Nee ik ben al wel eerder naar de dokter gegaan alleen toen waren we nog niet bezig met zwanger worden... Kreeg toen te horen dat ik het maar moest aankijken en maar terug moest komen als de menstruatie langer dan een half jaar op zich liet wachten of we langer dan een jaar bezig waren voor een kindje.... Ik ben heel erg blij dat ik drie jaar geleden al gestopt ben met de pil.... Ik ging in maart naar de ha omdat ik heel erg veel pijn tijdens mijn menstruatie heb en dit alleen maar erger werd, ze verwees me toen direct door naar de gyn, ook ivm de zeer onregelmatige cyclus dus daar was ik blij om.... Gelukkig zijn er geen gekke dingen ontdenkt en ook bij manlief is alles in orde. Ik heb alleen geen goede of extreem late eisprong, vandaar nu aan de Clomid..... Je zou je ha wel alvast kunnen bellen misschien? Misschien kan je primolut krijgen om je menstruatie op te wekken zodat je lichaam zich even kan resetten....
Sjudith nod 07/06 PCOS en in MMM 31 jr 32e ronde 2e kindje Skaya nod 02/06 lange cyclus 22 jr 4e ronde Sjorsjette nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand Noeska nod 19/05 Clomid 50 25 jr 4e ronde Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde ZWANGER!!! Koetjekuuk nod 20/05 een BAM 31 jr 1e ronde 2e kindje Kibbeling uitgerekend: 02-06-2011 zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester Buddy's Kibbeling en Sjudith Zo even het lijsje weer naar voren gehaald. Moet alleen wel even up to date gemaakt worden en eventueel de buddy's aanvullen??
Bedankt Noeska voor je verhaal. Als het nog een tijdje duurt zal ik idd eens de ha bellen voor informatie! Maar ze zal vast zeggen dat we een half jaar moeten wachten... Hopelijk gaat het bij jou ook snel lukken, en bij de rest van iedereen hier natuurlijk!
Sjudith nod 07/06 PCOS en in MMM 31 jr 32e ronde 2e kindje Skaya nod 02/06 lange cyclus 22 jr 4e ronde Sjorsjette nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand Noeska nod 13/06 Clomid 100 26 jr 5e ronde Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde ZWANGER!!! Koetjekuuk nod 20/05 een BAM 31 jr 1e ronde 2e kindje Kibbeling uitgerekend: 02-06-2011 zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester Buddy's Kibbeling en Sjudith Sjors jou nod was ook rond 3 juni toch? Wat is de bedoeling van de buddy's precies? Ikw eet niet hoe je er een plaatje boven kunt zetten....
sju gaf aan dat het wel handig was als we een buddy hebben mocht er iets zijn met iemand dan kan die de rest op de hoogte brengen. Zoals wanneer ik straks ga bevallen dan kan ik dat aan sju door geven en dan kan zij het op het forum plaatsen voor mij.
Sjudith nod 07/06 PCOS en in MMM 31 jr 32e ronde 2e kindje Skaya nod 02/06 lange cyclus 22 jr 4e ronde Sjorsjette nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand Noeska nod 13/06 Clomid 100 26 jr 5e ronde Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde ZWANGER!!! Koetjekuuk nod 20/05 een BAM 31 jr 1e ronde 2e kindje Kibbeling uitgerekend: 02-06-2011 zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester Buddy's Kibbeling en Sjudith Sjorsjette en Engeltje
engel hoe is het verder met je? Hier ga ik zo lekker mn bedje opzoeken en daar nog ff bones verder kijken en dan hopelijk lekker slapen... Lees jullie morgen weer, kussssssssss
Hi kibbeling, Goed hoor! We zitten vol spanning te wachten opde echo. Nog precies 2 weekjes!! Hoe is het met jou? Hou je hetnog vol.. Nog Effies heb je je kleine in je armen!
Ik houd het redelijk vol. Vandaag veel last van harde buiken gehad, bij de kleinste activiteit moest ik al rustig aan doen... Deed al bijna niets. De laatste dagen ook wat last van mnrug 's avonds dus heb wel zoiets van kom maar mannetje!! Nog even geduld. Spannend hoor je 1e echo!! Verder niet misselijk of overgeven?
