Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi allemaal...

pfoe wat duurt wachten lang.... moet nog tot ongeveer de 20e wachten met testen, maar liefst zou ik dat nu al doen maar dat heeft natuurlijk totaal geen zin whaahahaha
    verder hier alles zijn gangetje, alleen balen even last van ontstoken oog. Hopen dat het snel over is

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Engel kan je knaltest niet vinden :(

@Koetje...arme jij! klote he?

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

koetje kuuk nog effies wachtennnnnnnnnn.. 8 daaggies, lijkt lang maar wat is een week op een mensenleven ;)

hier mijn kv test van gister

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ja je hebt ook wel gelijk hoor...
    ik wil volgende week ook zo'n test :D

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Engel wohoeeessss :D :D super hoor meis ;)

6. Engeltje1

meis ik heb makkelijk praten hoor! haha ik heb niet voor niks gister al een test gedaan.. wachten is NIET leuk!!! :x

hoop op heel goed nieuws!!

dank je Sju!
    ik besef het nog niet helemaal

7. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Sjudith nod 09/04 PCOS en in MMM 31 jr 31e ronde 2e kindje
    Skaya nod 02/06 lange cyclus 22 jr 4e ronde
    Sjorsjette
    nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand
    Noeska nod 19/05 Clomid 25 jr 4e ronde
    Mikjez
    nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde
    Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde ZWANGER!!!
    Koetjekuuk nod 20/05 een BAM 31 jr 1e ronde 2e kindje

Kibbeling
    uitgerekend: 02-06-2011 bijna zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Noeska nu is mijn NOD 7 juni :(

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    wachten is nooit leuk en duurt altijd lang!!
    Meden geloof me als je zwanger bent en tegen het einde aan loopt duurt het wachten ook lang :d

Maar ik hoop wel dat er snel net zulke mooie uitslagen als die van engel zullen volgen!!

hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen eerst naar m zus gegaan en samen met haar en neefje ff naar de winkels geweest. Daarna met z'n 3-en naar de vk geweest voor controle. Mijn neefje vond het maar raar dat de vk aan mn buik ging voelen en naar het hartje ging luisteren. Normaal doet hij ook aan mijn buik voelen en even kloppen. Alles was trouwens goed, ik heb gevraagd of ze een schatting kon maken van hoe groot de kleine is. De vk gaf aan dat wanneer de kleine man bij 40 ween geboren wordt hij ongeveer 3600 gram zal gaan wegen. Maar de garantie was tot aan de deur zei ze :D
    Daarna lekker bij zus gegeten en na het dutje van neefje zijn we nog ff op pad gegaan. Vervolgens kwam zus met haar gezin lekker bij ons eten. Om kwart over 7 was iedereen weg incl. manlief. Dus nu heerlijk een avondje rustig aan voordat we weer een druk weekend gaan krijgen.
    Hopelijk slaap ik aankomende nacht ook beter dan afgelopen nacht. Last van krampen en harde buiken gehad. Dus niet echt lekker geslapen...

Fijne avond nog en slaap lekker allemaal,
    kusssssssss

10. Engeltje1

Noeska, wat raar dat er staat zwanger achter mijn naam! gek om te zien..

ik durf het nog niet uit te spreken maar ik denk dat ik er niet meer omheen kan

(ik ben er niet vandaag, zo werken tot half 1 en dan op pad met mamsie) ben er vanavond off course! liefs

11. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    #751 Noeska, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
    Okee Sjuud, ik zal het in het lijstje aanpassen, zit nu op m'n bb en ga zo eerst naar m'n poown, maar daarna zal ik m even updaten. Zijn er nog meer aanpassingen?

Kibbeling klinkt als een gezellig dagje! Heb je vanacht een beetje geslapen?

Ja Engel, je bent echt, echt, ECHT zwanger!!! Over 9 maanden ga jij een klein ukje op de wereld zetten! :D

Er is iets wat ik me afvraag, eigenlijk al vanaf het moment dat ik bij de gyn vandaaan kwam... Ze zei dat het eitje wat die maandag was gezien van 1,1 niet was doorgegroeid, er was namelijk niets te zien. Maar... Een eitje groeit ongeveer 2mm per dag en springt tussen de 1,8 en 2 mm. Maandag was ie 1,1 dus dan zou ie vrijdag 1,9 mm zijn geweest, maar zou ie niet al gesprongen kunnen zijn toen ik de echo kreeg? Omdat er niets te zien was? Of zou ze dat gezegd hebben? Stel nou dat het eitje wel gesprongen is en bevrucht is, dan zit ik nu aan de primolut en verdwijnt straks de hele boel omdat er een ontrekkingsbloeding wordt opgewekt... Hoef nog maar 2 dagen primolut, dus t heeft weinig zin om daar nu mee te stoppen, maar het blijft wel door m'n hoofd spoken... Ik ga er maar vanuit dat het een bekwame gyn is en het zou zeggen als dat ook een mogelijkheid was geweest...

