Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sjors wat spannend weer op het wachtbankje. Ik zal weer heel hard voor je duimen! Wat vervelend dat je ruzie met je vriend/man hebt. Hoop dat de lucht snel geklaard is tussen jullie en het weer allemaal goed zal gaan. Kan me voorstellen dat je je hier niet happy door voelt. Zeker als je zo “koud” langs/met elkaar leeft.

Sju hoop dat we dan allebei een mooi verjaarscadeau voor je hebben!!! (al mag hij van mij ook wel eerder komen hoor)

Skaya drukke dag dus 2 juni!!

Engel je 1e echo is je mooiste!!

Noes nog steeds aan het tobben met je lekkages?? Vervelend voor je, je kan er ook geen peil op trekken. Heb je dit nog wel besproken met de gyn of ga je dat niet doen?

Hier een drukke dag gisteren en vandaag dus veel terug te lezen gehad. We kregen eerst zelf visite en daarna hadden we nog 2 verjaardagen die we af moesten gaan. Bij de laatste verjaardag was het best ook wel gezellig druk en iedereen die dan vraagt oh spannend hoe lang moet je nog?? en ja de kleine ligt nog niet diep genoeg hoor die komt nog niet… grrrrrrrrrrr dat was nou net niet wat ik wilde horen!!! En ja de kleine ligt al wel lekker diep ingedaald met zijn hoofdje volgens de vk want ze moest moeite doen de laatste keer met voelen!!! Rond kwart voor 10 gisteravond thuis gekomen en met een volle iet wat harde buik gelijk in bed gaan liggen. Na een redelijke nacht vroeg wakker en besloten zo weinig mogelijk te doen. Had net al lekker last van een kramp/voor wee, dus wordt een rustige dag!!
    Kom af en toe wel even lezen om te kijken hoe het hier met iedereen gaat.
    Fijne dag vandaag!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kibbeling als ik je verhaal zo lees lijkt het alsof de kleine en je lichaam zich klaar aan het maken zijn voor de naderende bevalling! Gaat zo te horen echt niet lang meer duren! Rust nog even goed uit heh!!

Engeltje, ben benieuwd naar je eerste echo dalijk. Zoals Kibbeling zegt geloof ik dat dat je leukste echo zal zijn. De eerste keer je kindje zien lijkt me zooo bijzonder!

Noes, ik vind het maar eng hoor die gekke rode zee die zich ineens laat zien en dan weer een dag wegblijft. Gelukkig heb je binnekort weer afspraken staan, want anders had ik toch eerder ff aan de bel getrokken. Is toch geen normale menstruatie zo?!

Hier een onwijze pukkeluitbraak op mn kin en wat irritatie daar beneden. Nog steeds geen gevoelige tepels. Toch weer anders dan vorige maand, geen idee waar dit nou weer vandaan komt en goed voor is :D

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Kibbeling klinkt inderdaad alsof het niet heel erg lang op zich laat wachten... Ik ben benieuwd wanneer hij zich aandient! Geniet nog even lekker van de rust ;)

Fijn die pukkelexplosies! Ik heb/had er ook onwijs veel last van! Gelukkig wordt t nu de laatste tijd wel een beetje minder, maar meestal rond mijn ei beginnen ze als paddestoelen uit de grond te schieten haha!

Ja ik vind t ook maar raar... Maar ik ga er nogsteeds vanuit dat ik niet zwanger ben/kan zijn.... Geen eitje, te dun slijmvlies en primolut waardoor t anders kan zijn... Ja wel fijn dat ik deze week alweer een afspraak heb, anders had ik inderdaad nog wel even gebeld!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    skaya dat is alitjd vervelend zo'n pukkeluitbraak!! ik heb ze ook gehad tijdens mn zwangerschap... Geloof heeft dr van de Hoog geweldig spul en waren ze vaak snel verdwenen!!

Noes heb je geen zwangerschapstest gedaan dan om het te controleren? Wel fijn dat je idd snel op controle moet... Ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen.

hier net de visite de deur uit gewerkt en nu weer lekker genieten van de rust!!!! Voel me soms echt zo'n oud wijf wat alleen maar rust om zich heen wil hebben...:D

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Noes de wonderen zijn de wereld nog niet uit zou ik zeggen!

