Dag meiden @ Noeska, he bah wat balen maar je zit n wel goed in je cyclus toch? @ Koetje, ook voor jou enorm balen , heb je nog goed contact met de donor? @Kibbeling, je houdt het wel spannend hahaha laat de baby maar op 3 juni komen op mijn verjaardag @Engel, hoe voel je je? Nou pfff ik heb het gevoel dat ik al eisprong heb zeer binnenkort, lijkt of ik op springen sta laatste x dat ik puregon had had ik ook overstimulatie Vanmiddag een echo, we zullen zien!
Sjudith ben benieuwd naar je echo van vanmiddag! Engeltje wat toevallig zeg, lig je dalijk op je verjaardag te bevallen en je eigen kaarsjes uit te blazen haha. Leuk je eerste echooo!!! Koetje, wat jammer dat je ongi geworden bent! Je hebt idd wel vast even kunnen oefenen en nu ga je er gewoon weer voor. 2x moet goed zijn lijkt me om een goeie kans te maken! Noeska, wat klinkt dat eng zeg!!! Is dat wel goed zo raar menstrueren!? Als het 1 keer gebeurd, maar zoals je het nu zegt blijft het losbarsten! Ik ben nog steeds in limburg. Lig even op bed. Heb hoofdpijn, misselijk en ben humeurig. Kan ook slecht slapen, had het erg heet. Heb al 4 dagen donkere ovutesten. Geen knaller maar wel duidelijke teststrepen. Snap er niks van.
noes wat vervelend voor je dat de sluis gewoon weer open is gegaan!! Sju ik ga voor je duimen! Skaya balen dat je last hebt van hoofdpijn, misselijk en vooral humeurig. Morgen kom je weer naar huis toch? Misschien dat een nachtje slapen in je eigen bed je goed doet. Hier net terug van sollicitatie gesprek. Het gesprek zelf ging best goed, ze kunnen me alleen geen 32 uurs contract bieden dus moet nu gaan rekenen wat ik ga verdienen met een contract van 24 uur en geen onregelmatige toeslag erbij. Daarnaast zijn de werktijden een punt om over na te denken. Vanaf half3 in de middag tot een uur of 8 in de avond. En ook weer de weekenden dus ik weet het nog niet helemaal… ik heb tot donderdag volgende week om erop te reageren. Bij de vk was alles goed, de kleine ligt diep met zn hoofdje ingedaald en is er klaar voor. Ik heb tegen hem gezegd dat hij vanaf nu gewoon mag komen, ik heb geen belangrijke afspraken meer staan!! Dus nu lekker afwachten. Sju ik ben de 2e uitgerekend dus wie weet Nu snel een rondje door de douche en dan in de auto springen om manlief op te halen en bij mijn mams te gaan eten.. Lees jullie vanavond of morgen weer, Knuffel
Wauuuwww sjudith wat goeddd!! Ik duim voor je dat dit de laatste IUI mag zijn voor julliee!!! Kibbeling idd iets om flink over na te denken. Zeker met je kleine op komst. Je bent uitgerekend op mijn NOD, wat grappig. Fyn dat alles goed met de kleine is. Laat maar komen! Wat bedoelen jullie met een buddy? Sjors wat goed dat je zo mooie ovutest hebt! Spannnendddd!! Ik ga vanavond gewoon maar weer klussen hoe bewroerd ik ook ben. Wie weet is het mn ei! Maar de sauna staat ook weer aan pfff hahaha.
@sjudith... wat goed !! spannend weer dus. ga voor je duimen hoor. En ja ik heb nog goed contact met de donor. Ik ga juni laminaat leggen, binnenkort kopen. Gaat ook een behoorlijk klus worden, want hele huis moet eraan geloven. Maar goed.... voor een goed doel
Sju ik heb er over nagedacht en besloten het niet te gaan doen hoe leuk de baan ook klinkt. Het gaat me te veel geld kosten en ook de werktijden zijn niet ideaal. Skaya aan je buddie kan je doorgeven hoe het met je gaat als je in het zkh ligt bijvoorbeeld zodat zij kan posten voor je op ZP. Grappig dat ik uitgerekend ben op jou NOD dag!! Nog geklust gister of heeft de sauna gewonnen? Koetje ga je ff je huisje verbouwen? Sju ook al aan het klussen geweest? Nou kan jullie vertellen dat hier weinig meer geklust wordt!! Die bolle buik zit alleen maar in de weg en weet niet eens hoe ik normaal moet zitten/liggen of hangen Hier vandaag al huisje helemaal schoongemaakt (stofzuigen, bed verschonen en opruimen!!) Was al om half 7 wakker, moest manlief naar werk brengen! Hang nu beetje op schone bedje met laptop op schoot ben ook beetje moe dus doe niet veel meer vandaag. Alhoewel de was is klaar moet ik ophangen en de vaatwasser is klaar……nog ff lekker genieten van de rust, misschien zo toch nog ff proberen om te slapen.. Vannacht 4x uit bed geweest omdat ik moest plassen en dan lag ik gelijk weer te denken…
@ALL FF kort en snel ego berichtje... reageer later als ik thuis ben op andere berichtjes. Ik heb vandaag mijn 2e IUI!!!!!! Om 13:30 moet vriendlief zaad inleveren en dan om 14:30 de iui... spannend dusss xxx
sjors spannend!! Ik ga duimen dat de zwemmers de weg naar je ei goed weten te vinden en dan ook nog de goede ingang nemen!!!!
@sjors ooeeee zitten we straks samen op het wachtbankje! Ik ga morgen voor iui! @kibbeling, jij niet eens meer sexen @koetje, balen maar verstandig hoor!
sju iedereen zegt dat je moet sexen om je bevaling op gang te laten komen als ik het echt goed zat ben zal ik het overwegen.... Hahaha maar je moet ook heel vindingrijk zijn om met die bolle buik nog lekker te kunnen sexen hoor
Sjorsss succes met je IUI!!!! Wat gaat dat ineens weer hard!! Sju goed bezig met klussen, wie weetttt!!!! Noeska gefeliciteerd meid met je b-day!!! Gisteren geklust en daarna de sauna in gegaan. Ook nog een ovutest gedaan en die was ineens heeeel licht. En voelde me gelijk een stuk beter!