Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjudith nod 07/06 PCOS en in MMM 31 jr 32e ronde 2e kindje
    Skaya nod 02/06 lange cyclus 22 jr 4e ronde
    Sjorsjette
    nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand
    Noeska nod 13/06 Clomid 100 26 jr 5e ronde
    Mikjez
    nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde
    Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde ZWANGER!!!
    Koetjekuuk nod 20/05 een BAM 31 jr 1e ronde 2e kindje
    Kibbeling
    uitgerekend: 02-06-2011 zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester

Buddy's
    Kibbeling en Sjudith
    Sjorsjette en Engeltje
    Noeska en Skaya

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Sjorsjette
    nod 05/05 20/04 1e IUI 29 jr 22e maand
    Mikjez
    Koetjekuuk nod rond 20/06 ? een BAM 31 jr 2e ronde 2e kindje
    Kibbeling

Buddy's
    Kibbeling en Sjudith
    Sjorsjette en Engeltje
    Noeska en Skaya

heb mezelf even aangepast
    wat wordt verstaan onder buddys? wanneer ben je buddy ??? :)

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag meiden :D
    Nou hebben steed sgeen internet! Dus ik type ff snel!
    Buddy's sms je als er iets bijzonders is wat je wil melden aan de andere meiden. Als kibbeling bevalt stuurt ze (neem ik aan :p) mij een sms en ik zet het hier neer :D

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Goedemorgen meisjes!

Jeej Skaya en ik zijn buddy's! :)

En Kibbeling, wordt t vandaag of volgende week? Lekker toch Pizza, ik heb ook nog even snel een pizza gehaald toen ik bij de paarden vandaan kwam, hele huis was een grote stofbende dus had geen zin om te koken en t was al laat ook!

Skaya dat ken ik dat je denkt dat je je vanalles inbeeld, je bent je ineens zo bewust van alles wat er met je lichaam gebeurd.... Nog een weekje geduld, dan weet je meer! Die pieken ken ik ook, heb er momenteel ook weer last van... Ik neem me steeds voor, deze ronde ga ik er niet teveel mee bezig zijn.... ;) lukt niet!

Ik kom net bij het ZH vandaan, had een mooi eitje van 14mm in mn linker eierstok, dus hopen dat deze mooi doorgroeit, vrijdag terug om te checken. Dus ik heb manlief voorgesteld om deze raak te schieten, dan hoeven we niet meer terug!! :D

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Skaya geloof me ze voelen alles behalve lekker aan!! En nee ben nog niet bevallen :D
    Wat een spannende verschijnselen heb je zeg… nog een week wachten voor je kan testen!!

Sju tuulk stuur ik je een sms!!!

Noes pizza was heerlijk, heb alleen nog bijna de hele avond genoten van de salami die steeds terug keerde… Dat is wel weer minder als je buik vol zit met beeb!! Schiet de verbouwing wel een beetje op of heb je er nu al spijt van?
    Of het deze week of volgende week wordt gaan we zien…
    Wel goed dat jouw eitje mooi groeit, hoop ook echt dat het bij jullie raak is en je even uit de molen kan.. Ik ga voor je duimen!!

Hier vannacht heel slecht geslapen (lees erg kort) lag na te denken over het voorstel van mijn zus. Ze hebben aangegeven dat we mee mogen naar Amerika en dat we onze schuld dan een jaar later mogen inlossen. Dus nu hard rekenen en dan onze beslissing doorgeven aan zuslief!!
    Met mijn buik gaat het vandaag een beetje dubbel, ik was vanmorgen erg misselijk en mn buik voelt af en toe wat hard aan. We zullen zien ik houd jullie op de hoogte of zelf of via Sju!!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Noes, fijn dat je een mooi eitje in aantocht hebt!!! En goed voorstel voor je man haha! Hoop dat het werkt :D

Kibbeling, wanneer zou je dan naar Amerika gaan en voor hoelang? Is dat wel handig met een baby, weet niet wat voor trip het is? Wel erg leuk, wil ook graag keertje naar Amerika.

7. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Heey meiden!

Ben ongesteld geworden :( op naar volgende maand!

