kibbeling... Hopelijk heb je een goede nacht gehad Dat van dat weinig slapen en je dan beter voelen komt omdat je lichaam zich voorbereid door hormonen op je bevalling en de periode erna met nachtvoeding. door de hormonen kun je met minder slaap doen een poosje en als je dan juist wel veel slaapt kun je daar loom van worden. Dit helpt je de eerste zware periode met nachtvoedingen beter te doorstaan. Wat zit ons lichaam dan eigenlijk mooi in elkaar he !?!
hmmmpf moet erbij zeggen dat die hormonen ook wel weer verdwijnen. helaas had mijn zoontje (of heeft ) dat niet zo in de gaten. Hij sliep tot ruim 5 maanden nog niet door en toen een periode goed doorgeslapen en nu al erg lang toch elke nacht een keer wakker. maar tja dat hoort weer bij deze fase van dromen enz.
hi engeltje... jeetje jou buikje gaat ook snel had ik ook vrij snel, maar kwam in gewicht nauwelijks aan en ben eerst afgevallen en uiteindelijk maar 6 kilo zwaarder geworden dan voor de zwangerschap. ben zelf niet echt slank of zo dus dat scheelde wel iets hihi
Jeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst! Gister een onwijs drukke dag gehad, zo nu en dan wel gespiekt op mn bb maar geen tijd gehad om te posten. Zit nu ook op bb dus kan niet alles teruglezen... Kibbeling klinkt toch wel alsof t nu zo'n beetje ieder moment kan komen! Spannend hoor, hou vol nog even die laatste loodjes! Skaya balen dat je zo ziek was... Er heerst inderdaad iets smerigs maar t kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon lekker zwanger bent! Sjors al iets gevoeld? Engel wat een lekkere buik al zeg! Al had je het tot 12 weken voor je willen houden, dan had dat nieteens gegaan haha! Koetje dat was een hele vlotte bevalling zeg! En ons lijf zit inderdaad erg mooi in elkaar! Gisterochtend zijn we saampjes naar de bos& Burghtfair in Oostvoorne geweest en allemaal leuke nieuwe plantjes voor in de tuin gekocht. Daarna thuis snel even een wasje gedaan, door naar mn paard, die gereden en gevoerd, snel thuis weer omkleden en weg naar een personeelsuitje van manlief zn werk! Waren om half 1 thuis vanacht (ik was bob dus ben lekker helder op dit vroege uur) Nu de paarden op de grote wei zetten, daarna cupcakes bakken en mn laarzen en tuig poetsen, dan naar stal om mn paard te wassen en te vlechten en dan wedstrijd. Dan daarna vanmiddag de cupcakes afmaken en als t goed is komt ook m'n moeder nog langs voor een bakkie... Dus denk dat jullie me weer weinig zien vandaag hahaha! Morgen weer naar het ZH voor FM, dan zal ik jullie uiteraard weer updaten en dan ga ik lekker met mn moeder shoppen in Breda!! Veel zin in! Fijne zondag allemaal!
Jeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst! Gister een onwijs drukke dag gehad, zo nu en dan wel gespiekt op mn bb maar geen tijd gehad om te posten. Kibbeling klinkt toch wel alsof t nu zo'n beetje ieder moment kan komen! Spannend hoor, hou vol nog even die laatste loodjes! Skaya balen dat je zo ziek was... Er heerst inderdaad iets smerigs maar t kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon lekker zwanger bent! Sjors al iets gevoeld? Engel wat een lekkere buik al zeg! Al had je het tot 12 weken voor je willen houden, dan had dat nieteens gegaan haha! Koetje dat was een hele vlotte bevalling zeg! En ons lijf zit inderdaad erg mooi in elkaar! Gisterochtend zijn we saampjes naar de bos& Burghtfair in Oostvoorne geweest en allemaal leuke nieuwe plantjes voor in de tuin gekocht. Daarna thuis snel even een wasje gedaan, door naar mn paard, die gereden en gevoerd, snel thuis weer omkleden en weg naar een personeelsuitje van manlief zn werk! Waren om half 1 thuis vanacht (ik was bob dus ben lekker helder op dit vroege uur) Nu de paarden op de grote wei zetten, daarna cupcakes bakken en mn laarzen en tuig poetsen, dan naar stal om mn paard te wassen en te vlechten en dan wedstrijd. Dan daarna vanmiddag de cupcakes afmaken en als t goed is komt ook m'n moeder nog langs voor een bakkie... Dus denk dat jullie me weer weinig zien vandaag hahaha! Morgen weer naar het ZH voor FM, dan zal ik jullie uiteraard weer updaten en dan ga ik lekker met mn moeder shoppen in Breda!! Veel zin in! Fijne zondag allemaal!
