Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

meiden even tussendoor een ego bericht, zit op me werk
    heb net het zh gebeld en heb 6 juni me 1e echo :D

ze heeft voor me uitgerekend hoever ik dan ben (7 weken en 4 dagen) dus ben echt op me verjaardag uitgerekend!! :D

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Engel wat super dat je op je verjaardag bent uitgerekend hihi

@Sjors, hoe is het met jou?

@Koetje, voel je al wat :p

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi allemaal

ik voel zoveel... maar volgens mij is dat meer het willen voelen haha
    al moet ik zeggen dat ik vanmorgen wel echt mega misselijk was even... toch gegeten en daarna snel over... misschien dus honger ?!? :p
    gisteren had ik dus getest, kon het niet laten en negatieve test natuurlijk. pffff

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Koetje
    Toch spannend meis!!

@Noeska
    Jee wat bijzonder verhaal meis.... ga je er een testje tegenaan gooien?????

@Kibbeling
    Leuk leuk leuk zo ontvangen worden op je werk;)
    Hoe voel je je verder meis? Nog geen ander gevoel?

@Sjudith
    Ja gaat goed meis, ik heb weer rust in me lijf. ga donderdag zoals afgesproken met gyn for sure starten met ovu testjes en dan maandag de afspraak. Verders donderdag nog wel lange dag (studiedag) met 2 andere locatie's (dus docenten van 3 scholen samen) maar verders niet veel bijzonders op de planning.
    En hoe ist bij jou???

@Engeltje
    WHAAAAAAAAA wat leuk zeg! SPannend dus bijna je eerste echo... je hebt dat zeker een kloppend hartje wat je kunt zien. Ik had eerst met 5 weken een echo (puur check of het wel in de bm zat) maar dan zie je nog zo weinig... ) leuk hoor meis!

xxx

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Engeltje je mag met dit soort berichten wel effe ego doen! Spannend je eerste echo en dan heb je het ook nog goed berekend met uitgerekend op je verjaardag.
    Koetje wanneer kan je officieel test doen? En denk je dat die paar dagen echt verschil uit maken?
    Sjors de laatste paar dagen heb ik meer last van maagzuur. En ik kan niet zoveel hebben van harde geluiden om me heen. Vandaag ook last van harde buiken en krampen…

Hier ging ik vandaag ff naar de winkels toe voor wat kleine boodschapjes. Ging ik met mn mams en neefje even bij de hema plassen en wat eten. Werd ik echt zo beroerd, last van harde buiken en kramp. Ik zei tegen mn ma denk dat we zo naar huis moeten. Zei ze ojee… moeten we naar jou huis of kan je ons thuis afzetten? Ik zo nou ff kijken…
    Maar heb ze thuis afgezet en ben zelf naar huis gereden. Daar een gemakkelijke broek aan en lekker op de bank gekropen. Daar hang ik nog steeds.

Verder ben ik denk ik ook mn slijmprop aan het verliezen… (ff heel vies ik had slijm met wat donker kleurig bloed, nu maar inlegkruisje ingedaan)
    Ik heb wel de kleine toegesproken om te blijven zitten tot na mijn solli gesprek… Weet niet of ie gaat luisteren???

Zo maar kijken of ik iets kan eten…
    kusssssss

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Sjors gelukkig wat rustiger bij je! Klote allemaal he!

@Koetje, je maakt het spannend!!!!

@Kibbeling ik ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen? heb je al een buddy?

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he sju nog geen buddy :(...
    zat ook te bedenken wie mn buddy wil zijn??

moet eerlijk zeggen een aantal van jullie heb ik ook op hyves en daar zal het denk ik ook snel op staan hoor.

Maar wie biedt zich aan?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik bied me wel aan XD

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    dank je wel :)

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    :$Holyhelll girls...

ik heb gisteravond 20:30 een ovutestje gedaan (gister was dag 11) toen waren er wel 2 strepen te zien maar de teststreep lichter dan de controle streep... vandaag vanmorgen 08:30 weer een gedaan en de streep is al donkerder dan die van gister... dus naderend ei! ZONDER MENOPUR!!! Ga zo het zh bellen of ik morgen langs kan! :):D

xxx

12. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ohh sjors wat een goed nieuws zeg!!! Zou super zijn als er zonder medicatie toch nog een poging gedaan kan worden deze maand!!

Ik heb net de gyn aan de tel gehad, ik mag de bloeding van maandag wel gewoon zien als mijn menstruatie en vandaag beginnen met Clomid 100. Ik hoop zo ontzettend dat het aanslaat! We zien t allemaal wel... Zie er wel een beetje tegenop om er 2 te nemen want die dingen zijn echt zo f*cking smerig!!!

13. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Sjors wat een geweldig nieuws! Zou fijn zijn alsjeblief zonder Medicatie al snel een inseminatie krijgt.

Noeska fijn dat je ook weer mag starten. Wat is clomid precies? Moet je dat innemen?