Oeh! Amerika, super! Wilde dat ik mee kon! ;)

Liefs

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    skaya we gaan dan voor 3 1/2 week naar Amerika toe. Mijn zus zou al gaan met zwager, neefje en mams. Ze hebben een huisje (lees villa) gehuurd en wij kunnen er nog bij in. Het enige wat we voor de kleine mee moeten nemen is flesvoeding de rest is in amerika goed te krijgen. Mijn zus is vorig jaar ook geweest met de kleine en die was toen een maand of 8. We zouden dan in september/oktober gaan en de kleine man zou dan 4 maanden zijn.
    Manlief smsde net dat hij zijn vakantie ook goedgekeurd heeft gekregen en ik heb al 3 weken goedgekeurd, dus moet nog even die laatste 3 dagen erbij krijgen!!

Mikjez wat erg voor je. Knuffel voor je!!

9. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ahh Mikjez, balen zeg :( Wel een beetje normale cyclus? Op naar de volgende ronde dan maar!

Dat is leuk Kibbeling! Tja waarom niet? Ik zou er persoonlijk niet te moeilijk over doen over het op reis gaan met een kleintje... Maar ik ben ook redelijk makkelijk ingesteld, mijn ouders hebben ook altijd alles met ons gedaan toen we klein waren. Bij mijn zusje waren ze met 3 weken al met de boot op vakantie! Maargoed, niet iedereen kan het overzien en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, misschien denk ik er ook te makkelijk over.... ;)

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    #890 sjorsjette, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
    Sjorsjette
    nod 05/05 20/04 2e IUI 29 jr 24e maand
    Mikjez
    Kibbeling

Buddy's
    Kibbeling en Sjudith
    Sjorsjette en Engeltje
    Noeska en Skaya

Hai girls.. heb mezelf ook ff aangepast in het lijstje!

@UK WELKOM!!! ;)
    Ik had voor mmm ook lange zeer onregelmatige cyclus met vaker GEEN dan WEL een ei.

@Kibbeling
    Spannend spannend girl... bambino nog lekker veilig in je buik!!!! Hahaha

@Mikjez... balen van je ongi meis!!!! Knufff

@Noes... bij jou eitje nu 14 mm zei je?? Cool :cool: gaat dus de goede kant op!

@Engeltje
    JAAAAAA hihi ben ik jou buddy!!! Leuk leuk!
    Hoe ist verders met je???

@ALL
    Met mij gaat weer het goed. Ruzie is over, wel af en toe voel ik nog wat afstand maar mag bijna geen naam hebben. We hebben zelfs al saampjes weer leuke dingen gedaan. :)

Verders een klein beetje dipje vanwege data... gister was me broertje jarig maar ''was'' ook eigenlijk me pa jarig (overleden) hij zou 65 worden... zucht... moeilijk voor me broertje ook... want zijn verjaardag voelt nu altijd anders. Morgen is het de datum waarop hij (pa) was overleden.. beetje sombertjes dus, maar komt goed. Heb mooie lantaarntjes bij z'n graf geplaatst en kaarsjes aangedaan. Morgen ga ik er een bloemstuk leggen.

Verders voel ik me ''qua lichaam'' goed... voel niks (haha ook veel te vroeg om iets te voelen) maar goed wacht dus rustig af! wel spannend weer!!!!

xxx Liefs Sjors

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mikjez wat jammer, door naar de volgende ronde, misschien is die dan wel iets korter.

Sjors, fijn dat het weer gezellig is bij jou thuis! Nog 10 dagen dan kan je testen. Je NOD staat in het lijstje op 5 mei? Moet juni zijn denk ik.

Noeska, hoe jij te makkelijk denkt, denk ik te moeilijk. Mijn ouders waren altijd vroeger van het kamperen en kwamen niet verder dan luxemburg meestal. Ik zou wel rgaag lekker naar Turkije willen ook voglende jaar als ik dan een kleine heb (hoop ik).

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Noes wij zijn er gelukkig ook heel gemakkelijk in. En ik heb gisteren nog met mn zus op internet zitten kijken wat voor ons de beste manier van vliegen was met de kleine. Ze hebben voor in het vliegtuig een soort van reiswiegje die je aan je stoel kan bevestigen. Zo kan de kleine in een wegje liggen en hoeft hij niet de hele vliegreis op schoot te zitten/liggen. Dus dat is ook geen probleem!!

Sjors de bambino zit idd nog lekker veilig in mn buik!!
    Wat fijn dat het met jou en je mannetje een stuk beter gaat. Ook fijn om te lezen dat jullie alweer samen iets hebben ondernomen. Ik duim nog steeds voor een posi test hoor!!!
    Het lijkt me ook wel een moeilijke situatie van je broer en de verjaardag van je paps. Knuffel!!