Koetjekuuk, hihi ja hè En 6 kilo is niet veel! Zou ik blij mee zijn Noeska, nee want dat wilde ik wel opme werk, maar schijnt dat heel het bedrijf het al weet, omdat ik geen strakke shirtjes meer draag Wat een drukke dag heb je vandaag!! Ik heb alleen een volle strijkmand en wilde me auto ff stofzuigen, thats it Fijne dag noes en de rest ook natuurlijk!
Noes succes bij de wedstrijd. Hopelijk gaat het beter als vorige keer!! Engel kan ik me strijk bij jou brengen dan?? Het is niet zo heel veel Hier een korte nacht achter de rug, veel plassen, last van restless legs en maagzuur Vervolgens nog last van een spokende man . Pfffff Vandaag dan maar een dag rustig aan doen.. De kleine is vandaag wel wat rustig, maar mn 1e harde buik al gehad vandaag!! De 2e heb ik nu!!!
Hai meiden! @Kibbeling Whaha ja ikke zenuwe voor jou ja nou ja in ieder geval fijn dat jij er geen last van hebt! Vandaag doe je dus lekker rustig aan, ook lekker meis. Ben met Skaya eens... je bent nu lekker hoooog en hooogzwanger en zo mag je nu lekker gedragen! @Koetje Och meid beterschappies, gaat het al pietsie beter? Wat leuk trouwens dat de donor ook wilde helpen! @Engeltje WAUWIESSSSS mooi hoor je foto's girl!! Echt duidelijk verschil te zien. Tja en komt idd gedeeltelijk door hormonen... ik merk trouwens ook verschil nu ik menopur spoot. Nog paar daagjes voor je 1e echo he... spannend en leuk leuk leukkkkkkkk hahaha helemaal hyper. Heb je de echo bij Rooker? @Noeska Klinkt als een drukke maar leuk gevulde dag meis! En ook gezellie morgen shoppe met mams.. breda leuk! Ben erg schiewnierig naar je fm meting... hou het in de gate @Skaya das maf van die ovu test... wat is je plan nu meis? Ga je nog lang wachten met testen? Gister nog leuk gehad? @ALL De verjaardag van me vriendin & haar kleine was erg gezellig gister in Brabant, waren om 00:45 thuis. Heerlijk geslapen en vanmorgen nog lekker tegen elkaar aan gelegen. Vriendlief gaat zo bij vrienden naar een hockey wedstrijd kijken en ik ga bij een vriendin ff me nagels laten bijwerken. Verders nog een klein weekje voor ik kan testen... voel verders nog niks. Het enige waar ik last van heb is dat ik oneindig moe ben en blijf xxx Liefs Sjors
Kibbeling, haha nou ik had er ook echt weinig zin in, heb ook pas de helft gedaan, die andere helft komt og wel Eerst ff lekker een filmpje kijken met manlief. Sjors, ja goed hè Ik weet niet of ik de echo bij hem heb, aangezien ik die punctie en controle ook ineens die lange donkere mevrouw had. (wist ik ook niet) Hoop wel dat ik rooker krijg, dat is toch een beetje me eigen gyn En ben benieuwd wattie zeg Meiden, ik ben filmpje kijken liefs
Ow ja die vrouw ken ik... zij heeft onze termijn echo gedaan.. toen mk bleek zeg maar. Vond haar echt zo NIET leuk (los van dat het mis was gegaan hoor) ze is zo hard en bijna onmenselijk. Erg bot en niet sociaal. Meer mensen heb ik zo over haar horen praten (in wachtkamer). Maar goed dat is/was mijn ervaring... zal haar zelf misschien ook nog is krijgen en wie weet is ze dan anders. Filmse mops.
Waaauwwww Engeltje wat groei je hard zeg!!!!! Dat kan nog een flinke buik worden zeg de komende maanden!! Goed ver houden die buik!! Super leuk om te zien die foto's....keep them coming! Noes wat heb je een druk dagje zeg!! Veel plezier!!! Koetje dat is een snelle bevalling zeg! Weeenstorm heb ik wel eens vaker van gehoord...volgens mij is dat echtsuper zwaar en is het maar goed dat het dan zo snel gaat. Kibbeling, begint het al te rommelen? Ben zo nieuwsgierig!! Wil je wel alvast heel veel succes wensen voor de bevalling. Dalijk begint het ineens en dan kan het niet meer! Sjors, nog een weekje!!!! Ik hoop zo dat je op roze kan!!! Zou mooi zijn!! Hoop dat we samen kunnen dan! Hier voel ik me echt waardeloos...gisteren al op bed gelegen van de hoofdpijn. Ben vanmorgen ook weer teruggegaan, terwijl ik klaar stond om te sporten, en heb toen tot half 12 geslapen. Moest eruit want hebben vanavond een (Turkse) bruiloft van mijn man zn nichtje...pfffff moet me helemaal in een glitterjurk gaan heisen. Ben nog steeds moe...me hoofd voelt gewoon heel raar, hoofdpijn misselijk duizelig ik weet niet hoe ik het moet omschrijven en heb een smerige smaak in mn mond. En ik kan haast niet naar eht toilet voor de 3e dag en heb er gewoon buikpijn van. Nog 4 dagen tot testdag...hopelijk gaat het snel zodat ik kan zien waardoor het komt. Als ik niet zwanger ben dan zal ik wel keihard ziek worden een dezer dagen. Genoeg gezeurt...sorry meiden...voel me net een vaatdoek.