Kibbeling, kan het begrijpen dat je nu je rust extra goed kan gebruiken en waarderen. Niks mis mee!

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

wow spannend zeg sjudith, sjors en skaya allemaal op wachtbankje
    ik duim ook voor jullie allemaal

ik ben weekend op de camping van mijn ouders geweest met zoontje. Lekker zwemmen enz wat hij geweldig vond en waarbij hij zelf al het diepe zwembad uitklimt door op de rand te klimmen en zich dan op te heffen enz.... woowie !
    ook springt hij zelf het water al in (jaja met bandjes) en maakt hij echt al een hele sprong echt eng gewoon voor een 2 jarige hummel hahaha. en dan zeggen mama kijk ik duikuh :p
    ook achtestevoren het water inspringen. brrrr ik bijna een hartverzakking maar was super !!!

hier alles goed... nog weer wachten op mijn ei
    as week meelopen op mogelijk nieuwe werk... 1e sollicitatie ging goed, nu door naar ronde 2... meelopen as week en als dat goed gaat kan ik daar ws vanaf 1 juli al voor 32 uur gaan werken. is kinderopvang met extra mogelijkheden en beter dan blijven zitten waar ik zit met alle bezuinigingen.... dus duimen maar dames :D
    verder as week ws laminaat kopen en dan ook kamer voor kamer gaan leggen. half juni 2 weekjes vrij.

ik ga vanaf dag 11 ovu testen doen aangezien ik mijn cyclusduur nog niet goed weet en deze erg kan wisselen
    heb nu die van zwanger en kids.

7. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Kibbeling jij hebt alle recht om rust om je heen te willen hoor! Nu kan het nog hahaha!

Haha die kleine van jou heeft dus duidelijk geen watervrees koetje! Heerlijk toch als de kids zo kunnen genieten! Hoop voor je dat de sollicitatie goed gaat en je een leuke nieuwe baan hebt! Ik duim voor je in ieder geval! Lekker aan de slag met "verbouwen" dus. Leuk hoor! Wij zijn vanaf vandaag ook weer aan het verbouwen, krijgen openslaande deuren en alle kozijnen worden vervangen met meteen dubbel, warmtewerend glas (boven hebben we nu nog enkel glas) dus ik zit de komende 2 weken in de puinzooi! Joy!!

Nee ik heb geen test gedaan om het te checken, vond dat dat geen zin had... Geen eitje, dun slijmvlies, geen symptomen, bloeding/menstruatie.... 1+1+1+1= niet zwanger naar mijn idee... Gisteren heel de dag een beetje misselijk/vaag gevoel in mn maag gehad... (Was geen kater want ik heb het zaterdagavond heel netjes gehouden met anderhalf wijntje!) Dus toen ging ik wel weer even twijfelen, maargoed volgens mij heeft het weinig zin om te testen. Woensdag weer echo dus dan zien we het wel!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje lekker genoten dus meis? Wij hebben wel een waterrat maar geen springer :p

@noes en toch zou ik testen ik slikte eerst de pil ;) en na vage klachten en ongi toch getest...zwanger!! En al 9 wkn :p

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Koetje, heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten met je zoontje. Snap dat je je hart moet vsthouden als hij zo aan het stunten is. Ik heb t al op mn werk met al die kleuters die de gekste fratsen uithalen en wat dan net goed gaat.

Noes, woensdag een echo dan weet je weer meer. Blijf erbij dat het wel raar is en idd zoals sju zegt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dwars door de pil heen...bizar toch! En dan stoppe we met de pil en dan moeten we er zoveel moeite voor doen. Gekke wereld! ;)

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Skaya gelukkig dat je mn geen oud wijf vind :D De wonderen zijn idd de wereld nog niet uit. Je zou bijna weer aan de pil gaan en hem dan gewoon niet juist in neme, misschien dat dat helpt….

Koetje leuk he als die kleine allemaal fratsen uithaalt waar mama haast een hartstilstand van krijgt en de kleine het super vindt. Ik ga voor je duimen dat je meeloop dagje helemaal te gek is en ze je aan gaan nemen.

