Nou Skaya en Engeltje, dit is niet een op zichzelf staande gebeurtenis... We hebben al zoooo vaak gepraat, maar zij weet steeds de "schuld" bij mij te leggen en zichzelf te vrijwaren waardoor ik weer enorm aan mezelf ga twijfelen en dan dus denk dat ze wel gelijk zal hebben... En het is niet wachten OF er weer iets gaat gebeuren, maar wanneer... En helaas komt het steeds vaker voor. Ik ga bijna iedere dag met een knoop in mn maag naar stal... En daar heb ik gewoon geen zin meer in. Als ik nu weer ga praten (wat ik nog wel ga doen want ik wil het nog wel over haar gedrag hebbben nadat ik donderdagavond niet ben geweest voor de koffie) dan weet ik dat er weer een moment komt dat er weer wat anders is wat niet naar haar zin gegaan is en ze mij weer het gevoel geeft dat ik een zware misdaad heb begaan. En daar pas ik voor... daar heb ik gewoon echt geen zin meer in! Daarbij is dit ook een stal waar we alles zelf moeten doen, heerlijk, begrijp me niet verkeerd. We hebben alles verdeeld, zij doet 3 dagen sochtends voeren en buiten zetten en smiddags voeren en ik doe dat de andere 3 dagen, de zondag doen we om en om. Maar ik werk nu meer en zou dat graag over 4 dagen willen verdelen ipv 3, maar dat betekend dat ik 1 dag minder de ochtend en middag kan doen... Dat vind ik ook niet helemaal eerlijk. En als we eenmaal kindjes hebben is het helemaal niet meer te doen om alles altijd zelf te doen en te werken en dan ook nog eens wat leuks met je paard te doen. Dus het plan was zoiezo al op den duur van een doe-het-zelf stal naar een pensionstal te gaan, alleen dat gaat nu wat eerder gebeuren! Welkom Sam! Spannend je 2e ronde! Hoop voor je dat het snel raak is! Ik heb verder helemaal geen ervaring met ovutesten dus kan je niet vertellen wat het is haha! Succes!
@Noeska Jeetje meid had nog geen reactie gegeven op de situatie van jou en je vriendin maar wat naar joh! Dat het dan toch allemaal zo moet. Zo is de lol er af ook op stal. Hoo voor jullie/jou dat je een gangbare oplossing kan vinden zonder dat je er zelf geen plezier meer aan kunt beleven. Sterkte meis!!! @Sam welkom!!!! Ook namens mij succes met zwanger worden welke ovu testjes gebruik je??
Dankjee! en jij ook nog dankje noeska! Ehh jaa die van de kruidvat...hoor wel van veel mensen dat die niet zo goed zijn... Dus misschien volgende maand maar even andere nemen... Heb nu net trouwens weer getest.. en voor de 5e dag op rij.. een knallende test
Toch spannend hoor meis, is dit de eerste maand met ovu's? Of heb je eerder van kv gebruikt? Ik ben met kv ovu's zwanger geworden.. liep dus in een mk maar goed toch raak.
Nee dit is de 2e maand... vorige maand had ik ze ook van de kruidvat.. en toen ging alles gewoon goed... Telkens negatieve testen en uiteindelijk 2 positieve! Hmm,,hoop dat t m gaat worden deze maand... maar heb er een hard hoofd in
Hier een verschrikkelijke testdrang.... Ik voel echt vanalles en nog wat! Heb altijd zere boobs tussen eisprong en menstruatie maar is nu wel heel extreem! Ook heb ik steeds een soort van hele lichte menstruatiekrampjes en steekjes onderin mn buik. Kan om het minste geringste verschrikkelijk uit mn slof schieten tegen manlief, wat ie absoluut niet verdiend! Dan voel ik me echt een trut! :x Heb enoooooooorm honger, terwijl ik normaal gesproken echt een hele dag niet kan eten als het er niet van komt... Had me voorgenomen om pas volgende week zaterdag te testen, zit dan zo rond de 38 dagen, maar ik weet echt niet of ik dat wel vol ga houden!!
