Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Sjudith, je moet je afvragen of als je nu stopt, je het ook echt volledig los kunt laten..... Is dat niet zo dan zou ik er toch voor gaan.... Je hebt niets te verliezen en anders zal het altijd aan je blijven knagen ben ik bang.... Wordt je daar dan gelukkig van? Je bent nu al zover gekomen....

Skaya de poown is wel weer t mannetje hoor! Nu op de pijnstillers voelt ie zich weer "the man" maar hij zal zich toch nog even koest moeten houden haha!

Koetjekuuk klote van je werk... Wel fijn dat je breed bent opgeleid en dat het niet naar uit ziet dat je lang zonder (genoeg) werk zal zitten! Oeh, het is nog wel erg vroeg voor kwaaltjes.... Maar ik hoop natuurlijk dat het wel echte kwaaltjes zijn! Dan moet jij maar posi testen op mijn verjaardag hoor :D

Engel hebbie al een knaltest??????? DIE WIL IK ZIENNNN!!!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @sjudith sterkte met het nemen van je beslisisng. Ik hoop dat je gevoelsmatig de juiste kan en zal nemen.

@engeltje ik wil je vast voorzichtig feliciteren met je zwangerschap!!

@noes fijn dat de kleine pown zich al weer wat meer het 'heertje' voelt.

@skaya het is wel redelijk iut te houden hier. Wel uit de zon blijven en sommige dingen met de snelheid van een slak doen!! hahaha

@koetje schiet de banenjacht al een beetje op? Zou wel snel zijn als je nu al verschijnselen zou vertonen van zwangerschap (al hoop ik het wel voor je)

@hier; morgen alweer 37 weken en dan mogen we weer op controle bij de vk. De kleine geeft nog geen teken om te willen komen. HIj denkt ook ik zit zo lekker veilig en warm bij mams laat mij nog maar even zitten!! Gisteren op stap geweest en vandaag doen we het dus lekker rustig aan. Vanavond hebben we een voorlichting over het geven van bprstvoeding en denk dat dat op de vloer wissen na het actiefste van vandaag zal zijn :D Ohhhhh heerlijk lekker niets doen op een dag.

Kusssssssssss voor nu weer ff

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Net in zhuis besloten toch door te gaan. Als ik nu stop word ik ook gek van mezelf. Advies is ook 6x iui. Ondertussen ben ik wel aangemeld voor ivf, dit duurt nl even voor je in dat circuit komt.
    :(

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    moedige beslissing van je sju!!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjudith, wat goed dat je al een beslissing hebt genomen. Maar zoals ik al eerder vroeg, kan je je eitjes niet onder narcose laten weghalen als je dit heeeel aardig vraagt?

6. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Sjudith, dappere beslissing! Ga dr voor meid!

Ik heb net een maansteen gekocht :) Ik hoop dat hij mij iets moois gaat brengen....

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Noes, hoe toevallig, het kwam net in een ander topic ter sprake en heb er net het een en ander over zitten lezen op internet. Ga hem enk ik ook maar halen bij de tuinen en mijn citrien en tijgeroog tijdelijk opbergen.

8. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik heb al een tijdje geen edelstenen meer gedragen, altijd wel heel erg met (de kracht van) stenen bezig geweest, wij hebben hier in Brielle een onwijs leuk spiritueel winkeltje (bric a brac) ik dacht laat ik weer eens naar binnen lopen.... Mooie maansteen gevonden! Ook een aventurijn, die zijn goed voor de huid en aangezien ik psoriasis en momenteel erg last van acne heb vond ik dat ook wel een goeie, maar die haal ik nog wel een keer... Eerst maar aan de vruchtbaarheid werken :D

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Kibbeling,
    jee morgen al 37 weken poeh hey dat gaat rap. Lekker genieten nog meis. Zo te horen zit te kleine idd nog lekker veilig bij mams!

@Skaya
    Feli in ieder geval met vast contract!

@Sjudith
    Ow meis idd zoals de andere al zeggen moedige beslissing. Nu dus nog eerst 3x iui? Met zelfde medicatie of komt daar verandering in?

@engeltje
    VERTEL VERTEL VERTELLLLLLL...... show us the picture!!!! Hahaha we zijn hyper hier.

@ALL
    Hier nog steeds wachtende op bericht van de gyn. Morgen ochtend is hij er zeker, dus dan ga ik zelf weer in de tel klimmen.
    Verders ongi bijna over! Nu ff naar verjaardag en morgen sportdag met de kids.

Spiek vanaaf nog ff... benieuwd naar engeltje... en hoe het verder met jullie gaat!

xxx

10. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hi girls, ik heb nog niet terug gelezen hoor maar als jullie een foto willen zien, die staat in het topic december chica's vol 5
    Op pagina 228

Hij is geplaatst door me zus 'romydani'

Ik zit op iPad dus kan hem zelf nie plaatsen en die rot laptop gaat niet meer aan.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland

Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu dan wel een echte gefelicteerd van mij!! Wat een mooi plakboontje!!

Kusssssssssssssss

12. Engeltje1

Dank je kibbelingggg.
    Heb vanmiddag ff lekker een potje zitten janken :D

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sjors de kleine lijkt het idd nog erg naar zijn zin te hebben van binnen.
    We gaan zo hier even eten en dan omhalf 8 hebben we voorlichting in hte ziekenhuis over bv. Ben benieuwd, manlief ook :D
    kusssssssssssss en fijne aaf allemaal

14. Engeltje1

Fijne avond kibbeling!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Engeltje nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb de foto even opgezocht, wat een prachtige roze streep heb je op die test staan! Geniet ervan meiss!!

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Jaaaa!! Mooie test Engel!!! Goed gedaan meissie! ;) Nu lekker genieten!!

17. Engeltje1

Dank dank dank meiden, ik duim dat jullie snel volgen!!!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Engel kan me voorstellen dat je ff lekker een potje hebt zitten janken vanavond erom! Weet nog wel dat ik dat heb gedaan hoor toen ik aan mn ma en zus ging vertellen! Hun zo ja daar ga je toch niet om huilen? Ik zo jawel van blijdschap!! Dus snap je gevoel helemaal!!

Hier na een avond met veel info over BV ga ik zo maar eens naar bedje. Morgen op tijd op en dan weer op controle bij de VK. Kijken of we nu ook weer door de keuring heen komen. Vast wel!
    Slaap lekker allemaal,
    kusssssssss

19. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Gefeliciteerd engel!! Wat een blijdschap!! :D
    Ik heb vandaag m'n ei gespot :) dus flink klussen en ik hoop dat t raak is!!

Liefs!

20. Engeltje1

Kibbeling, ja ik ook! kon het niet voor me houden dus belde me moeder. die ging huilen, ze is zo blij voor ons dat het uiteindelijk toch gelukt is. en toen ging ik meedoen hiihih

Mikjez, doe je best he!! :D ik wil een mooie test zien over 2 weken.

Deel Deze Pagina