Noes je houdt het ook voor jezelf dus gewoon nog spannend… dan maar hopen op goed nieuws woensdag!! Heel veel succes met de verbouwing van jullie woning.

engel hoe gaat het met jou en je zwangerschap, hoop dat je niet al teveel kwaaltjes hebt zoals misselijk en overgeven??

Hier vannacht moeite om in slaap te vallen. En als ik eindelijk sliep meerdere malen wakker omdat ik moest plassen… Manlief ging vanmorgen weg en toen ben ik nog heerlijk in slaap gevallen. Vandaag is echt een dag waarop ik weinig gepland heb. Iedereen om me heen is lekker werken dus lekker rustig!! Hang nu nog lekker in bedje en heb ook nog weinig zin om er uit te komen…

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Kibbeling,
    Jee meis wqat spannend allemaal. Elke keer als ik een berichtje van je zie staan (zonder nog te lezen) ga ik al op puntje van me stoel zitten! Hahaha

@Noeska
    Al duidelijkheid meis? Vervelend van de bloedingen... woensdag naar het zh toch?

@Skaya... gezellie samen op het bankje meis.. en met sju!

@ALL
    Het gaat hier middels cvoorzichtig beter. Ik doe nog rustig aan met zp en andere activiteiten. Probeer toch ff in dit gedoe te investeren.
    Verders voel ik me goed. Ben heel benieuwd wat deze 2e iui gaat brengen!!!

xxx

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sjors doe maar rustig aan, je relatie is belangrijker dan wij hier op zp!!

En als ik beval lees/hoor je het snel genoeg!!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    hahala lief van je! Komt goed meis... maar jullie zijn me ook lief hoor ;) ga niet weg, kom alleen denk af en toe op rare tijden :p

14. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier op het forum en lees al even met jullie mee (of scannen eigenlijk want het is druk hier ;)

Maar ik kom ook uit Brielle, net als Noeska. Zie dat veel van jullie al echt in een traject zitten, vervelend!

Ik zit nog steeds te wachten tot ik ongesteld wordt, nu op dag 65. Wel twee keer een eenmalige bloeding gehad maar verder niets... Hebben meerdere van jullie dit misschien gehad? Voel echt van alles wat op een zwangerschap duidt maar ben het toch echt niet helaas!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    welkom op het forum Uk1983
    Ik heb hier geen last van maar ben dan ook bijna 39 weken zwanger.

16. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    welkom Uk!
    Ik heb er ook wel last van ja. Ben je net gestopt met de pil?
    mijn "0"ste ronde duurde 42 en ik heb nu met behulp van ovu-testjes mn ei weten te spotten vorig weekend dus aankomend weekend mn NOD.. dus deze ronde duurt dan ongeveer 51 dagen.. :( hoop dat ik snel zwanger ben, of dat in ieder geval mn rondes wat kleiner worden..

17. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ja, ik ben half maart gestopt met de pil. Maar als ik had geweten dat het terugkomen van mijn normale cyclus zolang duurt had ik het al eerder gedaan ;)
    Want volgens mij heb ik dan toch ook geen ei als ik niet ongesteld wordt?

18. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    voordat je ongi wordt heb je een ei dus tussen twee ongis heb je 1x een ei..

19. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Oh jee... Ben ik al herkend Uk? :cool:

Welkom hier in ieder geval! Is inderdaad een gezellig druk topic!
    Ik heb ook zo verschrikkelijk lopen tobben met mijn cyclus toen ik stopte met de pil... Ik heb cyclussen tussen de 26 en 83 dagen gehad! Hey heeft ruim anderhalf jaar geduurd voor het enigszins stabiliseerde (russen de 30 en 45) daarom dus ook al in de mmm...je gaat inderdaad iedet klein veranderingetje voelen en linken aan een eventuele zwangerschap! Ik hoop voor je dat bij je het ontpillen soepeler gaat en dat het heel snel raak is!

20. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Haha nee hoor Noeska, geen idee wie je zou kunnen zijn ;).
    En ben jij na anderhalf jaar pas naar de dokter gegaan of al eerder? Niet dat ik nu al wil gaan, maar als het een half jaar duurt wil ik toch wel weten wat er aan de hand zou kunnen zijn...

Deel Deze Pagina