@ALL Vrijdag was opa begraven oke gegaan. Mooi, klein en oke. We zijn daarna nog ff naar schoonmoeder met klein clubje gegaan en daarna ieder lekker naar huis. Gister even naar het huis van opa en één en ander gedaan. Verder ben ik ONGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! EINDELIJK!!! Ik moest tellen vanaf de dag van curetage en zit nu dus op dag 38! Ben zo blij dat het op gang is gekomen. Gister toen we van het huis van opa kwamen voelde ik links onder in buik bepaalde vorm van irritatie tegen pijn aan maar mag bijna geen ''pijn'' naam hebben hoor. Nou ik dacht misschien toch te zwaar lopen tille ofzo.. maar for sure een kruikje gepakt toen ik naar bed ging. En vanmorgen jawel hoor.. ongi hahaha suf he dat ik nu blij ben met de rode duivels. Ik heb nu ook helemaal geen kramp. Nou van mij mag het zo blijven hoor. Nu spannend hoe het verder gaat lopen. Dinsdag gaat vriendlief nieuw zaad in het ziekenhuis doen en inleveren... dus ff niet klusse hier hahaha komt mooi uit allemaal. Nou jeetje de zon is er mijn dag kan ff niet stuk. xxxLiefsSjors
Noeska, heb jeje nog kunnen inhouden met testen of weet je stiekem al meer? Sjorsjette wat fijn dat de begravenis van je opa rustig verlopen is. Hoop dat jullie het zo een mooi plekje kunnen geven. Mijn opa en oma van 90 gaan dinsdag over naar een soort zelfstandig wonen in een ouderenvoorzieningsflat-iets. Die zijn er best wel kapot van, maar is echt voor hun bestwil. Kunnen amper nog lopen en gaan nu elke dag zelfstandig de trap op en af...levensgevaarlijk en veel te zwaar. Geweldig dat je ongi geworden bent, zo fijn gevoel dat je lichaam weer zn werk gewoon doet. Ik had het met mijn ongi al op dag 46. Heb echt gedanst door de kamer. Jou situatie is nog even wat anders, begrijp goed dat je blij bent. Je kan met een 'schone lei' weer verder.
Hey meiden, Heb me natuurlijk niet in kunnen houden, zaterdagmiddag getest... Negatief natuurlijk, duh!! Is zoiezo nog veel te vroeg. Merk wel dat ik mn "kwaaltjes" nu meer relativeer... Het valt eigenlijk wel mee met de dingen die anders zijn dan anders haha! Alleen mn boobs zijn echt 10x zo pijnlijk als normaal en ook al zoveel langer, normaal gesproken doen ze pas echt serieus pijn vlak voordat ik ongesteld wordt. Dus ik ben bang dat we gewoon door gaan naar de volgende ronde. Maar als mijn ei inderdaad de 23e was zoals ik vermoedde dan zou mijn NOD aanstaande woensdag de 9e moeten zijn, als ik het zondag nog niet ben geworden ga ik opnieuw testen, dan zit ik op de 39 dagen... Ahh fijn dat het is doorgezet Sjors! Dan kan je in ieder geval weer vooruit! Snap dat je er helemaal blij mee bent! haha! Pff tis wat met die ouwetjes he... Eigewijze dropsleutels zijn het af en toe, maar dat lijkt me ook moeilijk hoor, als je lichamelijk van alles niet meer kan, maar je geestelijk nog wel goed bent... Andersom lijkt me ook niks trouwens! Maar meestal is het wel beter voor ze, al zien ze dat zelf niet altijd.
Hee Noeska, wat jammer, maar idd het kan nog! We wachten het gewoon rustig af op je volgende test als de ongi uit blijft. Wel raar van die zere borsten, je zou zeggen dat jij wel flink uitgepilt bent en geen ontwenningsverschijnselen er meer van hebt. Dus dit is gewoon ECHT anders dan anders...spannend!!
Hier helaas behoorlijk wat bruinverlies dus denk dat mn ongi eraan zit te komen Verder nog geen kramp, dat valt me dan weer alles mee...
Ohwwww wat jammer!! Hoe is het nu? Al aan het doorzetten? Bij mij begon het wel echt met krampen, heeft het altijd wel gedaan eigenlijk
nee, niet doorgezet Gisteravond was het weer helemaal over en gewoon weer wit zeg maar.... Terwijl normaal gesproken als ik bruinverlies heb dit echt wel aanhoudt en erger/donkerder wordt totaan ongi.... Vanochtend wel wat lichte krampjes, maar niet echt noemenswaardig, als mn echte ongi eraan komt kronkel ik van de buikpijn dus het kan nog wel even duren...
Ondertussen wel behoorlijk buikpijn/kramp en weer meer bruinverlies, dus ik denk dat morgen de nieuwe ronde begint... Jammer maar helaas, we gaan vol goede moed op naar de volgende ronde! Zat dan wel precies goed met de 23e mn eisprong, dat vind ik dan wel weer fijn dat ik die zo goed heb gedetecteerd
Jammer meis... idd el fijn dat je goed zat wat de 23e betreft. Hoe dan ook, komt goed. Gaat het iet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat Hier nog gewoon goed ongi. Vriendlief vanmorgen naar het zh geweest, nu wachten op volgende week vrijdag voor de uitslag. Ben benieuwd.
Je hebt helemaal gelijk Sjors!! Ik ga morgenochtend wel naar de huisarts voor de extreme pijn die ik heb... Mag ie meteen wat gaan zeggen over mijn onregelmatige cyclus!! Ga er nog wel even over nadenken wat ik ga zeggen over hoe lang we al bezig zijn.... Zijn natuurlijk nog maar 2 maanden bezig, maar ik wil wel dat ie me serieus neemt!