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @noeska, wat een twijfel! Heb ook een x zoiets gehad maar de gyn had gewoon gelijk helaas :(

Zo wij gaan straks ri Harderwijk hebben weekend weg van Landal gewonnen :)

Ben alleen onwijs opgefokt zeg :( klote puregon

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Poeh Noes, getver om daar zo bij na te denken. Denk dat je maar gewoon moet vetrouwen op de gyn, maar snap dat het door je hoofd blijft spoken!

Sjudith, lekker zeg een weekendje gewonnen!! Dat is nog es leuk!

Ik ga zo beginnen met me ovutesten. En vanmiddag ook ri Limburg voor een Landalweekje met familie!

14. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ja ik denk dat ik het ook maar gewoon uit mijn hoofd ga zetten, maak mezelf alleen maar gek zo! Ik ga ook zeker niet testen, als het zo is hoef ik het niet te weten.......... Dus ga maar gewoon mn ongi afwachten....

Sjudith, kon je nu nog niet beginnen met Puregon omdat je geen naalden had? Ben je daarom zo opgefokt?

Skaya veel succes met je ei vinden!

En jullie allebei veel plezier in Landal!!

Sjudith nod 07/06 PCOS en in MMM 31 jr 32e ronde 2e kindje
    Skaya nod 02/06 lange cyclus 22 jr 4e ronde
    Sjorsjette
    nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand
    Noeska nod 19/05 Clomid 50 25 jr 4e ronde
    Mikjez
    nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde
    Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde ZWANGER!!!
    Koetjekuuk nod 20/05 een BAM 31 jr 1e ronde 2e kindje
    Kibbeling
    uitgerekend: 02-06-2011 zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester

Sjors alleen jou nod weet ik niet...

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    goedemorgen meiden,

Ik moet eerlijk bekenne dat ik vanacht heerlijk heb geslapen!! Weet ff niet meer uit mijn hoofd wie het vroeg.. (zwangerdementie momenteel erg veellast van!!))

Sju vervelend dat ze de naalden niet hadden bij de apotheek. Het zit je wel mee maar niet heus.

Noes gaat het met de kleine pown nog steeds goed of beter?

Engel je bent echt echt zwanger!! Ik denk dat het echt tot je doordringt als je de 1e echo hebt en je het hartje ziet kloppen!!Toen kwam bij mij ook pas echt het besef, en toen ik boven de wc hing 3 weken lang!! toen wist ik het echt zekers!

Skaya en sju heel veel plezier dit weekend en de komende week!! (ben jaloers, ik wil ook er even tussen uit!!!)

knuffffffffffffffffff

16. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Wat zien die testen er mooi uit Engel!
    geweldig hoor, hoop je snel te kunnen volgen :$
    Ik heb nu twee dagen gewoon super pijnlijke tepels gehad, echt alsof iemand er met schuurpapier langs is gegaan , maar is wel goed teken want net als mn ovu-testjes zeggen ze : ei komt eraaan! :)
    vind t enorm spannend
    Liefs!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mikjez, wat spannenddd!!! Goed aan de klussen deze dagen!! Auwww schuurpapier langs je tepel, krijg kippevel bij het idee hahaha :D maar ken het gevoel idd, heb t ook bij mn ei.

18. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik had een bladzijde met lezen overgeslagen :S

Veel plezier in landal!!

en Noeska, als je zo twijfelt kun je toch ff bellen? Ik bedoel nu zit je ermee en misschien heeft de gyn wel een uitleg dat je er niet meer mee in je hoofd spookt?

skaya: succes met de ovu testjes :D

19. Engeltje1

Sjudith, heel fijn weekend in Landal!!

Kibbeling, ja dat denk ik ook. als ik het hartje heb gehoord. alhoewel ik er wat meer in ga geloven!

Mikjes, succes he en zet hem op ;)

vandaag ben ik erg verwend. ik heb allemaal kadootjes gehad! van me collega een 9 maanden boek, kan je inschrijven en bijhouden vanaf week 1 tot aan week 42. zo leuk!
    hoe je je voelt, en hoe groot je buik gaat worden. ik heb ook alle 5 me testen erin geplakt met de datum erbij :D

van me moeder heb ik een doos gehad waar in zit: een heel pakje, slabbetje, handschoentjes, mutsje, broekje, pyama, slofjes
    echt zo leuk!!! ik heb gezegd dat word het 1e pakje :)
    en een speen met "i love oma" erop

en van me oma slabbetjes met de tekst "ik lijk op papa maar de dokter zegt dat het goed komt" haha geweldig:D
    en met "ik pas op oma"
    en nog een wikkeldeken waarop staat "ik ben oma's knuffel"

en van me zus heb ik een halve kast vol kleding gehad, een babybadje, maxicosi, speelkleed

ik leef echt op een grote roze/blauwe wolk met hele lieve mensen om me heen :):)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he engel je bent lekker verwend door iedereen!!
    Heb je nog niet echt last van kwaaltjes zoals zere borsten of iets?
    Weet echt nog wel dat ik daar heeeeel veeel last van had en dat manlief er niet eens naar mocht kijken!!

Laat het lekker allemaal over je heen komen en geniet van alle aandacht! Dat heb je wel verdiend!!
    Kusssssss

Deel Deze Pagina