Ahh nee! Sjors toch!! :x Ik had echt gedacht dat dit jou maand was!!! Potverdorie! Hier alles ok, aan de primolut... lekker met mn verjaardag ongesteld had toch liever een posi test gehad met mn verjaardag... Ach, ben lekker met de paarden bezig... veel trainen, zondag weer wedstrijd!
Ja Tam/kibbeling, de kleine poown z'n pootjes weer... we dachten dat ie er weer helemaal bovenop was dus zaterdag gestopt met pijnstillers en bloedverdunners, helaas stond ie er gister weer zielig bij... Dus nu opnieuw pijnstillers en bloedverdunners, weer 10 dagen... En m'n ogen weer zwaar ontstoken ja! Vorige week had ik er ook al last van dus de hele week m'n lenzen niet ingehad, het ging heel goed dus van t weekend weer een beetje opgebouwd maar gister heb ik ze te lang ingehad. Resultaat, 2 knalrode dikke ogen vol prut... Het ziet eruit alsof ik de hele nacht heb liggen janken, ze branden en jeuken, heel irritant! Verder kwam het paard van m'n vriendin op 3 benen de wei uit... Op moederdag de dierenarts laten komen, ze heeft waarschijnlijk een hoefzweer. "Gelukkig" maar want hier zou ze redelijk eenvoudig weer bovenop moeten komen... Woensdag een dikke aanvaring met m'n zusje gehad die me nog behoorlijk dwarszit... Dus stiekem gaat het eigenlijk helemaal niet zo goed als ik hierboven deed voorkomen hihi...
he noes, Het zit je dus echt niet mee. Wat balen allemaal, zo ie zo met de kleine pown zeker omdat het zo goed leek te gaan. En dan ook nog eens ruzie met je zus... Weet hoe rot je je daar over kan voelen. Heb je normaal wel een goede band met je zus dan? Ben je al langs de dokter geweest voor je ogen? of weet je hoe en wat te doen? *dikke knuffel* om je iets op te vrolijken!!
Sjudith? Hoe was je weekendje? Las op hyves dat je niet happy bent... ik hoop zooooooo dat het niks met de IUI te maken heeft en dat je gewoon een lekkere plakbeeb hebt.......
@sjudith ik zag het zelfde als noes op hyves en moest daar ook als eerste aan denken... *dikke knuffel*
Dag meisjes ben weer thuis....en idd een negatieve test :S Sjorsje ook las ik? @ Koetje wat spannennnnnd!!!
Kut zeg, weer geen roze deze maand! En nu Juud? Dit was jullie laatste IUI toch? Ohh ik hoop toch zo dat je ondanks je PCO toch nog spontaan zwanger gaat worden! Potverdorie meis wat naar voor je! Engel, alle hoop is nu op jou gericht! Stel ons niet teleur!
jeetje zeg sjudith wat enorm rot snap dat je enorm baalt van alles nu. Ook ik vandaag een baalmoment heb op mijn werk te horen gekregen dat mijn contract per 1 juli met een half jaar verlengd wordt, maar niet met de gebruikelijk 32 uur maar slechts met 20 moet dus gaan solliciteren voor werk ernaast of een volledig andere baan. Had het wel beetje zien aankomen, maar toch... stomme bezuinigingen Afijn ik ga verder zoeken, komt ook wel weer goed hoor, maar is meer ook erg rot aangezien ik alles dan ook weer opnieuw moet berekenen etc., toeslagen opnieuw zal moeten wijzigen enz enz. Hoop dat ik snel wat anders heb, zit iig niet volledig zonder.
@sjudith echt onwijs balen meid. Wat gaan jullie nu doen? @koetje ook al slecht nieuws!! Wat voor werk doe je nu?
Hoi meiden, Koetjekuuk, oke het is duidelijk. Wel spannend voor je zeg!! Sjors, nee waarom nou.. Ga je gelijk weer beginnen vandaag of volgende week maandag? Ik duim zo hard voor je! Sjudith wat ontzettend k*t met hoofdletteR K! Wat nu? All, alle hoop op mij gericht? Oowjee.. Ik ga denk het weekend testen. Krijg de testen morgen al thuis, dus kijken of ik me in kan houden, Mijn 'kwaaltjes' : Gespannen en jeukende borsten Wat buikpijn af en toe Steken in lies als ik bijv buk Helaas kunnen de bolletjes ook zw kwaatljes afgeven, dUs ik kan nerges van uitgaan. Op hoop van zegen
Hai meiden, Ik ben zo mega boos, teleurgesteld en en en... Er was afgesproken dat ik dus vanaf dag 18 kon testen. Als ik zwanger was dan zh bellen voor echo afspraak enz... En als niet zwanger dan wachten op ongi. Dan dus op dag 3 meteen beginnen met spuiten EN ook zh bellen voor het maken van de echo afspraak (dag 10) om de eitjes te meten... Nu belde ik dus vandaag (het is nu dag 3) om die afspraak te maken zegt die muts van de ivf balie doodleuk: Ow nou jou cyclus komt niet gunstig uit deze ronde, je moet een maand/cyclus overslaan want je 10e dag is op 16 mei en dan zijn wij dicht ivm de verhuizing! :x Dus ik er nog tegen in.. nou ze ging overleggen met de arts die de echo maakt en belde me later terug maar er kwam niets positiefs uit. Omdat ik de afgelopen keer op de eerste echo (dag 10) meteen een eisprong had en geen pregnyl nodig was en dus meteen de iui moest op die dag zegt ze dat de kans heel groot is dat dit nu weer is en dan zijn we dus met een echo op de 17e te laat. Pfffffffff vind het echt niet leuk joh. Want zo met hormon is em cyclus dus kort, ik ben nu op dag 27 ongi geworden.. en als ik nu dus niks gebruik heb ik geen idee wat me cyclus gaat doen. En bovendien was ik de vorige keer zomaar begonnen (moest van Rooker) omdat ongi maar niet kwam.. dus ik begon met spuiten meteen toen ik de spullen had en niet op ongi dag 3, dus ik ben van mening dat het nu anders is maar zij snapt me niet. Ik zei dat ik het echt niet leuk vond en het er niet mee eens ben en ze zei ja dan moet U overleggen met eigen gyn, maar die is er donderdag pas! Pff heb er niks aan als ik hem donderdag pas spreek want dan weet ik nog niet of ik vandaag moet/mag starten met spuiten en dan de echo op de 17e. Ze doen zo moeilijk en makkelijk zeg. Bedoel het enige risico wat we lopen is dat we te laat zijn... maar er is dan teminste nog een kans. Als ik nu niks doe gaan we een kansloze ronde in naar mijn gevoel Wat moet ik nou???? xxx
hoi .... moeilijk voor je joh !!! *knuf* en tja minder uren werk komt nu idd niet zo uit, maar ik ga me er niet druk om maken hoor. ik blijf zoeken en als ik voor 1 juli niets heb ga ik gewoon de 20 uur werken en vraag ik voor de overige 12 uur ww aan en dan red ik het ook gewoon wel. is alleen weer allemaal berekenen en uitzoeken enz. maar tja, heb ik weer wat te doen he
sjors morgen gewoon bellen en wie weet krijg je een andere aan de telefoon die je misschien wel begrijpt of kan helpen! sjudtih toch nog een keer een dikke knuffel voor je!! engel ik duim en hoop nog steeds op een plakboontje voor je!!!