@Skaya Ow spannend spannend spannend.... nog 4 daagjes.... ik hoop heel spoitief voor je meis! Mijn duimen draaien.
Sjors nog steeds zo moe?? En nee nog steeds geen last van zenuwen. Ik heb zoiets van ik laat het allemaal over me heen komen.. Zus heeft me nog een bericht op hyves gestuurd dat de kleine vandaag niet kan komen want het is nog geen woensdag !!! Ze blijft er echt bij dat ik op woensdag beval. Zou deze week mooi uitkomen want dan is het niet zo warm!! Heb net ff de weersvoorspelling gecheckt en het gaat weer wat warmer worden komende week Dat kleine weekje wachten moet je toch ook gaan overleven?? Engel hahaha begin je nu al daarmee?? Wacht maar als je straks nesteldrang krijgt Welke film kijk je met manlief? Skaya bedankt alvast voor je succes wensen. Het is nog erg stil in mn buikje, mn harde buiken zijn gelukkig weer over. Vervelend dat je zo ellendig voelt en dan ook nog eens naar de bruiloft moet, waar het waarschijnlijk rete druk zal zijn. Ik hoop voor je dat de test een roze wolk brengt en dat je geen griepje of iets krijgt!!! Hier net op de bank heerlijk in slaap gevallen Manlief is alweer terug van zijn uitstapje.. Nu lekker verder niets doen, helaas is er op de tv ook niets!!! Ondertussen ben ik nog altijd voor iedereen hier aan het DUIMEN DUIMEN DUIMEN!!!!
ik ga elke 2 weken een foto maken kibbeling, wat bedoel je met "begin je nu al daarmee" ?? haha snap je even niet. we keken Fatal affair, film heb ik gister gekocht bij de Bas v/d Heijden voor 1 euro ghighi ik ga zo lekker in bed tv kijken, zwager is hier en ze zitten UFC (kooigevechten) te kijken
Nu al geen zin in de was hebben enzo... Dat bedoelde ik ermee. als je straks nesteldrang krijgt dan wil je alleen maar dat je hele huis schoon en opgeruimd is.. Was de film van 1 euro goed??
Ooww Hahaha nou in strijken heb ik nooit zin gehad vandaar dat het was opgehoopt van een paar weken hahahahah Mwoah hij was wel leuk. Man ging vreemd, maakte het toch uit met z'n minnares en die wilde wraak. Ik zit nu extreme home makeover te kijken.. Moeten jullie daar ook altijd bij huilen? Haha
dat vind ik vaak idd een programma waar je bij moet huilen!! Ik zal je vast zeggen tijdens mn gehele zwangerschap ben ik ook veel emotioneler dan normaal. Ik kan al als ik iets kijk wat een beetje zielig is zo mee huilen!!! Manlief moet hier soms wel om lachen...
Ha meisjes, ff egoberichtje voordat ik naar moeders ga. Heb een heel mooi eitje klaarliggen! Dus ik ben helemaal blij! Hij zal vandaag of morgen springen dus wij moeten aan de klus! Volgende week maandag bloedprikken om te kijken of ie inderdaad gesprongen is. Als dat allemaal goed is mogen we daarna het met clomid zelf gaan proberen en hoef ik niet steeds terug, maar we hopen natuurlijk dat dat niet meer nodig is!
Noes zon ego bericht mag je hier wel plaatsen!! Wat een goed nieuws, nu flink klussen en hopen dat jullie idd de volgende ronde geen clomid nodig hebben maar een roze wolk!!! Duim Duim Duim!!! Hier vannacht onwijze last van rugweeën gehad, maar ze waren wel dragelijk. Het heeft denk ik echt een uur aangehouden ofzo. Ik kon ze wel in bed verdragen en ben dan ook wel weer in slaap gevallen. Ik heb nog 3 dagen tot ik officieel 40 weken ben.. Maar ik heb wel zoiets van kom maar kleintje het mag wel . Mijn zus belde gisteren nog op en die zei Woensdag he??