Skaya Turkije is echt super!! Wij gingen altijd kamperen aan de kust en dan gingen we op de fiets, want mams heeft een rijbewijs.. Dus ja ook wij zijn gemakkelijk opgevoed met dat soort dingen.
    Maar Skaya elk land is goed te doen met een kind. Denk maar zo in alle landen worden de kinderen groot!!! :D

Hier nou ik heb een start gemaakt met de strijk… Ja ja het strijkijzer staat al op zijn plaats en toen bedacht ik me weer dat ik eerst andere belangrijke dingen moest na kijken/regelen (voor de vakantie naar amerika)…. Die heb ik nu af en ga zo eerst maar een boterham eten, want begin langzaam aan honger te krijgen… en daarna dan toch maar strijken!!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Kibbeling
    Ja zeker fijn dat het weer beter gaat. En thnx voor de knuffel en het duimen ;)

@Skaya
    Hihi ja zie het nu staan ga gelijk aanpassen! moet 04-06 zijn:D

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Sjorsjette
    nod 04/06 20/04 2e IUI 29 jr 24e maand
    Mikjez
    Kibbeling

Buddy's
    Kibbeling en Sjudith
    Sjorsjette en Engeltje
    Noeska en Skaya

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Waar is iedereen meiden? Hoe gaat het met jullie!!

Sju, is kibbeling al aant bevallen???

Hier steeds meer eht idee dat het raak is!! Wat zal ik teleurgesteld zijn als het toch niet zo is!

16. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Sjalalalala.... :)

Ik heb niets te melden meiden.. Lees wel zo nu en dan mee :)

Sjors, nou hebbie wel mijn nummer maar ik de jouwe niet :D
    Xtje smsie sturen? :p

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa moeten Noes en ik ook doen...of pas tegen de tijd dat een van ons op punt staat te bevallen of iets anders heftigs te ondergaan ;)

18. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Nou he meiden, wat een stilte hier! Ik ben vandaag heel druk geweest met de eerste bruidstaart van dit jaar! Ben erg trots op het resultaat! Moest m bij mijn schoonouders thuis maken ivm de verbouwing, dat was wel ff minder want het liefst doe ik dat natuurlijk thuis in mijn eigen keuken! Verbouwing gaat voorspoedig, alle kozijnen zaten er gister al in, alleen 1 ruitje was vergeten op te meten dus die wordt nog nageleverd. Nu beginnen aan de afwerking, ben wel blij als het klaar is hoor, ben de troep en het stof al wel zat!

Kibbeling, is het gelukt met je strijk? Ben je al aan het bevallen?

Skaya ik hoop echt zo onwijs dat je niet teleurgesteld hoeft te zijn en dat je gevoel het gewoon goed heeft! En we moeten idd ook nog even foonnrs uitwisselen, wel zo handig om alvast te doen denk ik?

Engel voel je je goed?

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    sorry meiden!
    heb jullie verwaarloosd! Maar onze pc is steeds stuk :'(

heb vandaag wel van hubbie een nieuw notebook gehad dus moet goed gaan komen!

Zover ik weet is Kibbeling niet aan het bevallen en we hebben 3 juni ook pas afgesproken :p

Ik ga morgen lekker een weekje naar Belgie :D
    Maar als ze is bevallen dan zet ik het op zp :p

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Skaya nee ik ben nog niet bevallen!! Ik was bij mijn mams aan het eten en nog niet zo lang thuis! Ik duim nog steeds voor je!!

Noes nu al de rommel en stof zat?? Dat doe je snel. Strijk had ik al weggewerkt gisteren, vandaag rustig aan gedaan. Nou ja was bij zus en dan wil mn neefje graag met mij en de baby spelen :D

Sju ga je er nou weer tussenuit?? Jeetje waar haal je je tijd vandaan zeg. Wel lief dat je van je mannetje een notebook hebt gekregen!! En dat terwijl je nog niet eens jarig bent!!
    Heel veel plezier in Belgie, niet te veel Brusselse wafels eten he? En als je ze eet dan moet je er 1 voor mij eten..mmmmmmmmmm

Hier vanmorgen weer helemaal goed gekeurd bij de vk. Volgende week terug, behalve als de kleine zich dan al heeft aangediend! Daarna contact gehad met TL en vakantie aanvraag is goed gevonden! Dus lekker de tickets geboekt en nu gaan we in september naar AMERIKA!!!! Ben echt helemaal blij, nu de kleine man er nog uit en ik ben helemaal gelukkig!! Zo lekker naar bedje toe, ben een beetje misselijk denk gewoon beetje moe…
    Slaap lekker allemaal!!

Deel Deze Pagina