid. Dat je volgende week een mooie positieve test in handen mag hebben. Bij mij is dus deze ronde helaas over.

@all
    Hoe ist met jullie...???

Ik lees en post morgen op me gemak terug meiden... nu was ff snel tusse door uit limboland.

liefsSjors

18. kleinvisje

oh sjors wat balen zeg toch ongi :(

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    oh sjors wat erg voor je. *dikke knuffel*
    Ik hoopte echt dat deze ronde jouw ronde zou zijn.

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjors wat ontzetten K U T gewoon! Ik had zulke goede hoop voor jullie!!

Deel Deze Pagina