Hier geen nieuws. Ben erg moe. Vandaag wat misselijkheid meegemaakt en ik vreet als een idioot!

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Sjors en Noes wat fijn :D :D schot in de zaak!
    En Sjors vanavond BD :p (babydancen)

15. kleinvisje

noeska en sjors... fijn zeg !!

hier vanmorgen begonnen met een teleurstelling; ongesteld geworden. voelde gistermiddag al wel wat dus een echte verassing was het niet meer, maar toch even balen.

nu ronde 2 dus... heb nu de ovulatietesten van zwanger en kids in huis en ga daar over poosje dan mee beginnen op opnieuw mijn ei te spotten en dan weer een 2e afspraak met donor. Ik probeer deze maand iig 2x ZI te doen dan.. heb nu iig al keer kunnen oefenen ;)

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Engel, Clomid zijn tabletjes die de groei van follikels stimuleren en de eisprong opwekken. Die moet je vanaf de derde tot en met de zevende dag van de cyclus slikken. 1 tabletje is 50 mg, dat is bij mij niet aangeslagen dus nu 2 tabletjes per dag dus 100mg. Dan op dag 10 een follikelmeting.

Ohh jee Koetje, wat een teleurstelling! Inderdaad, je weet nu een klein beetje hoe en wat, nu hopen dat je snel een ei spot en opnieuw kan insemineren!

Ik heb ook weer een lekker praatje, menstratie was na maandagmiddag natuurlijk helemaal over, dinsdag niets, gister niets. Sta ik gisteravond de vaatwasser in te ruimen, gaat er een of andere sluis open en liep t bloed direct langs mn beneden naar beneden! :$ Echt te smerig! Gewoon zomaar ineens uit het niets! Dat was het dan ook meteen weer, vanacht met een groot maandverband in geslapen (doe ik anders nooit want snachts vloei ik eigenlijk nooit) maar helemaal niets meer.... Ik vind het allemaal maar raar!

17. kleinvisje

nou noeska dat is idd wel vreemd
    niet toch zwanger ?!? dan is alles namelijk gevoeliger en kan een adertje gesprongen zijn waardoor je ineens veel bloed verliest. heb ik gehad met luuk bij 9 weken... was letterlijk doorweekt door het bloedverlies ineens.

18. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Nee nou ik heb niet meer getest maar het lijkt me echt onmogelijk aangezien ik geen eisprong heb gehad en mijn baarmoederslijmvlies erg dun was, dus als er toch stiekem een eitje gesprongen was was mn slijmvlies te dun om in te nestelen, dus ik geloof echt niet dat ik zwanger ben.... Heb verder ook nergens last van, boobs zijn weer op normaal formaat (ten teleurstelling van hubby :D) maar dat zal vast niet lang duren met de Clomid ;)

Dan schrik je je toch ook helemaal te pletter als je zwanger bent! Geloof dat ik erin zou blijven!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sjors wat super spannend!!
    Noes wat fijn dat je het toch mee mag tellen en dan toch kan starten… ook al zijn ze vies om in te nemen, ze zijn voor een goed doel!!
    Engel niet teveel eten he?? Al wat je er nu aan eet, moet er straks weer af :D
    Koetje wat verschrikkelijk balen!! Nu moet je weer opnieuw beginnen, en gelukkig heb je idd wel kunnen oefenen met ZI.
    Noes wat een raar iets, zeker omdat het zo vanuit het niets is gekomen en ook ineens weer over was… Ik moet je zeggen ik dacht er ook aan toen ik je verhaal las, van mogelijk zwanger… Misschien toch een testje doen??

Hier mijn buik is weer rustig en heb gisteren maar afgemaakt waar ik de dag ervoor aan begonnen was. Vandaag op controle bij de vk en dan vanmiddag solliciteren!! Spannende dag dus vandaag….
    Spreek jullie snel weer,
    kussss

20. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Succes bij de VK en met je sollicitatie Kibbeling!!

Er is zojuist weer een sluis open gegaan :$ Zit op m'n werk en goddank had ik voor de zekerheid een inlegkruisje ingedaan, zat in bespreking en voelde ineens wat lopen... Ohnee, snel naar de wc, net optijd! Daar ben ik even volledig leeggelopen (sorry dames :)) Nu maar tampon EN inlegkruisje in voor de zekerheid.... Dis niet normaal dit! Ik wil echt NOOIT meer primolut, dan wacht ik wel een eeuwigheid, maar dit is echt verschrikkelijk! Nouja.... de pijn die ik normaal heb is echt ondragelijk en die heb ik nu niet dus dat is dan wel weer een voordeel... Volgens mij is het nu ook pas mijn echte ongesteldheid en was het maandag meer een soort van voor-bloeding ofzo, weet ik veel... Gister toch begonnen met Clomid... is natuurlijk ook wat de arts zei.... Ergste wat er kan gebeuren is dat er weer een maand voorbij gaat ;)

Deel Deze Pagina