Kibbelinggg bijna op de 40 weken!!! Gaat ineens snel zeg!!! Voor jut weet kan je melden dat je aan het puffen bent of zelfs al bevallen!!! Spannnendd!! Uk, welkom hier!!! Ik ben ook bekend met het ontpillen. Mijn eerste twee cyclussen duurden 45 en 42 dagen. Toen teunisbloemolie gaan slikken en had toen een cyclus van 31 dagen. Mocht je het zat worden kan je dat alijd proberen. Het is een natuurlijk product en is alleen maar goed voor je verder en niet duur. Hoop dat er gauw schot in komt bij jou! Noes, hoe is het met de vloedgolven? Hoe is het met de andere meiden? Hier lijken mn borsten zwaar te voelen en voel ik af en toe wat in mn onderbuik. Over 9 dagen pas NOD.
skaya het gaat idd super snel!!! Maar bij jou ook lekker gevoelig lees ik. Spannend hoor over 9 dagen je NOD!! En mijn uitgerekende datum!! En sju haar verjaardag!!
Oehh kibbeling, harde buiken duidt toch meestal wel op een naderende bevalling! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten! Skaya mijn vloedgolven zijn gelukkig over, nog wel wat bruinverlies, meer geen golven meer godzijdank! Spannend zeg! Nog 9 dagen wachten!! Hopelijk betekenen je zware borsten dat er een spruitje in je buik zit!! Ik duim voor je! Zullen wij buddy's zijn trouwens? Ik ben gister ongeveer de hele dag misselijk geweest.... Misschien van het vele gebak van afgelopen weekend, maar voel me vandaag ook niet helemaal top.... Mn vriendin had het ook, misschien toch iets van een virusje?? Verbouwing is begonnen, eerste kozijn was er al uit vanmorgen voordat ik ging werken, dus hopelijk als ik vanmiddag thuis kom zitten er al 2 nieuwe in! Dan beneden nog 2 ramen en de openslaande deuren, dus wij zijn deze week wel zoet!
noes de een zegt idd dat de bevalling dan niet snel meer op zich laat wachten maa sprak ook weer iemand en die had al vanaf 30 april steeds harde buiken!! Wel fijn dat je verbouwing zo voortvarend van start is gegaan. Hoop voor je dat de vaart er in blijft en het lekker allemaal gaat opschieten!! succes met de rommel!!
Sju daar wordt je ook niet vrolijk van dan hoor als je al met week22 harde buiken hebt!! Hier vandaag naar mn mams gegaan die op mn neefje aan het passen was en natuurlijk weer te enthousiast geweest!! Mams wilde ff naar de supermarkt en ik wilde even naar de winkels want moest een bandje halen om mn voedingsbeha straks iets groter te maken in de breedte! Dus hup in de auto en op weg.. en ja dan nog effe de winkel hier in en daar in.. Zie je wel allemaal leuke dingen en ja hoor daar kwamen de harde buiken en de krampjes… Dus snel maar weer naar huis, mams en neefje eerst afgezet en toen door naar mijn huis. Lekker simpel pizza gegeten en nu lekker met de voetjes hoog op de bank. Mijn zus heeft weer wat nieuws bedacht; Ik ga of morgen bevallen en anders volgende week woensdag!! Mam zei waarom en zus antwoordde iedereen bevalt tegenwoordig op woensdag vond het wel grappig. We zullen zien of ze gelijk krijgt!!
Harde buiken, weet wat het zijn, maar kan me er totaal niks bij voorstellen als je buik ineens zo keihard aanvoelt! Noes ik wil wel buddys met je zijn!!! Zal gelijk het lijstje er even bijzoeken zo en t zwart op wit zetten! Fijn dat je vloedgolven over zijn! Er heerst wel vanalles weer. Vriendin van mij heeft een week kotsend op bed gelegen. Rare periode om de griep te krijgen maja..je doet er niks aan. Hou je een beetje rustig en eet veel groentjes en fruit Kibbeling nog niet aan het bevallen? Hier ook als ik net in bed lig soort van opvliegers. Heb t dan ineens ontzettend heet alsof het zweet me uitbreekt en golven van zenuwen. Weet alleen niet waar ik zenuwachtig voor ben. Vandaag ook wat steekjes in mn liezen. Ben alleen zo bang dat ik het me inbeeld, omdat ik weer een piek heb in het willen van een beebje!!